Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

sem pogruntal, da to vase "teranje" za moje pojme sploh ni teranje...ko sem jaz moje bencinarje teral, noben ni pil manj kot 12l/100km (vsi 2.0 motorji), maximalno pa do 20l /100km

 

To se pa ?isto strinjam s tabo!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ne...zame je teranje tole: recimo primer iz mladosti: fernetici-ljubljana (kok je to cca. 75km) v 35minutah...poraba pa 17 litrov/100km

 

No najve?jo porabo z terjanjem sem dosegel na 323f bg modelu Dom?ale-Koper 120km in porabil 25l bencina

?as potovanja 28 min avtocesta(pono?i)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no midva isto razumeva "teranje"

ceprav mal si se zmotu pri stevilkah...ker ni mogoce 120km v 28minutah

 

Dobro za kilometre ne vem to?no je pa bila relacija Lj(mislim da rudnik) nekje na pija?i in koper konec avto ceste povpre?na hitrost je bila okoli 160 najvi?ja pa 215 po ?tevcu seveda oz kolikor je ?lo.Ja to je zame terjanje ko tanka? in ?ez ka?no uro spet :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro za kilometre ne vem to?no je pa bila relacija Lj(mislim da rudnik) nekje na pija?i in koper konec avto ceste povpre?na hitrost je bila okoli 160 najvi?ja pa 215 po ?tevcu seveda oz kolikor je ?lo.Ja to je zame terjanje ko tanka? in ?ez ka?no uro spet :P

 

 

a nis reku Dom?ale-KP? :hohoho:

 

 

druga? pa,..wtf??? ?ez kk?no uro? in pol sm mislla da sm js usekana k sm spraznla tank u 3h dneh <_< (ok ne ?tejem dal?ih relacij recimo vikend u Zadru itd. k sm res ?la tankat soboto dopoldne nasledn dan pa spet)

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a nis reku Dom?ale-KP? :hohoho:

druga? pa,..wtf??? ?ez kk?no uro? in pol sm mislla da sm js usekana k sm spraznla tank u 3h dneh <_< (ok ne ?tejem dal?ih relacij recimo vikend u Zadru itd. k sm res ?la tankat soboto dopoldne nasledn dan pa spet)

 

Ja sej relacija je bila dom?ale-koper!!!Samo sva se z kolegom ?e prej ustavla na pija?i da je ?e svojo iskat k tm nekje dela.No sej nima veze vem da sem takrat do kopra in nazaj porabil cel kestel bencina in to v parih urah bila je pa koperska no? :D

 

Druga?e je bil motor 1.6 in takrat ko sem ra?unal je imel zelo zelo visoko porabo!!!Ko pa je bila umirjena vo?nja je pa pil okoli 8 litrov. :ne vem:

 

Divjaki!!!! Ne vem kak vam lahko avti tolko pijejo??? :P:hohoho:

 

Ja eni mormo divjat drugim pa to uspe brez tega :P:D:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a si morte mislt,..sej naute verjel,..

 

mi je uspel zapisat (ja u roza blokec z pli?astim svin?nikom) kdaj sm ?la tankat itd itd,..tko da bom mela tud js "nera?unalni?ko" porabo zra?unano,..

 

matr sm ponosna sama nase :bravo:

 

 

 

 

:hohoho::hohoho::P:hohoho::hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dose?ek? a misl? da cilam na min. porabo?

 

Hmm,?e pa cila? na maksimalno,pol pa tvoja poraba sploh ni kak dose?ek! :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.