uklopko Napisano 6. maj Prijavi Napisano 6. maj Pozdravljeni. Zanima me, ali je že kdo doma očistil DPF filter. Govorim o mehanskem čiščenju s spiranjem z vodo in dodanim čistilom , peno, ipd.?( You tube res ponuje velik tega pa vseeno me zanima slovenska verzija) Predvsem pa mi je všeč verzija pri kateri ni potrebno odstranit filtra in se preko odprtine od lambde sonde vbrizga čistilo. Drugače nimam nekih težav, avto ima lepih 300kkm in DPF nekaj čez 900 ciklov, pa nisem nedeljski voznik. Me pa moti, da se mi regeneracija dogaja sedaj že pri cca 32% namesto 60% oz. 3x do 4x na tank ali od 120-180 prevoženih km (prej pri 250-300) Sicer tester pokaže, da je vse v najlepšem redu. Sem prepričan, da se to še komu dogaja p.s. če tema že obstaja se opravičujem .... sem nov na forumu Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Boss Napisano 6. maj Prijavi Napisano 6. maj pred 10 urami je uklopko napisal: sem nov na forumu dobra Uroš, dobra 🤣 Pri tolk km bi jaz osebno dal to delat enmu profiju, ki se ukvarja s tem DPF filtri. Sploh, če imaš namen avto še met nekaj časa. Unga pri Sežani neki hvalijo, kaj že, aja Strajnar. Citiraj
samuel Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Pozdravljen, jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid. Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024) lp, Samo 2 2 Citiraj
Bini Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda..... 😉 Citiraj
Slivka Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača. Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven... Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat... Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober. 3 Citiraj
samuel Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf. lp, Samo 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,.. Citiraj
uklopko Napisano 7. maj Avtor Prijavi Napisano 7. maj Matr tok enih info. za preprostega vrtnarja ki vozi Mazdo. Ok po vrsti. Same parametre bom malo spremljal, da vidim kam pridem s tem. Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to. Avto drugače dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča avto spet vleče (je to normalno ?) Če se vozim po AC dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto vklopi tudi po samo 120km prevoženih od zadnje r. Ni pravila ali konstante - kakor kdaj. Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako. -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR očiščene pa nove podložke Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa mislim da ni visoka dobrih 7 litrov z mojo težjo nogo.) Razumem, da je najbol ziher sneti in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj . Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
dvorjan Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Pri tem kilometrih raje razmisli o obnovi šob ... 1 Citiraj
samuel Napisano 7. maj Prijavi Napisano 7. maj Zdravo, ja tudi vrtnar je fajn, če zna še kaj drugega povrtat :p. Preglej in spremljaj malo parametre EXHPRES1, DP_DPF, PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če se ti regenarecija ob višji brzini sproži toliko prej, potem zna biti, da je kovinska cevka zamašena, glej EXHPRES1. Da bi občutno pobralo moč ob regeneraciji ni običajno, sem mi je pa to že zgodilo. Tudi sam nisem mehanik, no šravfam sicer že od časov yugecov in apn-nov, toda Mazda te prisili, da postaneš, drugače "tošl" nastrada :). lp, Samo 3 Citiraj
NevLado Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj dne 7. 5. 2025 ob 10:55 je uklopko napisal: Matr tok enih info. za preprostega vrtnarja ki vozi Mazdo. Ok po vrsti. Same parametre bom malo spremljal, da vidim kam pridem s tem. Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to. Avto drugače dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča avto spet vleče (je to normalno ?) Če se vozim po AC dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto vklopi tudi po samo 120km prevoženih od zadnje r. Ni pravila ali konstante - kakor kdaj. Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako. -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR očiščene pa nove podložke Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa mislim da ni visoka dobrih 7 litrov z mojo težjo nogo.) Razumem, da je najbol ziher sneti in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj . Uf, verjetno imaš nekaj hudo narobe, tukaj je na forumu ceu kup ekspertov, strokovnjakov, vozačev večih avtomobilov in se z dizelco pelajo za 5 litrov na 100km Aja pa tankaj obvezno na Shell ostalo je šrot Šalo na stran - hitreje in z večjimi obrati ko se voziš, bolj ti pritisk nabija v motorju naokoli oljna pumpa, bolj se obrabljajo stvari - več je izpusta in več gre čez filter + hladni zagoni ogromno pripomorejo tej prvi generaciji motorja - jaz ti predlagam da se ne sekiraš, ker je to vse normalno... uživaj še naprej v svoji 6ki in se ne obremenjuj z regeneracijami, več kot odlično skrbiš za njo 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 16. maj Prijavi Napisano 16. maj pred 52 minutami je NevLado napisal: Uf, verjetno imaš nekaj hudo narobe, tukaj je na forumu ceu kup ekspertov, strokovnjakov, vozačev večih avtomobilov in se z dizelco pelajo za 5 litrov na 100km Aja pa tankaj obvezno na Shell ostalo je šrot Šalo na stran - hitreje in z večjimi obrati ko se voziš, bolj ti pritisk nabija v motorju naokoli oljna pumpa, bolj se obrabljajo stvari - več je izpusta in več gre čez filter + hladni zagoni ogromno pripomorejo tej prvi generaciji motorja - jaz ti predlagam da se ne sekiraš, ker je to vse normalno... uživaj še naprej v svoji 6ki in se ne obremenjuj z regeneracijami, več kot odlično skrbiš za njo 😛 1 Citiraj
uklopko Napisano 20. maj Avtor Prijavi Napisano 20. maj Zivjo. Sorry za pozen odg. Hvala za tolažbo. Saj ne delam panike, skrbim res kar je treba in na nekaterih stvareh morda celo več. Pač ja, odvisen od avta in rad imam da stvari delajo predvsem, da je avto zanesljiv. Je pa moteče ker načina vožnje nisem spremenil v petih letih, čas regeneracije pa je zelo drugačen....zato me bega. Zagotovo obstaja nek vzrok za tako spremembo. Če je res fizično DPF filter tako zabasan potem je rešitev zelo jasna ☺️. (Znebit se treba tega )😂 Bol kot problem me muči firbec zakaj ha ha ha Ok problem na stran....povej s katerega konca si, da ti častim pijačo. Ajde. Lp Uros Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Janez007 Napisano 21. maj Prijavi Napisano 21. maj pred 11 urami je uklopko napisal: Zivjo. Sorry za pozen odg. Hvala za tolažbo. Saj ne delam panike, skrbim res kar je treba in na nekaterih stvareh morda celo več. Pač ja, odvisen od avta in rad imam da stvari delajo predvsem, da je avto zanesljiv. Je pa moteče ker načina vožnje nisem spremenil v petih letih, čas regeneracije pa je zelo drugačen....zato me bega. Zagotovo obstaja nek vzrok za tako spremembo. Če je res fizično DPF filter tako zabasan potem je rešitev zelo jasna ☺️. (Znebit se treba tega )😂 Bol kot problem me muči firbec zakaj ha ha ha Ok problem na stran....povej s katerega konca si, da ti častim pijačo. Ajde. Lp Uros @uklopko. Ko berem tvoj zapis me nekoliko zmrazi - ker sem doživljal podobno zgodbo 4 leta nazaj. Pri takratni CD175 z okoli 100.000 prevoženih je bilo po testiranju pooblaščenih servisov vse BP. A interval regeneracij se je iz tedna v teden zmanjševal in v cca 4 mesecih skoraj prepolovil (iz cca 200 km na cca 100 km - zelo odvisno od režima vožnje). Pa sem si kupil OBD2 adapter, preko aplikacij FORScan-a in Torque spremljal parametre, objavljal na več forumih, se oglasil na več pooblaščenih servisih. Odgovorov pa vedno več kot vprašanj - iz matematike vemo, da v takem primeru ni točne rešitve. 2 Citiraj
miha20 Napisano ponedeljek ob 16:47 Prijavi Napisano ponedeljek ob 16:47 Se vidi na testesterju marsikaj če veš kaj gledat, z egr off se jo da podalšat za 80-100km odvisno od stanja vozila. Imajo pa ti dizli tudi razne druge težave, ki so tukaj skoraj v usaki temi omenjene. (zabit sesalni, senzor tlaka izpušnih plinov, odmična...) Je pa navečja bedarija dpf off delat na mazdi k napaka na motorju ostane, zabit dpf je samo posledica napake. Za točno napako odkrit ti lahko pomagam. Imej pa sabo še six pack 😅 2 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs
uklopko Napisano včeraj ob 09:13 Avtor Prijavi Napisano včeraj ob 09:13 Super. dne 26. 5. 2025 ob 18:47 je miha20 napisal: Se vidi na testesterju marsikaj če veš kaj gledat, z egr off se jo da podalšat za 80-100km odvisno od stanja vozila. Imajo pa ti dizli tudi razne druge težave, ki so tukaj skoraj v usaki temi omenjene. (zabit sesalni, senzor tlaka izpušnih plinov, odmična...) Je pa navečja bedarija dpf off delat na mazdi k napaka na motorju ostane, zabit dpf je samo posledica napake. Za točno napako odkrit ti lahko pomagam. Imej pa sabo še six pack 😅 Super. 6pack je že pripravljen Kot sem napisal, bolj me zanima iz firbca kaj še lahko naredimo v takem primeru oz. kje se sploh lotit če-ko do tega pride. Jaz sem že nekaj naštetih stvari opravil, pa sem ostal na istem...Iščem rešitve ideje, možnosti dalje. Do sedaj tudi še ni bilo lučke za motor-in informacije, da bi bil DPF zabit, ali slab pretok na sesalnih ,.... zato mi je še toliko bolj mistika. Miha kar povej, če imaš pa še praktično znanje pa sploh dobr. lp Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Tilen5 Napisano včeraj ob 10:27 Prijavi Napisano včeraj ob 10:27 dne 21. 5. 2025 ob 10:16 je Janez007 napisal: @uklopko. Ko berem tvoj zapis me nekoliko zmrazi - ker sem doživljal podobno zgodbo 4 leta nazaj. Pri takratni CD175 z okoli 100.000 prevoženih je bilo po testiranju pooblaščenih servisov vse BP. A interval regeneracij se je iz tedna v teden zmanjševal in v cca 4 mesecih skoraj prepolovil (iz cca 200 km na cca 100 km - zelo odvisno od režima vožnje). Pa sem si kupil OBD2 adapter, preko aplikacij FORScan-a in Torque spremljal parametre, objavljal na več forumih, se oglasil na več pooblaščenih servisih. Odgovorov pa vedno več kot vprašanj - iz matematike vemo, da v takem primeru ni točne rešitve. meni dela regeneracijo na 80km, s tem da je blo vse komplet počiščeno (dpf, sesalni,...) Citiraj
uklopko Napisano včeraj ob 11:11 Avtor Prijavi Napisano včeraj ob 11:11 Nekje mora bit en vzrok, da pride do tega. kljub temu da je poservisirano, kar je znanega, da bi moglo bit. To je res neugodno. npr. to zame pomeni vsak dan regeneracija- ker delam 90km dnevno Je pa res, da že nekaj časa brskam -pa nikjer ne najdem nič novega Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Janez007 Napisano včeraj ob 11:49 Prijavi Napisano včeraj ob 11:49 Injektorji? Če so injektorji je običajno velika poraba. 1 Citiraj
vzupan3 Napisano včeraj ob 12:38 Prijavi Napisano včeraj ob 12:38 pred 2 urama je Tilen5 napisal: meni dela regeneracijo na 80km, s tem da je blo vse komplet počiščeno (dpf, sesalni,...) Lahko da je slab DPF senzor diferencialnega tlaka Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.