Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

On 11/28/2021 at 7:53 AM, Alex said:

Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.

Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni  je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas? :aaaaa:

Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega. 

Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci. 

Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki  avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik  preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.

Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno. 

Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno. 

Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki. 

Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija. 

Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄

Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo. 

Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.

Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi. 

Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊

Razočaral me je tudi ta karavanski  prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.

Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬

Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija. 

Zmotila me je predvsem  previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.

Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗

IMG_20211125_155824.thumb.jpg.fdba0534490e00c5cd37f018c425f241.jpg

Dobro si tole zapisal. Jaz sem se precej spogledoval s Corollo, avto je daleč od tega, da bi bil napačen. Pa tudi sami vemo, kakšna je zanesljivost Toyote. Meni je celo všeč, da je malenkost manjši od 6ke. Avensisa pa ni več, Corolla naj bi zapolnila ta manjko, zato je tudi malenkost zrastla v primerjavi s prejšnjo generacijo.

 

Ampak na koncu se nisem mogel zadržati 2.5 bencinarju od 6ke 😈  Hibrid da, ampak ne še zdaj. :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je NevLado napisal:

Dobro si tole zapisal. Jaz sem se precej spogledoval s Corollo, avto je daleč od tega, da bi bil napačen. Pa tudi sami vemo, kakšna je zanesljivost Toyote. Meni je celo všeč, da je malenkost manjši od 6ke. Avensisa pa ni več, Corolla naj bi zapolnila ta manjko, zato je tudi malenkost zrastla v primerjavi s prejšnjo generacijo.

 

Ampak na koncu se nisem mogel zadržati 2.5 bencinarju od 6ke 😈  Hibrid da, ampak ne še zdaj. :D 

Prav si se odločil. 👍 Ta tvoja mazda je, bodi siguren, raketa za to corollo. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Sem pa za ta petek, če bom imel čas, naročen na poizkusno vožnjo z novo kio EV 6GT.

Pa da vidimo, kako se pelje ta električna raketa. 

Alex, si pripravljaš teren za drugo prevozno sredstvo?:blink:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Nejc1986 napisal:

Zakon:) Krvavec, ne? Kak je smuka?

 

Krvavec ja, zame po ene 12ih letih :D 

Smuka je bla super, ker sm lih zrihtu smučke in so lepo zagrabile. Je bilo pa neki gužve ker sta odpri samo 2 sedežnici. Pa maske smo morali imeti. So se pa po 10h že začeli kuclji delat, ker je bilo kar dost ljudi gor. Na vrhu Krvavca je pa kar konkretno pihalo, ampak spodaj v Tihi dolini ni bilo panike. Se -10°C ni tok poznal :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Krvavec ja, zame po ene 12ih letih :D 

Smuka je bla super, ker sm lih zrihtu smučke in so lepo zagrabile. Je bilo pa neki gužve ker sta odpri samo 2 sedežnici. Pa maske smo morali imeti. So se pa po 10h že začeli kuclji delat, ker je bilo kar dost ljudi gor. Na vrhu Krvavca je pa kar konkretno pihalo, ampak spodaj v Tihi dolini ni bilo panike. Se -10°C ni tok poznal :D

Zakon👍 A si dal smučke zrihtat ali si jih sam pripravil? 

Jaz sem mislil tudi na Krvavec danes s kolegi skočit a je prišlo nekaj vmes. Je pa lepo smučati, ker je naraven sneg. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je g.Wankel napisal:

 

Krvavec ja, zame po ene 12ih letih :D 

Smuka je bla super, ker sm lih zrihtu smučke in so lepo zagrabile. Je bilo pa neki gužve ker sta odpri samo 2 sedežnici. Pa maske smo morali imeti. So se pa po 10h že začeli kuclji delat, ker je bilo kar dost ljudi gor. Na vrhu Krvavca je pa kar konkretno pihalo, ampak spodaj v Tihi dolini ni bilo panike. Se -10°C ni tok poznal :D

👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je sportman333 napisal:

@Alex, kako je bilo z KIO? Malo poročaj....verjetno še slabše kot Toyoto😄😉 ..tile elektro motorji niso ravno posrečeni, se strinjam...

V bistvu nisem še šel na testno vožnjo. Zaenkrat je ta najmočnejša na voljo le v Lj in Mariboru. Ko se  bo prijavilo dovolj kandidatov za testno vožnjo na  obali, jo bodo pripeljali dol in nas bodo obvestili. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.