Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja moja 323 F l '97 1.5 16V isto porabi okoli 6,5-7,5l. 8l in ?ez ?e nikoli nisem porabil tudi pozimi ne. Kar pa zadeva oktanov po mojem z ve? oktanskim bencinom ve? pokuri? na 100km.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

SE kr strinam z dravni-jem, ker pr men je ?e par tankov pokazal to sceno, sicer pa kdo ve kaka je resnica???

 

Ko je konj ?ejen mu itak mor? dat pit, drga? hitr dobi? kajlo in to je edino, v kar sem 100% zihr! :)))

Dobrodo?li na forumu!

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Xedos 6 1.6 16V 79kw/108KM

 

Ra?unano na pe? po tem ko sem ga kupil kak mesec nazaj:

 

Prvi tank - 10,5 l

Drugi - 10,0

Tretji - 9,5

...

..

.

Pod 9.5 nikoli - vse s klimo na polno - julijska vro?ina pa?.

 

Servis (pri 150k km), menjava olja, filtrov, sve?k,....

 

Prvi tank- 8,1 ?zmeden? ..... :jupiii::bravo: ampak sem ga res "?paral", Avtocesta max 140, brez klime, itd

drugi 8,9 <_<

vsi nadaljni od 8,8 do 9,0 :huh:

 

Vse so ve?inoma relacije, mestne vo?nje 10-20 %

 

Glede na porabo Xayar-jeve X6V6 se mi zdi moja ogromna. Kak?na ideja zakaj je temu tako :huh:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Pri moji Mazdi 3 CD 110 je poraba konstantno 5-6l. Pri tem je okrog 30% mestne vo?nje, ostalo pa avtocesta (v povpre?ju okrog 150km/h) in normalna cesta. Se mi zdi, da mi poleti in pozimi porabi pribli?no isto (klima oziroma zimske gume). Pri mestni vo?nji res pazim, da ga ne priganjam od semaforja do semaforja, ampak da raje menjam malo prej. Zunaj mesta pa po prazni cesti mal sprobavam turbino, v?asih pa se grem turizem v koloni.

Jaz sem preveril, pa mi ra?unalnik ka?e pravo porabo...

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Pa ?e jaz napi?em porabo Mazde GT-R :P

 

Najmanj?a poraba kar mi je uspelo je 9L - vo?nja z 130km/h in bog ne daj, da se pri?ge lu?ka za turbino :hohoho:

Po mestu z ob?asnimi izpadi 13L in

Po mestu z non stop izpadi 19,5L (probal samo enkrat :vesel: )

IPB Image
Napisano

Saj verjetno to ?e veste, ampak...

 

Pri gumah niso pomembne samo dimenzije ampak tudi kotalni upor - ki je odvisen od profila in (verjetno) same sestave gume. Ta stvar pa se razlikuje od proizvajalca do proizvajalca in jasno tudi med modeli

istega proizvajalca.

 

To tudi vpliva na porabo. Koliko, je pa meni te?ko ugotovit. Predlagam branje kak?nega testa pnevmatik v Motoreviji.

 

No, samo tako za info.

 

IPB Image

Napisano

?e ?e omenja? gume ne pozabit, da je eden najpomembnej?ih faktorjev, koliko so gume napolnjene. Premalo napolnjene gume lahko pove?ajo porabo za 10-15%.

33112_1.png

Napisano

Men je vedno zanimiv poslu?at, ko (normalni ?oferji), pravite kako vam pozim kak?en liter ve? pokuri! :bravo:

 

Pr men je vedno polet kontra, mogo?e glih zato ker se tut pozim glih preve? ne upam konjenice prtiskat, da nebi ona mene kam prtisnla ob cesti! <_<

 

Mi pa zdele polet ma?inca (sicer je blo kar neki klime) konstantno kuri okol 9 pa do 10 litrov! :(

 

Vo?nja pa je ouuuujea, kar pomen da kar velikrat ?altamo tik pred blokado, pa saj ?e ?e pije, naj pije po?teno i naj si benz tut u resnic zaslu?i! :hohoho:

 

Sem pa danes nalil od Siriusa nek dodatek za bencin (megalene), pa bomo vidli, ?e bo kak?en rezultat! Bom vam poro?al v kratkem! :ouje:

 

 

Javar je pa o?itno maher s svojo V6, ker to je res fajn poraba za tako ma?inco (pa ?e glih nova ni ve?)!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

poraba se zmanjsa, ce dolijete v bencin Aceton. Meni je padla za kaksen liter na 100km.

 

 

Aceton??? Taki za ?enske nohte pucat bo ok??? :P

Feel free....

Napisano

hm... in v kakem razmerju ga me?a??' In predvidevam da je tudi gorilna mo? acetona ve?ja...... :blink:

Feel free....

Napisano

baje ga lahko tud v diesela?a tanka? - kdo si upa? :P

 

jaz ne :)

 

mal me glava boli ko sem zvedu kok mi bo prisel servis pri 120.000km (plus diski)...cca 200.000 sit..jaoo

no ja, bo ze nekak

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e ?e omenja? gume ne pozabit, da je eden najpomembnej?ih faktorjev, koliko so gume napolnjene. Premalo napolnjene gume lahko pove?ajo porabo za 10-15%.

 

Tako je, redno preverjajte tlak! 0.2 Bar-a manj od predpisanega ?e pove?a porabo (to sem nekje bral).

 

Hvala za reminder Boss! :D

 

Aceton? You're kidding, right? <_<

 

No, kdo si upa? :unsure:

 

IPB Image

Napisano

jaz ne :)

 

mal me glava boli ko sem zvedu kok mi bo prisel servis pri 120.000km (plus diski)...cca 200.000 sit..jaoo

no ja, bo ze nekak

 

 

200 000 k sit??? ?zmeden? That's a lot of money..... :aaaaa:

 

 

?aki kaj pa ti zamenjajo pri 120000km??

Feel free....

Napisano

200 000 k sit??? ?zmeden? That's a lot of money..... :aaaaa:

?aki kaj pa ti zamenjajo pri 120000km??

 

jermene in sponarje in vse ostalo...pazi to glupi sponar stane cca 40.000sit...nice a?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Preberte, na linku vse pi?e, ni nevarnosti za po?kodbe. Edino na kar je treba paziti je, da ga ne polije? po barvi, ker jo raz?re. Za bencinarja ga nalije? 2,3 ml na 10 litrov bencina (za dcl izra?una?: ?t.litrov * 0,023) , za dizla pa 1,5 ml na 10l nafte. Jaz sem probal na Xedosu 1,6. letnik 98. Nobenih problemov, bolj?e v?iga, kuri vsaj 1l manj.

Napisano

jermene in sponarje in vse ostalo...pazi to glupi sponar stane cca 40.000sit...nice a?

 

Hmmm, meni so tudi menjali sponar (ker je bil slab), ampak kolikor sem bral na tujih forumih to ni pravilo. Ve kdo kaj vec o tem? Sem pa tudi prebral na tujih forumih, da je bilo kar nekaj reklamacij sponarja v garanciji.

Napisano

Imel sem malce preve? ?asa in sem naredil zanimiv, ?eprav precej nepotreben, preizkus saj me konstantno jezi nakladanje nekaterih lastnikov dieselskih golfov, ki trdijo da jim avto kuri 4litre/100km.

 

In glej ga vraga tudi meni je uspelo z Mazdo 6 dose?i porabo 3,4l/100km po BC oz. realno je to nekje 4,1l/100km ?zmeden? In to na relaciji 215km od Ljubljane do Kr?kega in nazaj.

 

Evo zdajle vas je ve?ina sko?ila pokonci, da si zmi?ljujem.

 

No zdaj pa ?e postopek za doseganje takega rezultata: Na avtocesti sem se enostavno vozil cca 20 metrov za tovornjakom v njegovem zaveterju s hitrostjo 90km/h. Na drugih cestah pa je bila itak kolona in smo se vozili med 70-80km/h.

 

To je bila moja do danes najbolj dolgo?asna in brezvezna vo?nja, a kot ka?e enaka kot pri vseh tistih, ki jim TDI kurijo 4 litre :hudicek:

33112_1.png

Napisano

He he,bravo Boss! :P Jaz ne vem,?e bi mel ?ivce cincat za tovornjaki... :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.