Skoči na vsebino

Mazda ne v?ge


Priporočeno sporočilo

Jaz imam doma napravo za testiranje akumulatorjev z obremenitvijo, sicer jo malokrat rabim ker vedno ?e prej ugotovim kaj ga daje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja izku?nja je slede?a za mazdo 323f letnik 98 se dobi originalna oblika akumulatorja Vesna 60 ah in sicer je ta oblika posebej zasnovana za "sedi??e" aku v mazdi ker nima spodnjega roba je dovolj visoka in ima raven zgornji del akumulatorja.?e bo? ?el kupovati akumulator vesna lahko preveri? starost akumulatorja tako da pogleda? na vtisnjene ?tevilke na aku.IN sicer npr.2D20345 kar pomeni 2 je torek D je dopoldanska izmena 20 je 2.linija 34 je teden izdelave in 5. je letnik 2004 ker se zadnja ?tevilka pi?e z zamikom za eno leto naprej. Aku pa pod obremenitvijo ne sme pasti pod 9.3v to pomeni ko obrne? zaganja? ti napetost ne sme pasti pod 9.3v.?e pade napetost pot to mejo poskusi z ponovno napolnitvijo akumulatorja.?e ima aku v mirovanju napetost manj kot 12v se pravi 11.8v ali manj je mo?no da je pri?lo do prekinitve medceli?nih vezi lahko pa tudi da je pri?lo do kratkega stika med plo??ami to pa ugotovi? tako da odvije vse vijake na aku in poskusi? zagnati motor in ?e katera celica zavre je ta celica v stiku.

upam da sem ti vsaj mali pomagal ;)

 

Super napisano.. v detaile... tako da se ?lovek ?e kaj nau?i lahko (?e posrka informacije)..

ja ni blo druge.. ga je blo treba zamenat... nism dobil vesna .. ker jih ni bilo na zalogi...

 

dobil sem akumulator Moll (tudi pravi po dimenzijah za mazdo - niso vsi primerni za ta tip Mazde, so malce podolgovati in ne smejo biti previsoki, zaradi na?ina montiranja akumulatorja oz. zaradi varnostnega dr?ala akumulatorja)...

izbira je bila med Moll in Benner (upam da sem prav napisal znamko)..

 

- 65 Ah Moll pa?e not... sm poka?e? ga mazdi.. pa ?e v?iga (skor sama od sebe h3h3 ) ..

- cena 82,60 ? (Motomat-Kocjan?i? ->podru?nicca v Ivan?ni Gorici)...

smo prej ?e pomerili akumulator (brezpla?no).. pa ni kazal prav nobene mo?i ve? (se sploh ni ve? polnil),

tako da sem se brez ve?jih naporov mo?ganov odlo?il za novega.

 

Zdej lhk Zoomam naprej... matr je tu lu?tnu.

pa dva problema manj...

1. Mazda dela

2. la?ja denarnica, manj te?av in razmi?ljanja kje in kako bom (bi) zapravil evr?ke

Vse je za nekaj dobro.. h3h3

Hvala za odziv in pomo? vsem, Gasscoin.

Just DO it OK, with Mazda !
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 let kasneje...

Jah, tudi dizela?i kdaj zatajijo... Zdaj pa rabim hitro dober nasvet, da tole kresnem. Govora je o Mazdi 5 iz leta 2010. Ko dam kontakt, se vse lu?ke normalno pri?gejo. Ko klju? obrnem na "zagon", se ugasne, kar se normalno ob zagonu ugasne, ostalo normalno sveti, zaganja? pa ne zavrti. Do te?ave je pri?lo kar naenkrat, ni se prej dogajalo, da bi pri zagonu imeli kakr?ne koli te?ave. Poskus z v?iganjem na kable ni obrodil sadov, rezultat je enak. 

 

Na pot sem nato od?el z BTjko, ko sem se vrnil, sem spet posku?al ampak Mazda 5 vztraja pri svojem in trmasto mol?i.

 

Kje naj se lotim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tocno to se je meni zgodilo na sluzbenemu avtu en mesec nazaj.Slabi kabli k grejo na akumulator ali pa jih je kaksna zival popapcala. Naredi tocno to kar ti je rekel shrek in bos hitro videl ali je napeljava (masa) ali ne. Sem pa imel tudi isti primer na bivsi sestki in se je samo kaveljcek iz starterja snel. Sicer je to bolj malo vrjetno, ampak vseeno :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes je punci na M3 2005 tu jebala... pelje lepo po ac vse normalno...na izvozu dol.... in avto crkne.... vtf? proba v?gat.... ni?, samo lu?ka rumena za volan posveti in avto ne obra?a sploh... po 10 obra?anjih klu?a avto naenkrat  v?ge in gre.... kaj bi loh blo? koda klju?a? slaba masa ? kabli so kr 'gnili' povsod na masah  sm enkt ?e pucu sam je te?ko  kej spucat ker je vse rjavo preve?...  ah ja 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sej sm spucu neki  pol leta nazaj ko sm menju akumulator...je blo isto takrat da so lu?ke po armaturi blendale pa tko ker je bil hin aku. .... no do zdej je blo skoz ok od takrat... je pa problem  ker je tist pleh kjer se pri?raufajo te mase ?e tolk rjav da je kurac,, ?e  fajn zategne? se ?e kr zvija vse skp tok je bogo... tko da se ubistu ne da o?istit kot treba...tud prec nazaj butne rja vn 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Danes zjutraj se vsedem v mazdo in hi hotela vzgat. Na parkiriscu je pocivala  od cetrtka zvecer do danes. Prej sem avto povezal s kabli na drug avto vendar se vedno nic. Vmes se je malo prebudil in skoraj vzgal. Je pa fora, da je parking v klancu in, da sem zablokiral cesto, zato sem vse naredil bolj na hitro. Mogoce bi moral jutri se enkrat probat...

 

Akumulator je bil kupljen julija 2018 tako da je "skoraj" nov. Zadnje leto vozim kratke relacije, vecinoma v sluzbo in nazaj - cca 3 km v eno smer. Mogoce velja omeniti, da mi je prejsnjo sredo zjutraj zmrznila rocna, z zategnjeno sem se fural do sluzbe cca 3km.

 

Avo je mazda 6 1.8 benz 2004 letnik

 

prilagam se posnetek verglanja

https://streamable.com/50co9

 

kaj bi lahko bilo poleg akumulatorja?? mi pa luci normalno gorijo, nic ne migeta, radio tudi dela....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole ni aku, ker motor vergla... zdaj pa najbolj neumno vpra?anje, bencina ma? dost v kestlu?

 

Lahko je pa marsikaj, od te?ave s prepoznavo kode klju?a, v?igalne tuljave, bencinska pumpa....

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencin je na zadnji crtici, avto pa je parkiran v klanec (neka normalna klancina). Ce dotocim 5L bi moralo biti dovolj, ali raje kupim 10L posodo? jutri preverim se z rezervnimi kljuci...

 

Kam se usmerim, ce to nebo obrodilo sadov. Svecke?

 

nebi rad iz prve placeval avtovleke, ker mi na zavarovalni polici pise tole: 

Pravico do nudenja asisten?ne storitve zaradi okvare vozila imajo zavarovanci, katerih vozilo v ?asu okvare ni bilo starej?e od 15 let ?teto od leta proizvodnje vozila. (avto je l. 2004)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencin je na zadnji crtici, avto pa je parkiran v klanec (neka normalna klancina). Ce dotocim 5L bi moralo biti dovolj, ali raje kupim 10L posodo? jutri preverim se z rezervnimi kljuci...

 

Kam se usmerim, ce to nebo obrodilo sadov. Svecke?

 

nebi rad iz prve placeval avtovleke, ker mi na zavarovalni polici pise tole:

Pravico do nudenja asisten?ne storitve zaradi okvare vozila imajo zavarovanci, katerih vozilo v ?asu okvare ni bilo starej?e od 15 let ?teto od leta proizvodnje vozila. (avto je l. 2004)

Ne razumem ?isto tistega "naredil na hitro"... Ko ni gne?e, si vzami par minut ?asa, probaj ?e 1x s kabli... Ozna?i dogodek s trikotnikom / trikotniki in naj se ti ne mudi.... Ljudje naredimo gne?o ?e bistveno bolj po nepotrebnem...

 

Pa verjetno ima kdo od poznanih tisto 10L kantico za benz za posoditi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce je benz na zadnji crtici in ce ne gori rezerva potem nebi smel biti kriv benz. To je se vedno vec kot dovolj benza, kljub temu da je avto parkiran na klancu. Tuki je lahko en kup stvari ampak najceneje in pa najhitreje je pomerit akumulator in ga probat vzgat na kable. Ce to ni to potem iskat vzrok nekje drugje maf senzor, ali so vse vzigalne tuljave prikljucene, svecke itd. Preveri se ali je konektor priklopljen na maf senzor. Ce bi ga kodno varovan vzig zezal se mi zdi da avto sploh ne zavergla, ampak samo lucka za kodno varovan vzig utripa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj kabli, ?e avto vergla? Kot je meni znano, ?e ne prepozna kode klju?a sicer obrne motor ampak ta ne zalaufa. A ni najbolj enostavno za?et z 10 litri bencina, ker ne vemo kako hud je ta klanec na katerem stoji avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam glede na to da avto vergla, ampak vseeno ni odvec ce proba. Lahko, da se je naredila korozija na klemah ali so pa le te mogoce slabo pritrjene.Pac en postopek k je brezplacen. Seveda naj proba tudi z bencinom, ampak prva crtica je po mojem mnenju vec kot dovolj za normalen zagon neglede na klancino.. Pozabil sem se omeniti, da ko das kontakt se mora slisati pumpa za benz. Pri prvi generaciji tega zvoka nemores zgresiti, ker se res lepo slisi pumpa. Kar se pa tice kodno varpvanega vziga pa avto ne zavergla vsaj pri meni ni, ko sem naredil kopijo kljuca in se ni bil sprogramiran. Na bratovem bmwju isto. Samo utripajoca lucka in ko obrnes kljuc se ne zgodi nic. Mogoce je odvisno od avta do avta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, sem dolil 5L benza in po 10sek je s pomocjo gasa zalaufal. Se mi pa zdi, da zjutraj preden sem dolil benz, nisem slisal pumpe :ne vem:

Ko je zalaufal sem naredil par km in ga preparkiral. Parkrat sem ga se ugasnil in prizgal in ni bilo problemov, je vedno vzgal..

 

Po novem, ko ga zalaufam se slisi nek cuden zvok, kot, da bi tekocina nekam pljusknila oz se prelivala. Kaj bi bilo to?

 

 

hvala za vse nasvete

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.