Jump to content

Recommended Posts

Jaz imam doma napravo za testiranje akumulatorjev z obremenitvijo, sicer jo malokrat rabim ker vedno ?e prej ugotovim kaj ga daje.

Kolega ?vaba mi je zadnji? rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Link to post
Share on other sites
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

In vendar se vrti!   Slab spoj na zaganja?u.   In slab dostop. Nikjer nobenega prostora...   Kakorkoli, hvala za idejo!

Pol pa le ni bilo tako neumno vpra?ane  

Masa na motor iz ?asije... Daj plus na plus iz pomo?nega akumulatorja, maso pa na blok motorja pritisni...al pa na zaganja?...

moja izku?nja je slede?a za mazdo 323f letnik 98 se dobi originalna oblika akumulatorja Vesna 60 ah in sicer je ta oblika posebej zasnovana za "sedi??e" aku v mazdi ker nima spodnjega roba je dovolj visoka in ima raven zgornji del akumulatorja.?e bo? ?el kupovati akumulator vesna lahko preveri? starost akumulatorja tako da pogleda? na vtisnjene ?tevilke na aku.IN sicer npr.2D20345 kar pomeni 2 je torek D je dopoldanska izmena 20 je 2.linija 34 je teden izdelave in 5. je letnik 2004 ker se zadnja ?tevilka pi?e z zamikom za eno leto naprej. Aku pa pod obremenitvijo ne sme pasti pod 9.3v to pomeni ko obrne? zaganja? ti napetost ne sme pasti pod 9.3v.?e pade napetost pot to mejo poskusi z ponovno napolnitvijo akumulatorja.?e ima aku v mirovanju napetost manj kot 12v se pravi 11.8v ali manj je mo?no da je pri?lo do prekinitve medceli?nih vezi lahko pa tudi da je pri?lo do kratkega stika med plo??ami to pa ugotovi? tako da odvije vse vijake na aku in poskusi? zagnati motor in ?e katera celica zavre je ta celica v stiku.

upam da sem ti vsaj mali pomagal ;)

 

Super napisano.. v detaile... tako da se ?lovek ?e kaj nau?i lahko (?e posrka informacije)..

ja ni blo druge.. ga je blo treba zamenat... nism dobil vesna .. ker jih ni bilo na zalogi...

 

dobil sem akumulator Moll (tudi pravi po dimenzijah za mazdo - niso vsi primerni za ta tip Mazde, so malce podolgovati in ne smejo biti previsoki, zaradi na?ina montiranja akumulatorja oz. zaradi varnostnega dr?ala akumulatorja)...

izbira je bila med Moll in Benner (upam da sem prav napisal znamko)..

 

- 65 Ah Moll pa?e not... sm poka?e? ga mazdi.. pa ?e v?iga (skor sama od sebe h3h3 ) ..

- cena 82,60 ? (Motomat-Kocjan?i? ->podru?nicca v Ivan?ni Gorici)...

smo prej ?e pomerili akumulator (brezpla?no).. pa ni kazal prav nobene mo?i ve? (se sploh ni ve? polnil),

tako da sem se brez ve?jih naporov mo?ganov odlo?il za novega.

 

Zdej lhk Zoomam naprej... matr je tu lu?tnu.

pa dva problema manj...

1. Mazda dela

2. la?ja denarnica, manj te?av in razmi?ljanja kje in kako bom (bi) zapravil evr?ke

Vse je za nekaj dobro.. h3h3

Hvala za odziv in pomo? vsem, Gasscoin.

Just DO it OK, with Mazda !
Link to post
Share on other sites
  • 11 years later...

Jah, tudi dizela?i kdaj zatajijo... Zdaj pa rabim hitro dober nasvet, da tole kresnem. Govora je o Mazdi 5 iz leta 2010. Ko dam kontakt, se vse lu?ke normalno pri?gejo. Ko klju? obrnem na "zagon", se ugasne, kar se normalno ob zagonu ugasne, ostalo normalno sveti, zaganja? pa ne zavrti. Do te?ave je pri?lo kar naenkrat, ni se prej dogajalo, da bi pri zagonu imeli kakr?ne koli te?ave. Poskus z v?iganjem na kable ni obrodil sadov, rezultat je enak. 

 

Na pot sem nato od?el z BTjko, ko sem se vrnil, sem spet posku?al ampak Mazda 5 vztraja pri svojem in trmasto mol?i.

 

Kje naj se lotim?

Link to post
Share on other sites

Masa na motor iz ?asije...

Daj plus na plus iz pomo?nega akumulatorja, maso pa na blok motorja pritisni...al pa na zaganja?...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Tocno to se je meni zgodilo na sluzbenemu avtu en mesec nazaj.Slabi kabli k grejo na akumulator ali pa jih je kaksna zival popapcala. Naredi tocno to kar ti je rekel shrek in bos hitro videl ali je napeljava (masa) ali ne. Sem pa imel tudi isti primer na bivsi sestki in se je samo kaveljcek iz starterja snel. Sicer je to bolj malo vrjetno, ampak vseeno :)

Link to post
Share on other sites

danes je punci na M3 2005 tu jebala... pelje lepo po ac vse normalno...na izvozu dol.... in avto crkne.... vtf? proba v?gat.... ni?, samo lu?ka rumena za volan posveti in avto ne obra?a sploh... po 10 obra?anjih klu?a avto naenkrat  v?ge in gre.... kaj bi loh blo? koda klju?a? slaba masa ? kabli so kr 'gnili' povsod na masah  sm enkt ?e pucu sam je te?ko  kej spucat ker je vse rjavo preve?...  ah ja 

Link to post
Share on other sites

Zna bit kaka masa ja, ?e bi bla koda klju?a bi ona lu?ka za kodo svetila ali utripala (se ne spomnim to?no kak je na Mazdi).

Mase pa spucaj z ?i?nato krta?o in kontakt sprejem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to post
Share on other sites

ja sej sm spucu neki  pol leta nazaj ko sm menju akumulator...je blo isto takrat da so lu?ke po armaturi blendale pa tko ker je bil hin aku. .... no do zdej je blo skoz ok od takrat... je pa problem  ker je tist pleh kjer se pri?raufajo te mase ?e tolk rjav da je kurac,, ?e  fajn zategne? se ?e kr zvija vse skp tok je bogo... tko da se ubistu ne da o?istit kot treba...tud prec nazaj butne rja vn 

Link to post
Share on other sites

Meni je samo uga?al motor ko sem lu?i pri?gal...

?e je vsaki? isto pol ve? kje iskati, tukaj je pa pomoje podobna fora...le da je ve?ino ?asa ok... 2x na leto  pa za?trajka...pol pa daj... zdej je 2 dni laufalo kot treba ...will see

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Danes zjutraj se vsedem v mazdo in hi hotela vzgat. Na parkiriscu je pocivala  od cetrtka zvecer do danes. Prej sem avto povezal s kabli na drug avto vendar se vedno nic. Vmes se je malo prebudil in skoraj vzgal. Je pa fora, da je parking v klancu in, da sem zablokiral cesto, zato sem vse naredil bolj na hitro. Mogoce bi moral jutri se enkrat probat...

 

Akumulator je bil kupljen julija 2018 tako da je "skoraj" nov. Zadnje leto vozim kratke relacije, vecinoma v sluzbo in nazaj - cca 3 km v eno smer. Mogoce velja omeniti, da mi je prejsnjo sredo zjutraj zmrznila rocna, z zategnjeno sem se fural do sluzbe cca 3km.

 

Avo je mazda 6 1.8 benz 2004 letnik

 

prilagam se posnetek verglanja

https://streamable.com/50co9

 

kaj bi lahko bilo poleg akumulatorja?? mi pa luci normalno gorijo, nic ne migeta, radio tudi dela....

Link to post
Share on other sites

Tole ni aku, ker motor vergla... zdaj pa najbolj neumno vpra?anje, bencina ma? dost v kestlu?

 

Lahko je pa marsikaj, od te?ave s prepoznavo kode klju?a, v?igalne tuljave, bencinska pumpa....

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Bencin je na zadnji crtici, avto pa je parkiran v klanec (neka normalna klancina). Ce dotocim 5L bi moralo biti dovolj, ali raje kupim 10L posodo? jutri preverim se z rezervnimi kljuci...

 

Kam se usmerim, ce to nebo obrodilo sadov. Svecke?

 

nebi rad iz prve placeval avtovleke, ker mi na zavarovalni polici pise tole: 

Pravico do nudenja asisten?ne storitve zaradi okvare vozila imajo zavarovanci, katerih vozilo v ?asu okvare ni bilo starej?e od 15 let ?teto od leta proizvodnje vozila. (avto je l. 2004)

Link to post
Share on other sites

Bencin je na zadnji crtici, avto pa je parkiran v klanec (neka normalna klancina). Ce dotocim 5L bi moralo biti dovolj, ali raje kupim 10L posodo? jutri preverim se z rezervnimi kljuci...

 

Kam se usmerim, ce to nebo obrodilo sadov. Svecke?

 

nebi rad iz prve placeval avtovleke, ker mi na zavarovalni polici pise tole:

Pravico do nudenja asisten?ne storitve zaradi okvare vozila imajo zavarovanci, katerih vozilo v ?asu okvare ni bilo starej?e od 15 let ?teto od leta proizvodnje vozila. (avto je l. 2004)

Ne razumem ?isto tistega "naredil na hitro"... Ko ni gne?e, si vzami par minut ?asa, probaj ?e 1x s kabli... Ozna?i dogodek s trikotnikom / trikotniki in naj se ti ne mudi.... Ljudje naredimo gne?o ?e bistveno bolj po nepotrebnem...

 

Pa verjetno ima kdo od poznanih tisto 10L kantico za benz za posoditi?

Link to post
Share on other sites

Klanec pa na zadnji ?rtici... po moje je to to... benz je stekel v kot posode in ga pumpa ne zagrabi ve?. Daj 10 litrov doto?i pa bo zagrabilo.

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Ce je benz na zadnji crtici in ce ne gori rezerva potem nebi smel biti kriv benz. To je se vedno vec kot dovolj benza, kljub temu da je avto parkiran na klancu. Tuki je lahko en kup stvari ampak najceneje in pa najhitreje je pomerit akumulator in ga probat vzgat na kable. Ce to ni to potem iskat vzrok nekje drugje maf senzor, ali so vse vzigalne tuljave prikljucene, svecke itd. Preveri se ali je konektor priklopljen na maf senzor. Ce bi ga kodno varovan vzig zezal se mi zdi da avto sploh ne zavergla, ampak samo lucka za kodno varovan vzig utripa.

Link to post
Share on other sites

Zakaj kabli, ?e avto vergla? Kot je meni znano, ?e ne prepozna kode klju?a sicer obrne motor ampak ta ne zalaufa. A ni najbolj enostavno za?et z 10 litri bencina, ker ne vemo kako hud je ta klanec na katerem stoji avto.

  • Like 1

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Se strinjam glede na to da avto vergla, ampak vseeno ni odvec ce proba. Lahko, da se je naredila korozija na klemah ali so pa le te mogoce slabo pritrjene.Pac en postopek k je brezplacen. Seveda naj proba tudi z bencinom, ampak prva crtica je po mojem mnenju vec kot dovolj za normalen zagon neglede na klancino.. Pozabil sem se omeniti, da ko das kontakt se mora slisati pumpa za benz. Pri prvi generaciji tega zvoka nemores zgresiti, ker se res lepo slisi pumpa. Kar se pa tice kodno varpvanega vziga pa avto ne zavergla vsaj pri meni ni, ko sem naredil kopijo kljuca in se ni bil sprogramiran. Na bratovem bmwju isto. Samo utripajoca lucka in ko obrnes kljuc se ne zgodi nic. Mogoce je odvisno od avta do avta.

Link to post
Share on other sites

Evo, sem dolil 5L benza in po 10sek je s pomocjo gasa zalaufal. Se mi pa zdi, da zjutraj preden sem dolil benz, nisem slisal pumpe :ne vem:

Ko je zalaufal sem naredil par km in ga preparkiral. Parkrat sem ga se ugasnil in prizgal in ni bilo problemov, je vedno vzgal..

 

Po novem, ko ga zalaufam se slisi nek cuden zvok, kot, da bi tekocina nekam pljusknila oz se prelivala. Kaj bi bilo to?

 

 

hvala za vse nasvete

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.