Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.

Napisano

Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.

 

Pide se vna?a ro?no v aplikaciji (Torque), ki je relativno poceni (pod 10 EUR). Jaz imam aplikacijo na telefonu, ki se preko bluetootha pove?e na poceni OBD in v realnem ?asu ka?e parametre.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Za za?etek je potrebno izmeriti napetost akumulatorja zjutraj (pod pogojem, da je bil dan prej avto v pogonu vsaj pol ure). ?e ka?e 12,3 V (cca. 50 %) ali ve?, menjava ?e ni potrebna. Gre za drage akumulatorje in sam ne bi hitel z menjavo. ?ivljenjska doba pa je odvisna od razli?nih dejavnikov (npr. pogostost in trajanje vo?nje) in lahko precej variira.

Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)

 

hvala in lp Luka

Napisano

Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)

 

hvala in lp Luka

12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Napisano

12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Evo ?el na servis, to?no tako kot si napisal...zagonskega toka samo slabih 400A :/ kihnil 200 ? za novega z monta?o in nastavitvijo ra?unalnika. Sedaj kresne tako kot mora ;)

Hvala in lp

Luka

Napisano

Ali pa kar nekaj nakladajo na servisu, da ti lahko zara?unajo meglo.

Nic ne nakladajo... Postopek menjave akumulatorja ni vec samo ta, da das star aku ven in nov aku not... Je treba se delat po pravem postopku, da potem vsi sistemi delujejo... in to traja vse skupaj vec kot pol ure...

 

http://www.mazda-si.net/topic/14734-mazda-6-i-eloop-te?ave/page-2#entry392315

 

http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Spet seena marketinska fora, da kasirajo. Zivljenska doba novih akumulatorjev pa bistveno nizja naprav starim.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

pozdravljeni,

 

zamenjati moram akumulator na mazdi 6, 2013 G145 in me zanima ali je kateri od slede?ih akumulatorjev primeren?

https://www.agroizbira.si/izdelek/110107/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-efb-stopgo 

 

https://www.agroizbira.si/izdelek/110256/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-agm-stopgo

 

 

je kak?en poseben postopek pri teh start stop akumulatorjih pri menajvi, ali lahko to naredijo v trgovini?

Napisano

 

je kak?en poseben postopek pri teh start stop akumulatorjih pri menajvi, ali lahko to naredijo v trgovini?

Nekaj sporocil nazaj sem nazadnje dal link do navodil za menjavo akumulatorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

 

 

Napisano (urejeno)
40 minutes ago, Alex said:

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

Spodaj imaš vse trgovce, ki poslujejo. https://www.mazda.si/obvestilo/

Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).

Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.

Popravljeno od NevLado
Napisano
32 minutes ago, NevLado said:

Spodaj imaš vse trgovce, ki poslujejo. https://www.mazda.si/obvestilo/

Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).

Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.

Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"? 

Meni tega linka ne odpre. 

 

 

Napisano

Alex piše da so na nekaterih servisih zagotovili ustrezne storitve.

Tebe zanima itak samo tole pa ti kar kopiram

KOPER

AVTOPLUS d.o.o. Koper (Istrska cesta 55, 6000 Koper)

Po predhodnem dogovoru. Dosegljivi med 8.–13. uro.

tel. +386-5-613-70-54

 


image.jpeg

 

Napisano
50 minutes ago, Alex said:

Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"? 

Meni tega linka ne odpre. 

Ja, slediš postopku, preberi temo, ki jo je polinkal Jest. Sam tega sicer še nisem probal ampak če boš šel na uradni servis ti bodo to itak naredili oni tam. Je pa tudi nekdo v eni od tem (če ne celo tejle) napisal, da naj med originalnim in aftermarketom sploh ne bi bilo take velike cenovne razlike.

Napisano

Mislim, da so meni rekli na servisu 280€ za akomulator,.. leta 2018 ,.. sm garant da je aftermarket precej cenejši

 


image.jpeg

 

Napisano
3 hours ago, Alex said:

Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno? 

Pa kje je glih v teh časih našel. da gre... 

Koliko kilometrov imaš? Tvoja je 2016, če se ne motim?

Napisano

Pa si ziher, da acu umira? Kaj pa če bi ga poskusil napolniti čez polnilec?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.