Skoči na vsebino

Autosock - sne?ne nogavice


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

Da se pamet lahko kupi so vedeli ?e Butalci in tudi meni je bilo jasno, da vedenje o tem, a se tekstilne verige obnesejo v realni situaciji, lahko preprosto kupim. Ker je bil firbec res mo?an, sem odkartal tisih 80 ojrotov. Vse za znanost! :bravo:

 

Preizkus je potekal na ne prestrmi vendar v dol?ini 3km v celoti zasne?eni cesti do ko?e pod Slapom Rinka (Logarska dolina). Po sredini ceste so bile v do 15 cm globok sneg vrezane kolesnice predhodnikov po katerih bi lahko do obra?ali??a pri ko?i pripeljal tudi samo z zimskimi gumami (nekaterim je to uspelo, 90% pa je imelo verige). Stvar se ni iz?la samo z zimskimi gumami, ker sta gospod in gospa prvi zakonski par na Everestu pridrvela nasproti s kombijem s hitrostjo, ki je mo?no obetala bli?nje sre?anje tretje vrste, zato je moja macda prepla?eno odsko?ila v cel sneg. :(

Samo z zimskimi gumami (michelin pilot alpin) se ni dalo priti ve? nazaj v zvo?ene tirnice in tako so dobile »zimske nogavice« svojo prvo prilo?nost. Res je bil sneg tiste najbolj neugodne sorte ? mokast, ki se samo melje pod kolesi in ne daje nobene opore, vendar me je vseeno presenetilo to, da sem na novo opremljen uspel nazaj na sredo ceste ?ele v tretjem poizkusu. Tazaresne verige (imel sem jih v prtlj?niku kot back up) bi situacijo obvladale mnogo bolje. Tudi vzvratno parkiranje na cilju ni ?lo povsem gladko. :huh:

 

Tekstilne verige se v primerjavi s klasi?nimi res hitreje in enostavneje nataknejo, tudi nacentrirajo se same med vo?njo. Razlika v mokastem snegu med zimskimi gumami in tekstilom je minimalna v prid slednjega. Na ledu bi bila razlika mogo?e ve?ja, ampak to je samo ugibanje.

 

?e ena zanimivost. ?e je hitrost obuvanja nogavic ?asovno res nekje tam, kar obljubljajo proizvajalci, pa to nikakor ne velja za sezuvanje. Avto je bil obut parkiran ?ez no?, sezul sem ga ?ele naslednje jutro tik pred za?etkom kopne ceste. Za sezuvanje je bilo potrebno kar precej ?asa in tudi fizi?ne mo?i, kajti tekstil je po celi povr?ini narahlo primrznil na povr?ino gume (temperatura ? 7°C) ?eprav je bil sneg povsem suh. Kako trdno bi se nogavi?ke dr?ale gum v primeru, da bi jih po vo?nji v plundri pustil mokre na gumah ?ez no? zmrznit, lahko samo ugibam.

 

:)

 

Nogavice: http://www.amzs.si/?podrocje=398

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se pamet lahko kupi so vedeli ?e Butalci in tudi meni je bilo jasno, da vedenje o tem, a se tekstilne verige obnesejo v realni situaciji, lahko preprosto kupim. Ker je bil firbec res mo?an, sem odkartal tisih 80 ojrotov. Vse za znanost! :bravo:

 

Preizkus je potekal na ne prestrmi vendar v dol?ini 3km v celoti zasne?eni cesti do ko?e pod Slapom Rinka (Logarska dolina). Po sredini ceste so bile v do 15 cm globok sneg vrezane kolesnice predhodnikov po katerih bi lahko do obra?ali??a pri ko?i pripeljal tudi samo z zimskimi gumami (nekaterim je to uspelo, 90% pa je imelo verige). Stvar se ni iz?la samo z zimskimi gumami, ker sta gospod in gospa prvi zakonski par na Everestu pridrvela nasproti s kombijem s hitrostjo, ki je mo?no obetala bli?nje sre?anje tretje vrste, zato je moja macda prepla?eno odsko?ila v cel sneg. :(

Samo z zimskimi gumami (michelin pilot alpin) se ni dalo priti ve? nazaj v zvo?ene tirnice in tako so dobile »zimske nogavice« svojo prvo prilo?nost. Res je bil sneg tiste najbolj neugodne sorte ? mokast, ki se samo melje pod kolesi in ne daje nobene opore, vendar me je vseeno presenetilo to, da sem na novo opremljen uspel nazaj na sredo ceste ?ele v tretjem poizkusu. Tazaresne verige (imel sem jih v prtlj?niku kot back up) bi situacijo obvladale mnogo bolje. Tudi vzvratno parkiranje na cilju ni ?lo povsem gladko. :huh:

 

Tekstilne verige se v primerjavi s klasi?nimi res hitreje in enostavneje nataknejo, tudi nacentrirajo se same med vo?njo. Razlika v mokastem snegu med zimskimi gumami in tekstilom je minimalna v prid slednjega. Na ledu bi bila razlika mogo?e ve?ja, ampak to je samo ugibanje.

 

?e ena zanimivost. ?e je hitrost obuvanja nogavic ?asovno res nekje tam, kar obljubljajo proizvajalci, pa to nikakor ne velja za sezuvanje. Avto je bil obut parkiran ?ez no?, sezul sem ga ?ele naslednje jutro tik pred za?etkom kopne ceste. Za sezuvanje je bilo potrebno kar precej ?asa in tudi fizi?ne mo?i, kajti tekstil je po celi povr?ini narahlo primrznil na povr?ino gume (temperatura ? 7°C) ?eprav je bil sneg povsem suh. Kako trdno bi se nogavi?ke dr?ale gum v primeru, da bi jih po vo?nji v plundri pustil mokre na gumah ?ez no? zmrznit, lahko samo ugibam.

 

:)

 

Nogavice: http://www.amzs.si/?podrocje=398

 

Jaz jih ravno zaradi skepti?nosti glede uporabnosti nisem kupil. Glede na reklamo se mi je zdela zadeva uporabna toliko kot Top shop umotvori. Moja re?itev za situacije kjer zimski gumi malo zmanjka je, da malo spustim zrak v zimskih gumah. In pomoje vse skupaj bolje prime kot nogavi?ke. Ko se pripelje? tja kamor ho?e?, gume s kompresorjem spet napolni?. Glede na tvojo "recenzijo" in ugotovitev da je razlika med nogavi?kami in zimsko gumo minimalna, sem se zgleda kar prav odlo?il.

4801_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na pomlad sem ponavadi v precepu, ?imprej bi se rad znebil zimskih gum, po drugi strani pa pogosto vozim po gozdnih cestah v alpskih dolinah, kjer po malo bolj razko?nih zimah zasne?eni in poledeneli odseki vztrajajo kar dolgo. Ker mi na malenkost ?ir?e letne pnevmatike klasi?ne verige ne pa?ejo, nogavi?ke pa, bodo pri?le ?e prav.

 

A ne, da sem si izmislil dobro tola?bo :bravo::ouje:

 

 

Kaneda, kak?en kompresor ima? ti? Namre?, sli?al sem, da se nekateri 12V kompresorji pregrejejo prej, preden kaj napihnejo.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razmi?ljal sem o spu??anju gum v primeru, da kje obti?i? v snegu. Verjamem, da stvar deluje tako kot pravi Kaneda. Problem bi znal biti, ker s spu??anjem zraka spu??a? tudi vi?ino avtomobila. Opisane moje dogodiv??ine so spremljali zvoki ob?asnega ?krtanja dna avtomobila po tleh. Moja macda ima na pojlerju spredaj razpokano barvo na spodnjem robu ravno zaradi zimskih radosti :rolleyes: .

 

Sej vem kaj boste rekli: Kup si terenca :P

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Sej vem kaj boste rekli: Kup si terenca :P

 

 

 

Al pa ve?ja kolesa, da se avto nebo tako nizko posedel, ko b? spustu gume. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mam ketne tiste, ki sem jih mel pr Yugotu...sm samo deklaracijo dol potrgal...

 

Ka lahko :policaj: zahteva, da jih montira? na licu mesta...recimo, ko te ustavi in preverja obv. zim. opremo?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

res uporabno ali le ?e ena stvar, ki jo je nekdo preko vez uzakonil kot legalno zimsko opremo?

http://24ur.com/novice/slovenija/zimske-gume-ali-verige.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res uporabno ali le ?e ena stvar, ki jo je nekdo preko vez uzakonil kot legalno zimsko opremo?

http://24ur.com/novice/slovenija/zimske-gume-ali-verige.html

 

?e lahko sprejmem razlago, da bodo "nogavice" dobre pri poledici. Bi pa znale biti slab?e od zimskih gum in verig na snegu . Mre?asta struktura se lahko zapolni s snegom in dobrega oprijema je konec. Po mojem je to res zasilna re?itev, precej dlje od verig.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolikor vem je zadeva namenjena samo (sve?emu/mehkemu) snegu in ne ledu oz. poledici.

 

jaz sem se pogovarjal z enim uporanikom tehle nogavic za gume (vozi X5-ko). Pravi, da je zadeva v redu. Jasno, slab?e je kot verige ampak precej bolje kot samo gume.

 

Jaz jih bom nabavil iz preprostega razloga, ker se mi ne da zezati z verigami, te nogavice pa natakne? na kolesa precej la?je in hitreje. Za poledico imam pa dobre zimske gume in 4WD.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mam kr ketne, so cenovno bolj ugodne cca 25?, v primerjavi z ?tumfi, nimam jih pa nameno nikol nucat enostavno je cnej kot kazen, pa ?e bi ?e bla sila la?je dam ketne gor kot ?tumfe, sploh v kak?nem grabnu kjer avto ne gre ne naprej in ne nazaj, tukaj ketne zmagajo 100na uro, ker pri ?tumfih mora? avto prepeljat da jih sploh dobi? gor, kar pri ketnah ni treba, samo po par metrih jih dodatno malo na?opna?, v?asih pa tud to ni potrebno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnjo zimo pod Dov?ko babo so se sne?ne nogavice celo izkazale. Ampak samo kot "polnilo" za luknjo pod kolesom ki je bil rahlo v zraku, avto pa je ?e malo manj rahlo sedel na karterju. Podlo?il sem jih pod kolo, na katerega sem namontiral taprave verige. Nogavice je sicer zabrisalo izpod verige, je pa avto toliko privdignilo, da se je karter osvobodil :bravo: in avto speljal :ouje: . Pa sem bil ?e prepri?an, da bo potrebno v dolino po traktor.

 

?e lahko sprejmem razlago, da bodo "nogavice" dobre pri poledici. Bi pa znale biti slab?e od zimskih gum in verig na snegu . Mre?asta struktura se lahko zapolni s snegom in dobrega oprijema je konec. Po mojem je to res zasilna re?itev, precej dlje od verig.

 

To?no tako. V snegu je razlika med zimskimi gumami in nogavicami komaj opazna. Ka?e, da se vlakna hitro zaba?ejo s kristali snega. Na steklenem ledu jih ?e nisem preizkusil, tam bi mogo?e delovale - neko? so babice natikale stare volnene nogavice ?ez ?evlje da jim ni drselo, ko je bila na vasi poledica.

 

Kot pravi Ajvar, brez tapravih verig v prtlja?niku se nima? kaj zaj... v resen sneg v resen breg. So pa sne?ne nogavice krasna stvar za policaje stra?it - so lahke in ne ropotajo po prtlja?niku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prisegam na zimske gume, po potrebi pa ?e verige.

 

Sva ?e 2

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?trumpantli so fajn, ampak ni ga ?ez zimski latex in ketne :hudicek::zvizga:

 

To pa ne samo pozimi. :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.