Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Js si bom za bajto namontiral 2k litrsko cisterno in se bom vozil za 45 centov in to po ?isto uradni poti. :D

 

A je to ta varijanta :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ja samo lokacija je drugje. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e upo?tevamo zgoraj navedene "iznajdbe", bi se lahko izognili nakupu pe?i za centralno. Na prirejenemu avtomobilu naredimo ?e hitro monta?ne priklope za obtok hladilne teko?ine preko radiatorjev in se priklju?imo na cenralno. Avto imamo v dobro izolirani gara?i, namontiramo cev za odvod izpu?nih plinov v zunanjost in zmagali smo. Avtomobil je vedno ogret. Ko nas ni doma itak ne rabimo gretja, odsotnost pa re?imo z dobro izolacijo hi?e in akumulacijo toplote v konstrukcijo (hi?a ne sme biti grajena iz monta?nih elementov, ali siporeksa.) Ko gremo z doma se odklopimo od radiatorjev in to je to.

Izkoristek takega sistema je lahko enak kondenzacijski pe?i na plin. Potrebna je le ?e neka vrsta rekuperatorja za ni?anje temperature izpu?nih plinov. :danzoman::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Danes je o podjetju G1 nekaj besed v ?urnalu na strani 12. :bravo:

 

Dj kopi pejst ! :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...

Napisano

Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...

 

Evo ti odgovor, pred monta?o si mora? dobit poobla??enega monterja in potem njega prosit-zahtevet da ti on uredi papirje za garancijo, ali pa da se vsaj posku?a dogovorit z uvoznikom, pri dolo?enih znamkah to sploh ni problem pri enih je, pri nekaterih pa nepopustljivi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...

 

Meni je bilo zagotovljeno, da garancija ostane v kolikor bo strokovno narejeno. Sem pa vpra?al vsaj ene 5x in vedno dobil isti odgovor. Seveda vse pri Gami v BTC-ju.

Besede iz ust gospoda na servisu so bile nekaj v takem smislu: "?e bom rekel, da garancije po vgraditvi avtoplina ni ve?, mi boste rekli kak?na jajca prodajamo. Garancija ostane, v koliko je ?trom pravilno zvezan in za??iten!" in sem dobil ?e vizitko v roke, v koliko bi se kdo kdaj spotaknu v in?talacijo plina, da naj se obrnem na tega gospoda.

Tisto s ?tromom je letelo na razne ?alabajzarje, ki namesto, da bi dali gor po?irko in pred tem vse skupaj zlotali, samo zvijejo dva kabla skupaj in polepijo z izolir trakom. Ja baje tud to delajo!

Po vgradnji plina sem se zapeljal na servis v BTC, ker ni nikjer pisalo kako ponovno "nau?im" stikala za ?ipe in je gospod pogledal pod pokrov in mi rekel, ga garancije nisem pu?nil, ker je strokovno narejeno.

?e je za verjet je pa druga stvar.

Napisano

Jaz na servisu na Trzaski nimam problemov - spet vsaj odgovarja za svoj del, tvoj serviser ne bo diral plina in obratno. Poleg tega sem ze 2 garancijski zadevi po vgradnji delal brez problema - menjava lu?i in TCS lu?ka (ki se je samopopravila na koncu, ampak servis je podpiral morebitno popravilo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?

Napisano

?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?

 

Kon?no nekdo ki je pogledal v priro?nik.

Medni je uspelo v ne najbolj?ih pogojih celo pove?ati konl?no hitrost z LPG in to kar za par kilometrov.

Razlog zakaj pa se dejansko poraba plina in bencina razlikujeta pa je pomoje v tem da plin druga?e zgoreva, povrh vsega p ni mo?no vgraditi plina na tako optimalno mest oa vbrizg kot pa je vgrajena bencinska ?oba.

Je pa ena izvedba ki je za mazdine MPS motorje in s to pa dejansko dobimo VE? konjev-navora, kot na bencin, samo je pa skoraj 2X dra?ji sistem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Boldano je nekaj, kar sta Boss in Labi spra?evala

 

Avtoplin

Avtoplin je me?anica plina butan-propan in se uporablja za pogon motornih vozil. Priznan je kot najpomembnej?i in najbolj raz?irjeni alternativni pogonski vir z ni?jimi emisijami toplogrednih plinov in pra?nih delcev v okolje. Po nekaterih ocenh naj bi bilo v Sloveniji okrog 6000 vozil na plin, kar je bistveno manj od evropskega povpre?ja.

 

Pri primerjavi avtoplina in bencina s stali??a varnosti velja dejstvo, da je plin varnej?i kot bencin in sicer tako pri po?aru vozila kot pri prometni nesre?i. Pri po?aru plin iz rezervoarja izteka postopoma in gori v usmerjenem ognju, bencin pa se razlije in ogenj takoj zajame celotno vozilo. V primeru prometne nesre?e pa lahko poudarimo ve?stopenjsko varovanje plinske instalacije z elektro ventili in predvsem plinskimi rezervoarji, ki so v primerjavi z bencinskimi bistveno oja?ani in izdelani iz kvalitetnej?ih materialov, ter vsebujejo aktivne varnostne elemente, npr. ventil za nadzor pritiska, ventil za regulacijo iztekanja goriva in ventil za avtomati?no zaporo rezervoarja. Vsak avtoplinski sistem ima vgrajen ventil, ki ob prekinitvi elektrike takoj zapre dotok goriva.

 

Ugodni vplivi na naravo in okolje

Uporaba avtoplina zni?uje emisije ?kodljivih plinov v okolje in je sprejeto kot zeleno gorivo. ?tudije ka?ejo, da pri predelavi sodobnega vozila na avtoplin dose?emo naslednje rezultate:

 

Zni?anje u?inkov tople grede:

34% zni?anje du?ikovega oksida

15% zni?anje ogljikovega dioksida

Skoraj ni? emisij ogljikovodikov

 

Zni?anje ostalih ?kodljivih emisij:

50%-60% zni?anje ogljikovega monoksida

30%-40% zni?anje smoga

Skoraj ni? emisij ?veplovega dioksida

Skoraj ni? emisij ostalih toksinov

 

Avtoplin ima zaradi svojih karakteristik ugoden u?inek na motor:

- ti?ji in mirnej?i tek motorja,

- doba trajanja motorja se pove?a za okoli 35 %,

- popolno zgorevanje zmesi plin-zrak v cilindrih motora ne vodi do izgub goriva v izpu?nih plinih,

- ve?ja trajnost motornega olja (dlje ?asa zadr?uje lastne karakteristike, ker se ne razgrajuje z bencinom),

- ne dopu??a nastajanja korozije, ki nastane zaradi prisotnosti aditivov, ki se dodajajo bencinu zaradi izbolj?ave njegovih lastnosti, - ?e se ne motim je ?rnamazda napisal to glede dodatnih aditivov - NEPOTREBNI

- podvoji se ?ivljenjska doba katalizatorja in lambda sonde,

- ?istej?i izpu?ni plini.

 

V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon?

Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, obstaja majhno ?tevilo vozil, pri katerih vgradnja ni mo?na (npr. nekatera vozila s turbinskimi polnilniki). Novej?a tehnologija omogo?a vgradnjo v vsa vozila.

Vgradnja je odvisna od vozila v katerega se avtoplin ali plinski sistem vgradi. Glede na obliko in model vozila lahko dolo?imo kak?en rezervoar za avto plin in sistem lahko vgradimo. Za ve? informacij kliknite tukaj.

 

Vgradnja plinskega sistema najenostavnej?a pri vozilih z uplinja?em, dosti te?je pa je pri motorjih z direktnim vbrizgavanjem in katalizatorjem. Sorazmerno s tem raste tudi cena vgradnje za avtoplin.

 

Kje lahko "napolnite" avtomobile na plin?

V Sloveniji je trenutno 37 ?rpalk kje lahko napolnite svoj rezervoar. V Evropi je okoli 8000 bencinskih servisov, ki ponujajo avtoplin, od tega jih je samo v Italiji okoli 2000.

?rpalka za avtoplin je na voljo tudi na:

Verov?kova 70, 1000 Ljubljana, delovni ?as: od 7 - 19. ure

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?

 

Ja sej v uni drugi temi sem lepo napisal, da ima plin ve?jo kalori?no vrednost a manj?o energijsko gostoto. Ker se plin tako kot bencin prodja po litrih moramo gledati volumen in 1 liter plina da manj kot en liter bencina, ?e pa gledamo po masi pa ena kila plina da ve? kot ena kila benza.

 

Ker v valje ne grejo kile ampak je odvisno od volumna kolikor ga spravimo v cilinder in uspemo v?gati je po moji logiki torej manj oddanega dela pri plinu kot pri benzu.

 

Pa LPG jeme?anica propana in butana in definitivno ni samo propan kot ma? navedeno v priro?niku. Dej ?e najde? poglej koliko je kurilna vrednost enega kubika benza (1000litrov).

 

Mislim, da je gostota bencina cca 750kg/m3 plina v teko?em stanju pa ne vem podatka samo je sigurno ni?ja.

33112_1.png

Napisano

Boldano je nekaj, kar sta Boss in Labi spra?evala

 

nisem jaz nc vprasal v tej temi

 

pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju...

 

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

 

Hm... :ninja:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo,

 

V kolikor je ?e na samem za?etku namen da se bo vgradilo v avto plin, je bolje razmisliti potem o mo?nej?em motorju, kot si ?e napisal. Sam nimam izku?enj z omenjenima motorjema, do?im na 2,5 je pa zadeva (plin) zelo solidna. Sem ve? kot zadovoljen.

Napisano

Ja sej v uni drugi temi sem lepo napisal, da ima plin ve?jo kalori?no vrednost a manj?o energijsko gostoto. Ker se plin tako kot bencin prodja po litrih moramo gledati volumen in 1 liter plina da manj kot en liter bencina, ?e pa gledamo po masi pa ena kila plina da ve? kot ena kila benza.

 

 

 

Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?

 

 

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

 

Ve? nas je takih.

Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?

Ve? nas je takih.

Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo.

 

Group buy...vsak 1 dan :bravo:

 

nisem jaz nc vprasal v tej temi

 

pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju...

 

ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem :rispekt: ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)

 

V bistvu je to premik teme - smo zasvinjal temo o cukanju traktorja :jezicek:

 

vir ?lanka: www.butanplin.si

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?

 

Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina.

 

In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti.

 

?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje.

33112_1.png

Napisano

Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina.

 

In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti.

 

?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje.

 

Je pa res da je to odvosni tudi od zunanje temperature. Bencin hranijo ves pod zemljo, medtem ko jih za plin BK in ga imajo zunaj v cisternah, in se pozna to pri tankanju v parih litrih pri meni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.