Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

Napisano
pred 28 minutami je apokalipto_81 napisal:

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

Koliko imaš prevoženih, kakšno je bilo vzdrževanje do sedaj?

Bel dim: lahko je glava motorja, lahko je spustil hladilnik egr (če ima vodno hlajenega), lahko je šoba za vbrizg adblue.

Motor poln zaj v sesalnem kolektorju.

Napisano

Zdravo,
avto ima prevoženih 207.000 kilometrov in je bil uvožen iz Nemčije leta 2018. Servisi so bili do leta 2018 redno opravljeni na Mazda servisih v Nemčiji. Od leta 2018 dalje so bili servisi opravljeni pri Selmarju Celje, le zadnji mali servis je bil narejen pri mojem mehaniku. Ali je mogoče, da je težava pri DPF filtru? 

Napisano (urejeno)

Lahko bi bila tudi turbina, če je nivo antifriza konstanten. Če izginja antifriz, potem je zelo verjetno glava (ali menjava tesnila, v najslabšem tudi glave ... pogosta težava).

 

Oboje velik strošek. Upam, da je kaj tretjega.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

@apokalipto_81, predlagam en poskus: snemi čep z ekspanzijske posode, vžgi motor in počakaj, da se segreje (nekateri tudi pri vročem motorju snamejo čep, ampak tega ne priporočam). Nato opazuj gladino v ekspanzijski posodi. Zaradi vibracij motorja je lahko rahlo vzburkana. Če pa ven prihajajo mehurčki, imaš pa hude težave v stilu počene glave motorja, prebitega tesnila, ...

 

Mimogrede, kakšno je pa motorno olje? Ker v določenih primerih lahko hladilno tekočino zmeša v olje. Kar spet ni dobra novica...

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je apokalipto_81 napisal:

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

men je naredilo(), vzrok zlomljena loputa turbine psoledično kaput turbina, ker je poleklo notri, tudi jaz sem še kak dan vozil normalno dokler ni nehala delat mala turbina

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 23. 12. 2024 ob 16:24 je NevLado napisal:

A si v 207k menjal karkoli neobičajnega na avtu?

 

Kolektor je bil že peskan? Mogoče je samo zabita

Mali servis olje , filtri. 

dne 23. 12. 2024 ob 8:31 je apokalipto_81 napisal:

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

07.01.2025 bo mazda šla k Selmarju na diagnostiko. Ko bodo znani rezultati, bom sporočil naprej.

Napisano

Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.

 

Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?

Napisano

Avto ima 200.000 km. Če ga popraviš, bo naredil še vsaj 150.000 (rajši več). 

 

Zdaj pa sam presodi, a je smiselno iti v tako investicijo ali ne...

Napisano
pred 3 urami je apokalipto_81 napisal:

Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.

 

Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?

bi blo še ketnce za pogledat

Napisano

Ketnice za pogon ventilov zdržijo do 300.000, če ni nekih skrajnih manevrov z motorjem - če ni kazalec za obrate večino časa na rdečem polju...

 

Ketnce za sneg pa ne potrebuje, ker je AWD...

Napisano
pred 3 urami je apokalipto_81 napisal:

Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.

 

Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?

Stroski :

*Bat, kompresor  339.77€

*Senzor tlaka izpušnih plinov 86.73€

*Sklop vakuu.črpalke -delo. 62.70

*Menjava senzorja - delo 57 €

*Čiščenje sesalnega sistema 6h 342 €

*Tesnilo kolektorja 13.93€

*Pot.material 80€

*Vat 22 %   216 €

*Skupno z vat.   1198€.

 

 

 

 

Napisano
pred 56 minutami je Slivka napisal:

Avto ima 200.000 km. Če ga popraviš, bo naredil še vsaj 150.000 (rajši več). 

 

Zdaj pa sam presodi, a je smiselno iti v tako investicijo ali ne...

 

 

Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal.

  • Všeč 8
  • Ljubim 2
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je apokalipto_81 napisal:

 

 

Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal.

Če je vakuumska črpalka slaba, računaj še na menjavo odmične gredi. Pa menjaj tudi senzor izpušnih plinov, v kolikor še ni bil. Preveri tudi, da nimaš belih flekov po mašini - ostanki hladilne tekočine, kar pomeni, da ne tesni glava in posledično €€€ stroškov. Sicer pa čestitke in srečno.

Popravljeno od vzupan3
Napisano
pred 1 uro je apokalipto_81 napisal:

 

 

Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal.

 

Tako se govori!

Napisano (urejeno)

S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega.

 

Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega.

 

Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €.

Točno tako. Kaj pa je jurja ali dva za popravilo, če ti je avto všeč in veš, da ga boš še dolgo vozil. Definitivno se splača vsako mazda dizelco skayactiv popravit. Jaz bi jo definitivno. 

 

 

Napisano
pred 15 urami je vzupan3 napisal:

Če je vakuumska črpalka slaba, računaj še na menjavo odmične gredi. Pa menjaj tudi senzor izpušnih plinov, v kolikor še ni bil. Preveri tudi, da nimaš belih flekov po mašini - ostanki hladilne tekočine, kar pomeni, da ne tesni glava in posledično €€€ stroškov. Sicer pa čestitke in srečno.

Senzor izpušnih plinov se bo prav tako zamenjal. Preverili bodo tudi odmično gred in me obvestili glede stroškov zamenjave, če bo potrebna. Koliko bo to stalo, pa nimam pojma. 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Točno tako. Kaj pa je jurja ali dva za popravilo, če ti je avto všeč in veš, da ga boš še dolgo vozil. Definitivno se splača vsako mazda dizelco skayactiv popravit. Jaz bi jo definitivno. 

 

Se stdinjam, če imaš potem mir za vsaj 100 000km.  Če je pa to uvod in postane vseskupaj jama brez dna, pol je pa druga zgodba. Sam ok, smo optimisti, ane :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.