Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Matr - kumi ?akam da dobim spet Mazdo v svoje lastni?tvo (?e 2 dni), pa magari naj mi pije 10 litrov, kar se bo tudi spodobno za to konjenico! :P

 

kaj se sekira?, ?e bo? na LPG :P

Napisano

Matr - kumi ?akam da dobim spet Mazdo v svoje lastni?tvo (?e 2 dni), pa magari naj mi pije 10 litrov, kar se bo tudi spodobno za to konjenico! :P

 

10 litrov bo ?isto preve? (bomo ?e vedeli, da je ne ?para? :P ) ampak itak bo na LPG kot pravi Deeyan.

 

Tri kestlne zapored (od tega en na 15kah) mi je pil 7,6. Zdajle imam 16ke in zaenkrat je ?e vedno pod 8 ampak glede na to, da sem ?e drugi? gledal Fast5 se lahko to hitro spremeni. :hohoho:

Napisano

Na?eloma mata prav - upam da bo stroj fajn laufal in pol tole BGjko spet upokojim! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na?eloma mata prav - upam da bo stroj fajn laufal in pol tole BGjko spet upokojim! :danzoman:

 

:(

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mal bo po?ivala, po?akala d jo Per?ek renovira! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Matr - kumi ?akam da dobim spet Mazdo v svoje lastni?tvo (?e 2 dni), pa magari naj mi pije 10 litrov, kar se bo tudi spodobno za to konjenico! :P

 

Js nisem nikol mel 10L, porabe, na LPG pa se je zgodilo ene 2X. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

povpre?no bo kr 10L LPG, zna bit pa tut liter manj al pa ve?

 

Ja za M5 js sem imal M6. :hudicek:

PA ?e jo imam, samo je bolj.... :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja za M5 js sem imal M6. :hudicek:

PA ?e jo imam, samo je bolj.... :blush:

 

Ja M5 se kr pozna da je visok avto! pa ?e moja te?a noga ! po regionalkah pije liter manj!

Napisano

Smo ?li na "prvomajske po?itnice", pa me je ena re? pri porabi zmedla. Bi kdo mogo?e znal odgovoriti. Ja, in ne gre se za Mazdo, je pa vseeno Japonc: Honda Jazz 1,4i.

 

Na ekran?ku na armaturi je ?tevec porabe. In na poti mi je kazal okoli 7,7 litrov na 100 km. Niti nisem bil presene?en, ker smo bili v avtu ?tirje odrasli z vso prtljago in zadaj pripeta po?itni?ka prikolica, ki smo jo vlekli v kamp, da bomo poleti hodili na po?itnice. In ?e baldahin in ... ... ... Sicer bi moral vozit tast, a je tisto jutro Rena zatajila. In smo na hitro vse prelo?ili in ?li z Hondo. In po nekaj ve? kot 500 km se pri?ge lu?ka za bencin. Grem tankat in se mi na u? zazdi, da smo naredili precej kilometrov glede na porabo. In se lotim ra?unat. Ra?un pa mi poka?e, da smo porabili "le" 7,2 litra na 100 km. In ?e bi res porabili 7,7 litrov na 100 km, bi na tej razdalji porabili ve?, kot je pa rezervar velik.

 

Zakaj ta razlika?

Kako sploh meri porabo?

Prej nikoli nisem opazil take razlike (tudi nikoli nisem imel tako obremenjen avto - po?itni?ka prikolica dela ve? upora, kot sem si predstavljal). Prej je bila razlika za 0,1 do 0,2 litra na 100 km - enkrat v + enkrat v -. To se mi je zdelo povsem normalno. Zdaj pa na lepem 0,5 litra na 100 km razlike. Ne razumem. Mogo?e kdo ve odgovor?

Napisano

Mi imamo doma tudi H Jazz1,4 Sport, pa je poraba po BC in na roke zra?unana +-0,2L odstopka.

Pri moji M6 pa ka?e cca 1l ve?, pri fotrovem trahtarju M6 pa 0,9 litra premalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zaenkat mam v 300 prevo?enh km, povpre?no 8.8, kar ni ne dobr ne slabo! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, YavarYe X6V6, tudi pri meni, kadar jo normalno uporabljam, je razlika do +/- 0,2 litra na 100 km. Zakaj pa takrat, ko je temeljito obremenjena, ta razlika naraste na 0,5 litra na 100 km?

Napisano

Pri moji Hondici sem opazil eno zanimivo re?:

 

?e to?im 95-oktanca, mi BC poka?e zmerno do prete?no natan?no (ko primerjam z ro?nim izra?unom porabe). ?e pa to?im 100-oktanca, mi pa BC poka?e okoli pol litra ve? kot pa dejansko res je (ko izra?unam na roke). Zakaj to?

 

In da se pohvalim: dva v avtu, prazen prtlja?nik, relacija Obre?je - Slavonski Brod - Aj?evica, poraba 4,2 litra na 100 km. Skoraj kot moped...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Po dolgem casu spet poraba pod 7 z mx5, nisem pa se pogruntal tega avta. Zdaj sem pricakoval bliz 8 (predil+vrsic) pa je blo manj od 7...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Imam genau 10,0 ob vo?nji na LPG! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf Boss, dale? od tega, una mi je ?rla lepih 2 litra manj, ?e sem jo res ?paral pa ?e bistveno manj, ampak tud dodatnih 50 kojn mora nekaj popit! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf Boss, dale? od tega, una mi je ?rla lepih 2 litra manj, ?e sem jo res ?paral pa ?e bistveno manj, ampak tud dodatnih 50 kojn mora nekaj popit! :ne vem:

 

Glede na to kako vozi? je ?e 10 litrov malo :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hehe, ne sej vozim kar u redu, razen v?eraj po neki dalj?i ravnini (omejitev 90) sem mal bolj pospe?il :P

 

Je pa tako, olje ima ?e 18000 km prevo?enih, LPG sistem niti slu?ajno ni optimalno nastavljen itd., kar mi sigurno ne prispeva k var?ni vo?nji! :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bi smel bit tolk razlike ne glede na konje. Probaj jo en tank vozit tako kot si Laguno po mo?nosti samo na bencin, da vidi? a je morebiti avto slabo nastavljen al pa je kak drug feler.

33112_1.png

Napisano

V ponedeljek sem na Petrolu na Celov?ki tankal 100-tko in naredil nov rekord, natankal sem 69,9 litrov.

 

Sem ?el vpra?at, ?e je mo?no, da pumpa la?e in so mi zagotavljali, da la?e v plus stranki, tako, da sem kve?jemu nato?il 70 litrov.

 

Pa sem se ?el peljat in glej ga zlomka kazalec je bil 2 mm nad FULL do prevo?enih 270 km, nato je za?el padati. Glede na to, da vedno tankam enako (?isto do roba cevi) in obi?ajno nato?im 63 do 65 litrov in mi za?ne kazalec padati ?e po cca. 120 km bi rekel, da sem dejansko sedaj nato?il ve? litrov, ampak kam so ?li, da do sedaj niso ?li (mogo?e sem zapolnil ?e kak prostor ali odduh - ampak 4 litre?).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

V ponedeljek sem na Petrolu na Celov?ki tankal 100-tko in naredil nov rekord, natankal sem 69,9 litrov.

 

Sem ?el vpra?at, ?e je mo?no, da pumpa la?e in so mi zagotavljali, da la?e v plus stranki, tako, da sem kve?jemu nato?il 70 litrov.

 

Pa sem se ?el peljat in glej ga zlomka kazalec je bil 2 mm nad FULL do prevo?enih 270 km, nato je za?el padati. Glede na to, da vedno tankam enako (?isto do roba cevi) in obi?ajno nato?im 63 do 65 litrov in mi za?ne kazalec padati ?e po cca. 120 km bi rekel, da sem dejansko sedaj nato?il ve? litrov, ampak kam so ?li, da do sedaj niso ?li (mogo?e sem zapolnil ?e kak prostor ali odduh - ampak 4 litre?).

 

?e ti avto visi na drugo stran kot je luknja za tankat vedno nato?i? ve?, zato ja v ?kofji loki na OMW zmeri tankam na 1ki. ker visi na ven - stran od to?ilnega mesta in je razlika ?e grem najprej na 2ko in natankam do ?toflca, in grem pol na 1ko natankam ?e 2.5-3 litre.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Stroker, kako ti spravi? 70 litrov v M6 ?zmeden?

 

Jaz se moram matrat in izvajat salte, da gre 60 litrov not :huh:

33112_1.png

Napisano

?e ti avto visi na drugo stran kot je luknja za tankat vedno nato?i? ve?, zato ja v ?kofji loki na OMW zmeri tankam na 1ki. ker visi na ven - stran od to?ilnega mesta in je razlika ?e grem najprej na 2ko in natankam do ?toflca, in grem pol na 1ko natankam ?e 2.5-3 litre.

 

Ja, verjetno bo to, samo jaz vedno tankam le na desni strani to?ilnega mesta in ?e tla visijo stran od to?ilnega mesta, bi bilo povsod enako, pa tudi na tem istem to?ilnem mestu sem ?e ve?krat to?il pa nikoli ?ez 65 litrov. Sem bil potem sedaj ?e na hlapih...

Ko spraznim tank, grem probat ?e enkrat na to mesto. :blink:

 

Stroker, kako ti spravi? 70 litrov v M6 ?zmeden?

Jaz se moram matrat in izvajat salte, da gre 60 litrov not :huh:

 

He, he, najprej ga je treba spraznit skoraj do konca, potem pa napolni? do roba cevi (torej ?e nekaj litrov, ko ti prvi? ustavi ro?ko). Pa po?aka? malo, da pena izgine, ker ?e ta ustavlja.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.