Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Nisem ?el ?e tja samo fizika, energije (potencialna, kineti?na) pa so mi ?e kar poznane :P

 

je pa res, da na zemljevidu zgleda pa? dol :hohoho:

Pa verjetno je tudi to res, da je zelo hud udarec za nekatere Petrol haterje, ker kako je sploh mo?no, da s Petrolom porabi manj kot z Shellovim superduper extra full kvalitetnim dieslom. :blink: :ne vem:

 

:jezicek::hohoho::hohoho:

 

Alex mora samo ?e dodati vpliv guzve....nazadnje sem jaz stal na tej cesti 3 ure s prvo :angry2::angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex mora samo ?e dodati vpliv guzve....nazadnje sem jaz stal na tej cesti 3 ure s prvo :angry2::angry2:

 

Pa to je to... s tem stavkom si povedal natan?no vse in vsakomur, ki posku?a razlagat kako je z enim gorivom poraba velik ni?ja pri tem pa je navedel isto situacijo kot jo je imel Alex.

 

Ne gre to tako - ?e ho?e? izlo?it vse mo?ne vzroke za napako je treba vsaj 15-20 tankov narest z enim gorivom in ravno toliko z drugim, da se sigurno izni?ijo vse nepravilnosti.

 

V Alexovem primeru podatka o porabi ne povesta ni? o kvaliteti goriva ampak le to, da je mel precej nizko porabo :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to je to... s tem stavkom si povedal natan?no vse in vsakomur, ki posku?a razlagat kako je z enim gorivom poraba velik ni?ja pri tem pa je navedel isto situacijo kot jo je imel Alex.

 

Ne gre to tako - ?e ho?e? izlo?it vse mo?ne vzroke za napako je treba vsaj 15-20 tankov narest z enim gorivom in ravno toliko z drugim, da se sigurno izni?ijo vse nepravilnosti.

 

V Alexovem primeru podatka o porabi ne povesta ni? o kvaliteti goriva ampak le to, da je mel precej nizko porabo :bravo:

 

in da se je imel fajn :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in da se je imel fajn :D

 

To pa je definitivno res. :bravo:

Je pa bilo zanimivo,da nismo meli ?isto ni? gu?ve ne za dol ne za gor.Tempomat in pi?i.

?e podatek,da sem z postanki za kosilo in "pi?anjem" porabil manj kot 5 ur,pove vse.

 

Jures, res je,da se vzpenja? skozi tiste nemogo?e tunele proti Livornu,je pa tudi res,da se spu??a? za nazaj proti Kopru.V glavnem,kot je ugotovil ?e Boss,?tarta? na 0 metrih in kon?a? na ni? metrih(Koper) z enako distanco.

Za nazaj smo meli ?e ve? stvari (razprodaje,spominki iz Sardegne in korzike),tako,da te?a je bila mogo?eres ve?ja.

 

?e kdo misli,da mu avto ne potegne dovolj,naj ga nakrga-natovori kot je bil moj in ko bo spet prazen,bo mislil,da so vgradili ?e eno turbino noter. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kdo misli,da mu avto ne potegne dovolj,naj ga nakrga-natovori kot je bil moj in ko bo spet prazen,bo mislil,da so vgradili ?e eno turbino noter. :P

 

to pa dr?i 100%, tudi s polno nalo?enim ozvo?enjem se pri dizlu opazi veliko razliko. ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No pa mi je ratal :) ...cca. 210km, 90% avtocesta, vo?nja med 130-150km/h = povpre?na poraba to?no 8.0litra. Moram pa povedat da je bla vo?nja tako booooring, skor me je ?e gle?enj za?el bolet ker sem se gasa mogu res rahlo dotikat :hohoho: ...avto se mi je pa smilil ko je pri 130 km/h - 3.900 rpm :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja mx5 ima res majhno porabo...

prvi tank 6.8l/100km na poti nazaj iz pristine, drugi pa na avtocesti pod 140km/h nisem sel (streha dol itak) pa okroglih 9.0l/100km..glede porabe je ta avto res carski

 

Moja ma se vedno benz od marca 2011 po 8000km. Beat this :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Grega, sm mislu da je tole hec, ker mi je ful ?udno, da pri tej motorizaciji nima tempomata (zadevo uporabljam zelo pogosti, zlasti po naseljih, na AC pa itaaak)! :blush:

 

Jaz pa se trenutno vozim z LPG-jem 9,5 na 100 prevo?enih, kar ni tolk slabo, je pa res da je ne priganjam (AC je strup za popre?no porabo pri tejle 6-ki)! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poraba od slo do CZ narejenih 1100km povp.poraba 8.1l/100km pri hitrosti po ace med 140 in 170km/h

Pa preden se kdo zapi? v podatek naj upo?teva da je tudi klanec navzdol :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gorenc! ?para? GTA-jko :jezicek::hohoho:

 

ej js mam za ti?at kaj drugega :harhar: ti ve? o ?em jaz govorim :hudicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

 

Tole mazdo je treba pa matrat po mestu, da je nad 7 :jupiii::jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi,da je ene vrste "?parov?ek"? :P ?e bolj?i rezultat kot Wagni. :zvizga:

 

se mi zdi da powerbox v tem avtu dela svoje :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kako ti rata, jebemti...jest pa pod 7 ne pade sploh. ?e se fjakam po AC velik, pol sm en plunk pod 7, drga? pa kr skoz 7+ pa ne bi reku da ga trajbam skos ko vosla. AV vozim med 120 in 150, po mestu pa tud precej pridno ?altam, da ga ne matram v obratih.

Mam pa na sumu, da sm avto chippan dobil, ker mi je prve tri tanke ?rl manj, po ob?utku letel bolj, potem pa je ?el na Gamo na ra?unalnik in tm se je najverjetneje konjenica nastavila na originalni program. Od takrat se mi zdi, da je avto bolj len pa tud poraba je ?la gor.

 

Edit:

Pa ?e moj link na porabi, ?ist druge ?tevilke...

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11439

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kako ti rata, jebemti...jest pa pod 7 ne pade sploh. ?e se fjakam po AC velik, pol sm en plunk pod 7, drga? pa kr skoz 7+ pa ne bi reku da ga trajbam skos ko vosla. AV vozim med 120 in 150, po mestu pa tud precej pridno ?altam, da ga ne matram v obratih.

Mam pa na sumu, da sm avto chippan dobil, ker mi je prve tri tanke ?rl manj, po ob?utku letel bolj, potem pa je ?el na Gamo na ra?unalnik in tm se je najverjetneje konjenica nastavila na originalni program. Od takrat se mi zdi, da je avto bolj len pa tud poraba je ?la gor.

 

Edit:

Pa ?e moj link na porabi, ?ist druge ?tevilke...

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11439

 

Hja ne vem...avto res ne ?re....pa imam pon-petek res samo kratke relacije pol pa vikend Rovinj.....ker ne zaupam range-u po BCju grem vsaki? malo dlje ampak po tankanih litrih se vidi da bi lahko naredil 1000km....(sem komaj 53L not spravu)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e moj link na porabi, ?ist druge ?tevilke...

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11439

 

 

ni? sekirat... Mazda je to... to pa? tolko pije ;)

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4355

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.