Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Ma, sicer sem si ogledoval samo odbija?, ?eprav tudi sam avto ni napa?en, gume so pa tudi ta prave. Tako da, ja, pravzaprav kar vse troje...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Joj kak?en blesav tekst - men ni blo ?ist ni? sme?no. Avto je pa? uporabljal kot delovno sredstvo - a ?e bi bil pa s traktorjem za 100k? bi bilo pa OK? Novinarjem res tem zmanjkuje pol pa take bu?e trosijo.

33112_1.png

Napisano

Se je pa pokazalo to, kar sem ?e nekajkrat napisal: pri terencih mo? motorja in sposobnost podvozja izgubita vso prednost, ?e pnevmatike niso prave. Da v tisti bregec ni mogel potegniti niti prazne prikolice je kriv samo ne?en cestni profil pnevmatik. ?eprav, kolikor se iz posnetka vidi, mehaniko in podvozje ima dobro in razdeljevanje mo?i na kolesa tudi. Samo kaj, ko kolesa niso imela dobrega oprijema, da bi lahko to izkoristil...

 

Ja, pa eno je, da se odpelje po prikolico drv, drugo pa, da cel dan drvari. Ko pa zmanjka elektrike, pa kaj? Priklopi? na bukev? 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja, pa eno je, da se odpelje po prikolico drv, drugo pa, da cel dan drvari. Ko pa zmanjka elektrike, pa kaj? Priklopi? na bukev? 

Zakuri?, z avtom vred  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

 

 

Napisano

?e ne bi vedel da je Mazda, bi mislil, da je Suzuki...

 

http://www.tradecarview.com/specifications/mazda/az-offroad/xc_at/8844/

 

http://yakmee.com/mazda-az+offroad

 

Mi je pa zanimivo, kako Suzuki Jimny in Lada Niva obvladujeta ?as. Sicer so Jimnya malo posodabljali (ampak res malo, vmes je tudi spremenil ime v Samurai), Lado Nivo pa so ?e manj posodabljali. In tako ju ?tancajo prakti?no nespremenjene prvega od leta 1970, drugega od leta 1977. In ?e vedno sta aktualna in ?e vedno se prodajata in ?e vedno sta na svojem podro?ju spo?tovana, vredna zaupanja in dovolj zmogljiva, da ?e po 40 letih kljubujeta konkurenci. Nekaj podobnega je tudi Land Rover Defender, ki pa so ga za?eli delati "?ele" leta 1983, a so ga tudi ?e nehali proizvajati... Tista dva mala kinderjaj?ka pa obvladujeta ?as. O?itno je Suzukiju in Ladi ?e v za?etku uspelo narediti popolno vozilo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e ne bi vedel da je Mazda, bi mislil, da je Suzuki...

 

http://www.tradecarview.com/specifications/mazda/az-offroad/xc_at/8844/

 

http://yakmee.com/mazda-az+offroad

 

Mi je pa zanimivo, kako Suzuki Jimny in Lada Niva obvladujeta ?as. Sicer so Jimnya malo posodabljali (ampak res malo, vmes je tudi spremenil ime v Samurai), Lado Nivo pa so ?e manj posodabljali. In tako ju ?tancajo prakti?no nespremenjene prvega od leta 1970, drugega od leta 1977. In ?e vedno sta aktualna in ?e vedno se prodajata in ?e vedno sta na svojem podro?ju spo?tovana, vredna zaupanja in dovolj zmogljiva, da ?e po 40 letih kljubujeta konkurenci. Nekaj podobnega je tudi Land Rover Defender, ki pa so ga za?eli delati "?ele" leta 1983, a so ga tudi ?e nehali proizvajati... Tista dva mala kinderjaj?ka pa obvladujeta ?as. O?itno je Suzukiju in Ladi ?e v za?etku uspelo narediti popolno vozilo...

Saj je Suzuki  :D

 

https://sco.wikipedia.org/wiki/Mazda_AZ-Offroad

 

Motor je pa ultra velik  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

 

 

  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Fotr je dal dvignit in pove?at nosilnost svojga terenca pa neke traktorske feltne & gume je gor nataknil. Zdj se ga ?e kr mal bojim da me ne povoz, bom pa vseen za eno zanimivo fotko nahitr zravn parkiru.

 

4f6d35a40ac231c6a8154fd1df1fd842.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?ist badass je tole :bravo: Pohval fotra, da je dobr ubodu. Jaz bi ?e mal (ene 5-10cm) vzmetenje dvignu pol je pa glavni car na cesti. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

a to je tud kemper?  :notworth:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prenosna hi?ka ja, baje je bil z njo gor ravno na meji nosilnosti po papirjih. Za dvigovat pa spu??at ma pa zdj vgrajen air ride, ne vem pa na kak?ni poziciji je na fotki. Pomoje neka srednja..

 

Letos mata staretdva v planu ponovit Corsico in bi bla rada mal bol po terenu :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 1 mesec kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

To je to! Meni je ful v?e?. Mogo?e to bo na? tertiary car.

Na? jimny bo zdaj star 20 let, ma ga je rja zelo na?ela. Podvozje ?e nekako je, ma spodnji del je zelo gniv.

 

?e ne pa ni terena, da ga ne premaga.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jp, to imajo vsi kombiji.... 
    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.