Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Evo, sem ravno se?tel cifre in nastavil nov blokec za pisat... poraba pikakom , kaj je ?e to ? :blush::D

 

Po dobrem letu zaplinjene vo?nje se lahko "pohvalim" s slede?imi ?tevilkami.

Na prevo?enih 16936 km , je steklo to?no 1700 litrov plina in 104 litre benza.

 

Veliko ,malo , primerno.. se spla?a imet lpg..? :ne vem:

 

jah kilometrov ni veliko ampak to ti pravi

 

1700*0,66 + 104*1,1 za lani = 1236?

 

Samo benz pri isti porabi je to 1985? torej velik prihranek (pol instalacije - ?e dela? 30k na leto je pa? v enem letu povrnjeno

 

Dizel? tebi po teh podatkih zre 10,5L na 100 - boh ne daj da bi bil brez LPG, reci pi?i dizel 7,5L pri 16936km = 1270L * 1,2 =1525?

 

Al sem narobe zra?unal al si pri?paral??? In to orngi pri?paral toliko da se drugo polovico dobis za napeljavo :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jah kilometrov ni veliko ampak to ti pravi

 

1700*0,66 + 104*1,1 za lani = 1236?

 

Samo benz pri isti porabi je to 1985? torej velik prihranek (pol instalacije - ?e dela? 30k na leto je pa? v enem letu povrnjeno

 

Dizel? tebi po teh podatkih zre 10,5L na 100 - boh ne daj da bi bil brez LPG, reci pi?i dizel 7,5L pri 16936km = 1270L * 1,2 =1525?

 

Al sem narobe zra?unal al si pri?paral??? In to orngi pri?paral toliko da se drugo polovico dobis za napeljavo :jupiii:

 

Mogo?e cena avtoplina:

 

Avtoplin Petrol

Datum Maloprodajna cena [EUR/L] Prodajna cena brez dajatev Tro?arina DDV

01.01.2011 0,79100 0,58817 0,07100 0,13183

 

 

 

Je pa res da so podatki za lansko leto tako da bo cena kar OK. Kolikor sem sam zra?unal na brzino je bolj realno na teh kilometrih prihranek okoli 400 ojrov investicija se verjetno v 3- 4 letih povrne ?e ne mislijo plina kaj divje dra?it.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jah kilometrov ni veliko ampak to ti pravi

 

1700*0,66 + 104*1,1 za lani = 1236?

 

Samo benz pri isti porabi je to 1985? torej velik prihranek (pol instalacije - ?e dela? 30k na leto je pa? v enem letu povrnjeno

 

Dizel? tebi po teh podatkih zre 10,5L na 100 - boh ne daj da bi bil brez LPG, reci pi?i dizel 7,5L pri 16936km = 1270L * 1,2 =1525?

 

Al sem narobe zra?unal al si pri?paral??? In to orngi pri?paral toliko da se drugo polovico dobis za napeljavo :jupiii:

 

Mal si pristransko ceno diesla dal za 0,1? vi?jo od cene benza kar takoj zvi?a ceno pri dieslu za ve? kot 100? :blush:

 

?e pa bi to?no te podatke dal na trenutne cene na Petrolu pa slika za LPG ni ve? tolk ro?nata :o

 

LPG+benz = 1675? (pri povpre?ni porabi cca 10,5l/100km)

benz = 2039? (+364? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 9,5l/100km)

diesel = 1572? (-103? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 7,5l/100km)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Matr 10.5 se mi zdi kar velika poraba za 2.0 benz oz., kva pa vem, odvisn od re?ima vo?nje! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal si pristransko ceno diesla dal za 0,1? vi?jo od cene benza kar takoj zvi?a ceno pri dieslu za ve? kot 100? :blush:

 

?e pa bi to?no te podatke dal na trenutne cene na Petrolu pa slika za LPG ni ve? tolk ro?nata :o

 

LPG+benz = 1675? (pri povpre?ni porabi cca 10,5l/100km)

benz = 2039? (+364? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 9,5l/100km)

diesel = 1572? (-103? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 7,5l/100km)

 

govora je o letu 2010 in je izra?un je tam tam enak za dizla in bencinarja - tudi po tvoje ?e primerja? 1572 proti 1675 pri razliki 3h litrov porabe je fant na bolj?em ker ma bencinarja :) 100? razlike v servisu - grem stavt. Naj omenimo ?e ceno novega avtomobila?

 

Skratka spla?a se ti...?e ne drugega si na istem - najbolj po?teno povedano - s tem da ma? bencinarja

 

realno je takole:

http://www.petrol.si/ponudba-na-servisih/z...e-cen#petrol-95

izberi diesel, 95 in Avtoplin

 

Pa je razvidno - benz povpre?no 1,2, diesel 1,15 ampak lpg povpre?no ne ve? kolikor sem dal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej ni? ne oporekam - sam gola dejstva sem napisal pa je spet ogenj v strehi :hohoho::hohoho:

 

 

Aja Jures sem sli?al, da baje servisi za plinsko napeljavo tud niso zastonj pa Flashlube teko?ina ima tudi svojo ceno :blush:

 

Se ne kregam sam dejmo vsa dejstva na mizo ne pa da je takoj treba vedno servis diesla omenit kot pa da so ostali servisi djabe. :blush:

 

Pa da se tole spet ne bo razvilo v neverending flamewar LPG vs. benz vs. diesel je tu moje mnenje.

 

?e ?e ima? bencinarja in so tvoje vo?nje v kosu dalj?e od 10km oziroma, ?e ti je bencinar bolj v?e? je LPG nadvse dobra zadeva in ti definitivno pomaga pri zni?evanju stro?kov. Ve? kot prevozi? bolj se pozna razlika.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej ni? ne oporekam - sam gola dejstva sem napisal pa je spet ogenj v strehi :hohoho::hohoho:

Aja Jures sem sli?al, da baje servisi za plinsko napeljavo tud niso zastonj pa Flashlube teko?ina ima tudi svojo ceno :blush:

 

Se ne kregam sam dejmo vsa dejstva na mizo ne pa da je takoj treba vedno servis diesla omenit kot pa da so ostali servisi djabe. :blush:

 

Pa da se tole spet ne bo razvilo v neverending flamewar LPG vs. benz vs. diesel je tu moje mnenje.

 

?e ?e ima? bencinarja in so tvoje vo?nje v kosu dalj?e od 10km oziroma, ?e ti je bencinar bolj v?e? je LPG nadvse dobra zadeva in ti definitivno pomaga pri zni?evanju stro?kov. Ve? kot prevozi? bolj se pozna razlika.

 

moj je bil zastonj in brez flash luba :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moj je bil zastonj in brez flash luba :)

 

Ti ki ma? privilegije - vpra?i ostale, ki morajo po redni poti :blush:

 

takole se je recimo na frumu a.com oglasil direktor podjetja, ki vgrajuje plinske naprave Prins, ko je bila debata o cenah servisov

 

Spo?tovani,

 

ker smo opazili, da prihaja v tem forumu do popolnega zavajanja okrog servisov in "obljubljenih cen" pri napravah PRINS se moramo oglasiti.

 

1.

?al za pisanje v Financah ne moremo odgovarjati. Te?ava pri nekaterih novinarjih je, da pi?ejo na pamet in pri tem je o?itno pri?lo do napake.

O?itno so spra?evali ?e katerega drugega monterja ali proizvajalca, ki jim je dal ceno 50 EUR.

Pri nas se cene gibljejo od 60 EUR naprej in so odvisne od tega za kateri servisni interval gre.

Najdra?ji servis je lahko 180 EUR na 120.000km (gre za kompletno menjavo filtrov in membran na uparjalniku).

Tega servisa pa ?e nih?e ni pla?al v celoti, ampak so vsi dobili popust. Ta servis tako stane 140 EUR s popustom.

Celotna cena vzdr?evanja naprave do 150.000km bi bila tako 420 EUR.

TUKAJ NAJ POUDARIM, DA BI V PRIMERU, ?E BI V SLOVENIJI PLIN IMEL ENAKO KAKOVOST IN ?ISTOST KOT NAPRIMER V NEM?IJI, NIZOZEMSKEM,... IMELI SERVISNI INTERVAL NA 50.000 KM OZIROMA CELO 75.000KM. TOREJ BI BIL STRO?EK SERVISOV DO 150.000KM LE OD 150 EUR DO 250 EUR.

 

2.

Ta, ki se zgra?a zaradi cene servisa 150 EUR naj pove, da je pla?al tako za servis kot za dve Valve Care teko?ini.

Da ne bo pomote! Pri nas NE ?ISTIMO filtrov kot se pi?e, temve? jih zamenjamo v celoti.

 

3.

Trenutno je pri nas na 15.000km (le za dolo?ena vozila) brezpla?en pregled, za vse pa velja obvezni servisni interval na 30.000km. Takoj, ko se kvaliteta plina izbolj?a v tolik?ni meri, da bo omogo?ala podalj?anje servisnega intervala bomo to tudi storili.

 

4.

Valve Care deluje popolnoma druga?e kot ostale naprave za mazanje ventilov. Zaradi kvalitete izdelave in ?rpalke (ta deluje s pritiskom od 20-40 varov !!), ki jo uporablja je precej dra?ji od ostalih. Poleg tega ima 100% divider sistem, ki vbrizga popolnoma enako in natan?no koli?ino teko?ine v vsak cilinder posebej.

Poraba teko?ine je odvisna od porabe plina. je edini sistem, ki uporablja za natan?en izra?un mazanja porabo goriva.

Tako je poraba od 4.000km (Porsche Cayenne, ...) do 30.000km (Renault Clio 1.2, ...).

 

5.

Cena servisov in vgradnje na Honda servisih je dolo?ena s strani Honde in nanjo ne moremo vplivati.

 

Upam, da smo odgovorili na ve?ino va?ih pisanj in podali natan?ne odgovore.

 

Lep pozdrav

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej ni? ne oporekam - sam gola dejstva sem napisal pa je spet ogenj v strehi :hohoho::hohoho:

Aja Jures sem sli?al, da baje servisi za plinsko napeljavo tud niso zastonj pa Flashlube teko?ina ima tudi svojo ceno :blush:

 

Se ne kregam sam dejmo vsa dejstva na mizo ne pa da je takoj treba vedno servis diesla omenit kot pa da so ostali servisi djabe. :blush:

 

Pa da se tole spet ne bo razvilo v neverending flamewar LPG vs. benz vs. diesel je tu moje mnenje.

 

?e ?e ima? bencinarja in so tvoje vo?nje v kosu dalj?e od 10km oziroma, ?e ti je bencinar bolj v?e? je LPG nadvse dobra zadeva in ti definitivno pomaga pri zni?evanju stro?kov. Ve? kot prevozi? bolj se pozna razlika.

 

 

ne vemm kaj vsi govorijo o neki veliki ceni servisa za dizla-moj naslednji redni servis (olje, oljni filter, filter kabine) z delom me bo ko?tal cca 80?. Kar se mi ne zdi drago!

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vemm kaj vsi govorijo o neki veliki ceni servisa za dizla-moj naslednji redni servis (olje, oljni filter, filter kabine) z delom me bo ko?tal cca 80?. Kar se mi ne zdi drago!

 

lp

 

Mah meni se zdi da nekateri se drzite dizla kot pijanec hloda in ne odstopate od tega. Pa ne me narobe razumet, mam in mel dizle, kot tudi LPG.

 

Skratka, ?e ti je bolj v?e? bencinar potem defakto LPG in si na istem.

 

Meni osebno so ljub?i bencinski konji, ampak teh mora biti toliko ve? kot pri dizlu in si kljub mo?nej?em motorju na istem.

Pozimi mi je dizel katastrofa, brez Webasta je u?as, trese ko ....pa samo poglejte (na?tejte napake dizlo in bencinarjev tam od 3h let naprej v na?em forumu - o teh vzdrzevanjih govorim + olju za DPF)

 

?e pa kdo doma servisira ali pri frendu je pa to poceni ja....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, lepo ste razpisali , in prera?unali, hvala.. :bravo:

 

Sam ne se kregat , pa bo vse kul..pa?, takle mamo ,to so dejstva.

 

Poraba plina preko 10 l. se mi zdi prevelika, tega nisem pri?akoval.

Ajde, da bi tudi prej bencina toliko skuril ,bi bilo to v redu.

Toda ,pred vgradnjo plina je bila poraba benza povpre?no nekje okoli 8,7

?e se prav spomnim, nisem nikoli bele?il, to dejstvo pa neprijetno spremeni ra?unico.

 

?e bi delal ve? km letno, vozil dnevno po AC bi gotovo spet vzel dizla..

 

Sem pa opazil poleti ,na poti proti morju ,da s hrva?kim plinom ne pridem nikamor ,takoreko?...

Motor je toliko izgubil na mo?i, da je tempomat sam izklapljal na dalj?ih klancih.

Samo debelo sem gledal ,ni? mi ni bilo jasno, potem sem dojel, da ni z avtom ni? narobe

,da je problem v plinu.

 

In enormno je po?rl, ?e bol me je presenetilo, da ga je ?lo v tank 10-15 litrov manj kot doma..

Tu uspem narediti z enim polnjenjem komot preko 500 km ,v lepi njihovi sem komaj zvozil 300..!

Okej, avtocesta , poletna vro?ina... ampak vseeno ,taka razlika ?

 

Vgrajen je teko?i vbrizg ,torej brez uparjalnika, dodatnega mazanja ventilov nima,

tankam vedno na Petrol Kajuhova, mi je mimogrede na vsakodnevni poti, le ta pa je

primestno mestna ,vsakdanje gu?vanje v Lublano in nazaj ,ni? po AC ali obvoznici..

 

Na?eloma po za?etnih te?avah zadeva deluje v redu. Na?eloma...

Ker z zimskim mrazom ,pod nulo, se je spet pojavilo zoprno cukanje ob speljavanju.

Zadeva je zelo mote?a v mestni vo?nji ,ko se cijazim v cincajo?i koloni, prva, druga,prva..

 

Hecno je to da ob polnem tanku tega cukanja skoraj ni, potem pa bolj ko je prazen, bolj divje

zna avto posko?it ob pohojenem gasu v prvi, naprej druga ,tretja ,pa ni ve? te?av.

 

Tako da ..kaj naj re?em po dobrem letu plinske vo?nje ?

Nisem ravno preve? navdu?en ,no...

 

 

Takoj vzamem nazaj staro 6ko.. bila je dizel brez dpfja...

?al jih ne delajo ve?.. Slava ji.. ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja pozimi je problem s petrolovim lpgjem to je znano.

 

Zanimivo jaz sem pa s hrva?kim ve? naredil, ampak napeljava z uparjalnikom....tudi na tem je nekaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah meni se zdi da nekateri se drzite dizla kot pijanec hloda in ne odstopate od tega. Pa ne me narobe razumet, mam in mel dizle, kot tudi LPG.

 

Skratka, ?e ti je bolj v?e? bencinar potem defakto LPG in si na istem.

 

Meni osebno so ljub?i bencinski konji, ampak teh mora biti toliko ve? kot pri dizlu in si kljub mo?nej?em motorju na istem.

Pozimi mi je dizel katastrofa, brez Webasta je u?as, trese ko ....pa samo poglejte (na?tejte napake dizlo in bencinarjev tam od 3h let naprej v na?em forumu - o teh vzdrzevanjih govorim + olju za DPF)

 

?e pa kdo doma servisira ali pri frendu je pa to poceni ja....

 

 

Mah, meni osebno sploh ni fore, al je bencinc ali dizl. Ko sem kupoval 6, se pri nas pa? ni dobilo bencinarjev. Pa tudi predelava na plin mi ne pride v po?tev, ker imam najblji?jo LPG ?rpalko dobrih 50 km stran. Mi pa gre na ?ivce, ker se v teh debatah zmeraj toliko poudarja, koli stanejo servisi za dizla. Se strinjam, da je veliki bolj drag, ter tudi to, da gre lahko ve? narobe pri dizlu kot pri bencinarju. Vendar pa je v mojem primeru, ko ni ve? garancije, servis res poceni oz primerjiv z bencinarjem-sama vo?nja pa je bolj poceni!

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah, meni osebno sploh ni fore, al je bencinc ali dizl. Ko sem kupoval 6, se pri nas pa? ni dobilo bencinarjev. Pa tudi predelava na plin mi ne pride v po?tev, ker imam najblji?jo LPG ?rpalko dobrih 50 km stran. Mi pa gre na ?ivce, ker se v teh debatah zmeraj toliko poudarja, koli stanejo servisi za dizla. Se strinjam, da je veliki bolj drag, ter tudi to, da gre lahko ve? narobe pri dizlu kot pri bencinarju. Vendar pa je v mojem primeru, ko ni ve? garancije, servis res poceni oz primerjiv z bencinarjem-sama vo?nja pa je bolj poceni!

 

lp

 

O verjamem da je izven garancije vse ceneje - :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je tut prakti?no ?e vseen s ?im se vozim, zna bit nasledn voz celo Traktorskega pogona, razlog pa ve samo Madmax in morda ?e kdo, ?e bi bil pa? avto primerne sorte! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam venturi LPG sistem ?e skor 2,5 leti. Sestavljen je iz 4 (5) delov: 1-rezervoar s priklju?kom, 2-multiventil, 3-uparjalnik, 4-preklopni modul (5-cevne povezave). Naredil sem 35kkm brez problemov. Do sedaj ?e nisem delal LPG servisa. Izredno zadovoljen.... :danzoman:

Poraba relacija cca 9L, AC cca 10L, mesto cca 11L (pozimi tudi do 12) + 2 do 4 dcl bencina.

Pred vgradnjo je pil pribli?no 1L manj bencina kot zdaj LPG-ja.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, lepo ste razpisali , in prera?unali, hvala.. :bravo:

 

Sam ne se kregat , pa bo vse kul..pa?, takle mamo ,to so dejstva.

 

Poraba plina preko 10 l. se mi zdi prevelika, tega nisem pri?akoval.

Ajde, da bi tudi prej bencina toliko skuril ,bi bilo to v redu.

Toda ,pred vgradnjo plina je bila poraba benza povpre?no nekje okoli 8,7

?e se prav spomnim, nisem nikoli bele?il, to dejstvo pa neprijetno spremeni ra?unico.

 

?e bi delal ve? km letno, vozil dnevno po AC bi gotovo spet vzel dizla..

 

Sem pa opazil poleti ,na poti proti morju ,da s hrva?kim plinom ne pridem nikamor ,takoreko?...

Motor je toliko izgubil na mo?i, da je tempomat sam izklapljal na dalj?ih klancih.

Samo debelo sem gledal ,ni? mi ni bilo jasno, potem sem dojel, da ni z avtom ni? narobe

,da je problem v plinu.

 

In enormno je po?rl, ?e bol me je presenetilo, da ga je ?lo v tank 10-15 litrov manj kot doma..

Tu uspem narediti z enim polnjenjem komot preko 500 km ,v lepi njihovi sem komaj zvozil 300..!

Okej, avtocesta , poletna vro?ina... ampak vseeno ,taka razlika ?

 

Vgrajen je teko?i vbrizg ,torej brez uparjalnika, dodatnega mazanja ventilov nima,

tankam vedno na Petrol Kajuhova, mi je mimogrede na vsakodnevni poti, le ta pa je

primestno mestna ,vsakdanje gu?vanje v Lublano in nazaj ,ni? po AC ali obvoznici..

 

Na?eloma po za?etnih te?avah zadeva deluje v redu. Na?eloma...

Ker z zimskim mrazom ,pod nulo, se je spet pojavilo zoprno cukanje ob speljavanju.

Zadeva je zelo mote?a v mestni vo?nji ,ko se cijazim v cincajo?i koloni, prva, druga,prva..

 

Hecno je to da ob polnem tanku tega cukanja skoraj ni, potem pa bolj ko je prazen, bolj divje

zna avto posko?it ob pohojenem gasu v prvi, naprej druga ,tretja ,pa ni ve? te?av.

 

Tako da ..kaj naj re?em po dobrem letu plinske vo?nje ?

Nisem ravno preve? navdu?en ,no...

Takoj vzamem nazaj staro 6ko.. bila je dizel brez dpfja...

?al jih ne delajo ve?.. Slava ji.. ;)

 

Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ?

 

Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.

To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.

Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem.

 

Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se pa danes pregre?il in sem kar konkretno ?ez omejitev vozil proti MB. Res se mi je mudilo in ni bil druge ?anse in hvala bogu je blo suho in zelo prazna AC. Aja poraba na TDI-ju je bla 8 litrov :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
    • https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=19557553
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.