Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Ja 

2015_adac_bremze_03.jpg

Je pa res da je zelo odvisno od razmer na cesti in gum. Test narejen pri hitrosti 80km/h.

če mal preračunaš glede na zgornje podatke za osebni avto in če se nisem zmotu pri kaki enačbi ima avto pri hitrosti 100kmh podobno zavorno pot kot 40 tonski šlepar pri 80km/h. razlike pride -+ 0.5metra. po mojih izračunih bi se z osebnim ustavil v 36,7m

je pa res da ima ima tovornjak s 40 tonam kar velik moment v primerjavi z avtom ki ima kako tono pa par kil zraven.

pred 3 minutami je Bini napisal:

Potem pa ne vem zakaj na semaforju pri rdeči ne more pravi čas ustavit.....🤔 Na polno zavira ustavi pa na sredini križišča......☹️ 

Še vedno dvomim.....🤔

je še odvisno od reakcijskega časa :). Shrek je dal primer kjer gre avto 20km/h hitreje, kar se zelo pozna

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

 

A to po sebi sklepaš? :nevem: Ne vem jaz nimam težav pri prečkanju ceste... ne vem mogoče zato, ker ne izsiljujem prednosti, mogoče pa zato ker me je kr dost skup pa vsak ve, da bo škoda na avtu velika, če me podre.

 

Prvega stavka pa ne razumem najboljš - al pa ti ne razumeš kako se prečka cesto? Ravno zato, ker ne veš kdo je za volanom pač ne greš v riziko. Jebat ga bo nekaj sekund izgubljenih, al pa minuta - pač počakaš, ker krona ne bo z glave padla, mogoče boš malo kasneje na cilju - boš pa.

 

Še enkrat, če ni ustavil, prvii pa drugi je pa tretji ziher - res ne vem kje je problem.

 

Če ni povozil prvi drugi bo pa tretji ane. Matr si ti en butl.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 35 minutami je TBA napisal:

2015_adac_bremze_03.jpg

Je pa res da je zelo odvisno od razmer na cesti in gum. Test narejen pri hitrosti 80km/h.

če mal preračunaš glede na zgornje podatke za osebni avto in če se nisem zmotu pri kaki enačbi ima avto pri hitrosti 100kmh podobno zavorno pot kot 40 tonski šlepar pri 80km/h. razlike pride -+ 0.5metra. po mojih izračunih bi se z osebnim ustavil v 36,7m

je pa res da ima ima tovornjak s 40 tonam kar velik moment v primerjavi z avtom ki ima kako tono pa par kil zraven.

je še odvisno od reakcijskega časa :). Shrek je dal primer kjer gre avto 20km/h hitreje, kar se zelo pozna

Pa še to, da v osebnem avtu telefon in fejstbuk gledajo... 

Napisano
pred 16 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Če ni povozil prvi drugi bo pa tretji ane. Matr si ti en butl.

 

Ja na pločniku te bo težko povozil, če pa letaš naokoli po cesti k kura brez glave pol je pa vse mogoče. Ne zagovarjam nikogar, hočem samo razložit, da ne živimo v pravljici in da ne moreš vplivati na dejanja nekoga drugega, lahko vplivaš le na lastna. In ker lahko vplivaš le na lastna pač inteligentna oseba tako ravna, da ima situacijo pod nadzorom. Zdaj, če ti takim rečeš butl pač naj bo.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Pa še to, da v osebnem avtu telefon in fejstbuk gledajo... 

 

Kot da soferji kamionov tega ne pocnejo… se veliko vec ;) Pripravljajo si zajtrk, resujejo krizanke, berejo casopis, celo nohte na nogah si menda strizejo ;) 

 

image.png

image.png

image.png

 

 

 

 

 

 

  • Všeč 3
  • Začuden 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

Kot da soferji kamionov tega ne pocnejo… se veliko vec ;) Pripravljajo si zajtrk, resujejo krizanke, celo nohte na nogah si strizejo ;) 

A zato me vsak 3tji "skoraj" povozi😁

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

 

Kot da soferji kamionov tega ne pocnejo… se veliko vec ;) Pripravljajo si zajtrk, resujejo krizanke, berejo casopis, celo nohte na nogah si menda strizejo ;) 

 

image.png

image.png

image.png

 

 

 

 

 

 

Itak. Zato pa vsake toliko kamionisti prebijejo zaščitne ograje na avtocestah, pa naredijo masaker, ko se brez zaviranja zaketijo v stoječo kolono, vijuga jo po cesti... in podobno, ki je posledica, da delajo vse kaj drugega, kot vozijo. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Hm, res me zanima tole:

truck-braking-distances-kmh-595x172.png

 

Za navadn avto pa vidim, da je neka formula iz katere sledi:

  • Pri hitrosti 50 km / h je zavorna pot = 5 x 5 = 25 m.
  • Pri hitrosti 80 km/h je zavorna pot = 8 x 8 = 64 m.
  • Pri hitrosti 100 km / h je zavorna pot = 10 x 10 = 100 m.
  • Pri hitrosti 130 km / h je zavorna pot = 13 x 13 = 169 m.

Tega je kar precej

null

image.png

 

Google translate :)

grafik-bremswege-zoom.jpg

 

PRESSE.ADAC.DE

Pkw im Bremstest nicht zu schlagen

 

 

Torej, res me zanima kateri 40tonski tovornjak se ustavi potem hitreje kot nek osebni avto.

 

Popravljeno od SpEkTr
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Hm, res me zanima tole:

truck-braking-distances-kmh-595x172.png

 

Za navadn avto pa vidim, da je neka formula iz katere sledi:

  • Pri hitrosti 50 km / h je zavorna pot = 5 x 5 = 25 m.
  • Pri hitrosti 80 km/h je zavorna pot = 8 x 8 = 64 m.
  • Pri hitrosti 100 km / h je zavorna pot = 10 x 10 = 100 m.
  • Pri hitrosti 130 km / h je zavorna pot = 13 x 13 = 169 m.

Tega je kar precej

null

image.png

 

Google translate :)

grafik-bremswege-zoom.jpg

 

PRESSE.ADAC.DE

Pkw im Bremstest nicht zu schlagen

 

 

Torej, res me zanima kateri 40tonski tovornjak se ustavi potem hitreje kot nek osebni avto.

 

Napisal sem, da osebni avto od 100 na uro, tovornjak pa od 80 na uro. 

MB se ustavi pod 40 metri. 

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Shrek napisal:

Napisal sem, da osebni avto od 100 na uro, tovornjak pa od 80 na uro. 

MB se ustavi pod 40 metri. 

 

Avto ima pri 100kmh stopping distance 98m.

Da se pa tovornjak pri 80 ustavi v manj kot 40m je pa neumnost, avto se pri 80 ustavi (brez reakcijskega casa) v priblizno 36m

 

https://www.qld.gov.au/transport/safety/road-safety/driving-safely/stopping-distances

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 26 minutami je Matick napisal:

 

Avto ima pri 100kmh stopping distance 98m.

Da se pa tovornjak pri 80 ustavi v manj kot 40m je pa neumnost, avto se pri 80 ustavi (brez reakcijskega casa) v priblizno 36m

 

https://www.qld.gov.au/transport/safety/road-safety/driving-safely/stopping-distances

Tako je. Ko se avto že vstavi od 100 do nič  in stoji v koloni, tovornjak pri 80/uro še vedno lomasti  te stoječe avtomobile pred seboj. Zato pa naredijo kamionisti toliko nesreč, ker mislijo, da vozijo osebne avtomobile. 

 

 

Napisano

Ampak, resnici na ljubo, moraš imeti pa kar konkreten moški spolni organ, da sediš pred 25 tonami tovora in stisneš zavoro na polno. Ja, vem, je zvezano, je pritrjeno, je vse oh in sploh, ampak pri takih silah lahko pritrditev tudi poči. In potem tovor poči v kabino. Ko te najdejo, pa tebe počijo v grob...

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Se moraš zavedati, kaj voziš in kako se voziš. Tudi tisti, ki z osebnim avtom pred tovornjakom zavirajo brez veze...

Lahko so pametni tisti, ki tovornjaka od daleč gledajo. Tisti, ki sedi v njem lahko pa iz izkušenj govori. 

Sem parkrat na polno zabremzal, pa vem, kaj naredi s stvarmi v kabini. Je pa bilo brez nesreč po moji krivdi... 

Napisano

Pohvalim xsaro. Naredila TP brez težav. 14let, malo pod 200t km, od tega 140t km na plin. Baje so citroeni šlampasti in baje jih LPG uniči....

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

Pohvalim xsaro. Naredila TP brez težav. 14let, malo pod 200t km, od tega 140t km na plin. Baje so citroeni šlampasti in baje jih LPG uniči....

Od mene tega ne slišiš.....😂🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Pohvalim xsaro. Naredila TP brez težav. 14let, malo pod 200t km, od tega 140t km na plin. Baje so citroeni šlampasti in baje jih LPG uniči....

Je mojo bivšo 6-ko plin prej uničil, kot tvojga citroena 🙂 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Je mojo bivšo 6-ko plin prej uničil, kot tvojga citroena 🙂 

Ful je odvisno od mešanice in pa res od samega motorja. 1,6 16v od Citroena so res bulletproof kar se tega tiče.

 

A je ventile požrlo na mazdi?

Napisano
pred 6 minutami je Nejc1986 napisal:

Ful je odvisno od mešanice in pa res od samega motorja. 1,6 16v od Citroena so res bulletproof kar se tega tiče.

 

A je ventile požrlo na mazdi?

Ja, sicer sem ga jaz prodal kolegu v dobrem stanju, potem pa ni glih lepo skrbu zanj in je kmalu vse šlo v maloro.

 

 

Napisano
pred 36 minutami je MazdaBoy napisal:

Ja, sicer sem ga jaz prodal kolegu v dobrem stanju, potem pa ni glih lepo skrbu zanj in je kmalu vse šlo v maloro.

Jp,na LPG je bolj občutljiva mašina pa treba ga je kdaj pa kdaj na redni servis peljati :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.