Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za ljubitelje tehnike in mo?i:

takole smo peljali 720 kg govedine. ?al je na najbolj zanimivem delu zmanjkalo baterije. Na kameri, ne na Mazdi, da ne bo pomote.

 

A je kdo opazil da je avto SPUCAN ???? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ameri?ka razli?ica :ne vem:

 

Evropska verjetno ne bo tako na?i?kana.

33112_1.png

Napisano

Sicer bi pa tu poleg lahko dal nekaj svojih fotografij, ne pa da tuje lepim poleg... Kakorkoli, ?e vedno bolj?e od tega:

post-5658-1298803567_thumb.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kar se 4x4 pogona ti?e je Nissan 100% bolj?a izbira...vedno! :P

 

Tuki se pa podpi?em... ?e s pomo?jo blokade sredinskega in zadnjega diferenciala se ne ustavi nikjer... no skorej nikjer... :D

Feel free....

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Spodoben delovni stroj za 45100?. To bo naslednja moja "Mazda"...

 

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke...i_mercedes.aspx

 

Eno nulo z zadnje strani pa ti bodo sponzorirali strici iz ozadja. S tem terencem bi Lokavec z okolico precej pridobil na vrednosti. Pa tudi zameti ti ne bi delali preglavic.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Eno nulo z zadnje strani pa ti bodo sponzorirali strici iz ozadja.

 

sramezljiv

451000?.

 

S tem terencem bi Lokavec z okolico precej pridobil na vrednosti. Pa tudi zameti ti ne bi delali preglavic.

 

Lokovec, ne Lokavec...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tomozuki, tule bo bolj?a tema o terencih.

 

Za moje pojme tile "grebejo" in "plezajo":

 

 

 

 

 

Temu se re?e terenec. Tisto, kar zdaj na veliko reklamirajo kot terence, so bolj hoby program... V pravih terencih je lahko samo mehanika, avtomatika pa ne. Je pa zato voznik tisti, ki je najve?ja slabost pravih terenskih vozil. Ker ?e ne zna, vsa mehanika ni? ne koristi. Za dirkat po makadamu pa - Red Bull je imel reklamo, da jim je dirkalnik formule 1 u?el z neke farme in so ga lovili po neki makadamski poti. Pa je navaden dirkalnik formule 1.

 

 

Pa ne bi potem tisti na?minkirani pick up zmogli dirkati po makadamu?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ker nimam pojma o terencih, bom samo pametoval, ti me bo? pa mimogrede ?e kaj nau?il ^_^ Sem pa tu prebral (pa ?e kje drugje), da Niva ni nevem kak?en terenec. Je pa dober delovni stroj za svojo ceno.

 

http://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat.../fpart/all/vc/1

 

Kolikor sem pregledal videev pa je tak (ja, zdaj odkrivam toplo vodo). Kraj?a medosna razdalja in majhna te?a je dobra kombinacija za blato. Za plezanje po skalah rabi? kratko medosno razdaljo, zvi?ano podvozje in mehke gume (pa kak kilogram manj ne ?kodi). Pick-up kot je recimo Raptor na dvignjenem podvozju, je pa vbistvu formula za pu??avo. Podvozje zgleda precej mo?no in dobro po?ira luknje pri velikih hitrostih, za kake blatno-sne?ne podvige je pa predolg in prete?ek. Ona formula je sicer po res ravni pe??eni poti kar dobro opravljala izziv, je pa tudi res, da ni bilo nobene 2cm kotanje nikjer, sicer bi verjetno odletelo vse, od podvozja do koles.

 

Meni se vseeno zdi, da Raptor ni za odmet:

Napisano

Glede na to, da je njena cena samo 1/3 cene pravega terenca, je neverjetno zmogljiva. Predvsem jo odlikuje to, da nima neke nepotrebne ?minke. Kar je na njej, je nujno potrebno. Nobene re?i pa ni, ki bi bila samo "za lepo videti" in ni? drugega. Kar pa za SUV vozila ne bi mogel re?i. ?eprav jo na tistem forumu, ki si ga prilepil noter, uvr??ajo med SUVe, je Lada Niva precej bolj zmogljiva od njih na slab?em terenu. Vsi SUVi pa so dale? bolj?i na dalj?ih poteh po odprtih cestah. Konec koncev, Lada je res namenjena za Ruske tajge in ne vsakodnevni vo?nji od npr. Kopra do npr. Maribora... Ja, ji pa res manjkata zapori diferencialov. Kar pa ti npr. pri Mamutu uredijo za 1000? po kosu. In ?e da? 13000? za Lado in ?e 2000? za obe blokadi, dobi? zelo dobrega terenca dokaj poceni. In ti ga ni ?koda pognat po vseh brezpotjih. In tudi ?e kaj "prime?", ne bo kak?ne hude ?kode...

 

Poraba? Ja, Lade Nive tu po Lokovcu porabijo okoli 16 litrov bencina na 100 km (vsaj tiste, katerih lastnike poznam). Kar pa sploh ni veliko v primerjavi z mojo Mazgo BT50 4x4 DC, ki pokuri na letni ravni povpre?no okoli 16,5 litrov nafte na 100 km. Le da je Lada neob?utljiva na nizke temperature, dizela?i pa pri -18°C ali manj dajo vedeti, da je mrzlo. Pri terencih in njihovi pravilni uporabi je treba pa? upo?tevati, da energija ne nastane iz ni?...

 

Ne, Raptor in podobna vozila nikakor niso za odmet. ?e potrebuje? vleko kak?ne prikolice z dvema konjema od hipodroma do hipodroma in tudi na kak pa?nik. Ali ?e potrebuje? vleko kak?ne manj?e jahte. Ali ?e potrebuje? prevoze manj?ih tovorov te?e okoli ene tone in podobno, so ta vozila vsekakor dober asistent pri delu. ?ejk pa ?e nisem, da bi kupil Raptorja zato, da grem skakat ?ez pe??ene sipine...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

O?itno tudi terenci prihajajo v ve? variantah :) Sem pa na?el eno Raptorjevo konkurenco:

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano
Napisano

Res je, da niso ve? poceni, vseeno pa so cenej?i od Mazde BT-50. In kolikor vidim na posnetkih, tudi z Mazdo BT-50 ne bi pri?el dlje, kot pa tale mo?i?ek s hro??em. Tam na tistem po?evnem jarku, kjer je imel sprednjo desno gumo v zraku, bi se tudi BTjka ustavila. Ker so Mazdini strokovnjaki namesto dveh popolnih blokad diferencialov raje montirali piska?a, ki ti piska, ?e pusti? klju? v klju?avnici in odpre? vrata. O?itno je po njihovem mnenju to za terensko vo?njo bolj pomembno...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Krasen dan. In da ne bo kdo mislil, da je to samo v domeni mo?kih...

 

post-5658-0-64296800-1430497160_thumb.jpg

 

post-5658-0-73015200-1430497161_thumb.jpg

post-5658-0-24035800-1430497162_thumb.jpg

 

post-5658-0-41003400-1430497163_thumb.jpg

 

 

O?itno precej raje porivajo, ?e je Audi...

post-5658-0-87200100-1430497163_thumb.jpg

 

 

Usklajevanje mnenj:

post-5658-0-90802000-1430497835_thumb.jpg

post-5658-0-31884000-1430497836_thumb.jpg

post-5658-0-31889100-1430497835_thumb.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 4 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.