Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Meni tudi zdr?i S6 dva dni brez te?av in imam tudi vse vklopljeno. O?itno se pozna, ?e ima? veliko klicev in brskanja po internetu, za moje potrebe je pa ?isto ok.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dajta za foro en dan probat izklopit wifi pa delajta samo na LTE/3G (?e vama paket dopu??a) me prav zanima. lp

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zahvala klin?evmu vremenu, ki mi je dans ferderbu na?rt 1, 2 in tudi 3, vsa ?ast in menda se bo takole ?e veselo nadaljevalo.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj zve?er nafilal, zdele 45%. Laufa skoz wifi in 4g.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Ja ker je na wifi, daj samo na 3g, ker ce je oboje ti ne lavfa podatke na 3g

 

Ce si na terenu nisi na wifi. Poleg tega je se ene 2 uri blututa v avtu, cca 4 ure pogovora....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Psi?ka si je v?eraj zlomila nogo, tako sem jo danes vozil na operacijo k ortopedu. Jutri jo dobimo nazaj in upam, da ne bo preve? komplicirana operacija.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa mi je Mazda pokvarila dan ?e na vse zgodaj zjutraj!

 

?tartam od doma in naredim mogo?e 50 metrov po tem na?em makadamu, pa krepne desna ?arnica.. Ma bemti?, zdaj bom pa spet v tem mrazu prste lomil, da spravim tole v red. Pri tako dolgem avtu niso mogli tam pustiti 5 cm ve? prostora, da jih bes opali golazen japonsko usrano...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se odpravimo na smu?i??e.

 

Mo? se oble?e, vzame klju?e od avta in gre nalo?it smu?i.

 

Jaz pripravim obleko za starej?a dva otroka, oble?em tretjega otroka, pomirim starej?a dva, ki sta se stepla, previjem ?etrtega otroka, pomirim drugega, ker mu je prvi vzel kapo, ?e?, da je njegova, prvemu dopovem, da je kapo prerasel in da naj vzame ve?jo, sle?em tretjega otroka, ker mora lulat, potola?im ?etrtega, ker mu ni v?e?, da je zvezan v stol?ku, pomirim starej?a dva, ki sta se spet stepla, oble?em tretjega, ki je ?e lulal, pomagam obuti starej?e tri otroke in jih po?ljem na dvori??e v avto.

 

Takrat pride mo? iskat otroke in ker so ostali ?e spakirani, vzame ?e ?etrtega in ga odnese. 

 

Jaz spakiram ?e malico, termoske s ?ajem, rezervne rokavice, kape in robce, fotoaparat in dokumente. Se preoble?em in pridem za njimi. Mo? me malo grdo gleda ?e?: "Vedno je treba ?enske ?akat, da se zrihtajo."

 

Potem nas mo? odpelje na smu?i??e. Tam parkira in gre kupit karte.

 

Jaz medtem postavim na sneg smu?i in pomagam tretjemu, da si jih pripne. Nato pomagam ?e drugemu, da si jih zapne. Nato izpod sosednjega avta potegnem tretjega, ki se je tja odsmu?al. Potem pomirim starej?a dva, ki se sabljata s palicam. Potem spravim najmlaj?ega v "kenguruja" in postavim na noge tretjega, ki je padel pa se s smu?mi na nogah ne zna dvigniti. Nato nataknem ?e svoje smu?i in zaklenem avto.

 

V tem pride mo?, ki je kupil karte, pripne smu?i in zakri?i: "Gremo!"

 

Po smu?anju oba z mo?em snameva otrokom smu?i in pancerje, sle?emo premo?ene pajacke in gremo domov.

 

Doma mo? vse stvari znosi v hi?o in pospravi smu?i. 

 

Jaz naredim ve?erjo, nahranim vse ?tiri otroke, jih potu?iram, krotim in mirim, jih oble?em v pi?amo, spravim v postelje in zapojem ven?ek uspavank. Nato napolnim pralni stroj, pa odnesem na podstre?je in obesim vse mokre pajacke, da se posu?ijo, pa vse pancerje v kurilnico, da se posu?ijo, pospravim mizo in vse ostanke ve?erje otrok, pripravim ve?erjo za naju z mo?em,... ... ... ...

 

In na koncu je mo? tisti, ki je zmatran od napornega dneva! :angry:

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je..t ga, odletela BTjka s koledarja...

 

Saj se ni konec januarja  :ph34r: ... Sicer pa bo spet na vrsti oktobra  :lol:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.