Skoči na vsebino

Električno zapiranje in odpiranje prtljažnika

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Danes je v Slovenijo prišla moja Mazda CX-60, ki jo je pripeljal kolega iz Nemčije (mislim pa da je celo iz Danske). Avto je letnik 2023, prevoženih 13.000 km in načeloma vse O.K. Oprema kot v Sloveniji Homura, torej gretje in hlajenje sprednjih sedežev, gretje zadnjih sedežev, mrtvi koti, aktivni tempomat, kamera.... , poleg še električno strešno okno, vlečna kljuka, skratka skoraj VSE. Potem pa ŠOK, avto nima električnega zapiranja prtljažnika, ampak ročno????  Ne morem verjeti, avto ima od opreme praktično vse kar je mogoče, nima pa električnega zapiranja in odpiranja prtljažnika??? Ali kdo od vas slučajno ve, ali se da do vgraditi naknadno? Sem klical na Selmar Celje in so mi rekli da to ni mogoče, ker bi bila potrebna tudi menjava ključa. Ali je možno kakšna "after mark" vgradnja? Razumem da potem to ne bom imel na ključu, ampak da bi bilo električno odpiranje vsaj na gumb pri samem prtljažniku. Če ima kdo kakšno idejo, ali pa če kdo to celo zna narediti bi RES PROSIL za pomoč.

Hvala vam za vse informacije in za vašo pomoč

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Izgleda je to ena od tistih, ki so se prodale takrat, ko je bila kriza z dobavo teh mehanizmov za električno odpiranje zadnjih vrat… Pomoje je nadgradnja res verjetno stroškovno prevelik zalogaj, da bi se to splačalo…

 

Gre za dizla ali PHEV?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 29 minutami je Jest napisal:

Izgleda je to ena od tistih, ki so se prodale takrat, ko je bila kriza z dobavo teh mehanizmov za električno odpiranje zadnjih vrat… Pomoje je nadgradnja res verjetno stroškovno prevelik zalogaj, da bi se to splačalo…

 

Gre za dizla ali PHEV?

PHEV

Napisano

Mene je pri 6-ki tudi presenetilo, da nima tega od opreme, ker je imela vse ostalo skoraj. Je pa res, da ne skačem več s toliko polnimi rokami do prtljažnika avta, kot sem pri Meganu, ko sem non stop nekaj metal ven pa notri, ko so bila glavna dela na hiši. Niti ne pogrešam pri Mazdi.

Napisano

Jp tud meni sta v moji M6 čudni 2 stvari:

- ročni prtljažnik

- brez funkcije daljinskega odpiranja oken

 

Vsa mogoča oprema, teh 2 osnovnih for pa nima.

Napisano

Zato pa imajo naše premium cx30 to serijsko. To je ena izmed nepogrešljivih stvari na avtu. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz bi imel pa še ročno zavoro najraje pravo ročno ... ko se spomnim na tisto CX-3, ki ji niso znali popraviti električne ročne zavore.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Zato pa imajo naše premium cx30 to serijsko. To je ena izmed nepogrešljivih stvari na avtu. 😉

Imam skoraj vso možno opremo na Focusu, razen sunroofa, 360° parkirnih, vzratne kamere in električnega prtljažnika.

Med drugim, se mi zdi, da mi električni otežuje pakiranje do zadnje centimetra, ker ne moreš na roko probat, če še lahko zapreš.

pred 8 urami je Janez007 napisal:

Jaz bi imel pa še ročno zavoro najraje pravo ročno ... ko se spomnim na tisto CX-3, ki ji niso znali popraviti električne ročne zavore.

Ročna ročna je zakon. Žal imam samo na enem.

Napisano

@astor

Sem jo danes videl v živo. Lepa... pa še barve je ta prave 😉 Čestitke za nakup in varno vožnjo. :zoom-zoom:

Napisano

@astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi :zoom-zoom: 

Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?

 

 

Napisano

Moja je 2024 in dokler ni nov avto bil pri trgovcu se ni vedelo ali bo imela elektricni prtljaznik, ker kot je Jest rekel so bile tezave z el komponentami, saj obstaja tudi video od Schusterja ko ugotavlja, da je dobil v salon avte ki imajo spet el. Odpiranje. 
 

Na zacetku so jih imele samo novinarske ostale pa ne.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.