Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

 

Zanima me, ali je že kdo doma očistil DPF filter. Govorim o mehanskem  čiščenju s spiranjem z vodo in dodanim čistilom , peno, ipd.?( You tube res ponuje velik tega  pa vseeno me zanima slovenska verzija) :) 

Predvsem pa mi je všeč  verzija pri kateri ni potrebno odstranit  filtra in se preko odprtine od lambde sonde  vbrizga čistilo.

 Drugače nimam nekih težav, avto ima lepih 300kkm in DPF nekaj čez 900 ciklov, pa nisem nedeljski voznik.

Me pa moti, da se mi regeneracija dogaja sedaj že pri cca 32% namesto 60% oz. 3x do 4x na tank  ali od 120-180 prevoženih km (prej pri 250-300) Sicer tester pokaže, da je vse v najlepšem redu.  

 

Sem prepričan, da se to še komu dogaja :)

 

p.s. če tema že obstaja se opravičujem .... sem nov na forumu :P

 

 

 

 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
pred 10 urami je uklopko napisal:

sem nov na forumu :P

 

dobra Uroš, dobra 🤣

 

Pri tolk km bi jaz osebno dal to delat enmu profiju, ki se ukvarja s tem DPF filtri. Sploh, če imaš namen avto še met nekaj časa.

 

Unga pri Sežani neki hvalijo, kaj že, aja Strajnar.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljen,

 

jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji:

  • EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati.
  • Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje).
  • Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev.
  • Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,...

Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi:

  • čiščenje sesalnega kolektorja
  • menjeva sita oljne pumpe
  • menjava podložk injektorjev
  • preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji

Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner)

 

Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku):

1. Car idling for about 5 minutes
2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen.
3. Idling for 10 min
4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye.
5. Let it work for about 1.5 hours
6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up.
7. Rinsing with two liters of water
8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe.
8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter.
9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes.
10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds.
11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.

 

 

Testiranje, če je kovinska cevka zamašena:

Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)

 

lp, Samo

 

20240810_122337.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano

Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda..... :nevem: 😉

Napisano

Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača.

 

Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven...

 

Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat... 

 

Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober.

Napisano

Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.

 

lp, Samo

Napisano

Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo. :)

 

Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to. 

Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?) 

Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.  

-Odmične so bile zamenjane(obrablene)

- vakum pumpa zamenjana

-sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe

- kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke 

 

Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.) 

Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .

 

 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zdravo,

 

ja tudi vrtnar je fajn, če zna še kaj drugega ;) povrtat :p.

 

Preglej in spremljaj malo parametre EXHPRES1, DP_DPF, PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če se ti regenarecija ob višji brzini sproži toliko prej, potem zna biti, da je kovinska cevka zamašena, glej EXHPRES1.

 

Da bi občutno pobralo moč ob regeneraciji ni običajno, sem mi je pa to že zgodilo.

 

Tudi sam nisem mehanik, no šravfam sicer že od časov yugecov in apn-nov, toda Mazda te prisili, da postaneš, drugače "tošl" nastrada :). 

 

lp, Samo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 7. 5. 2025 ob 10:55 je uklopko napisal:

Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo. :)

 

Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to. 

Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?) 

Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.  

-Odmične so bile zamenjane(obrablene)

- vakum pumpa zamenjana

-sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe

- kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke 

 

Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.) 

Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .

 

 

 

Uf, verjetno imaš nekaj hudo narobe, tukaj je na forumu ceu kup ekspertov, strokovnjakov, vozačev večih avtomobilov in se z dizelco pelajo za 5 litrov na 100km :aaaaa: Aja pa tankaj obvezno na Shell ostalo je šrot

 

Šalo na stran - hitreje in z večjimi obrati ko se voziš, bolj ti pritisk nabija v motorju naokoli oljna pumpa, bolj se obrabljajo stvari - več je izpusta in več gre čez filter + hladni zagoni ogromno pripomorejo tej prvi generaciji motorja - jaz ti predlagam da se ne sekiraš, ker je to vse normalno... uživaj še naprej v svoji 6ki in se ne obremenjuj z regeneracijami, več kot odlično skrbiš za njo :prstgor:

 

 

Napisano
pred 52 minutami je NevLado napisal:

 

Uf, verjetno imaš nekaj hudo narobe, tukaj je na forumu ceu kup ekspertov, strokovnjakov, vozačev večih avtomobilov in se z dizelco pelajo za 5 litrov na 100km :aaaaa: Aja pa tankaj obvezno na Shell ostalo je šrot

 

Šalo na stran - hitreje in z večjimi obrati ko se voziš, bolj ti pritisk nabija v motorju naokoli oljna pumpa, bolj se obrabljajo stvari - več je izpusta in več gre čez filter + hladni zagoni ogromno pripomorejo tej prvi generaciji motorja - jaz ti predlagam da se ne sekiraš, ker je to vse normalno... uživaj še naprej v svoji 6ki in se ne obremenjuj z regeneracijami, več kot odlično skrbiš za njo :prstgor:

 

 

image.jpeg

😛

 


image.jpeg20. maj 2025, 11_02_58.png

 

Napisano

Zivjo. 

Sorry za pozen odg. 

Hvala za tolažbo. Saj ne delam panike, skrbim res kar je treba in na nekaterih stvareh morda celo več. Pač ja, odvisen od avta in rad imam da stvari delajo predvsem, da je avto zanesljiv. Je pa moteče ker načina vožnje nisem spremenil v petih letih, čas regeneracije pa je zelo drugačen....zato me bega. Zagotovo obstaja nek vzrok za tako spremembo.  Če je res fizično DPF filter tako zabasan potem je rešitev zelo jasna ☺️. (Znebit se treba tega )😂 

Bol kot problem me muči firbec zakaj ha ha ha

Ok problem na stran....povej s katerega konca si, da ti častim pijačo.

 

Ajde.

 

Lp

Uros

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ja, seveda. Zato tudi jaz vozim kar vozim. Samo da pa ni možnosti, pa spet ni res, neko internetno nakladanje in pretiravanje, kot ponavadi. Samo ljudem ni do njih. Še vedno je pa najbolj prodajan avto pri nas Clio, kot vem. Za večino za par kilometrov za na šiht pa nazaj čisto solidna zadeva. Druga je pa menda Octavia. Za malo dlje na šiht spet dobro, je že družinski avto.   Nimajo vsi dostopa do poceni kreditov na firmi kjer delajo.🫣😇
    • Avto (Mazda 6 2010) ni šel čez tehničnega, me pa zanima, če imaš vse tole narobe, kar je na sliki, ali se sploh splača popravljat? Avto ima 340k km.   Moj mehanik mi je odkrito povedal, da je zadnji most, skupaj z amortizerji cca 1000 eur brez dela, potem so pa tukaj še sprednji zglobi, ki bi znali nanest. Skratka, vložek bo cca 1500 eur za 15 let star avto, ki se pa še vedno odlično vozi, brez težav z delovanjem motorja.    Skratka, šokovi, ker mi noben mehanik do zdej, kamor smo vozili avtu, ni odkrito povedal, da bo to enkrat za zamenjat in mam zdej vse na kupu. Jao.   
    • Spet mi ni shranilo teksta...🙄   Ajd-še enkrat-glej slike zgoraj @Alex ti zelo priporočam namesto tistega plastičnega ohišja+papirnate vrečke. 135222-4 - Vrečka za prah WWW.MAKITA.SI Najbližji trgovec   https://www.shoppster.si/p/3858941   Za 4,5€ 👍   Sam imam že drugega "rdečega",k se je prvi razparal po šivu,pa se mi ni dalo šivati,in ko sem menjal,sem takoj naročil še rezervo (črnega). Super,k lahko vse očistiš,in vrečkico tudi znotraj posesaš in "gas naprej". Je vrečkica nataknjena z všitim o-ringom. Res super stvar...tudi manj "v napoto" ob vtesnjenih razmerah,k ima nosilček le zgoraj dva "repka",tako da spodnji del vrečke ne moti. Takoj naročil še en komplet...da vidim,če je res vse komplet za te 4,5€😄
    • Tukaj je nekaj narobe. Ali z voznikom ali pa z vozilom. Ker ta poraba gre že proti porabi BTjca...    Mogoče dizla voziš tako, kot se dizla sicer ne vozi? Imaš stalno polno obremenjeno vozilo, pa je posledično visoka poraba? Si to meril od Vipave do Razdrtega? Nekaj tu ni v redu. Samo treba je ugotoviti, kaj.    Še najraje bi si sposodil tvojo dizelco pa se malo zapeljal po hribih, pa da vidim, kakšno porabo bi imela pri meni ..
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.