Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Malo sem bil ?okiran nad ra?unom - 73.000 SIT, tole ni poceni, ?e dobro da je avto res dober - od vzmetenja do motorja in udobja, ampak pri teh cenah bom na uradnih servisih res samo do konca garancije. Koliko ste kaj pla?ali za redni servis na 20tkm?

Napisano

Malo sem bil ?okiran nad ra?unom - 73.000 SIT, tole ni poceni, ?e dobro da je avto res dober - od vzmetenja do motorja in udobja, ampak pri teh cenah bom na uradnih servisih res samo do konca garancije. Koliko ste kaj pla?ali za redni servis na 20tkm?

 

Bom pogledal na ra?un, ampak ni? niso menjali, redni servis po njihovih postavkah (olje, filter olja, goriva in klime), samo delo je bilo 27 jurjev + DDV

Napisano

Tole se men zdi odlo?no preve? - realno bi bilo nekje do 50.000 sit

 

30 jurjev dela?!?!?!?! - tole mi pa ni jasno, 3-4 ure dela al kaj za zamenjat olje pa filtre :ne vem: :ne vem:

 

Kateri servis pa je to bil?

33112_1.png

Napisano

ne bom ve? mazde kupu.. ?zmeden?

 

al je pa ne bom servisiru... 27+DDV dela za osnovni servis...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ooooo VIOLCA je spregovorila :rispekt:

 

tale cena je res mal velik prevelka ?e za delo!!

To ma? v eni uri zrihtano sj ni oklepnik da bi potreboval 3h a odstrani? oklep in pride? do ?epa za olje :D

 

Delo bi moglo bit tam max 10.000 do 15.000

?e gledamo po kakih urnih postavkah!! 1h-2h

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tole se men zdi odlo?no preve? - realno bi bilo nekje do 50.000 sit

 

30 jurjev dela?!?!?!?! - tole mi pa ni jasno, 3-4 ure dela al kaj za zamenjat olje pa filtre :ne vem: :ne vem:

 

Kateri servis pa je to bil?

 

 

Nocem direktno blatit servisa, ampak o?itno je to normalna cena, se pravi 300 EUR kar je v tujini obi?ajno,

 

olje in filter sta res 29 jurjev, delo 27 + DDV in ?e nekaj teko?in + filter goriva in klime pa smo na 70 jurjih

Napisano
<_< ja,ja na orginalnih servisih te kar olupijo za delo,pa dele tudi,jaz sem zdaj dal za olje in filter 12.000,filter goriva tud nekje okoli 2-3.000sit,ter delo 0 sit,opravljeno v eni uri,ker je na f-ki,ful tezko prit do filtra za gorivo,pregledal olje v menjalniku,tekocine,torej stroski vsega skupaj 13.000 sit in ena ura pri 175.000km(kako je fajn ce si lahko nekaj sam naredis :danzoman: ),ostane denar za :mi pijemoo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Me tudi skoraj ?aka tak?en servis.

Olje je drago, ker je to olje brez ?vepla Dexelia DPF. Liter mislim da stane

okoli 5 jurjev. V M5, pa ga gre krepkih 5 litrov. Sicer, zakaj je tak?na cena olja

mi ni jasno. Morajo pa imeti vsi dizli z DPF filtrom olje brez ?vepla.

 

Bolj se mi zdi ?udno delo..... HALOOO 30 jurjev...... Pa ka soj

generalko delali. Saj ?e vpra?a?, ti bodo rekli, da so vse preverjali....ja,ja,ja,......

 

Sicer pa si lahko zraven, vsaj jaz bom, ko bom ?el na servis.

Imam izku?nje s prej?njim avtom. Ko sem ga pustil na servisu, so mi rekli, da ?ez tri-?tiri ure bo kon?ano.

Ker sem po?akal zraven, je bilo kon?ano v eni uri, pa so res preverili vse, kar se lahko na hitro preveri.

 

Lp,

Napisano

Nevem no, tole je kr huda. Jaz sem za ve?ino servisov mazde 6 dajal okrog 40k sit... razen ?e so menjali aldehidni filter, je bilo lahko malce ve?.

 

No, naslednji je velik servis na 120k in ga ne bom peljal na uradnega.

Napisano

70K je res veliko za navaden servis. Jaz sem za bencinarko 1.8 pred mesec dni dal za enak servis 35K. Glavni stro?ek je menjava olja in filtrov, nekaj pregledov in to je vse!

 

Je pa tako, da na ra?unu vidi?, kje so ti vgradili dijamantni vijak :( .

Napisano

Jaz sem za trojko pla?al prvi servis pri 20.000 km malo ?ez 40.000 SIT. Zamenjali so pa olje, filter in zra?ni filter. ?e doda? ?e par stvari, si hitro na 70k :blink: . Jap, poceni res ni tale zadeva. Mislim, da bo po izteku garancije imel moj sosed mehanik eno stranko ve? :D

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Je malo dosti ja,jaz za mojo za servis pri 40000 nisn dal tolko.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Pozdravljeni,

prvi servis na M5 mal manj kot 50k SIT, delo 2h=16kSIT, ostalo olje, oljni filter, pa ?e ena moja ?elja.(So ga tud oprali in posesali - Pohvalno)

Za ta avto tolk dela, sm pa pelu Mitsubishija je blo pa za delo pol manj - se pa res ne spla?a pod kozolcem delat.

 

LP

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Zanima me koliko stane servis za mazdo5 CD110 na 40.000 km.

lp

 

Cd143 je mene pri?la 214?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cd143 je mene pri?la 214?

 

Redni servis na 40.000 za M6 CD140 naj bi bil cca 350?. Ali je mo?no da je tak?na razlika med M5 in M6 :unsure:

 

Ali mogo?e kdo ve kje je kak?en seznam, katera opravila so predpisana za posamezne intervale rednih servisov?

Napisano

Redni servis na 40.000 za M6 CD140 naj bi bil cca 350?. Ali je mo?no da je tak?na razlika med M5 in M6 :unsure:

 

Ali mogo?e kdo ve kje je kak?en seznam, katera opravila so predpisana za posamezne intervale rednih servisov?

 

Mene je tolk pri?lo....olje pa filter = 100 + delo....Ka pa ti druzga se delajo? Aja pa prosil sem ?e za kabinski filter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A na drugem rednem servisu so ti menjali samo olje in filter in kabinski filter + delo? Kaj pa menjava zra?nega filtra, filter goriva, zavorne teko?ine, pregled klime ...

 

Ali je taka razlika med M5 in M6 ali je to odvisno tudi od hi?e katera ti dela redni servis?

Napisano

A na drugem rednem servisu so ti menjali samo olje in filter in kabinski filter + delo? Kaj pa menjava zra?nega filtra, filter goriva, zavorne teko?ine, pregled klime ...

 

Ali je taka razlika med M5 in M6 ali je to odvisno tudi od hi?e katera ti dela redni servis?

 

A ni drugi redni servis 40.000?????????????????

Kaj hudi?a na?teva? ti? 40.000 je olje in filter ali ti pa nekdo bu?e prodaja - ostalo po potrebi ampak res po potrebi

 

druga?e ti tudi v knjigci pi?e kdaj pa kaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.