Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred nakupom se je treba strogo pozanimati, ?e gre v mazdo 6, ker imamo ?udno dimenzijo akomulatorjev;

jaz sem na?el edino od Boscha (100ah) in je bil 130?.Od Bannerja pa ga ne vzamem nikoli ve?, ker mi je zdr?al niti ne polna tri leta. :angry2:

 

Meni pa Bosch ne. :aaaaa: (ne na Mazdi)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Tkole je. Na servisu akumulatorja niso ve? o?iveli. OK, pa?. Nimam kaj. drugo kar me moti - ?e kdo ve kaj bi lahko bilo, zakaj so mi zjutraj svetili ?migavci zadaj in parkirne u?ke spredaj? Je to kak?en znak da ni ?troma al mam kaj v stiku?

 

Po vsej verjetnosti ga je zadela "kap" kot je rekel serviser.. hmmmm upam da bo nov delal brez te?av da ni kaj v stiku.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mah tam je vse dra?je kot ?e pride? brez vsega v obi?no trgovino. Tipi?no puljenje naroda. :)

 

Fora je da, so cene res nizke ko pride katalog ven, pa se potem trgovci prilagodijo. Sem spremljal recimo pri televizijah....tko, da kdo sedaj v resnici koga nate** Petrol, ali ostali trgovci, ki ?ude?no spu??ajo cene, ko se pojavi njihov katalog ;)

Napisano

V?eraj je ob verglanju avto spustil ?udno len zvok, vse lu?ke mrknile, radio je resetiral postaje.

?el v euroton za 129,9 eur dobil 95AH Energizer. Sicer je aku 144 eur, vendar je 10% cenej?i ?e jim pusti? starega.

 

Je pa malo manj?i od sterega, zato sem danes zjutraj ?el v Kotal na Vi?u, kjer sem kupil 10 cm ?irok pas 3mm debele gume, ki jo bom zalo?il v nosilec akkuja.

Napisano

V italiji na Mazda servisu ga je kolega kupil za CD140 za 89?, pa se zamenjali so mu ga....

 

Italijan?ki dajajo ponavadi noter 75h.Pa zelo pogosto ga menjavajo.

 

 

Napisano

Petrol Split 94ah - 599hrk

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Evo danes mi je po slabih 6 letih - manjkajo ?e 3 meseci vzel slovo akumulator na M6 bencin 2.5 (letnik 2008/11). Katerega priporo?ate, sam se malo nagibam k Topli, ker sem imel pri prej?njih vozilih z njimi dobre izku?nje.

Napisano

Akumulator zamenjan - sedaj imam nem?ki INTACT 60ah in me zanima kaj in kako je potrebno vse nastaviti, kot sem na hitro opazil: radijske postaje, zapiranje in odpiranje okna na voznikovih vratih (avtomatsko). Opazil pa sem, da so mi padli vrtljaji ob zagonu, vsaj teh nekaj prvih km, ki sem jih naredil. 

Napisano

60 Ah? :o

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Mislim da je tudi pri meni pri?el ?as za menjavo akumulatorja, noter je namre? ?e original (2007). ?e vem, da mi bo zdr?al naslednji toliko let, sem pripravljen kupiti tudi original. Kak?ne izku?nje imate? Cena, dimenzija?

Napisano

Akumulator zamenjan - sedaj imam nem?ki INTACT 60ah in me zanima kaj in kako je potrebno vse nastaviti, kot sem na hitro opazil: radijske postaje, zapiranje in odpiranje okna na voznikovih vratih (avtomatsko). Opazil pa sem, da so mi padli vrtljaji ob zagonu, vsaj teh nekaj prvih km, ki sem jih naredil. 

 

Z avtomatskim odpiranjem okna na voznikovih vratih sem se jaz tudi ubadal. Ko ve? nisem vedel kaj naj, sem po naklju?ju ugotovil, da se nekaj zgodi ?e napravi? slede?e: spusti? obe sprednji ?ipi do konca in jih potem hkrati zapre?: hkrati dvigne? oba stikala za zapiranje ?isto v zgornji polo?aj in tako dr?i?, dokler ne ?ipi ?isto ne dvigneta. Potem spet dela avtomatika na voznikovih vratih :)

Isto sem opazil se zgodi v nekaterih primerih hkratnega/zaporednega/avtomatskega/ro?nega spu??anja ?ip...v glavnem, meni pomaga za ponovno vzpostavitev avtomatike zgornji postopek :)

Napisano

Vse pise v navodilih :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

hm..o?itno ni ?e potrebe po zamenjavi, kot sem pisal malo vi?je. Sem imel malo ve? ?asa in ugotovil da manja teko?ina v njemu.. vsi ?udni simptomi v?iganja in lu?k so izginili. Upam da mi bo ?e slu?il kako leto-zima je namre? mimo :danzoman:

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Danes sem po slabih 4 letih spet menjal akumulator. Izbral sem Varta Blue Dynamic 95Ah, 830A, 306 x 173 x 225 mm. V Taposu je bilo 125 ?.

Napisano

Danes sem po slabih 4 letih spet menjal akumulator. Izbral sem Varta Blue Dynamic 95Ah, 830A, 306 x 173 x 225 mm. V Taposu je bilo 125 ?.

Shiiit. Tak mo?nega.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Evo, danes mi je crknil moj srebrni Bosch. v?eraj je ?e malo ka?ljal, danes ni? ve?.Problem je, ker je danes praznik.Zdr?al je 4 leta in 8 mesecev, kar je kar v redu glede na moja vsakodnevna ve?kratna paljenja in ve?krat na dan delujo?i Webasto.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.