Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Naredil sem prav s postopkom zapiranja spja, res spodbujajo gospodarstvo....s februarjem 2014 spet prispevki gor, sedaj pa ?e obdav?itev industrijskih in gospodarskih objektov...

Lani sredi 2013 sem meni se zdi tudi tukaj napisal, da razm?lajam ali o selitvi ali zaprtju...ni bilo treba dosti razmi?ljat...

 

Prej je ?la najemnina v stro?ke, sedaj gre spet ve? dr?avi....?e tako je ?lo.

 

Popolnoma na vse to?ke so se obesili, in to je zame na?rtno sesuvanje sistema po na?elu ?e kaj dobi? ti vzamemo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e pa zarad ?esa sovra?im na? faks, je to zaradi neorganizacije obve??evanja. 2 uri mam v ponedeljek izbirnega predmeta in ne, da bi to pisalo med obvestili na internetni strani mora? it iz ?ihta na faks, pride? pred predavalnico in te gor pri?aka listek, da predavanja odpade...aa mr??? :angry:

Napisano

Ugotovu kaj matra mx5 in ugotovitev ni lih za v temo pohvalite se :angry2:

 

Vseeno pa hvala za pomo? pri diagnozi mojstru mazda mx

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ugotovu kaj matra mx5 in ugotovitev ni lih za v temo pohvalite se :angry2:

 

Vseeno pa hvala za pomo? pri diagnozi mojstru mazda mx

 

A je servisna stempljana ( za un del?) Bova pobala baje imajo zavarovanje ki krije....poizkusit ni greh.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ugotovitev je..obrabljeni sede?i ventilov, mo?no pa da so tud sami ventili. Ko se motor segreje, se sede?i mal raz?irijo in je trenutno ok, s?asoma gre pa vedno bolj na slab?e. Kompresija je sicer vredu, med 10 in 12 barov, vseen pa ni idealnega v?iga na dveh cilindrih ko je mrzu, kej ve? bo pa povedala doktorjeva operacija.

A je servisna stempljana ( za un del?) Bova pobala baje imajo zavarovanje ki krije....poizkusit ni greh.

 

Servisno za plin mam v celoti ?templano in redno po navodilih zrihtano, vseen pa tud ?e so ob vgradji 'zatrjeval', da dodatno mazanje ni potrebno, se bojim, da si znajo kaj zmi?ljevat :(

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Uf tole pa ni fajn, no sicer sem te ve?krat opomnil na "Flash lube" mazanje, pa nisi bil sli?at zainteresiran. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ugotovitev je..obrabljeni sede?i ventilov, mo?no pa da so tud sami ventili. Ko se motor segreje, se sede?i mal raz?irijo in je trenutno ok, s?asoma gre pa vedno bolj na slab?e. Kompresija je sicer vredu, med 10 in 12 barov, vseen pa ni idealnega v?iga na dveh cilindrih ko je mrzu, kej ve? bo pa povedala doktorjeva operacija.

 

Servisno za plin mam v celoti ?templano in redno po navodilih zrihtano, vseen pa tud ?e so ob vgradji 'zatrjeval', da dodatno mazanje ni potrebno, se bojim, da si znajo kaj zmi?ljevat :(

 

OK, jutri te pokli?em, nekaj bova probala s pomo?jo znanca, zgubiti nima? kaj, bom arbiter ko Kahl za Krim nad Ljubljano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kul, hvala :)

 

Upam, da bo vsaj neki dobrga od vsega tega, se mi pa zdi, da bom lahko na konc zadovoln ?e, ?e mi ponudjo brezpla?no vgradnjo flashluba. ?e najraj bi elektronski sistem dodatnega mazanja, ?eprov nekega zaupanja v vse skup najbr? ne bo ve? (v tem primeru, da se jih kaj 'napada' je pod vpra?ajem tud, ?e bi zmontiral tko kot se zagre in ne v jezi neki na pol <_< )

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Servisno za plin mam v celoti ?templano in redno po navodilih zrihtano, vseen pa tud ?e so ob vgradji 'zatrjeval', da dodatno mazanje ni potrebno, se bojim, da si znajo kaj zmi?ljevat :(

 

tole pa res ni dober :( zato pa js vsakemu re?em, da tut ?e vgraditelj re?e, da ni potrebe po dodatnem mazanju, da nej da to vseen preventivno vgradit.... ?kodit itak v nobenem primeru nemore :)

Napisano

tole pa res ni dober :( zato pa js vsakemu re?em, da tut ?e vgraditelj re?e, da ni potrebe po dodatnem mazanju, da nej da to vseen preventivno vgradit.... ?kodit itak v nobenem primeru nemore :)

 

Tudi FlashLUBE ni vse mogo?en in zagotovilo za ve?no delovanje, sploh pa elektronski.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi FlashLUBE ni vse mogo?en in zagotovilo za ve?no delovanje, sploh pa elektronski.

 

pol pa nvem kje je fora, da je nekdo na forumu naredu 270kkm na plinu brez te?av :blink:

Napisano

Tudi FlashLUBE ni vse mogo?en in zagotovilo za ve?no delovanje, sploh pa elektronski.

 

A ni blo re?eno, da je ravno elektronski bolj?i, ker dozira glede na obrate, navaden pa ravno v prostem teku bol ma?e, pri visokih pa manj? :unsure:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

A ni blo re?eno, da je ravno elektronski bolj?i, ker dozira glede na obrate, navaden pa ravno v prostem teku bol ma?e, pri visokih pa manj? :unsure:

 

Klasi?en elektronski samo dozira kdaj je odprt ventil?ek, vle?e ga pa ?e vedno vakuum v sesalnem kolektorju. Ti elektronski od FlashLuba so kar crkovali meni je tudi crknila ali elektronika ali pa el. ventil?ek. Tako imam sedaj mehanskega.

 

Glede vakuuma je pa tako pri malih obratih ima? loputo priprto in v sesalnem kolektorju je velik podtlak in ta vle?e olje, pri polnem plinu je pa loputa odprta in je le mali podtlak v kolektorju zato tudi slabo vle?e olje.

 

 

To kar ti misli? pa so prisilni, ki pa imajo svojo ?rpalko in oni regulirajo kdaj in koliko bodo ?pricnili v sesalni kolektor, glede na potrebe motorja. Taki sistem ima Prins verjetno kdo drugi tudi samo ne vem kdo. Pretiravat z Oljem pa tudi ni priporo?ljivo ker potem ti pa zaba?e katalizator (baje). Ampak Prins uporablja tudi svoje mazivo, ki ga imajo prodajalci in ni poceni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ma za zjokat se. Po dolgem ?asu kon?no prihaja en lep son?en vikend, jaz pa de?uren. Za?nem v soboto ob 6:30 in kon?am v nedeljo ob 21:30. :angry2:

Napisano

Ma za zjokat se. Po dolgem ?asu kon?no prihaja en lep son?en vikend, jaz pa de?uren. Za?nem v soboto ob 6:30 in kon?am v nedeljo ob 21:30. :angry2:

 

Da te malo potola?im - saj bo ?e lepo vreme :bravo:

 

post-563-1394190970_thumb.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
Napisano

Zanimivo. Jaz imam pa ?asa vedno enako.

 

Samo vedno ve? dela in opravkov imam... :P

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.