Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Kot ste povedali, tudi mene zmoti odsotnost fizičnih gumbov, splh tistega velikega vrtljivega pred menjalno ročico :) Na zunaj se mi dopade, vsaj po slikah, znotraj tudi, sem pa šel še enkrat gledat če sem prav videl, da ima motor samo 141hp, takoj sem pomislil 141kw....in ja, ne vem zakaj tako? 

Mogoče se bo pa kmalu dalo 'odkleniti' na polno konjažo...tržna niša za nekoga? :) 

 

Sicer pa odvisno od cene, če bo tako kot trenutna skoraj 50 jurjev, je to pomoje kar veliko.

Napisano
dne 13. 7. 2025 ob 7:47 je Shrek napisal:

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi. 

Edin problem vključevanja, ki sem ga doživel, je hitra cesta po Apuliji.

Kar prometna, vključevalni pa rekordno kratki. Ali si čakal na boljše čase, ali pa zasukal turbo bencinca prvo in drugo skozi. Ni mi preostalo druge opcije.

 

Drugače pa sem včasih vozil Renault 4 in smo vsepovsod prišli z njo 😎

Napisano

Dokler ne boste naredili testne vožnje, je nakladanje o motorju "rekla-kazala". Mazda najbrž ve, kaj mora vgraditi v določen tip avta, kajne?

Napisano

Ali je že kje bila objavljena teža?

 

Če bo npr. 100, 200 kg težji od CX-30, potem morda motor ne bo tako problematičen. 

Čeprav se meni osebno zdi premalo konjev za tako velik avto. 

 

Če pa bo avto npr. 300 kg ali še več težji, pa ne vem kako bo 140 konjev to potegnilo. 

 

LP

 

Napisano

Dodaj še zraven (cca300kg) potnike in prtljago,saj takega avta ne kupiš, da se potem sam samcat voziš.... :whatever:

Ja za vse to je kriva eko. zakonodaja v EU.... :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Ja, bolj natančno 6E norma, če se prav spomnim. Očitno ne morejo iz tega motorja potegniti več moči, ker bi bili izpusti preveliki.

Morda pa se motim in se jim zdi da je 140 konjičkov več kot dovolj za CX-5. 

 

Morda pa si do leta 2026 še premislijo, saj gre večinoma za software zadevo, predvidevam...?

 

LP

 

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

pa ne vem kako bo 140 konjev to potegnilo. 

Navor ga potegne.

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Dodaj še zraven (cca300kg) potnike in prtljago,saj takega avta ne kupiš, da se potem sam samcat voziš.... :whatever:

Ja za vse to je kriva eko. zakonodaja v EU.... :nevem:

 

Ni treba prištet… ker tudi v CX-30 jih potem moraš prištet… tako, da je vseeno, če pri obeh primerjaš praznega ali polnega…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

Ali je že kje bila objavljena teža?

 

WWW.AUTO-DATA.NET

Technical Specs: Mazda CX-5 III 2.5 e-SKYACTIV G 2.5 (141 Hp) M Hybrid Automatic SUV /2025/ | Fuel consumption, Dimensions, 141 Hp, 187 km/h, 116.2 mph, 0-100 km/h: 10.5 sec, 0-60 mph: 10 sec, 7 l/100...

1629-1687 kg za 2WD oz. 1671-1711 kg Za AWD …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kak se zgražate nad mašino. Marsikateri avto je imel še par let nazaj krepko več kot 10.5s do 100km/h.

Napisano

Ja, cca. 250kg vecja teža kot CX30 in 0,8 sec slabši pospeški. 

 

Če bo občutek vožnje kot je v CX30 potem bo v nizkih obratih lepo zvezno vlekel. Poznalo pa se bo nad 4k obratov. Za normalno vožnjo bo dovolj, sam pa bi si vsekakor želel nekaj močnejšega, pa ne zato ker divjam, ampak da lahko suvereno prehitiš in se voziš v vrhniški klanec kot @Alex

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Kak se zgražate nad mašino. Marsikateri avto je imel še par let nazaj krepko več kot 10.5s do 100km/h.

 

Jaz se ne zgražam, ker imam ta motorček v moji CX-30. 😀

 

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

 

Ni treba prištet… ker tudi v CX-30 jih potem moraš prištet… tako, da je vseeno, če pri obeh primerjaš praznega ali polnega…

Ja, ampak motor, ki vleče 2toni je bolj obremenjen in bolj trpi in tudi prej dotraja kot pa, če vleče 1700kg v katerem koli avtu.... :nevem:

Je pa res, da je ta DINO res trpežen motor in bo dolgo trajal.... 👍😉

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Ja, ampak motor, ki vleče 2toni je bolj obremenjen in bolj trpi in tudi prej dotraja kot pa, če vleče 1700kg v katerem koli avtu.... :nevem:

Je pa res, da je ta DINO res trpežen motor in bo dolgo trajal.... 👍😉

In kaj manjka x motorju? A se ni izkazal tudi za kvalitetnega in vzdržljivega? Nobenih problemov ni zaslediti. 

Prav tako bi ga lahko dali v cx5, bi vsaj pil manj kot mini dino. 

 

 

Napisano

SkyActiv-X je kot kaze "mrtev" ... tako, da ne bo potem ocitkov cez nekaj let, da Mazda prodaja zastarele motorje :P ... 

 

 

WWW.ICARTEA.COM

Mazda has disclosed that Skyactiv-Z will be a major upgrade to Skyactiv-X technology.

 

 

 

 

 

 

https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

In kaj manjka x motorju? A se ni izkazal tudi za kvalitetnega in vzdržljivega? Nobenih problemov ni zaslediti. 

Prav tako bi ga lahko dali v cx5, bi vsaj pil manj kot mini dino. 

To je motor exkluzivno za serijo 3 Premium🤗😉

pred 1 uro je Jest napisal:

SkyActiv-X je kot kaze "mrtev" ... tako, da ne bo potem ocitkov cez nekaj let, da Mazda prodaja zastarele motorje :P ... 

 

 

WWW.ICARTEA.COM

Mazda has disclosed that Skyactiv-Z will be a major upgrade to Skyactiv-X technology.

 

 

 

 

 

 

https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped

 

 

 

 

Če bi X motor prodajali še v drugih modelih bi bila prodaja dosti večja! 

Mene bolj zanima koliko km bo X motor zdržal? 

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

To je motor exkluzivno za serijo 3 Premium🤗😉

Če bi X motor prodajali še v drugih modelih bi bila prodaja dosti večja! 

Mene bolj zanima koliko km bo X motor zdržal? 

Po moje toliko, kolikor let in kilometrov  ga boš hotel vozil. 😉

 

 

Napisano
18 hours ago, Jest said:

 

WWW.AUTO-DATA.NET

Technical Specs: Mazda CX-5 III 2.5 e-SKYACTIV G 2.5 (141 Hp) M Hybrid Automatic SUV /2025/ | Fuel consumption, Dimensions, 141 Hp, 187 km/h, 116.2 mph, 0-100 km/h: 10.5 sec, 0-60 mph: 10 sec, 7 l/100...

1629-1687 kg za 2WD oz. 1671-1711 kg Za AWD …

Sam tle piše da ima na prednji osi še en elektromotor priključen?

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Sam tle piše da ima na prednji osi še en elektromotor priključen?

 

 

Saj to je "mild hibrid"... da ima se dodatno pomoc elektromorja pri speljavanju oz. takrat, ko rabi vec moci ... Pravi hibrid pride sele drugo leto menda... ali pa se kasneje... in omenja se tudi SkyActiv-Z motor ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sam je pa ta mild hybrid najbrž premalo, da bi kaj dosti pomagal pri pospeševanju? Če primerjaz z g194 je dobro sekundo počasnejši kar ni lih nekaj da bi se človek sekiral, pa < 10kmh nižjo brzino, kar se pa sploh človek naj ne bi sekiral :D

Napisano
pred 10 minutami je SpEkTr napisal:

sam je pa ta mild hybrid najbrž premalo, da bi kaj dosti pomagal pri pospeševanju? Če primerjaz z g194 je dobro sekundo počasnejši kar ni lih nekaj da bi se človek sekiral, pa < 10kmh nižjo brzino, kar se pa sploh človek naj ne bi sekiral :D

Pozna pa se pri manjši porabi baby dinota... 👍😉

Napisano

Po mojih izkušnjah ima g140 z ročnim menjalnikom v CX30 približno 1l manj porabe kot g194 z AT v Mazdi 6. Pri mešani vožnji to pomeni 6l za CX30 in 7,2l za Mazdo 6.

 

Nekaj doda teža, nekaj AT. Je pa občutna razlika v prid g140 v navoru v nizkih obratih in uglajenosti vožnje. 

 

Če bi imel ta trenutek na izbiro Mazdo 6 z g140 ali g194 s trenutnimi nastavitvami, bi vzel g140.

 

 

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.