Skoči na vsebino

Zimske gume 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jst mislem d normalen uporabnik ne vozi tako na no?, da bi sploh ob?util razliko. Sevede je odvisno kje so se gume valjale teh 5 let, kolk so tr?e kot nove itd. po mojem bi lahko nekoliko prej izgubil oprijem kot pri novi, pa naj gre za suho, mokro ali zasne?eno cesto. Koliko prej je pa te?ko napovedat. Pa saj pelje? in pribli?no proba? kje je meja. Po mo?nosti takrat ko blizu ni nobenega ?leperja/robnika/bukve.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • Odgovori 197
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ok... teoretiki... katere so tiste lastnosti, ki so sedaj po 5 letih slab?e ?

 

a mi bo v mokrem drselo ?

 

a mi v snegu ne bo oprijema ?

 

a bodo v suhem drsele ?

 

enostavno pri najbolj pomembni stvari (zaviranje v mokrem in snegu) bo stala...

aquaplaning tudi slabse

itd itd itd...

 

jaz sem lansko zimo prevozil z letnimi (kljub temu, da sem mel zimske na platiscih, 3 leta stare, v garazi) in ni blo nobenih problemov...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

s temi istimi gumami sem se lani celo zimo prevozil, pa nisem opazil nekih posebnih slabosti...

 

zdaj pa ?e vam ?e napi?em, da so gume Eskimo S3, potem pa me boste itak kamenjali :P

 

bom po?akal, da o?e dobi Hankook, pa da vidim, kake so... :) do 15. novembra je ?e dolgo

 

mogo?e pa kupim nove...

 

priporo?ljiva starost... ?! :P

 

http://www.policija.si/index.php/preventiva/1951?lang=

 

 

 

ne obstaja

ampak s takimi gumami nimas kaj delat na prometu

jaz bi rajs vozu z letnimi pa verige kot pa 3304 zimske

 

ne morem voziti z verigami spljoh ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

eskimo s3 so pravzaprav ful dobre zismke gume (po snegu so odlicne)

 

Bile so niso ve? odkar jih delajo poljaki, na ?alost.

 

Sem preikusil na lastni ko?i in potem pre?altal na UG 7+.

 

Problem pa je v premehkih bokih, ker imajo eno plast platna manj kot prej ko so jih delali v savi. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekaj ?asa se je S3 dobil lahko in od poljakov in od slovencev... LAhko da je to obdobje minilo...

 

Je pa po mojih izku?njah S3 odli?en za manj?e avte, za velike pa ne ker so premehke.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

ok... glede na starost mojih gum, so verjetno to tiste, ki so ?e ble dobre :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ok... glede na starost mojih gum, so verjetno to tiste, ki so ?e ble dobre :)

 

Zna bit, ker z "novimi" se ni dalo niti naroavnost peljat po suhem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok... teoretiki... katere so tiste lastnosti, ki so sedaj po 5 letih slab?e ?

 

a mi bo v mokrem drselo ?

 

a mi v snegu ne bo oprijema ?

 

a bodo v suhem drsele ?

 

Teoretiki :blink: ... hmm a lastne izku?nje pa raznorazni testi pa ni? ne povejo. Sej se lohka zmenmo pa naredimo eno skupinsko testiranje na kak?nem bolj gladkem asfaltu, pa da vidimo akko se zadeve obna?ajo. ?e par metrov razlike lahko pomeni, da bo avto cel ali pa razbit.

 

Sicer pa je v zadnjem Autobildu zanimiva primerjava celoletnih gum v primerjavi s povpre?no letno in povpre?no zimsko pnevmatiko pol pa ra?unaj ?e s tem, da ?e po 15.000 prevo?enih km zimska pnevmatike izgubi polovico svojih lastnosti glede na novo (bom probal poiskati ta test, da bo? idel primerjavo)

 

In najve?ji problem bo tako mokra kot zasne?ena podlaga.

 

Zna bit, ker z "novimi" se ni dalo niti naroavnost peljat po suhem.

 

Nove celoletne Savine so se na zadnjem testu izredno dobro odrezale v snegu, ?al pa tako kot vse druge celoletne niso dobre na suhem in mokrem cesti??u :(

33112_1.png

Napisano

Eno neumesno kak?no oznako imajo"celoletne" gume ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

M+S ampak brez snezinke

 

Jebenti tega pa nisem vedu sramezljiv , sam vseen jih nebi mel gor celo leto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jebenti tega pa nisem vedu sramezljiv , sam vseen jih nebi mel gor celo leto.

 

M+S = Mraz in Sonce

 

M+S * = Mud & Snow

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok, kupujemo zimske gume + feltne za novo mazdo 6 GTA.

 

Verjetno 16", 205/60/16.

 

Na forumu sem zasledil, da moram iskati dimenzije:

ET je od 45 do 55

razmak 5x114.3

sredinjska luknja 67.1 mm

 

danes na mazdi pa so rekli:

6x16

ET 50

 

Je to ok, je isto, ni isto?:)

 

btw, pri mazdi 16" jeklena platisca stanejo 80 EUR/kos, ratkapa pa 20 EUR/kos. Senzor za tlak pa 34 EUR/kos.

 

Je pa mal smesn, ocitno sem edini ki se misli voziti z zimskim gumami - niso vedl kaksna velikost je za 16" in 17" pri novi mazdi...

Napisano

je isto, s tem, da namesto 6" sirine bi jaz vzel mal sirso (npr. 7)

ET lahko ostane 50

 

drugace pa rajs kupi alu. feltne (seveda ne pri mazdi) te bojo isto stale kot opcija jeklo+pokrovi pri mazdi

lepse in boljse :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Torej ... malo sem raziskoval, in ?e sem dobro raiskal, ni nikjer za dobit ceneje gume GY Ultragrip 7+ kot na pnevmatike.si.

 

Za dimenzijo 185/65 R15 88T je cena 58? (?e naro?i? preko spleta), redna cena je 92?.

 

Zdi se mi dokaj ugodno. :D

 

Tudi cene drugih gum so nizke ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

mamo temo zimske gume 2009 (da ne bo prevec nepregledno)

naj da admin tole v tisto temo...

 

drugace pa npr. pri lasicu http://www.vulkanizerstvo-lasic.si/ stane 64 brez popusta (ponavadi da do 20%)

tko da je tam ceneje kot tuki (pa se brezplacna montaza in vidis kaj kupujes)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Malenkost cenej?i so ?e na www.gumishop.si. 2? na gumo in zastonj dostava. S tem , da imajo alu felge kar ugodno.

Napisano

Malenkost cenej?i so ?e na www.gumishop.si. 2? na gumo in zastonj dostava. S tem , da imajo alu felge kar ugodno.

 

Men teh gum "mojih" ne najde ... <_<

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

KAALman itak na 3/4 uni?i gume v eni zimi, zato se mu ne izpla?a kupovatih dragih gum. :whatever:

 

ha ? wtf ??

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

V eni zadnjih motorevij je test primerjave zimskih in letnih pnevmatik v zimskih pogojih. V vseh pogojih, razen v snegu in ledu, prepri?ljivo zmagajo letne. Zlasti je razlika v mokrem (?e se prav spomnim tudi 15+% zavorne poti). Tako da sem pred dilemo, kupiti za zimo nove zimske ali letne gume :D

Napisano

Ja to je ?e znano ja. Zanimivo vseeno. ?eprav nazadnje, ko sem bral se mi zdi, da so bile ?e temperature podane. V smislu, da letna guma pri -20 ni bolj?a od zimske. Meja se mi zdi, je bila nekje okrog nule. A kaj pi?e o tem?

Napisano

Ja to je ?e znano ja. Zanimivo vseeno. ?eprav nazadnje, ko sem bral se mi zdi, da so bile ?e temperature podane. V smislu, da letna guma pri -20 ni bolj?a od zimske. Meja se mi zdi, je bila nekje okrog nule. A kaj pi?e o tem?

 

Ne bo dr?al, letne so tudi pri minusu bolj?e (dokazali so tudi pri AM-ju) od zimskih, na suhi podlagi seveda. Tisto o nekih 7 stopinj je pa itak vulkanizerski BS.

 

Se bo pa zdele spet na?el kak?en Lojz, ki bo trdil, da moja izjava ne dr?i in da majo vulkanizerji vedno prav - jaz samo re?em, da ni panike pa se zmenmo 1x pred 15 novembrom, ko bodo temperature padle pa gremo sprobat zaviranje z letnimi pa z zimskimi gumami pa da vidimo rezultate.

 

Jaz sem svoj test pred leti ?e opravil na Clarusu in to v istem dnevu na isti cesti in je bila razlika v zaviranju 6metrov (merjeno z metrom) v prid letnim.

33112_1.png

Napisano

A bo tvoja teorija veljala tudi za -20 stopinj? Za tak extrem nisem ?isto prepri?an. Verjamem pa , da se ob normalnih temperaturah bolje obna?a dobra letna guma kot povpre?na zimska.

 

Je pa res, da ko je sneg...nima? z letnimi kaj iskat ma cesti..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.