Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Pelko mi je danes zamenjal zavorno tekočino na DeSUS korejski raketi in je bistveno boljši občutek v vožnji. Stara ufff :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Z M A J napisal:

Pelko mi je danes zamenjal zavorno tekočino na DeSUS korejski raketi in je bistveno boljši občutek v vožnji. Stara ufff :)

 

Vidim, da maš mal fetiš na izpuščanje tekočin iz "žil. Če ni krvodajalska pol je pa bremzoljnodajalska.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je to za sipe pucat... to kar je @skritikrt opisoval tukaj >> 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ravno pred kaksnim tednom dobil… Narocil iz aliexpressa… nekje dobre 3 €

 

https://www.aliexpress.com/item/1005005218044873.html

 

Nisem pa se probal ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.