Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

....1.8 in 2.5 motor pa jo imata oba v rezdelilcu.

 

Kar je slab?e. Zato pa crkujejo - zaradi vro?ine. Na ebay-u je firma distributor king, kjer pi?e:

We have our own ignition modules manufactured to exceed OEM specifications. In fact, OEM ignition modules tend to fail when exposed to temperatures greater than ± 250°F. Distributor King Ltd.'s engineers have developed series of ignition modules that are certified to function at ± 350°F, this eliminates the risk of an ignitor failure.

Imajo pa LIFETIME LIMITED WARRANTY *

Ko ugotovim, kateri mi pa?e bom novega naro?il.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Dj probaj ti to orng pre?mirglat pa tak naprej pa ni? kontakt sprej so mene u?il, ampak kr WD!

 

Za tisto robo, kdaj jo bo fotr vzel se pa itak enkrat sli?ma :P Se ne mudi :P

:)
Napisano

Dj probaj ti to orng pre?mirglat pa tak naprej pa ni? kontakt sprej so mene u?il, ampak kr WD!

 

Za tisto robo, kdaj jo bo fotr vzel se pa itak enkrat sli?ma :P Se ne mudi :P

 

Ej stari jaz sem svojega ?e dvakrat razstavil in sem vse kontakte pre?mirglal - se kr svetijo.

Sem pa v nedeljo posprejal (kontakt sprej) konektorja na frtajlerju in ne more? verjet -

od takrat ?e ni cuknil (cca 100 km) :ouje: Se ?e ni zgodilo, da bi tolko ?asa zdr?al brez cukanja.

Bi blo skoraj prelepo, da je bila to napaka - slab stik konektorja na frtajlerju :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Evo peti dan po uporabi kontakt spreja na konektorjih na frtajlerju avto NE cuka :ouje:

Upajmo, da tako ostane :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Eh beda, zgleda ma vouk tut Si?ijev V6 sindrom, k mi je u?eri za?eu neki cukat, kokr da trokira, pa sm se mau ustavu ob cest, pa ga mal nabije po gasu, kokr da je saje vn spihu, pol pa je zalaufu normalno, ?eprou mam slab filing za nprej! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Kon?no porihtal. Problem se je pojavljal precej naklju?no zadnje ?ase in precej manj v bistvu.

Poraba je tudi precej narastla v tem ?asu.

 

Zgleda, da se Mazda po dolo?enem ?asu sama popravi... :blink:

 

Menjane so bile sve?ke, zra?ni in bencinski filter. Zgleda, da bo sedaj ok,

za porabo bomo pa ?e videli... :danzoman:

 

IPB Image

Napisano

Kon?no porihtal. Problem se je pojavljal precej naklju?no zadnje ?ase in precej manj v bistvu.

Poraba je tudi precej narastla v tem ?asu.

 

Zgleda, da se Mazda po dolo?enem ?asu sama popravi... :blink:

 

Menjane so bile sve?ke, zra?ni in bencinski filter. Zgleda, da bo sedaj ok,

za porabo bomo pa ?e videli... :danzoman:

 

:rispekt::jupiii::ouje:

If in doubt, flat out... 

  • 11 let kasneje...
Napisano

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

Napisano

Po moje je tudi maf. Drugace cev od hlapov ni dobro blindirat ker se ti bo kondenz zacel nabirat na pokrovu ventilov in potem posledicno se tvori snov ki zgleda kot neka mast (znan problem vag grupe z bencin motorji)

Napisano

Zna bit Maf senzor, ?eprav je ?udno da bi po pol leta spet crknil, si kupil original Maf ali vsaj Denso???

Glede blindiranja cevi oljnih hlapov pa se strinjam ne je blindirat, raje kupi oil catch can (s tem se izogne? kondenzu in ne bo ti mastilo cevi).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Maf je original nov ...bil skor 150?.. vgrajen na Bosch servisu kjer so menjali oz obnovili vse ?obe...ker je ?e vedno kadil so menjali ?e to in je bilo pol ok.... Sem placu skor Jurja....

Zdej glede cevi.... Blindirav sem samo cev oz. Priklop ki gre iz filtra .... tist priklju?ek iz pokrova pa ni zaprt, nanj sem montiral cev in jo speljal iz avta...tako je tudi na motorjih narjeno,pomoje neb smel bit te?av...ker ?e se ustvari pritisk bi se vedno loh ?el ven,do mafa pa ne more... Nevem, zaenkt bom tko pustu da vidim kaj bo... ?e vse skp zaru?i pa naj... Ne mislim ve? vlagati veliko.. ve? smo dal vanjo kot je vredna kurc jo gleda :D

Napisano

Aha. Ja lahko proba? s?istit Maf, sprej za ?i??enje te stane 5?.

Pa Egr vzami dol pa spucaj, ?e ga ne zapira do konca ti isto lahko jebe da avto cuka ker grejo plini mimo, ecu pa misli da je egr zaprt.

Glede cevi pa ?e si jo speljal v ozra?je je ok, ne bi smelo biti ni? narobe, edino EkoTeroristi te bodo li?ali.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

 

Glede na vse kar je blo napisan v tej temi in na podlagi mojga znanja bi se jst zadeve lotu bolj pragmati?no, za za?etek bi za?eu pr glupih stvareh.

 

Prva stvar, ali je zra?ni filter ok?

 

Druga stvar, ne vem kater 1.6 dizel motor je to ampak nekje mora imet filter goriva? Kdaj je bil nazadnje menjan, je bil pred menjavo ?ob pregledan? Lahko da je notr cel kup smeti oz. se ti ?e nabira voda, pa so potem posledi?no ?le ?obe zaradi tega, zdaj ko so nove pa vseeno zafrkava, ker ni ok dovod nafte? Mogo?e tudi pumpa v rezervoarju heca? 

 

Tretja stvar, ki bi jo preveru, je lahko lambda senzor na izpustu, verjetno je ta 1.6 motor v starej?i mazdi pred 2014 ane, torej povezava s fordom in to, pa sem ?e ve?krat sli?al da je na kakem fordu crknu lambda senzor - mogo?e lih tok izgublja signal, da ti ne vr?e lu?ke na armaturko, motorju pa lahko sporo?a napa?ne podatke in ta narobe prilagaja vnos zraka/nafte. Najbolj?e da dobi? koga z obd in ti preveri live podatke senzorja, pa potem primerja? s kakimi drugimi iz interneta (ziher se da dobit te podatke).

 

?etrta stvar bi lahko bil zabit/uni?en katalizator sploh ?e si imel do sedaj probleme se je loh prekomerno znucou in tut ta zadeva zna vplivat na delovanje motorja.

 

Se opravi?ujem, ?e ste te stvari ?e sprobali, sem danes prvi? sli?al za tvoj primer. :)

Popravljeno od NevLado
Napisano

Lambdo bi morala imet... vsaj vsi PSA 1.6 HDI motorji jo imajo  :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...

 

Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...

Danes spucam maf pa da vidim...

Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...

Napisano

Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...

 

Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...

Danes spucam maf pa da vidim...

Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...

 

Koliko km ima? prevo?enih? Ali ve?, ?e ima ta motor ketno al zobati jermen (tudi tega ne najdem nikjer na wiki :vskalo:)?  ?e ima jermen, ali si ga ?e menjal? Zna bit tudi kej v tej smeri.  -_-

Napisano

V?eraj sem snel dol maf... Znamke je sensata... wtf? Pozna kdo to firmo? Verjetno original bi moglu bit pierburg?

O?istil sem ga in dal nazaj... Avto je ?el lepo 10km...

Danes pa spet v Koloni crknu... In ni v?gal...?ele po 5 min ko je avtovleka bila na poti... Kaj me zeza ta avto...fak

Peljem na tester dons.., sam zihr ne bo ni? pokazalo kot ?e ve?krat ni pa je bilo vse hin... Jajca

Napisano (urejeno)

V?eraj sem snel dol maf... Znamke je sensata... wtf? Pozna kdo to firmo? Verjetno original bi moglu bit pierburg?

O?istil sem ga in dal nazaj... Avto je ?el lepo 10km...

Danes pa spet v Koloni crknu... In ni v?gal...?ele po 5 min ko je avtovleka bila na poti... Kaj me zeza ta avto...fak

Peljem na tester dons.., sam zihr ne bo ni? pokazalo kot ?e ve?krat ni pa je bilo vse hin... Jajca

 

Podoben problem je imel kolega na oplu z druga?nim motorjem, potem se je ugotovilo, da so ?obe slabe - ampak to si ti ?e zamenjal.

 

To po moje 100% ni maf, nekaj je narobe z dovodom goriva, vpra?anje je samo ali je problem nekje v ma?ineriji ali pa ra?unalnik softwarsko blokira dovod zaradi ostalih te?av, kot sem ?e zgoraj omenil (lambda, katalizator, dovod goriva,...). 

 

A si ugotovil glede jermena/ketne? Prosim poro?aj, ko izve? kaj novega, ker me zanima. Dr?im pesti, da zrihtate.

Popravljeno od NevLado
Napisano

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

Tisto zadnje bo vredu in najbolj siguno.....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.