Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

Napisano

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

 

?zmeden? pa valjda ne ribne ma?ina kar tako??

 

Malo mraza pa kar po?ez ne palijo pa ne grejo te na?e mazde.Kaj pa,?e mu je zmanjkalo nafte?

 

 

Napisano

?zmeden? pa valjda ne ribne ma?ina kar tako??

 

Malo mraza pa kar po?ez ne palijo pa ne grejo te na?e mazde.Kaj pa,?e mu je zmanjkalo nafte?

 

fora je, ker ?tarter sploh ne zavrti

Napisano

fora je, ker ?tarter sploh ne zavrti

 

potem je elektronka....ce sploh vergla ne ni motor. Kaj pa banalna zadeva kot koda klju?a - rezerva?

 

a dela TK TK ko obrne? klju? ?tarter al cisto ni??

ali je kaka lu?ka, kilometri, olje? mal podatkov....

 

Daewoo Nubira ima zanimiv sistem - ko je olje na kriticni meji ne pusti vzgat motorja!! Zadnjic smo skoraj diplomirali na sosedovi Nubiri... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

potem je elektronka....ce sploh vergla ne ni motor. Kaj pa banalna zadeva kot koda klju?a - rezerva?

 

a dela TK TK ko obrne? klju? ?tarter al cisto ni??

ali je kaka lu?ka, kilometri, olje? mal podatkov....

 

Daewoo Nubira ima zanimiv sistem - ko je olje na kriticni meji ne pusti vzgat motorja!! Zadnjic smo skoraj diplomirali na sosedovi Nubiri... :blush:

 

olja ima dovolj. Po moje je kak?na vlaga kjer ne bi bilo treba. Ko da? kontakt lu?ke svetijo normalno.

Napisano

Hm ?udno je tole...?e je akomulator 100% dober pol je neki drugi ampak skor sigurno neki okrog elektrike, motor mora bit dober ne more kr tak ribnt.... ?e je olja notr dost sploh nima za kej ribnt!

Lu?ke ko da? kontakt use normalno gorijo?

To da sploh ne zavrti ?tarterja je ziher neki v elektriki narobe.

Bo?tjan

Napisano

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

 

Koliko kilometrov ima, katero olje ima v motorju, pa ti povem kaj je narobe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Koliko kilometrov ima, katero olje ima v motorju, pa ti povem kaj je narobe.

 

In katero olje je po tvoje najbolj primerno za mazdo?

oziroma katero je popolnoma nesprejemljivo?

In kam sodi olje Castrol?

Nism mehanik sam se mi zdi da v tem primeru nima olje velke veze.... prej je kaj v elektriki.:)

Bo?tjan

Napisano

In katero olje je po tvoje najbolj primerno za mazdo?

oziroma katero je popolnoma nesprejemljivo?

In kam sodi olje Castrol?

Nism mehanik sam se mi zdi da v tem primeru nima olje velke veze.... prej je kaj v elektriki.:)

 

Pri DPF, je olje ZELO pomembno.

Kaj pa ?e avto daste v 5 prestavo in ga probate porinit, brez kontakta seveda, se motor obrne?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A niso ?ele od letnika 2006 naprej mazde z DPF-jem? Ta je pa 2005?

 

Sredi leta 2005 je bila predstavljena faceliftana sestica z DPF pri dizelskem motorju >> http://www.si21.com/avto/news.php?id=41005

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Crknil je le?aj na gredi. Zani? olje ali pa napaka v materialu.

 

Uf, kaj to pomen? ma?ina kaput?

 

Kaki znaki so bli prej?

Napisano

Crknil je le?aj na gredi. Zani? olje ali pa napaka v materialu.

 

Spet primer? Kaj ve? napi?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Crknil je le?aj na gredi. Zani? olje ali pa napaka v materialu.

 

Da ni bil olje ?e preve? razred?en z nafto :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Stavim, da se bond ne bi strinjal z ribanjem.

 

Mislim pa, da je ribnilo nekaj ve? kot samo le?aj.

 

Ko ribne le?aj najprej ropota, kot mitrajez. Ma?ina se pa ustavi, ko ribne bat(i).

Dobro da niste skurli ?e starter.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?kode ni druge, kot na sre?o samo le?aj. Zgledalo je pa kot da je ma?ina fu?. V bistvu je stro?ek ve? ali manj samo delo mehanika.

Napisano

Sre? v nesre?i, ampak vseeno ta le?aj pod normalnimi pogoji ne bi smel bit fu?.

 

Kdo pravi, da ma?ine z DPF delujejo pod normalnimi pogoji.

Dizel pome?an z oljem prav gotovo ni normalni pogoj.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

imel sem podoben primer proti koncu decembra,ponoci je bilo ful mraz js zjtraj zalaufam avto in po par sekundah avto crnil,verglal sem ga kot norec dokler nisem spraznil akumulator pa ni bilo nic, potem avto pustil na soncu z odprto havbo in dolil notri nek aditiv za nafto in ene 2 litra benza potem probal s kabli vzgat in avto je vzgal... problem naj bi bila zmrznjena nafta..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Kdo pravi, da ma?ine z DPF delujejo pod normalnimi pogoji.

Dizel pome?an z oljem prav gotovo ni normalni pogoj.

 

V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.

Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.

Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.

 

?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".

 

Vpra?anje morda ni za to temo, a vseeno. Torej DPF, oz regeneracija se spro?i, ko senzor pretoka zazna ustrezno zmanj?an pretok in pri?ne kurit saje. Torej, ?e senzor ne bi zaznal zmanj?anega pretoka saj, ne bi spro?il regeneracije, dr?i? Torej, bi morala zadeva bit enostavna, izbije? ven tisto je*eno satovje in si zmagu. Poraja se vpra?anje kaj pa ?e bo vseeno regeneriral? Hja, dvomim. Zakaj? Ra?unalnik nima logike in ne razmi?lja v smeri, mater, ?e dolgo nisem regeneriral, pa dajmo malo. Ne verjamem pa, da je kdo vgradil tako "programsko zanko". Morda bi blo za probat na kakem pokvarjenem filtru, khm....

 

Sirius? Ajvar?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja kaj pa ekologija? :rozico:

 

Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.

Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.

Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.