Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Napisal si, da to ni malo in kot ?e sam priznava?, se ti poraja vpra?anje, ?e ne gre na nek na?in za trgovanje z otroci, da so jih odvzeli zato, da bojo nekomu zrihtali ta "dober posel".

 

Hja, kot da se nekaj takega ?e ni zgodilo. Sicer ni ?lo za skrbni?tvo je pa bila podkupnina, ki je vplivala na odlo?itev CSD o tem komu bo dodeljen otrok po razvezi partnerjev. Zadevo so poravnali zato ni ?la v javnost, zaposlena na CSD pa je dobila nogo. Zato mi sistem CSD vedno vzbuja nelagodje saj se prelahko igrajo z usodami ljudi, ker imajo preveliko mo? odlo?anja. Ravno zato bi verjetno rabili sodno podlago ne pa da so detektivi, preiskovalci, to?niki, odvetniki in sodniki prakti?no v eni osebi/eni in?tituciji.

 

Tega radovlji?kega se tudi ?e spomnimo pa onega ?kofjelo?kega tudi

 

http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/hude-strokovne-napake-pri-odvzemanju-otrok-odstopila-direktorica-csd

 

No vidi?. Nekdo, ki dela v NLB bo vsaj pribli?no vedel kje kaj ne ?tima (razen, ?e ni sam del problema in se slepi ali taji), zunanji pa kritizirajo vse po vrsti kljub temu, da v resnici poznajo zelo mali del?ek cele slike. Isto je tule. Velikokrat vidim, da je rejni?tvo, odvzem otrok in podobno zelo malo znano ljudem, in zato na situacijo gledam druga?e kot ve?ina ljudi, ki ska?e v luft zdaj. Sem napisal zakaj, star?evski ?ut, splo?na nastrojenost proti vsem dr?avnim in?titucijam, in dobimo besno mno?ico ljudi, ki bi na prvo ?ogo lin?ali vse vpletene.

Se strinjam, ?eprav ti jih pa brani?, kljub temu, da ne dela? na CSD in tudi ne ve? kaj se tam dogaja. CSD ima mo? in to veliko mo? vse preve?krat uporabijo tam, kjer imajo na drugi strani ?ibkej?ega, ?e pa je mo?nej?i se pa izgovorijo "da ni? ne morejo" - potem imamo pa umorjene "mamice" in otroke sirote z uni?enim otro?tvom.

 

In kaj pomeni velika mo? - bom uporabil in citiral enega znanega zgodovinarja in moralista Lorda Actona v originalu:

Power tendts to corrupt and absolute power corrupts absolutly.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje je ?mego kupil kabrio in to Italijana!!!!! Ki ni V6!

A je V12, kak?na elitna makina iz Italije?  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en Hovdre, verjetno je tik pred tem gledal film TEKSA?KI POKOL Z MOTORKO;

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/jesenican-z-motorno-zago-nad-policiste.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tega pa noben v cajtnge ne da. Pod evfemijo na otmeni lokaciji v Rovinju.....

post-2637-0-36912500-1461401956_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koro?ki otroci, saga se nadaljuje:

http://www.rtvslo.si/slovenija/babica-koroskih-deckov-vlozila-dve-tozbi-zoper-drzavo/391523

 

No zanimivo, ko berem komentarje, so se ljudje kon?no celo malo ohladili. ?e ve?:

Krajani vedo zakaj ... CSD ne more povedati na glas ... v tej dru?ini je dosti alkohola in tudi mamica je zbe?ala od doma ... zakaj torej vrniti otroke tja, od koder je mamica be?ala? Ker vztrajniki nabirajo politi?ne to?ke?

"nuff said.."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni dolgo trajalo ... :( .... Cesta iz Medvod proti Ljubljani bo spet prevozna samo izmenicno-enosmerno s semaforjem ... Menda do 10. junija ... ko naj bi promet spet stekel dvosmerno po spremenjeni trasi 

 

https://www.sta.si/2257641/v-mednem-zacasno-spet-izmenicno-enosmerni-promet

 

skitched-20160429-121412.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobr bo vsaj do konca pol zrihtan, ta mesec pa ?e mal potrpet

 

 

Do konca se ne bo zrihtan pomoje ... Gre le za projekt, ki se placuje iz proracuna... In to ponavadi kar traja in traja ... Ce bi slo za projekt placan z zasebnim kapitalom, bi bilo vse skupaj verjetno ze gotovo :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Toliko o DPFju...

 

Stop dizelskim vozilom do leta 2020
Zadnji na?rt za zmanj?anje onesna?enosti vklju?uje popolno prepoved vo?nje po slavni aveniji Elizejske poljane. Prvi? se bo to zgodilo 8. maja. Prepoved naj bi veljala eno nedeljo na mesec. V Parizu nameravajo do leta 2020 vozilom na dizelski pogon prepovedati vstop v mesto, saj je smog, ki je ?e naprej vse ve?ja te?ava in je ob ?tevilnih emisijskih ?kandalih, ki pretresajo avtomobilsko industrijo - skupino PSA so nedavno pod drobnogled vzeli preiskovalci nacionalnega Generalnega direktorata za konkurenco, potro?nike in boj proti goljufijam (DGCCRF) - pripomogel k hitrej?i razpravi v mestni hi?i.

?upanja Pariza Anne Hidalgo se je ob odlo?itvi za to potezo naslonila na podatke raziskave, ki so pokazali, da se je ob zadnji "emisijski akciji" septembra leta 2015 raven ?kodljivih delcev NOX zni?ala za 20-40 odstotkov. Potezi, ki predvideva prepoved vo?nje, po razli?nih raziskavah prikimava ve?ina prebivalcev francoske prestolnice.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj natan?no ima DPF opraviti z NOx?

saj je smog, ki je ?e naprej vse ve?ja te?ava

 

Pariz se ?e leta s smogom bori. Nox je pika na i Verjamem da bodo po?asi vsi ?li v to smer, nenazadnje je treba tudi elektro industrijo vzbuditi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... nenazadnje je treba tudi elektro industrijo vzbuditi....

 

 

Dokler bo pri elektro vozilih treba stalno misliti, kje je kaksna prosta, delujoca vticnica in da bo treba za pot daljso od cca. 100km planirati vmesne postanke za polnjenje... bo tako kot je ... torej elektricna vozila le za tiste najbolj zavedne "eko" ljudi, ki so pripravljeni to vzeti v zakup... pa seveda dokaj visoko nabavno ceno za taksna vozila ... :) ...

 

Zaenkrat je edino Tesla tako dalec, da je doseg z enim polnjenjem se nekako sprejemljiv... Sicer je voznja fajn... Sem sicer zaenkrat probal le Renault Zoe za en vikend... in bi bil pripravljen probati tudi se kaj drugega... Za Teslo pa sem zal malo "prekratek" :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ve?, da sem ravno 14 dni nazaj v Parizu ob?udoval koliko polnilnih mest je, in ne samo to vse polno. Center je ?e poln el mal?kov, in to nekih spak, po moje ligierjev ali nekaj podobnega, in pa po drugi strani tudi motorjev / scooterjev. Parkinga NI, gara?na hi?a je pa od 50? na dan naprej...

 

Vendar tu je drug lifestyle, to je za po Parizu in okolici, ?e gre? drugam ima? hitre vlake in si nor ?e gre? z avti....sam sem ?el samo enkrat Pariz - Angers z avtom, nima smisla, ?e te vlak v kombinaciji z metrojem, tramom in busom (ista karta) v treh urah pripelje od iste to?ke do iste to?ke, brez zastojev itd...


Sem ?el prav guglat, to je ta spak - bluecar....

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Paris_Autolib_06_2012_Bluecar_3132.JPG

 

Mesto jih je polno, kot na tej sliki, in pi?e pininfarina 


http://www.bollore.com/en-us/activities/electricity-storage-and-solutions/electric-vehicles-solutions

 

Kot ka?e pa je to 'bicikel' varianta, zato jih je toliko po cesti


:blink:  :blink:  :blink:

In prek interneta izvem, da kot zaposleni v francoski firmi Atos lahko to bookiram intenro

Atos MyCar[edit]

Atos and Bollor? Group launched the MyCar corporate carsharing pilot program in December 2012. The service is dedicated to Atos employees for their business travel needs at the company's headquarters in Bezons, France. Atos employees can book a car on the Atos intranet, pick it up and drive away. Besides promoting a more sustainable way to travel for business, Atos also expects that the MyCar service will reduce time spent booking travel and taxis, as well as the need for expense claims for business kilometers traveled, taxis and parking.[30][31]

A fleet of 10 Atos branded Bollor? Bluecars were initially deployed, and photovoltaic panels covering 60m2 provide a power of 12 megawatts to charge the vehicles at the Bezons site. In addition, during their trips users can also access the 3,500 Autolib' charging stations available in Paris and its surrounding area. The carsharing service is part of Atos "Zero carbon" initiative that aims to reduce by 50% Atos carbon footprint by 2015.[30][31]

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No glede na to, da ?e tako potro?en elektri?ni avto zdr?i 100km, mislim, da bi zadostoval za ve?ino ljudi, za do slu?be. Konkretno, vsi v okolici ve?jih mest bi lahko imeli pri hi?i en avto na ?trom. Govorimo za dru?ine, ko nekdo hodi z elektri?nim v slu?bo, drug avto pa je klasi?en bencinar/dizel karavan, za tiste enkrat na leto na morje, oziroma pa? dalj?e poti. Samo cene jim morajo ?e malo zni?ati. Je pa res, da vpra?anje kako bo potem s ceno elektrike, mogo?e nam bojo namontirali poseben ?tevec za filanje avta (ne bi me presenetilo pa?).
Vsaj TE? bi mogo?e po?asi delal s plusom.  :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.