Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot sem seznanjen take mašine kopujejo firme d.o.o., ki delajo za državne inštitucije.... Vsekakor za doseganje nemogočih terenov. 

Napisano

To ni niti I od terenca, kaj šele T od terenca. Kaj šele, da bi bilo D od Delovnega stroja.

 

Amarok v osnovni izvedbi ima nosilnost 830 kg. Čim daš na njega kaj več opreme, nosilnost pade. Najbolj načičkan Amarok ima nosilnosti zgolj 655 kg. To jaz brez nekih večjih težav peljem v Mazdi 5... Seveda je pa najbolj važno, da se tako vozilo lahko pelje 190 km/h. Če so gor pnevmatike za po terenu, se te, pri taki hitrosti, sliši dva dni prej kot se te zagleda...

 

Dobro, ja, ima štirikolesni pogon. Ki pa spet ni tako zelo zmogljiv, da bi odtehtalo ceno med 50.000 in 70.000€. Če se pa kdo zanima za tisto predelavo iz prej omenjenega članka, bo imel pa samo še slabih 500 kg nosilnosti, pa okoli 12.000€ bo doplačal za vso predelavo...

 

Včasih so bila pick-up vozila zgolj delovni stroji. Zdaj pa jih opremljajo z boljšo opremo in posledično so že čisto spodobni avtomobili, ki si ga človek brez težav omisli za vsakodnevno rabo. Delovni stroji pa to niso več. Ker so preveč pomehkuženi in preveč nabutani z nepotrebno šaro, kot je, na primer, zaslon na dotik, nežna in občutljiva tapiserija namesto gumirane notranjosti, ambientalna osvetlitev, BOSE ozvočenje,... Stvari, ki jih pri delu ne potrebuješ, ceno vozila pa dvigajo... Nimajo pa tega, kar bi človek pri delu potreboval, kot, na primer, blokado diferencialov, robustno zunanjost, ki zdrži tudi kak dotik z malinami in leskami (brez, da je potem vsa plastika okoli naokoli polomljena...),... V glavnem, to so postala vozila, ki pri sosedih vzbujajo zavist, lastniku pa ne služijo.

 

Kupujejo jih pa firme, ker drugega nimajo kaj kupit. Land Rover Defender ne delajo več, Puch 300 GD pa že spada med starodobnike - ki je, tako, mimogrede, tudi imel 650 kg nosilnosti...

 

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Predstavljaj si to:

 

kupiš vozilo za 50.000€, daš v kesom motorko in cepine, se odpelješ po gozdni vlaki gor, cel dan žagaš, nato se v blatnih gojzarjih in v delovni obleki, polni žaganja in s smolnatimi rokami usedeš vanj in se pelješ nazaj domov - potem te pa hočejo prepričat, da je avto v enem letu izgubil 10% vrednosti. Ma kaj v enem letu, v enem dnevu zgubi 10% vrednosti...

 

In bolj ko je nališpan, več izgubi. In ta ima že sprednjo tablico postavljeno tako, da ti jo že gostejša visoka trava sname dol, kaj šele kakšne mlade maline ali celo leske...

 

In lahko si predstavljaš, kakšna je vožnja po visoki travi, ko ti začnejo vsi tisti parkirni senzorji piskat...

 

Všečen je, dokler ga gledaš na sosedovem parkirišču. Verjamem, da je kar predmet poželenja. Po pol leta lastništva te pa mine vse...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 26 minutami je Slivka napisal:

Predstavljaj si to:

 

kupiš vozilo za 50.000€, daš v kesom motorko in cepine, se odpelješ po gozdni vlaki gor, cel dan žagaš, nato se v blatnih gojzarjih in v delovni obleki, polni žaganja in s smolnatimi rokami usedeš vanj in se pelješ nazaj domov - potem te pa hočejo prepričat, da je avto v enem letu izgubil 10% vrednosti. Ma kaj v enem letu, v enem dnevu zgubi 10% vrednosti...

 

In bolj ko je nališpan, več izgubi. In ta ima že sprednjo tablico postavljeno tako, da ti jo že gostejša visoka trava sname dol, kaj šele kakšne mlade maline ali celo leske...

 

In lahko si predstavljaš, kakšna je vožnja po visoki travi, ko ti začnejo vsi tisti parkirni senzorji piskat...

 

Všečen je, dokler ga gledaš na sosedovem parkirišču. Verjamem, da je kar predmet poželenja. Po pol leta lastništva te pa mine vse...

Ja res ni za po travi.... :whatever:

Ps, 😂🤣😉

Napisano
pred 30 minutami je Slivka napisal:

In ta ima že sprednjo tablico postavljeno tako, da ti jo že gostejša visoka trava sname dol, kaj šele kakšne mlade maline ali celo leske...

 

Nekoč se je to dalo - na službenem patrolu smo tablico naluknjal okoli po robovih in jo prinetal na 3mm jeklen odbijač. Ni šla dol.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ko smo ravno pri terencih :) 

Tale je pri meni že nekaj časa ker se mu dela nova garaža.

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg 

 

5.jpg

 

6.jpg

 

 

7.jpg

 

Ko je sestavljen izgleda takole :) :) :) 

 

Defender (1).jpg

 

  • Všeč 8
  • Ljubim 3

 

 

Napisano

Takih ne delajo več...

 

Me pa zanima, kdo ga "de-rjavira", ker bi tudi našemu BTjcu počasi prišla prav ena malo bolj obsežna akcija. 15 let zimskih razmer po naši planoti, kjer ceste solijo ko pršut (12 do 14 tednov na debelo) je pustilo na podvozju svoje sledove...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 30 minutami je Slivka napisal:

Takih ne delajo več...

 

Me pa zanima, kdo ga "de-rjavira", ker bi tudi našemu BTjcu počasi prišla prav ena malo bolj obsežna akcija. 15 let zimskih razmer po naši planoti, kjer ceste solijo ko pršut (12 do 14 tednov na debelo) je pustilo na podvozju svoje sledove...

 

Smo demontirali kar smo lahko. Potem pa je en vaški avtoklepar podvozje speskal in pobarval ene parkrat. Malo na avtodvigalu, malo na viličarju :) 

Avto je star 20 let, pa še toliko mora zdržat. Dobro da je komplet zgornji del aluminij.

 

 

Napisano
Pred eno uro je jstdoma napisal:

 

Smo demontirali kar smo lahko. Potem pa je en vaški avtoklepar podvozje speskal in pobarval ene parkrat. Malo na avtodvigalu, malo na viličarju :) 

Avto je star 20 let, pa še toliko mora zdržat. Dobro da je komplet zgornji del aluminij.

 

Daj, ostani s tem vaškim avtokleparjem v dobrih odnosih, da ko bo BTjc na vrsti... ... ...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja eni mislijo, da je tale zlato platinasta barva res iz zlata in platine.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
  • 4 meseci kasneje...
Napisano
pred 16 minutami je NevLado napisal:

Servis 2 leti ali 30k?

 

Glava me boli ko to berem :D

 

Res ne računajo, da naredi avto več kot 150kkm

Boli te tudi ob ceni🤓🤣

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.