Skoči na vsebino

Slovenija : Hrva?ka


jures

Priporočeno sporočilo

Bodite strpni in se zavzemajmo za ?im ve? avtocest in to ne za Hrvate ali Srbe ampak za nas in na?o varnost ( oni bojo tako ali tako ?li ?ez na?o de?elo, ?ej jim to zakasiramo ali ne).

 

evo to sem mislu...tocno to :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 79
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Medtem ko Slovenija krpa in flika, se ne more dogovoriti o ceni nalepke, miljoni evrov izginjajo, lahko samo re?em KAPO DOL sosedom!

 

V soboto, 30. maja 2009, so na hrva?ki avtocesti A1 Zagreb ? Split za promet odprli obe cevi predorov Mala Kapela in Sveti Rok. Do sedaj je promet potekal le skozi eno cev dvosmerno, zato so predvsem v poletnih mesecih na teh dveh odsekih pogosto nastajale ve? kilometrske kolone. Hitrost vo?nje skozi oba predora je omejena na 100 km/h. Sedaj zastojev proti Splitu in v obratni smeri na teh dveh odsekih ne pri?akujejo ve?, so pa mo?ni zastoji ob povratku z morja na kon?ni cestninski postaji Lu?ko pred samim Zagrebom, kjer trenutno ?e potekajo dela pri ?iritvi cestninske postaje. Tako boste za celotno relacijo od Zagreba do Splita v dol?ini 408 km potrebovali manj kot 4 ure vo?nje.

 

Avtocesto proti Dubrovniku so konec lanskega leta z odprtjem odseka ?estanovac - Rav?a ?e podalj?ali za novih 40 km. Tako se je avtocesta ?e povsem pribli?ala Plo?am, do katerih manjka ?e 20 km in bo zagrajena v naslednjem letu. Celotna avtocesta od Zagreba do Rav?e je tako dolga 457 km, za vo?njo po njej pa je potrebno pla?ati 187 kun oz. 26 EUR.

 

To je 0,056? na km brez zastojev

Naj spomnim da smo Vrhnika - Kozina za 60km pla?evali 4,2? ali 0,07? na km.

 

Madonca vsaka ?ast bratom Hrvatom??? :excl:

 

Pa kaj je s tabo ?lovek. A se tebi sanja v kak?nih te?avah seveda finan?nih je tale pod kolpska banovina. Hrvtje imajo imajo tudi na ra?un cestnih kreditov na milijarde ? kreditov katerih pa s ?asom ne bo ve? mogo?e odpla?evati. Zdaj lahko samo ?e ?akajo na denar od turizma. Baje ?e jim pade obisk za 10% lahko do?ivijo finan?ni zlom. I sedaj je konec konjukture, tako gospodarske kot turisti?ne. Hrva?ko gospodarstvo pa ima sigurno ve?je probleme kot na?e. Turizem pa tudi bolj veni kot cveti. Tako, da vsaka ?ast nam Slovencem. Ceste smo gradili bolj po?asi - po svojih zmo?nostih (seveda bi lahko hitreje ?e bi ves denar ?el tja kamor je bil namenjen), zara?unavali pa smo jih pa? po nekih izra?unih za optimalno ceno. Zajebal nas je edino konjukcijski JOKER Janez Jan?a, ki je uvedel prepoceni vinjete. Sedaj je za?elo zmanjkovati denarja iz cestnin, ?e kazen EU sodi??a nam grozi in JJ ho?e na vsak na?en prevaliti svojo sramoto na sedaj?njo vlado.

Hrvatje so res zgradili v rekordnem ?asu, me pa zanima kdo si bo v naslednjih dvajsetih lewtih lahko privo??il novi ali stari avto za vo?njo po njih. Seveda razen vojnih dobi?karjev. Ni dale? ?as ko bo lahko (vendar ne verjamem) IMF razglasil hrva?ki bankrot. Potem bodo svobodna de?elica pod patronatom IMF. Toliko o hrva?kih avtocestah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso Hrvati dali AC tujim lastnikom (izgradnja in pobiranje cestnine za nekih 25 let)? Ne vem koliko ima sama hrva?ka dr?ava pri izgradnji in pufih.

 

Sploh pa - pri nas se gradijo AC ?e, koliko, 30 let? Za dobrih 500km avtocest? Ha, kolikor je ostalo denarja, ki ni ?el za "nagrade", podmazovanje ...

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?E je tebi ok poraba 7,5 pol je men to tuma? za dizla, js mam cca 8,5 litra pa mam bencinarja s 166 konji, pa imam ve?krat 2-3 voznike tako da ni poraba odvisna samo od mene.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?E je tebi ok poraba 7,5 pol je men to tuma? za dizla, js mam cca 8,5 litra pa mam bencinarja s 166 konji, pa imam ve?krat 2-3 voznike tako da ni poraba odvisna samo od mene.

 

nekdo je pa temo zgresu...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso Hrvati dali AC tujim lastnikom (izgradnja in pobiranje cestnine za nekih 25 let)? Ne vem koliko ima sama hrva?ka dr?ava pri izgradnji in pufih.

 

Sploh pa - pri nas se gradijo AC ?e, koliko, 30 let? Za dobrih 500km avtocest? Ha, kolikor je ostalo denarja, ki ni ?el za "nagrade", podmazovanje ...

 

bravo.Je res zanimivo,da pri nas je vse na koncu izgradnje bilo ?esa dra?je za ene 10 krat.Le zakaj?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja 10x verjetno ni dra?je, je pa dra?je predvsem zaradi terena saj imajo na?e AC ogromno objektov nizke gradnje kot so mostovi, nadvozi, tuneli ipd... sam Trojane poglej, kolk je tam viaduktov in predorov.

 

Slovenija je hribovita de?ela in davek tega se pa? pla?uje tudi v precej dra?ji izgradnji AC-jev, da ne re?em, da smo celo med prvimi tremi dr?avami vEvropi po koli?ini km avtocest na milion prebivalcev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja 10x verjetno ni dra?je, je pa dra?je predvsem zaradi terena saj imajo na?e AC ogromno objektov nizke gradnje kot so mostovi, nadvozi, tuneli ipd... sam Trojane poglej, kolk je tam viaduktov in predorov.

 

Slovenija je hribovita de?ela in davek tega se pa? pla?uje tudi v precej dra?ji izgradnji AC-jev, da ne re?em, da smo celo med prvimi tremi dr?avami vEvropi po koli?ini km avtocest na milion prebivalcev.

 

to je vse res ne smemo pa pozabiti na?ih izredno dragih Zidarjev avtocest. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to itak... ogromno denarja se "zgubi" ;)

 

Sam je pa nekaj za pripomnit pa ne da bi karkoli zagovarjal Zidarja in podobno. Ni? od tega ne bi bilo mogo?e, ?e ne bi oblast in politika sodelovala pri teh ne?ednostih. Predvsem po zaslugi ene izmed strank, kjer imajo velik ?rota, ?erjavov in so si zelo podobni. Ta stranka je do te vlade 12 let obvladovala prometno ministrstvo in ministrstvo za okolje in prostor. lovke pa so bile razpredene tako po DARS-u kot pri najve?jih gradbenikih v Sloveniji.

 

Me res zanima a bo Vla?i? lahko pretrgal te vezi oz. a jih bo sploh hotel pretrgati ali se bo raje ?e sam spetljal s temi voluharji. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja 10x verjetno ni dra?je, je pa dra?je predvsem zaradi terena saj imajo na?e AC ogromno objektov nizke gradnje kot so mostovi, nadvozi, tuneli ipd... sam Trojane poglej, kolk je tam viaduktov in predorov.

 

Slovenija je hribovita de?ela in davek tega se pa? pla?uje tudi v precej dra?ji izgradnji AC-jev, da ne re?em, da smo celo med prvimi tremi dr?avami vEvropi po koli?ini km avtocest na milion prebivalcev.

 

Boss ponavadi se strinjam z tabo, ampak tukajle si pa tako zelo mimo ustrelil da nebi mogel bolj.

To kar si napisal je samo eden od izgovorov z katerimi nas fila na? gradbeni lobi & friends, pa da nebo? mislil da blebetam kar nekaj v tri dni, si poglejte kako se stvarem stre?e v ravno tako hriboviti de?eli (z ?e bolj neugodno klimo kot je na?a) Norve?ki.

 

 

predor Laerdal (Norve?ka) med Oslom in Bergnom:

Najdaljsi cestni predor na svetu meri 24,5 Km ...zaradi te dolzine so naredili 4 t.i

votline barvne svezine zaradi psihicne obremenitve voznika. Predstavljajte si voznjo

24,5km z normalno osvetlitvijo (zgornjega dela tunela). Predor so gradili od leta

1995 koncali so ga leta 2000... gradnja je stala 1082 milijonov NOK (Norveskih kron)

kar pomeni 107 milijonov ?

Na primer nas ?entvi?ki tunel naj bi stal 135 milijonov ? za 2x 1km cevi!!! ?zmeden?<_<

 

Se nekaj podatkov o gradnji in predoru samem...

http://www.engineering.com/Library/Article...dal-Tunnel.aspx

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Laerdal_Tunnel

 

?lovek se zamisli v kak?ni dr?avi ?ivimo! :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss ponavadi se strinjam z tabo, ampak tukajle si pa tako zelo mimo ustrelil da nebi mogel bolj.

To kar si napisal je samo eden od izgovorov z katerimi nas fila na? gradbeni lobi & friends, pa da nebo? mislil da blebetam kar nekaj v tri dni, si poglejte kako se stvarem stre?e v ravno tako hriboviti de?eli (z ?e bolj neugodno klimo kot je na?a) Norve?ki.

predor Laerdal (Norve?ka) med Oslom in Bergnom:

Najdaljsi cestni predor na svetu meri 24,5 Km ...zaradi te dolzine so naredili 4 t.i

votline barvne svezine zaradi psihicne obremenitve voznika. Predstavljajte si voznjo

24,5km z normalno osvetlitvijo (zgornjega dela tunela). Predor so gradili od leta

1995 koncali so ga leta 2000... gradnja je stala 1082 milijonov NOK (Norveskih kron)

kar pomeni 107 milijonov ?

Na primer nas ?entvi?ki tunel naj bi stal 135 milijonov ? za 2x 1km cevi!!! ?zmeden?<_<

 

Se nekaj podatkov o gradnji in predoru samem...

http://www.engineering.com/Library/Article...dal-Tunnel.aspx

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Laerdal_Tunnel

 

?lovek se zamisli v kak?ni dr?avi ?ivimo! :(

 

ampak si pa na?el primerjavo z Norve?ko. :bravo: So namre? enih 50 let pred nami v vseh stvareh.

Ko(?e) bomo pri?li kdaj na njihov sedanji nivo,bodo oni ?e leteli z Mazdami po zraku. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Madmax... o?itno bere? zelo selektivno ali pa mojega zadnjega maila sploh nisi prebral, ker ?e bi prebral bi videl, da nikogar ne zagovarjam ampak vseeno je potrebno vedeti dolo?ene zadeve predno se spravimo kar takole pav?alno kritizirat in primerjat hru?ke in jabolka.

 

Za primerjavo da? predor, ki je po modernih varnostnih standardih izjemno vpra?ljiv saj gre ze enocevni dvopasovni predor, katerih se v Slovenije ?e dolgo ?asa izogibamo saj so za promet preve? nevarni ob gostoti prometa na slovenskih cestah. Sicer pa lepo pove podatek, da je dnevni pretok na tem norve?kem tunelu cca 1000 vozil na dan. Toliko jih gre v povpe?ju ?ez ?entvid v eni uri v ?asu poletnih dopustov pa ?e veliko ve?.

 

Primerjava v ceni tudi ni na mestu saj ?e upo?tevmo inflacijo ta cena 107m? zraste na 170m?, ?e bi bil zgrajen v istem letu kot predor ?entvid.

 

Zdaj pa tisto bistvo zakaj se je cena ?entvida tako drasti?no pove?ala. V prvotni dokumentaciji je bilo dogovorjeno, da bo ?lo za "enostaven" dvocevni predor s po dvema pasovoma v vsakem. Zaradi geolo?ke sestave in geostati?nosti terena, tektonskih prelomnic, ki te?ejo to?no peko trase tega predora je bila to dale? najbolj?a re?itev.

 

No in tukaj pa nastane problem. Zaradi nekaterih lokalnih interesov ter interesov dolo?ene skupinice ljudi so projekt naknadno spremenili in to ne malenkostno ampak za tak tip gradnje je to drasti?na sprememba. Naenkrat so ?eleli ta predor povezati s celov?ko cesto in to kar z dvema priklju?nima cevema in zdru?itvijo v samem predoru.

 

Zaradi varnosti pri takih zdru?itvah cest je bilo nujno, da je vsaka cev iz dvopasovne ratala tripasovna, kar je verjetno jasno, da to pomeni bistvno pove?anje oboda loka predora, ki je na tem terenu zaradi stati?nosti in nestabilne geolo?ke sestave precej bolj zahteven projekt. Ampak to ni ni? z dejstvom, da je potrebno na sti?i??ih teh priklju?nih tunelih naresti tako imenovane priklju?ne kaverne, kjer dosega pre?ni presek predora skoraj 350m2, kar bo potrdil vsak gradbenik, da je to eden izmed in?inirskih podvigov.

 

Zaradi vseh teh dejstev pa je ?la cena gradnje v nebo, kar je neuki javnosti nekaj nezasli?anega in glavni vzrok za pljuvanje preko gradbenega barona zidarja in SCT-ja. Ampak ne Zidar in ne SCT nista spreminjala na?rtov tako, da glavna "krivda" le?i nekje drugje in v mojem prej?njem postu se to?no vidi kje.

 

Bodimo po?teni in ?e ?elimo kritizirat, dajmo s prstom pokazat na prave krivce ne pa da blejemo kot ovce v isti rog in dopu??amo, da se glavni krivci skrivajo po svojih luknjah in si manejo roke ter smejijo ob misli kako so neumni folk spet speljali v napa?no smer.

 

Postavlja se tudi vpra?anje zakaj je bilo geolo?ko dolo?anje sestave tega hriba tako zgre?eno in se je nato pri vrtanju izkazalo za precej bolj problemati?no vklju?no s podzemnimi zajetji vode tako, da je enkrat tekom gradnje tudi zalilo eno izmed predorskih cevi.

 

 

V glavnem: zanimivo kako vsi dajemo slovensko gradnjo v ni? ampak kako je mogo?e potem, da so italijanski gradbinci kot so Vidoni in Graseto na razpisih le malenkostno cenej?i od na?ih na koncu imajo pa vsi cel kup dodatnih stro?kov in aneksov. In vse to se dodatno pla?uje ... zakaj? Zato ker imajo vsi vpleteni od tega korist. Predvsem pa tisti, katere smo pooblastili, da v na?em imenu upravljajo dr?avo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss ne mislim se tukaj s tabo spu??at v debate, kaj in kako delajo na?i gradbinci in kako sposobni oz. nesposobni so.

Naj ?tevilke povejo svoje:

predor Laerdal je dolg nekaj ve? kot 24 km, ?e je samo po en pas v vsako smer je ob ceni 170 mio ? (upo?tevajo? inflacijo) stal kilometer voznega pasu cca. 3,5 mio ?, medtem ko je v ?entvi?kem predoru po enakem izra?unu stal kilometer voznega pasu cca. 11,2 mio ?, kar je ve? kot 3x dra?je!!!

Pa sem pri tem izra?unu ?el kar se le da Slovencem na roko (?e ima omenjeni predor ve? kot le po en pas v vsako smer je cena za km. ?e veliko ni?ja!)

Tukaj se potem poraja vpra?anje kao lahko kaj takega uspe Norve?anom kjer je delovna sila (govorim napamet) ?e vsaj 1x dra?ja kot pri nas?

Zgleda da je slovenska skala 6x trdnej?a od norve?ke :P:hohoho: (kaj bi ?ele bilo ?e delali omenjeni predor na krasu :wacko: )

 

Zidar pa? izkori??a kar mu sistem dopu??a.

 

Pa Boss, sej sm napisu da se z ve?ino strinjam, nisem se strinjal le z tistimi parimi stavki ki zagovarjajo na? monopolisti?no naravnan gradbeni lobi ;) we're on the same side.......the side that can't do shit about it! :pepsi:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Madmax... o?itno bere? zelo selektivno ali pa mojega zadnjega maila sploh nisi prebral, ker ?e bi prebral bi videl, da nikogar ne zagovarjam ampak vseeno je potrebno vedeti dolo?ene zadeve predno se spravimo kar takole pav?alno kritizirat in primerjat hru?ke in jabolka.

 

Za primerjavo da? predor, ki je po modernih varnostnih standardih izjemno vpra?ljiv saj gre ze enocevni dvopasovni predor, katerih se v Slovenije ?e dolgo ?asa izogibamo saj so za promet preve? nevarni ob gostoti prometa na slovenskih cestah. Sicer pa lepo pove podatek, da je dnevni pretok na tem norve?kem tunelu cca 1000 vozil na dan. Toliko jih gre v povpe?ju ?ez ?entvid v eni uri v ?asu poletnih dopustov pa ?e veliko ve?.

 

Primerjava v ceni tudi ni na mestu saj ?e upo?tevmo inflacijo ta cena 107m? zraste na 170m?, ?e bi bil zgrajen v istem letu kot predor ?entvid.

 

Zdaj pa tisto bistvo zakaj se je cena ?entvida tako drasti?no pove?ala. V prvotni dokumentaciji je bilo dogovorjeno, da bo ?lo za "enostaven" dvocevni predor s po dvema pasovoma v vsakem. Zaradi geolo?ke sestave in geostati?nosti terena, tektonskih prelomnic, ki te?ejo to?no peko trase tega predora je bila to dale? najbolj?a re?itev.

 

No in tukaj pa nastane problem. Zaradi nekaterih lokalnih interesov ter interesov dolo?ene skupinice ljudi so projekt naknadno spremenili in to ne malenkostno ampak za tak tip gradnje je to drasti?na sprememba. Naenkrat so ?eleli ta predor povezati s celov?ko cesto in to kar z dvema priklju?nima cevema in zdru?itvijo v samem predoru.

 

Zaradi varnosti pri takih zdru?itvah cest je bilo nujno, da je vsaka cev iz dvopasovne ratala tripasovna, kar je verjetno jasno, da to pomeni bistvno pove?anje oboda loka predora, ki je na tem terenu zaradi stati?nosti in nestabilne geolo?ke sestave precej bolj zahteven projekt. Ampak to ni ni? z dejstvom, da je potrebno na sti?i??ih teh priklju?nih tunelih naresti tako imenovane priklju?ne kaverne, kjer dosega pre?ni presek predora skoraj 350m2, kar bo potrdil vsak gradbenik, da je to eden izmed in?inirskih podvigov.

 

Zaradi vseh teh dejstev pa je ?la cena gradnje v nebo, kar je neuki javnosti nekaj nezasli?anega in glavni vzrok za pljuvanje preko gradbenega barona zidarja in SCT-ja. Ampak ne Zidar in ne SCT nista spreminjala na?rtov tako, da glavna "krivda" le?i nekje drugje in v mojem prej?njem postu se to?no vidi kje.

 

Bodimo po?teni in ?e ?elimo kritizirat, dajmo s prstom pokazat na prave krivce ne pa da blejemo kot ovce v isti rog in dopu??amo, da se glavni krivci skrivajo po svojih luknjah in si manejo roke ter smejijo ob misli kako so neumni folk spet speljali v napa?no smer.

 

Postavlja se tudi vpra?anje zakaj je bilo geolo?ko dolo?anje sestave tega hriba tako zgre?eno in se je nato pri vrtanju izkazalo za precej bolj problemati?no vklju?no s podzemnimi zajetji vode tako, da je enkrat tekom gradnje tudi zalilo eno izmed predorskih cevi.

V glavnem: zanimivo kako vsi dajemo slovensko gradnjo v ni? ampak kako je mogo?e potem, da so italijanski gradbinci kot so Vidoni in Graseto na razpisih le malenkostno cenej?i od na?ih na koncu imajo pa vsi cel kup dodatnih stro?kov in aneksov. In vse to se dodatno pla?uje ... zakaj? Zato ker imajo vsi vpleteni od tega korist. Predvsem pa tisti, katere smo pooblastili, da v na?em imenu upravljajo dr?avo.

 

Saj ravno v tem je poanta,da so vsi za?etni izra?uni ponavadi precej nizki in so od ponudnika do ponudnika

ponavadi le par deset jurjev razlike.Le kje in kako vedno eni in isti pridejo do malenkost ni?je

cifre?Tudi pri "na?em" predoru skozi Markovec se spet vse zapleta,ker niso dobili ta pravi dela in se je spet vse zavleklo.

Zanimivo mi je,da tej na?i vrli gradbeniki nikoli ne dobijo nekih odmevnih poslov v tujini-naj si ogledajo gradnjo tunelov tam ?ez in se u?ijo.Le zakaj ne "gre" skozi njihova ponudba??

 

Sicer ne grajamo vsega kar naredijo smo pa sami videli par njihovih cvetk in klo?arijo pri gradnji in za kak?no ceno.

Ni vsega kriva prej?nja oblast (ker kak?ne ta sedanja klati,to bo ?e veselo) ampak preveliki ?epi nekoga.

In pri nas je na ?alost vse preve? hla? z preterano velikimi ?epi. <_<

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga?e pa ni treba prav veliko gneva zlivat na Zidarja. OK, res je nategun in ..., ampak nategnjena je pa dr?ava. In ?e ne znajo dat nekoga sposobnega nasproti Zidarja (izmed koliko, 30.000 zaposlenih v JU), je krivda dr?ave, da smo opeharjeni na vseh nivojih gradnje ?esarkoli. Mnogo so krive za tako ceno cest in drugih zgradb ter postopkov kar ustrezne (in neustrezne) institucije in posamezniki. Tudi neprimerna/pomanjkljiva zakonodaja standardov in postopkov. ?e povem na grobo, je Zidar pa? dober komercialist.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa Boss, sej sm napisu da se z ve?ino strinjam, nisem se strinjal le z tistimi parimi stavki ki zagovarjajo na? monopolisti?no naravnan gradbeni lobi ;) we're on the same side.......the side that can't do shit about it! :pepsi:

 

Zakaj se naslanja? sam na nekaj stavkov, ko pa sem v naslednjem postu lepo napisal kako je s to stvarjo. In ?e enkrat, boli me kurac za zidarja ampak se mi zdi pa sme?no kako ga nekateri visoko postavljate v tej gradbinski zgodbi. Brez sprege s politiko je Zidar en ubogi rev?ek in ves njegov SCT imperij je "uspe?en" zato, ker mu pomaga politika za katero Zidar opravlja vse te umazane posle, vklju?no s tem, da je filter za vse nerganje ob?anov in ob?ank.

 

To je dogovorjeni deal... mi tebi posel, ti nam bogate provizije in po?reti mora? vso sranje javnosti. To je ta problem, ker riba smrdi pri glavi in Zidar sigurno ni glava v tej zgodbi pa ?e 1x povem, da ga nikoli nisem branil ampak povem samo dejstva in resnico.

 

Raje se vpra?ajmo kaj se je zgodilo s tistimi populisti?nimi aretacijami, ki jih je izvedla gospa Brezigar? Ni? se ne dogaja, ljudem so vrgli kost, da so glodali te tri gradbinske ?efe. A se res ?e na dale? ne vidi, da je to vse le igrica za rajo. Ampak vse skupaj je v dolo?eni to?ki ?lo malo predale? in je za?elo smrdeti tam, kjer ne bi smelo - pri politiki, zato so vse te ovadbe ?le na stranski tir in se bodo s ?asoma zatu?ane.

 

Kje je to?ba DARSA proti Zidarju za cca 5m?? Kje je zdaj famozni omet in protipo?arna za??ita? Vse se je zatu?alo in ne po zaslugi barona Zidarja ampak po zaslugi tistih, ki imajo mo?, tistih, ki odrejajo kam in koliko denarja bo ?lo za gradnjo. ?e 1x povem... ne Zidar, Ne ?ernigoj in ne Hildica o tem ne odlo?ajo ampak odlo?a nekdo drug.

 

Pa ?e nekaj, da se spet nave?em na debato o samih cestah. Vsi se zgra?amo, kako nam ceste vrag jemlje in to ekspresno hitro sam k vidi? konvoje kamionov, ki se valijo po recimo ?tajerki je to kristalno jasno zakaj. Slovenske ceste se 10x do 20x hitreje obrabljajo od recimo norve?kih, kjer tranzita sploh ne poznajo. Zato se nikakor ne moremo primerjati z njimi saj toliko avtov k gre tam dnevno gre pri nas v eni uri in to te?kega transporta, ki uni?uje ceste ekspresno.

 

To ni zagovor gradbincev ampak je pa? ?alostno dejstvo, ki ga na?rtovalci ne jemljejo resno in na?rtujejo ceste iz takih materjalov, da bo ?im cenej?e in ne da bi ?im dlje zdr?alo. ?e 15-20% vi?ja cena na ra?un materialov bi podalj?ala ?ivljensko dobo AC-jev za 2x do 3x. Ampak ne, ker gradnja je biznis in voluhari okrog gradbeni?tva se radi napajajo tudi z denarjem od popravil.

 

Druga?e pa ni treba prav veliko gneva zlivat na Zidarja. OK, res je nategun in ..., ampak nategnjena je pa dr?ava. In ?e ne znajo dat nekoga sposobnega nasproti Zidarja (izmed koliko, 30.000 zaposlenih v JU), je krivda dr?ave, da smo opeharjeni na vseh nivojih gradnje ?esarkoli. Mnogo so krive za tako ceno cest in drugih zgradb ter postopkov kar ustrezne (in neustrezne) institucije in posamezniki. Tudi neprimerna/pomanjkljiva zakonodaja standardov in postopkov. ?e povem na grobo, je Zidar pa? dober komercialist.

 

Hvala Suicidal... lepo si razlo?il :bravo::bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za podkrepitev mojih izjav je tukaj ?e dana?nji ?lanek na 24ur, kjer lepo obelodanijo kje naj bi se skrival problem...

 

http://24ur.com/novice/gospodarstvo/klient...i-na-prste.html

 

vpra?anje je le, ?e ni ta komisija spet sestavljena za dodatno zamegljevanje te svinjarije v gradnji AC-jev

 

 

 

 

 

 

 

p.s. aja pa ?arjav, ki bi rad iskal krive ?lane SLS naj pa kr pr sebi za?ne, da ne bo preve? dolgo ?asa iskal :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, prej?nja vlada ti je o?itno v polni zasedba obti?ala nekje v prebavnem traktu, ta pa je popolna (pravi drim tim) verjetno?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, prej?nja vlada ti je o?itno v polni zasedba obti?ala nekje v prebavnem traktu, ta pa je popolna (pravi drim tim) verjetno?

 

O?itno ne lo?i? med vlado in strankami... ljudi pa ocenjujem po tem kaj naredijo in kaj ne naredijo pa bi recimo morali. ?e si pa kje videl, da sem nevem kako hvalil katerega od trenutno vladajo?ih me pa prosim citiraj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, prej?nja vlada ti je o?itno v polni zasedba obti?ala nekje v prebavnem traktu, ta pa je popolna (pravi drim tim) verjetno?

 

kolikor so tile politi?ni tep?ki vsi povezani med sabo, je na koncu skoraj vseeno kdo je v ospredju, saj nam usodo kroji ves politi?ni nastroj, po televiziji se pa bockajo med sabo, kar se nam lepo zdi, in potem nekateri pravijo/-mo kako je pa ta vlada dobra, ona pa ne, pa kako se ena stranka bolj zavzame za ljudi, kot druga,

radi pa pozabimo, da tile strici v strankah lahko kar konkretno serjejo iz polne riti, nekdo s 400 EUR pla?e na mesec pa bolj te?ko...

 

politiki ni ne konca ne kraja... :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolikor so tile politi?ni tep?ki vsi povezani med sabo, je na koncu skoraj vseeno kdo je v ospredju, saj nam usodo kroji ves politi?ni nastroj, po televiziji se pa bockajo med sabo, kar se nam lepo zdi, in potem nekateri pravijo/-mo kako je pa ta vlada dobra, ona pa ne, pa kako se ena stranka bolj zavzame za ljudi, kot druga,

radi pa pozabimo, da tile strici v strankah lahko kar konkretno serjejo iz polne riti, nekdo s 400 EUR pla?e na mesec pa bolj te?ko...

 

politiki ni ne konca ne kraja... :(

 

to?no tako :notworth:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Medtem, ko so Hrvatje odprli dvosledni promet v obe smeri, Slovenija:

 

Za?etek poletnih del na primorski avtocesti

:bravo: Dars poziva k strpnosti in razumevanju :bravo:

 

Na primorski avtocesti se bodo jutri za?ela obnovitvena dela, ki bodo potekala do konca julija. Zapore bodo postavili tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici.

 

Zaradi del na odseku Razdrto-Seno?e?e, pri razcepu Nanos, bo promet preusmerjen na drugo polovico avtoceste, kjer bo v dol?ini pribli?no treh kilometrov potekal po treh zo?enih pasovih, dva v smeri Kopra in eden v smeri Ljubljane. Vrednost obnovitvenih del na tem odseku, zgrajenem v obdobju 1989-1995, je 960.000 evrov.

 

Zaradi zgraditve navezave hitre ceste prek Rebernic na razcep Nanos bo do konca julija, ko bo Dars novozgrajeno hitro cesto prek Rebernic predal prometu, zaprt izvoz/uvoz Nanos, promet pa bo voden po glavni cesti skozi naselje Razdrto in se bo prek priklju?ka Razdrto navezal na avtocesto Ljubljana-Koper. Tovorni promet bo iz smeri Postojne proti Vipavi voden prek priklju?kov Postojna oz. Seno?e?e, v obratni smeri pa tudi prek priklju?ka Razdrto.

 

Na drugem koncu, pri Vipavi, bo gradnja navezave na obstoje?o hitro cesto Vipava-Vrtojba trajala pribli?no dva tedna.

 

Viadukt Ravbarkomanda ?e obnavljajo

Na primorski avtocesti bodo tako od ponedeljka dve delovi??i, saj obnavljajo tudi viadukt Ravbarkomanda. Zapora smernega vozi??a proti Kopru prek viadukta bo trajala predvidoma do 12. julija.

 

Dela tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici

Dars bo danes za?el postavljati zapore tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici, na obmo?ju priklju?ka Vi?. Zaradi del bo promet v dol?ini pribli?no nekaj ve? kot pol kilometra potekal po dveh zo?enih prometnih pasovih v vsako smer in ob omejeni hitrosti vo?nje, najpozneje do konca avgusta.

 

Dars poziva k strpnosti

Ker se zaradi del ob?asnim zastojem v poletnih mesecih ne bo mogo?e izogniti, :harhar: Dars :harhar: poziva voznike k strpnosti in razumevanju, saj so obnovitvena dela namenjena prav njim. Poziva jih tudi k upo?tevanju prometne signalizacije in prometnih predpisov.

?ivela vinjeta!!!!!!!

 

 

 

ZA vse, ki se nimate Vinjete, to verjetno poznate, a sedaj se se 2x bolj spla?a. Tujci, ki so prepeljali SLO s polletno jo prodajajo ceneje po uporabi:

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories

 

Ali z drugimi besedami - nih?e ne nalepi. Toliko o Darsovi zelji po pridobivanju denarja od Tujcev - vsaka taka je kazen 200?!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Medtem, ko so Hrvatje odprli dvosledni promet v obe smeri, Slovenija:

 

Za?etek poletnih del na primorski avtocesti

:bravo: Dars poziva k strpnosti in razumevanju :bravo:

 

Na primorski avtocesti se bodo jutri za?ela obnovitvena dela, ki bodo potekala do konca julija. Zapore bodo postavili tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici.

 

Zaradi del na odseku Razdrto-Seno?e?e, pri razcepu Nanos, bo promet preusmerjen na drugo polovico avtoceste, kjer bo v dol?ini pribli?no treh kilometrov potekal po treh zo?enih pasovih, dva v smeri Kopra in eden v smeri Ljubljane. Vrednost obnovitvenih del na tem odseku, zgrajenem v obdobju 1989-1995, je 960.000 evrov.

 

Zaradi zgraditve navezave hitre ceste prek Rebernic na razcep Nanos bo do konca julija, ko bo Dars novozgrajeno hitro cesto prek Rebernic predal prometu, zaprt izvoz/uvoz Nanos, promet pa bo voden po glavni cesti skozi naselje Razdrto in se bo prek priklju?ka Razdrto navezal na avtocesto Ljubljana-Koper. Tovorni promet bo iz smeri Postojne proti Vipavi voden prek priklju?kov Postojna oz. Seno?e?e, v obratni smeri pa tudi prek priklju?ka Razdrto.

 

Na drugem koncu, pri Vipavi, bo gradnja navezave na obstoje?o hitro cesto Vipava-Vrtojba trajala pribli?no dva tedna.

 

Viadukt Ravbarkomanda ?e obnavljajo

Na primorski avtocesti bodo tako od ponedeljka dve delovi??i, saj obnavljajo tudi viadukt Ravbarkomanda. Zapora smernega vozi??a proti Kopru prek viadukta bo trajala predvidoma do 12. julija.

 

Dela tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici

Dars bo danes za?el postavljati zapore tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici, na obmo?ju priklju?ka Vi?. Zaradi del bo promet v dol?ini pribli?no nekaj ve? kot pol kilometra potekal po dveh zo?enih prometnih pasovih v vsako smer in ob omejeni hitrosti vo?nje, najpozneje do konca avgusta.

 

Dars poziva k strpnosti

Ker se zaradi del ob?asnim zastojem v poletnih mesecih ne bo mogo?e izogniti, :harhar: Dars :harhar: poziva voznike k strpnosti in razumevanju, saj so obnovitvena dela namenjena prav njim. Poziva jih tudi k upo?tevanju prometne signalizacije in prometnih predpisov.

?ivela vinjeta!!!!!!!

ZA vse, ki se nimate Vinjete, to verjetno poznate, a sedaj se se 2x bolj spla?a. Tujci, ki so prepeljali SLO s polletno jo prodajajo ceneje po uporabi:

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories

 

Ali z drugimi besedami - nih?e ne nalepi. Toliko o Darsovi zelji po pridobivanju denarja od Tujcev - vsaka taka je kazen 200?!

 

 

Nalepijo jo le,?e vidijo,da jih bodo ustavili.In potem Darsovci-slikajte se. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.