Skoči na vsebino

Mazda CX-5 (2026)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Kot ste povedali, tudi mene zmoti odsotnost fizičnih gumbov, splh tistega velikega vrtljivega pred menjalno ročico :) Na zunaj se mi dopade, vsaj po slikah, znotraj tudi, sem pa šel še enkrat gledat če sem prav videl, da ima motor samo 141hp, takoj sem pomislil 141kw....in ja, ne vem zakaj tako? 

Mogoče se bo pa kmalu dalo 'odkleniti' na polno konjažo...tržna niša za nekoga? :) 

 

Sicer pa odvisno od cene, če bo tako kot trenutna skoraj 50 jurjev, je to pomoje kar veliko.

Napisano
dne 13. 7. 2025 ob 7:47 je Shrek napisal:

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi. 

Edin problem vključevanja, ki sem ga doživel, je hitra cesta po Apuliji.

Kar prometna, vključevalni pa rekordno kratki. Ali si čakal na boljše čase, ali pa zasukal turbo bencinca prvo in drugo skozi. Ni mi preostalo druge opcije.

 

Drugače pa sem včasih vozil Renault 4 in smo vsepovsod prišli z njo 😎

Napisano

Dokler ne boste naredili testne vožnje, je nakladanje o motorju "rekla-kazala". Mazda najbrž ve, kaj mora vgraditi v določen tip avta, kajne?

Napisano

Ali je že kje bila objavljena teža?

 

Če bo npr. 100, 200 kg težji od CX-30, potem morda motor ne bo tako problematičen. 

Čeprav se meni osebno zdi premalo konjev za tako velik avto. 

 

Če pa bo avto npr. 300 kg ali še več težji, pa ne vem kako bo 140 konjev to potegnilo. 

 

LP

 

Napisano

Dodaj še zraven (cca300kg) potnike in prtljago,saj takega avta ne kupiš, da se potem sam samcat voziš.... :whatever:

Ja za vse to je kriva eko. zakonodaja v EU.... :nevem:

Napisano

Ja, bolj natančno 6E norma, če se prav spomnim. Očitno ne morejo iz tega motorja potegniti več moči, ker bi bili izpusti preveliki.

Morda pa se motim in se jim zdi da je 140 konjičkov več kot dovolj za CX-5. 

 

Morda pa si do leta 2026 še premislijo, saj gre večinoma za software zadevo, predvidevam...?

 

LP

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Razen par izjem, se v bistvu nimamo kaj veliko pogovarjati o okvarah mazd. Se pač ne kvarijo toliko, kot druge znamke, kjer teme o okvarah zavzemajo  80% forumov. 😄 Tukaj se piše to, kdo je kdaj kupil in zamenjal katere gume ter zavorne  ploščice +diske in kdo je avto opral. In katero pivo je pripeljal kdo domov iz Lidla v prtljažniku. To bi bilo to. 😉
    • Temelji za "zdravo" elektrifikacijo prometa so v EU že doseženi ...   Junija sonce glavni vir električne energije v EU SLO-TECH.COM Da se je to zgodilo junija, ni presenečenje, vseeno pa se je to primerilo prvikrat. Minuli mesec je bil glavni vir električne energije v EU sonce...  
    • Ja, bolj natančno 6E norma, če se prav spomnim. Očitno ne morejo iz tega motorja potegniti več moči, ker bi bili izpusti preveliki. Morda pa se motim in se jim zdi da je 140 konjičkov več kot dovolj za CX-5.    Morda pa si do leta 2026 še premislijo, saj gre večinoma za software zadevo, predvidevam...?   LP  
    • Dodaj še zraven (cca300kg) potnike in prtljago,saj takega avta ne kupiš, da se potem sam samcat voziš....  Ja za vse to je kriva eko. zakonodaja v EU.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.