klf Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Pozdravljeni Nabavil bom mazda cx30 2.5 Zanima me ali je kdo od vas montiral vlečno kljuko za ta tip avta. In seveda ali ste nabavili kljuko, kar v mazda center ali ste nabavili kje drugje? Cene varirajo bi pa rad kupil kvalitetno kljuko. Uporabljal bi jo pa prednostno za prevoz 2x električno kolo. Zanimajo me vaše izkušnje in pa seveda kakšen nasvet katero kljuko i. Pa seveda nadgradnja za prrvoz koles. Lp. 1 Citiraj
etcho Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo. 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 1 uro je etcho napisal: Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo. A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jest Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 36 minutami je Mraušk Mčk napisal: A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat. Kolikor vem, pri Mazdi kljuko montirajo sele na servisu pred dobavo... tako, je bilo pri meni... so pa tudi oni uredili vpis v homologacijo ... 2 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Janez007 Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 3 minutami je Jest napisal: Kolikor vem, pri Mazdi kljuko montirajo sele na servisu pred dobavo... tako, je bilo pri meni... so pa tudi oni uredili vpis v homologacijo ... Tako tudi je (po informaciji Mazdinega prodajalca). 3 Citiraj
GregorV Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Meni so je montirali na servisu, pri prodajalcu. Avti pridejo iz Japonske brez kljuk. Vtičnica se skrije pod odbijač, kljuka pa je snemljiva. Cena je bila cca. 750-800 EUR, se več točno ne spomnim. 3 Citiraj
Slivka Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal: A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat. Homologirati jo je treba. Če je kljuka že "tovarniško" gor, jo vpišejo v homologacijo še preden ti prvič registriraš vozilo. In številka take homologacije je drugačna od "naknadne". Kdo ve, že ob pogledu v homologacijo ve, od kdaj je vlečna kljuka gor... 4 1 Citiraj
GregorV Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj Sem pozabil zgoraj omeniti. V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list. Na Avto Krka..., cca 40€. So pa rabili cca 10 dni da je bilo odobreno, vpisano... Citiraj
samSimon Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 17 minutami je GregorV napisal: V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list. A to je bilo potrdilo o strokovni vgradnji, od tega servisa? Citiraj
Slivka Napisano 22. maj Prijavi Napisano 22. maj pred 24 minutami je GregorV napisal: Sem pozabil zgoraj omeniti. V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list. Na Avto Krka..., cca 40€. So pa rabili cca 10 dni da je bilo odobreno, vpisano... Eeee, čakaj malo! Če kupiš nov avto in zraven naročiš vlečno kljuko, jo morajo oni homologirat in ko dobiš homologacijski karton, je to že vpisano - še preden avto sploh dobi tablice. Razen, če je bila naknadna vgradnja na že registrirano vozilo, potem to urejaš sam - če si kljuko nabavil pri kakšnih pijanih dolenjčkih. Ostali ti to uredijo ta čas, ko je vozilo v delavnici in nimaš s homologacijo nobenega dela... 1 Citiraj
GregorV Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj pred 10 urami je samSimon napisal: A to je bilo potrdilo o strokovni vgradnji, od tega servisa? Ja, neka potrdila so bila, pa dokumenti od vlečne kljuke. Sem vse pustil na Avto Krka. Ostali so mi samo papirji od proizvajalca kljuke, navodila. Lahko poslikam... Citiraj
GregorV Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj pred 10 urami je Slivka napisal: Eeee, čakaj malo! Če kupiš nov avto in zraven naročiš vlečno kljuko, jo morajo oni homologirat in ko dobiš homologacijski karton, je to že vpisano - še preden avto sploh dobi tablice. Razen, če je bila naknadna vgradnja na že registrirano vozilo, potem to urejaš sam - če si kljuko nabavil pri kakšnih pijanih dolenjčkih. Ostali ti to uredijo ta čas, ko je vozilo v delavnici in nimaš s homologacijo nobenega dela... Pri registraciji sem dobil 3 tablice. Papirje za vpis VK v homologacijo sem dobil cca 1 teden kasneje, šel na Avto Krka, kjer so uredili vpis, poslikali avto od spodaj...cel postopek... Morda sem kaj spregledal, se ne spoznam na te zadeve. Citiraj
GoB Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj pred 11 urami je GregorV napisal: V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. l V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ? Citiraj
Slivka Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj Če je avto nov, morajo kljuko vpisati, še preden ti dobiš homologacijski karton, na podlagi katerega greš registrirat vozilo. Ker v tem primeru je vozilo že z vlečno kljuko in ni potrebe po "tipski ploščici" zraven vlečne kljuke. Sem pozabil zgoraj omeniti: imamo pa anomalijo glede homologacij, da se ti strga... Če na odpadu dobiš vozilo z originalno vlečno kljuko in jo prešravbaš na svoj avto, je ne moreš homologirati, ker nima dokumenta s številko atesta. Mogoče, samo mogoče lahko teoretično uspeš, če dovolj dolgo težiš generalnemu uvozniku, da iz tovarne dobi ta dokument. Ampak ga zelo neradi dajo, tako da te generalni uvoznik po navadi že v štartu obrne nazaj... Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, pokličeš tja in ti pošljejo dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Potrebuješ samo potrdilo o strokovni vgradnji... Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, dobiš dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Če ni od "tvojega avta", jo razrežeš in predelaš, narediš, da je čemu podobno, nekoga podplačaš, da od njega dobiš potrdilo o strokovni vgradnji, in ti vpišejo v homologacijski karton. Vendar to odsvetujem, ker dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem nastane, ko pride do problemov. In da kljuka popusti, ko po cesti voziš dve toni težko prikolico s hitrostjo 90 km/h, imaš mimogrede mrtvih za dve vrsti na pokopališču... 1 Citiraj
Agerg Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj To je vedno tako. Vse se da, dokler ni res kaj narobe. Zato pa je tako zastavljeno. Tisti birokrati, ki pa to urejajo, pa se hitro obrnejo stran in niti približno ne bodo kakšnega tveganja vzeli na sebe. Drugače bi bili kje drugje v službi. Tveganje, odgovornost in nagrada (prihodek) morata biti v sorazmerju. Je pa to v nekaterih primerih tudi tako v kontra stran - nagrada je tako visoka - da marsikdo pozabi na človeške žrtve. 3 Citiraj
GregorV Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj pred 44 minutami je GoB napisal: V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ? Oprosti, pri prodajalcu Mazda vozil 😀 (AH FERK MB). Sem moral počakat cca. 1 teden, da sem dobil papirje. Med drugim tudi original homologacijo, ki so jo dobili iz LJ (če se ne motim...). Čisto mogoče, da je potem že bila noter vpisana vlečna kljuka. Nisem gledal, sem šel direktno na Avto Krka. Kot napisano, na to se ne spoznam. Sedaj je VK vpsiana v homologacijo. Verjetno je zadeva zaključena. Upam... 😁 LP 1 Citiraj
etcho Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj (urejeno) Mazde CX-30 ne moreš kupiti s kljuko gor. To ne obstaja. To je dodatna oprema. Zato se dodatno vpisuje v homologacijski karton, ki gre na strošek kupca. Proizvajalec kljuke ni Mazda. Popravljeno 23. maj od etcho 4 Citiraj
Slivka Napisano 23. maj Prijavi Napisano 23. maj pred 22 minutami je etcho napisal: Mazde CX-30 ne moreš kupiti s kljuko gor. To ne obstaja. To je dodatna oprema. Zato se dodatno vpisuje v homologacijski karton, ki gre na strošek kupca. Proizvajalec kljuke ni Mazda. Vse jasno. Ja, tako kljuko moraš posebej vpisat v homologacijski karton in take kljuke ti ne morejo vpisat tam, kjer avto kupiš. Ti pa morajo dati papirje atesta kljuke in potrdilo o strokovni vgradnji. Dodaš še 40€, ostalo je zgolj formalnost... 2 Citiraj
mazdaman Napisano 5. junij Prijavi Napisano 5. junij Jaz sem pri Ferku tudi kupil dve mazdi in so Kljuko gor zmontirali in ja mazda nima original kljuke, jo pa del aza Mazdo Bosal ali keteri drugi kjer pa so mazdina navodila za montažo. Tako da Homologacija je potrebna. 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Slivka Napisano 5. junij Prijavi Napisano 5. junij Jaz sem kupil dve Mazdi in obe sta imeli tovarniško kljuko gor in so homologacijo uredili še preden je avto dobil tablice. Očitno je to pri Mazdi zdaj nekaj novega... Pa tudi FucksWagna smo naročili z vlečno kljuko in ko smo ga dobili, je bila že gor (tako kot Mazda BT-50 in Mazda 5 pred tem) in ko smo šli prvič registrirat in po tablice, je bila kljuka že vpisana v homologaciji... 1 Citiraj
Justus Napisano 7. junij Prijavi Napisano 7. junij (urejeno) dne 22. 5. 2025 ob 11:58 je etcho napisal: Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo. Tudi jaz sem jo nabavil ob nakupu novega avta, nekaj čez 800 eur z montažo so računali pri Avtotehni Vis v Ljubljani. Po montaži sem jo moral vpisati v homologacijski karton na lastne stroške. Uporabljam jo za prevoz koles, tako jo takrat namestim, sicer pa jo imam v prtljažniku. Dobra zadeva. Pri prvem priključevanju kabla za luči od nosilca koles sem imel težave, ker vtikač nikakor ni v vtičnico. Sem se že spraševal, če je na nosilcu sploh pravi vtikač ali pa da je vtičnica napačna ... Ker nisem upal nič na silo narediti, sem avto peljal prodajalcu, da pogleda pa tudi njemu ni uspelo, tako sem ga potem peljal na servis. So pogledali in ugotovili, da je vse v redu. Ker so bili priključki povsem novi, je bilo treba vtikač v vtičnici malo bolj na silo zavrtet za 90 stopinj, da se je ustrezno zataknil 😁 Popravljeno 7. junij od Justus 1 Citiraj
Shrek Napisano 7. junij Prijavi Napisano 7. junij ....90 stopinj....desno za priklop in levo za izklop... 1 Citiraj
Justus Napisano 7. junij Prijavi Napisano 7. junij pred 3 minutami je Shrek napisal: ....90 stopinj....desno za priklop in levo za izklop... Drži, moja napaka 🙈 takoj popravim ... 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.