Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Dokoncanje zcetega lani 1. februarja.

Vsaj upam da je dokoncanje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hujse je blo lani k sem ze teto s koso gledal.

Tahujse je mimo zdej na intenzivni malo sestre zabavam.

zadnji del stavka se sli? kot gro?nja :blink:

Brez panike zadnjic v smislu d se koncno po 14 mesecih zrihtam.

post-3-0-80495800-1528143827_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajvar pa kje si ti stari?

 

zgledas kot telebajsek z unim ekranom na trebuhu :D

 

Bajsek ni ve?, torej kaj ?e ostane? :hudicek: :hudicek: :hudicek:

 

 

 

Kaj me bo ganjal, k bo bil spet OK.  :jezicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ?e vedno bolni?ko vle?e?? Zdaj bo pa ?e po?asi dovolj daj se ?e porihtaj

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se nekaj minut in upam da sem zkljucil z zdravljenjem ki se mi vlece ze 16 mesecev.

Tale zadnja "malenkost" me je se najbolj bolela dokler je niso odstranili.

Upam da se sedaj vse postavilo tja kot pase in tako kot mora biti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se nekaj minut in upam da sem zkljucil z zdravljenjem ki se mi vlece ze 16 mesecev.

Tale zadnja "malenkost" me je se najbolj bolela dokler je niso odstranili.

Upam da se sedaj vse postavilo tja kot pase in tako kot mora biti.

 

Stari, sej ne govorimo tisti "malenkosti" :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ajvar is back. Pocajti se, da bo telo lahko sprejelo navor MPSke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ajvar is back. Pocajti se, da bo telo lahko sprejelo navor MPSke

MPS bo se kr nekaj casa parkiran,ker si je nabral nekaj tezavic-prevec parkiran, za zamenjat leva sprednja in zadnja vrata ki mi je je prijazno "poskodovala" ena gospa,se ved barvanje le teh,... zamenal bom se sprednje in zadnje diske in ploscice,ker prav neprijetno tresejo zaradi mest kjer so ploscice zarjavele na diske,... Ampak vse ostalo pa dela bp.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se nekaj minut in upam da sem zkljucil z zdravljenjem ki se mi vlece ze 16 mesecev.

Tale zadnja "malenkost" me je se najbolj bolela dokler je niso odstranili.

Upam da se sedaj vse postavilo tja kot pase in tako kot mora biti.

 

 

Stari, sej ne govorimo tisti "malenkosti" :hudicek:

 

Uuu, upam, da res ni govora o tisti pomembni "malenkosti". Saj, ?e je to treba odstraniti pri kak?nem ?estdeset letnem dedku, je eno, ampak pri... ... Tako, od oka, petin?tirideset letniku, bi pa tista "malenkost" znala ?e prav priti. ?eprav veliko mo?kih sli?im, da jih boli tista "malenkost"...

 

YavarYe X6V6, dr?ite se. In ?im prej okrevajte!

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bicikli ?e v prtlja?niku in greva na izlet s slab?o polovico, potem pa direkt v Deutschland :)

 

Danes sem uradno bolan, oujea :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar poslal odpoved v nepopolni nemscini, ker sem nasel neki boljsega, logisticira naj pa dalje kdo drug namesto mene. :)

 

Zdele pa v navalu navdusenja na pivo. Na zdravje! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.