Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

pred 10 minutami je Z M A J napisal:

Danes sem se včlanil v DESUS.

 

 

A ni to bolj za v "jamralnik" :D

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

Al pa za 1. april... ZMAJ lepa 😂

 

A si mogu pokvarit ze na vse zgodaj :D ... 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej ga modela, 2. slika, malo stran od mene, kjer zdaj živim. 3. slika pa pred OŠ, kjer sem prej živel. Kakih 100m mogoče od mojega ex doma! 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Damijani napisal:

Glej ga modela, 2. slika, malo stran od mene, kjer zdaj živim. 3. slika pa pred OŠ, kjer sem prej živel. Kakih 100m mogoče od mojega ex doma! 👍

A res? :) no, tu jaz večinoma kolesarim:) prvo sliko poznaš? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Aha.

Jaz oz. mi smo vedno tja prišli z LJ strani. IZ dolenjske ali pa iz Litije nikoli. Ker iz naše strani je skoraj ves čas po gozdu do Obolnega.

P1270202.JPG

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Damijani napisal:

 

Aha.

Jaz oz. mi smo vedno tja prišli z LJ strani. IZ dolenjske ali pa iz Litije nikoli. Ker iz naše strani je skoraj ves čas po gozdu do Obolnega.

P1270202.JPG

Tole je iz smeri Leskovca (makadamska povezava med malim vrhom in Stično) nad krajem "Gozd-reka". Tu grem dostikrat z mtb. Na desni je potem domačija. 

 

Ko prideš do Obolnega greš lahko levo v dolino in prideš na glavno cesto, ki povezuje Šmartno in trebeljevo tik pred začetkom vzpona na slednjega.  Potem pa imaš še možnosti iti po (novem) asfaltu preko Volčje jame v Stangarske Poljane ali pa desno proti Stični ali pa naravnost čez Javorje do Bogensperka. 

 

Poznam te klance zelo dobro.. Pance, javor, Janče, vnajnarje, Zasavska Sveta gora... Moje domače igrišče za užitek na bajku. 

 

Popravljeno od Nejc1986
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ja, poznam vse te poti. Ampak na Obolno, kot sem rekel, sem/smo hodili samo po gozdu.

Drugače sem imel pa dostikrat turo, na hitro, od doma do Bogenšperka in nazaj domov. Če je bila kakšna minutka več, pa od doma proti LJ, v Podgradu po D bregu Save po stari cesti do Litije in potem čez Šmartno-Zavrstnik nazaj domov.

 

 

Tole so pa moji Velikonočni žrtveni jagenjčki... :D:D:D

spacer.pngspacer.pngspacer.png

spacer.png

spacer.png

Popravljeno od Damijani
dodatek :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rad imam našo davčno, sva v dobrih odnosih! Vrnila mi je 11,55€. Ravno za pico. Z veseljem si pa še doplačam za sok! 👍

Popravljeno od Damijani
ne znam pisat :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Damijani napisal:

Rad imam našo davčno, sva v dobrih odnosih! Vrnila mi je 11,55€. Ravno za pico. Z veseljem si pa še doplačam za sok! 👍

Uh mate drage pice....😬

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je FuManchu napisal:

Pri nas v lokalni piceriji je pica 5€

Vi ste tako rekorderji z nizkimi cenami,kot npr.v B.krajini in Prekmurju pa pri nas na Štajerskem.👍 Ravno obratno je s cenami v Lj,Gorenjsko Goriško z Brdi pa bolj kot ne Primorsko.😁Je pa povsod odlična hrana ,če nisi nek picajzl.😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vau, kakšen dan... Sprejel povabilo prijateljice in se ob 7h zjutraj vsedel v avto, se ves zaspan (z izrazom na obrazu "kaj mi je tega treba") zapeljal do Domžal... Kava, nek plastičen sendvič in z bajkom na meni enega najbolj monotonih klancev ; Trojane. 

 

Do Celja pihalo v ksiht, v Laškem kava.. Potem spet malo vetra do Sevnice (vmes videl 3lepe 6ke pred Sevnico - baje so to domači konci sofuromasa), vmes 2čik pavzi (not me), luštna cesta preko Mokronoga do Trebnjega. Skok na Bogensperk, Trebeljevo, Podgrad in cilj v Domžalah. 

 

Vmes smeh, zajebancija, šinfanje ljudi ki nama gredo na živce.. 

 

Čeprav daleč najraje vozim sam in čeprav imam raje bolj razgibane trase, je bil tole čisti užitek. 

 

Če bi le OMV v Trebnjem imel kavo... 

 

Party Time :)

IMG_20210404_151818.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odlična trasa od Sevnice naprej. Jaz grem od nas čez Planino pri Sevnici v Sevnivo in naprej do Mokronoga in proti Krškrm in na Kozje pa čez Prevorje domov. Trasa za cel dan po malem cc150 km.:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.