Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ti gledas izvedence....to ni vodstvo zpiza. In ne bos je nasel na webu.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti gledas izvedence....to ni vodstvo zpiza. In ne bos je nasel na webu.

 

Ti si rekel, da je predsednica invalidske komisije. Na linku so vsi predsedniki invalidskih komisij in nje ni zraven. Mene pa zanima ?ist tako, ne da bi te za=baval...kje je predsednica IK?

 

Tule pa je vodstvo ZPIZ-a in tudi je nikjer ni:

https://www.zpiz.si/cms/?id=2&inf=411

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://m.24ur.com/ekskluziv/glasba/pevca-zasedbe-linkin-park-nasli-mrtvega.html

Neeeeee

Ob glasbi te skupine sem odrascal.... definitivno med mojimi top3 pevci

Kaj se dogaja s temi pevci?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pri?el vas malo pogledat......

Ko ?e govorite o Bav?arju

A ste ?e pozabili, da je bil v ?asu umora Ivana Krambergerja, policijski minister ravno in slu?ajno Bav?ar?

tud to je bilo res in da je bil s helikopterjem v 15min na kraju dogodka....

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na temo hrva?kih cestnin - zakaj se spla?a ENC

 

320 - Bregana 21.07.2017. 07:58 320 - Bregana 21.07.2017. 07:58 I 7,00 kn  21,74 %  5,48 kn

301 - Ivanja Rijeka 24.04.2017. 18:06 316 - Lipovac 24.04.2017. 19:59 I 128,00 kn 21,74 % 100,17 kn

 

Umag 23.06.2017 23:06:00 Medaki jug X11 23.06.2017 23:27:39 Prolaz kroz naplatno mjesto   - 24,30

redna cena 30 HRK

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a mislita iz mad?arske do ZG? Ta je, ali sta mislila Krapino, ta ma pa AMZ ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eee, ko je lih govora o ENC. Na netu ne najdem nic pametnega ali pa so stari zapisi.

 

Torej, od hrvaskih AC uporabljam pot do krka; torej ac nad Rijeko in most na Krk.

 

Kaksen je postopek pridobitve ENCja? Najbrz ne morem tega na vsaki cestnini kupit,ne?

Koliko zadeva stane v startu? Je kaksna casovna omejitev do kdaj mi dobroimetje velja?

 

Ce se ne motim je bilo vcasih, da si dal v startu 500kn in si dobil gor 600kn, neomejen rok za porabit. In nekaj malega je ceneje vsakic ko se placa?

 

In ko se prvic aktivira sistem, traja slabo uro, da zadeva zacne funkcionirat?

 

Je ?e tako?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem mojo enc kupil 100 let nazaj, ko so mel neko akcijo, da si dobil za dzabe enc skatlico pa si dal 500kun sam za cestnine...

kupil pa sem jo, ce se prav spomnim na uni veliki cestninski Lucko, al je blo bliz Rijeke..skratka, v eni od njihovih poslovalnic

napolnim pa jo elektronsko z viso/mastercard

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa na umaski cestninski. Potem pa registriral isti uredjaj se za zagrebske ceste.

 

Oboje preko weba polnim - ob prehodu pa se popust obracuna 21%

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se ?e malo bolj pozanimal.

Ce vplacas 1000kn,te pride naprava 100kn, ce pa vplacas manj,te pa pride naprava 120kn.

 

Je pa zanimiva ena opcija,imenuje se sezonski enc (al neki takega), tam ima? vec kot 30% popust med novembrom in marcem. Ce kdo hodi na hrva?ko tudi izven turisti?ne sezone...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

No, do totalnega nadzora je ?e zeloooo dolga pot. Tale ?ip ni ni? drugega kot spodnji ?ip, ki ga ima? pri sebi vedno in povsod, z vsemi njegovimi prednostmi, slabostmi in omejitvami:

 

RFID-Chip.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.