Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Naredil sem prav s postopkom zapiranja spja, res spodbujajo gospodarstvo....s februarjem 2014 spet prispevki gor, sedaj pa ?e obdav?itev industrijskih in gospodarskih objektov...

Lani sredi 2013 sem meni se zdi tudi tukaj napisal, da razm?lajam ali o selitvi ali zaprtju...ni bilo treba dosti razmi?ljat...

 

Prej je ?la najemnina v stro?ke, sedaj gre spet ve? dr?avi....?e tako je ?lo.

 

Popolnoma na vse to?ke so se obesili, in to je zame na?rtno sesuvanje sistema po na?elu ?e kaj dobi? ti vzamemo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pa zarad ?esa sovra?im na? faks, je to zaradi neorganizacije obve??evanja. 2 uri mam v ponedeljek izbirnega predmeta in ne, da bi to pisalo med obvestili na internetni strani mora? it iz ?ihta na faks, pride? pred predavalnico in te gor pri?aka listek, da predavanja odpade...aa mr??? :angry:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ugotovu kaj matra mx5 in ugotovitev ni lih za v temo pohvalite se :angry2:

 

Vseeno pa hvala za pomo? pri diagnozi mojstru mazda mx

 

A je servisna stempljana ( za un del?) Bova pobala baje imajo zavarovanje ki krije....poizkusit ni greh.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ugotovitev je..obrabljeni sede?i ventilov, mo?no pa da so tud sami ventili. Ko se motor segreje, se sede?i mal raz?irijo in je trenutno ok, s?asoma gre pa vedno bolj na slab?e. Kompresija je sicer vredu, med 10 in 12 barov, vseen pa ni idealnega v?iga na dveh cilindrih ko je mrzu, kej ve? bo pa povedala doktorjeva operacija.

A je servisna stempljana ( za un del?) Bova pobala baje imajo zavarovanje ki krije....poizkusit ni greh.

 

Servisno za plin mam v celoti ?templano in redno po navodilih zrihtano, vseen pa tud ?e so ob vgradji 'zatrjeval', da dodatno mazanje ni potrebno, se bojim, da si znajo kaj zmi?ljevat :(

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf tole pa ni fajn, no sicer sem te ve?krat opomnil na "Flash lube" mazanje, pa nisi bil sli?at zainteresiran. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ugotovitev je..obrabljeni sede?i ventilov, mo?no pa da so tud sami ventili. Ko se motor segreje, se sede?i mal raz?irijo in je trenutno ok, s?asoma gre pa vedno bolj na slab?e. Kompresija je sicer vredu, med 10 in 12 barov, vseen pa ni idealnega v?iga na dveh cilindrih ko je mrzu, kej ve? bo pa povedala doktorjeva operacija.

 

Servisno za plin mam v celoti ?templano in redno po navodilih zrihtano, vseen pa tud ?e so ob vgradji 'zatrjeval', da dodatno mazanje ni potrebno, se bojim, da si znajo kaj zmi?ljevat :(

 

OK, jutri te pokli?em, nekaj bova probala s pomo?jo znanca, zgubiti nima? kaj, bom arbiter ko Kahl za Krim nad Ljubljano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kul, hvala :)

 

Upam, da bo vsaj neki dobrga od vsega tega, se mi pa zdi, da bom lahko na konc zadovoln ?e, ?e mi ponudjo brezpla?no vgradnjo flashluba. ?e najraj bi elektronski sistem dodatnega mazanja, ?eprov nekega zaupanja v vse skup najbr? ne bo ve? (v tem primeru, da se jih kaj 'napada' je pod vpra?ajem tud, ?e bi zmontiral tko kot se zagre in ne v jezi neki na pol <_< )

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servisno za plin mam v celoti ?templano in redno po navodilih zrihtano, vseen pa tud ?e so ob vgradji 'zatrjeval', da dodatno mazanje ni potrebno, se bojim, da si znajo kaj zmi?ljevat :(

 

tole pa res ni dober :( zato pa js vsakemu re?em, da tut ?e vgraditelj re?e, da ni potrebe po dodatnem mazanju, da nej da to vseen preventivno vgradit.... ?kodit itak v nobenem primeru nemore :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole pa res ni dober :( zato pa js vsakemu re?em, da tut ?e vgraditelj re?e, da ni potrebe po dodatnem mazanju, da nej da to vseen preventivno vgradit.... ?kodit itak v nobenem primeru nemore :)

 

Tudi FlashLUBE ni vse mogo?en in zagotovilo za ve?no delovanje, sploh pa elektronski.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi FlashLUBE ni vse mogo?en in zagotovilo za ve?no delovanje, sploh pa elektronski.

 

pol pa nvem kje je fora, da je nekdo na forumu naredu 270kkm na plinu brez te?av :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi FlashLUBE ni vse mogo?en in zagotovilo za ve?no delovanje, sploh pa elektronski.

 

A ni blo re?eno, da je ravno elektronski bolj?i, ker dozira glede na obrate, navaden pa ravno v prostem teku bol ma?e, pri visokih pa manj? :unsure:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni blo re?eno, da je ravno elektronski bolj?i, ker dozira glede na obrate, navaden pa ravno v prostem teku bol ma?e, pri visokih pa manj? :unsure:

 

Klasi?en elektronski samo dozira kdaj je odprt ventil?ek, vle?e ga pa ?e vedno vakuum v sesalnem kolektorju. Ti elektronski od FlashLuba so kar crkovali meni je tudi crknila ali elektronika ali pa el. ventil?ek. Tako imam sedaj mehanskega.

 

Glede vakuuma je pa tako pri malih obratih ima? loputo priprto in v sesalnem kolektorju je velik podtlak in ta vle?e olje, pri polnem plinu je pa loputa odprta in je le mali podtlak v kolektorju zato tudi slabo vle?e olje.

 

 

To kar ti misli? pa so prisilni, ki pa imajo svojo ?rpalko in oni regulirajo kdaj in koliko bodo ?pricnili v sesalni kolektor, glede na potrebe motorja. Taki sistem ima Prins verjetno kdo drugi tudi samo ne vem kdo. Pretiravat z Oljem pa tudi ni priporo?ljivo ker potem ti pa zaba?e katalizator (baje). Ampak Prins uporablja tudi svoje mazivo, ki ga imajo prodajalci in ni poceni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.