Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

gedam po forumu pa nikamor ne zasledim tako veika poraba kot pri men.

sicer gre se za mazdo 6 2.2 175KM AWD 2015.

NE SPRAVIM JO POD 9,5 L.

NA KOZLANJE MI GRE KO NATANKAM POLN TANK IN MI KAŽE DOSEG 450 KM.

Hvala na vsak odgovor.

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Injektorji so lahko razlog - to so mi povedali na Mazda servisu v Ljubljani. V tvojem primeru pa zelo verjetno odmična gred, glede na stare objave, ali pa celo oboje. 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Potem pa injektorji - ena od zelo verjetnih možnosti in pogosta težava te generacije Mazd. So bili že zamenjani?

 

Itak pa ne naših mnenj vzet preveč resno. Še izkušeni mehaniki imajo z diagnozami današnjih avtomobilov težave. V tvojem primeru bi peljal nazaj k Pelkotu ... Še bolje pa prodati in kupiti bencinarja. Oprosti, ampak to najbolj pomaga in je na koncu najceneje - sam sem to storil 3 leta nazaj.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.

 

 

@Tržičan zadeva je takšna - najprej je tako, da imaš AWD, ki je potraten sam po sebi, potem je 175KM dizel, ki je kar občutno manj varčen kot 150KM, predvidevam, da je menjalnik tudi avtomatski, kar je spet minus za ugodno porabo. Že samo tole našteto bo pomenilo, da boš imel porabo nad 7,5l/100km.

 

Zdaj pa naslednje - tvoj stil vožnje in katere ceste uporabljaš ter kolk težko nogo imaš. Če je hitrost na AC višja, če voziš veliko mestne vožnje v gneči in če si rad dinamičen pol bo hitro poraba preko 8,5 l/100km.

 

Če pa ni nič od tega, potem pa je verjetno res nekaj narobe na injektorjih, lahko pa tudi na DPF-ju in imaš konstantne regeneracije na cca vsakih 100 prevoženih km. Namreč napisal nisi kolk km imaš prevoženih, da bi lažje to ocenili.

 

Še ena zadeva je in sicer zabasan sesalni kolektor s sajami in bi bil potreben čiščenja. To je treba naredit nujno nekje na vsakih 100-120kkm. Če zaradi tega tam senzorji berejo narobe lahko sporočajo podatke, ki jih razume ECU, da je treba narest bogatejšo mešanico in poraba gre gor.

33112_1.png

Napisano

Vse je bilo to narejeno.

Spucan je bil kolektor.

Ne bi spraseval ce ne bi kolegica kupila cx5 z istim motirjem in awd in avtomatik.in isti letnik.

Porabo ima 6,8 povprecno.

Pa tudi bedasto se mi zdi da tak avro ob polnem tanku ima dosega 450 km.

In se to.Pri menjavi akumulatorja kazal ob ponem tanku doseg cez 750 km.

Poj med voznjo samo zacel padat..

Hvala za vsak odgovor

Napisano
5 hours ago, Tržičan said:

gedam po forumu pa nikamor ne zasledim tako veika poraba kot pri men.

sicer gre se za mazdo 6 2.2 175KM AWD 2015.

NE SPRAVIM JO POD 9,5 L.

NA KOZLANJE MI GRE KO NATANKAM POLN TANK IN MI KAŽE DOSEG 450 KM.

Hvala na vsak odgovor.

Predlagam, da spremljaš osnovne parametre delovanja avtomobila. Nabavi si bluetooth obd2 in preko aplikacije Torque lahko vidiš marsikaj. Jaz si kazalnike celo zrcalim na osrednji zaslon preki AndroidAuto ter jih tako lahko spremljam med vožnjo (npr. temperatura motorja, nasičenost DPF, status regeneracije, tlak izpušnih plinov, napetost akumulatorja,...).

 

Predlagam ti naslednji kanal za osnovno izobraževanje o mogočih težavah:

https://youtube.com/@mrniceguy94?si=Dd3s0j5F82L8kQTc

 

Za marsikateri problem je kriv tudi senzor izpušnih plinov, ki ti mora v "idle" kazati cca  100 kPa, če je manj kot 80 kPa, ga zamenjaj. Poizkusi očistiti MAF senzor (uporabiš posebni MAF sprej za čisčenje, obvezno poglej kak video na YouTubu, da ga ne uničiš). Mogoče ti EGR ne deluje pravilno. Lahko ga začasno programsko izključiš (tukaj rabiš posebno ni programsko opremo) in vidiš kje si.  

 

Vsekakor mašina ne deluje optimalno. Jaz sem si sicer ravno danes naročil Xtool A30M, da lahko spremljam se tlak olja in delovanje vakuumske črpalke. Če imaš čas in voljo, boš hitro lahko tudi sam potegnil neke zaključke.

 

V kolikor so ti menjali odmično gred, bi po menjavi morali preveriti vse parametre. Običajno se ob menjavi odmicne gredi menja tudi vakuumska črpalka, saj jo slaba gred poškoduje (kovinski ostružki). Ce ti tega niso naredili je bil servis vprasljiv.

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je Boss napisal:

Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.

 

Samo pogovarjamo se, kakšne so opcije. Če bi imel jaz prijatelja, ki na leto vrže v avto za 10.000 € 1/3 tega zneska za servise, bi mu predlagal enako. Kaj pa ti, naj meče še naprej po nekaj 1.000 € v luknjo brez dna?

 

Znajo biti injektorji, ker je bilo po čiščenju OK, se je pa očitno spet zapacalo že v 1,5 leta. Sicer tudi 8,5 l/100 km ni nič nenavadnega, če je malenkost bolj težka noga (po informaciji enega mehanika Mazd, ki je imel ravno tako).

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

a imaš relacijske vožnje al ful kratke

 

kolega ima z identičnim avtom porabo 6,8

Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 49 minutami je Z M A J napisal:

Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli. :(

Dinozavri, verjetno? 🤔 

Benzinarji- Definitivno. Močni? Hm... 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Meni je mal padla,..zdej mam sam 7.9l

@Alex ne smej se ker je res, lahko ti slikam

Kaj je to za se pohvalit ali za jokat? 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Tilen5 napisal:

Za pohvalit seveda. Kdo bi se cincal in jajcal po cesti za 6l porabe

 

@Bini? :D 

Ej, tudi jzt sm mel že 6l na Miati :D 

Popravljeno od g.Wankel
  • Haha 3
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano

Ja še kar na 6 L bencina sem👌

Sem ravno pokuril en tank na relaciji, dom- Reka- po okolici kvanerja-Pula, Koper in dom. 🤗

 

Napisano
dne 5. 11. 2024 ob 20:03 je Tilen5 napisal:

Meni je mal padla,..zdej mam sam 7.9l

@Alex ne smej se ker je res, lahko ti slikam

ugasn klimo

Napisano (urejeno)

Egr off nardit pa bo manša pol litra, pol treba še dpf filter oprat.

V eni temi mam napisane tlake kaki morjo bit po regeneraciji 0.3-0.4 kpa

Lahko ti ga pa na tester dam.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.