Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kdaj si to kupu pr Hoferju pa kolk je bla cena? Sm zadn? najdu enga od Uniorja pa me je na rt vrgl k sm ceno vidu.

 

Lp, S

 

Cena je ?e bla 18? (+- 1 ?). Kupil sem pred 1 tednom. V avstriji, kjer nabavljajo ve?je koli?ine kto v slo jih ?e 100 % imajo. V sloveniji pa se po moje ?e tudi da dobit.

Napisano

Kakorkol, vulkanizerji so v veliki ve?ini ignoranti, ki za svojih 50? kolikor nam iz ?epa ukradejo naredijo ve?krat ?kodo namesto koristi. Kot prvo, bi moral vsaj prvih nekaj navojev zavrteti na roke, da se vijak/matica usede. Kot drugo, pi?tola ja, kot prihranek ?asa in za odtegovanja, ampak ne na polno, da potem z momentom nima? kaj ve? po?eti. In kot zadnje, z momentom okol avta. Ma? pa en kup "mojstrov" ki pravjo da ima? ob?utek, mamo jim. Ne vem a so potem moment klju?i za amaterje? Amatersko orodje ne ko?ta po 100 in ve? ? kolikor je verjetno potrebno dati za dober moment klju?.

 

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

 

Za to, da zadevo pimem v roke to?no 2x na leto je hoferjev momentklju? za 18? vsaj zame zadosti dober. Dati 100 in ve? evrov pri tako majhni frekvenci uporabe se mi ne zdi najbolj smiselno.

Za profesionalno uporabo so kriteriji zagotovo vi?ji - tam si ?lovek ne more privo??it slabega orodja.

 

Lp

M

 

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

 

Sicer pa pomoje isti klju? z druga?nimi nalepkami prodajajo v Interdiskontu. Nisem pa prepri?an kako zelo natan?en je. Generalke ne bi ?el delat z njim. :P
Napisano

No to sem se ?e enkrat spra?eval kje bi to dal stestirat. ?e kdo ve?

 

Vzame? 2 moment klju?a (eden tak ta orng)in jih nasadi? skupaj, nastavi? na isto in poslu?a? katri prej-kasneje po?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@Mazda 6 Combi: Bo ?e dr?alo: najprej s prsti, potem pnevmatika in na koncu, ko je avto na tleh ?e moment klju?. Na 16 let stari Astri nisem imel nobenih te?av z vijaki, pa jih nisem nikoli mazal.

 

Ampak naj strojniki to povejo: ti vijaki naj bi bili samozatezni, se pravi, da se ne more sam od?raufat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

Napisano

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

 

tak?ne primere smo v?asih re?evali s kladivom. Enkrat udari? po ?raufu, pol pa ga lahko odtegne?.
Napisano

Nikoli se ne odteguje ali zateguje z ra?no, vedno z palico in ?e je potrebno se jo ?e podalj?a ali pa uporabi kladivo.

 

 

Pa glede "samozateznih" vijakov, te ki dr?ijo kolesa 99% niso samozatezni, so samo narejeni v konus. Samozatezne si jaz predstavljam tiste matice, katere imajo na koncu vgrajeno plastiko ali gumo.

 

 

PS: Nisem strojnik :blush:

Napisano

Samozateznih vijakov ?e nikoli nisem videl. Mislim pa da obstajajo samozatezne navojne zveze - o tem bi vedeli ve? strojniki. Primer so pedala na biciklu, eno ima lev drugo desen navoj, zategujemo jih s poganjanjem. (Odtegujemo pa z metersko cevjo na klju?u, ki bohnedaj da je ?ungalunga izdelave.)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Samozateznih vijakov ni , so pa varovalne matice ki imajo na kocu vgrajeno plo?evino ali pa plastiko ki prepre?uje opdvitje.

 

Za matice-vilake ki pa so rizi?ni za odvitje ponavadi naredijo navooj v nasprotno stran vrtenja, tako da se zamnj?a mo?nost odvitja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zaradi tak?nih al druga?nih ?lamparij pri zategovanju vijakov, mi je en pacient (bol? zanga, da ne vem kdo to je bil) POSTRANI na silo zategnil vijak in mi je pri leto?nji zimski sezoni, ko je le-tega mehankar hotel od?ravfati, dobesedno posnelo skoraj celoten navoj na vijaku!! :(

No, piko na i je pa naredil ta drug mehankar, k sm mogu urgentno plo??ice menjat! ?u vijak u maloro :angry: ! Ko, da se dej na tri vijake vozim! Sam dej pa gruntam kaj me bo ceneje pr?l: menjava pesta ali na novo navoj naredit! :vskalo:

 

:D menjat vijak se iz pesta ven zbije in vstavit novega cist simpl

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 6 let kasneje...
Napisano

Tudi jaz sem ravno danes kupil moment kljuc (hofer) in bi imel za ostale uporabnike, kateri ga ravno tako uporabljate nekaj vprasanj.

- Na koliksno vrednost zategujete vijake za alu feltne (mazda 6 17ke). Nekje sem prebral, da 120nm, drzi?

- Ali pred menjavo kaj podmazete pesto in vijake. Kot vidim so si mnenja zelo razlicna, nekateri pravijo da ja, nekateri pa ne. Navorni kljuc sem kupil izrecno in samo za zategovanje vijakov pri menjavi platisc, zato sem ga tudi kupil iz hoferja. Sprasujem pa zato, ker nebi rad imel kakega pocenega vijaka (sraufa) ali kaj podobnega :).

Napisano

meni se je alu plati??e na 323f pri 110 Nm odvijalo (to so bila navodila proizvajalca plati??) potem sem jih zategoval z 120 Nm in je bil mir. 

 

A original je pa samo 115 Nm?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Untuk menghubungi Penjual Tokopedia adalah WA .62,815,4038.393. Anda bisa menggunakan nomor ini untuk mendapatkan bantuan Tokopedia..
    • A bojo zdej vsi radiji, lesnine, banke, lidlu za novo leto mel nagradne igre s 14 mesecno vinjeto 🤪
    • Peljal staro železo sosedom Senegalcem (al kaj so že) in dobil 20€😁
    • Lepo pozdravljeni spoštovani forumaši in vozniki/voznice Mazde CX-30,    enkrat v preteklosti ste mi že prijazno odgovorili na vprašanja, zdaj se zopet obračam na vas. Počasi se bliža čas nakupa novega avta (pomlad 2026) in že dve leti berem in prebiram vse informacije glede Mazde CX-30 verzija Homura, ker bo najverjetneje to moj novi prihodnji avto. Do sedaj sem več kot 16 let vozila Toyote, s katerimi nikoli ni bilo nobenih problemov (redni servisi in menjava ploščic/svečk sicer pa sistem tankaj/vozi) in me zanima, ali lahko pri Mazdi CX-30 pričakujem enako zanesljivost? Vedno sem kupovala nove avte, Mazda ne bo nobena izjema, vedno servisiram na uradnih servisih in vsaj kar se tiče Toyotinih servisev nisem nikoli bila razočarana (zadnjih 10 let servisiram svoj avto v AC Jereb v Izoli). Ko berem vaše izkušnje z Mazdinih uradnih servisev pa sem malo zbegana, ker imate zelo različne izkušnje, ste si pa enotni, da se je bolje izogniti Avtoplusu v Kopru, čeprav mi je ta najbližje. Dva meseca nazaj sem šla informativno se pozanimati glede nakupa v Avtohišo Ferk v Mariboru, kjer so bili zelo prijazni in mi dali standardno ponudbo za 28210 evrov, v času krompirjevih počitnic pa mislim še iti do avtohiše Selmar v Celju in avtohiše Kržišnik v Zagorju pri Savi in šele potem vseeno pogledati Avtoplus.    Glede na vaše izkušnje me zanima, v kateri salon naj grem kupiti avto, oziroma, kje ga naj servisiram tako v času garancije kot po 6 letih, saj se ne bi rada vsakič vozila in prevozila pol Slovenije? Mislim, da je nekaj časa nazaj gospod Bini ali Alex napisal, da se na Obali nahaja en zelo dober mojster za servise Mazd in me zanima, če je on pooblaščen serviser ali bom vseeno morala voziti svojo Mazdo  na Avtoplus ali na drug konec Slovenije prvih šest let?    Morda še to, razlog, zakaj menjujem znamko je ta, da Toyota izdeluje samo še hibride s 3 valjnimi motorji in malo konjažo, kar posledično pomeni, da ne potegnejo avti nikamor, istočasno pa so se podražili za 12k (nov Yaris s solidno opremo recimo stane isto kot Mazda CX-30, ima pa 3 valje in 116 konjev in polovico manj navora). Sama nisem divjak, vozim po omejitvah, vendar na AC človek včasih potrebuje, da avto potegne do 130km in se ne muči v klancih, dnevno se vozim v službo tako po ravnini kot po klancih (cesta Dragonja-Koper in zaledje v času turistične sezone).    Vzela bi pa Mazdo CX-30, 2.5 140 konjev, ročni menjalnik in se že vnaprej opravičujem gospodu Alexu, ker bom kupila Dino motor in ne X izvedbe, sem ziheraš po srcu in se želim samo komot voziti od točke a do b z nekimi normalnimi stroški servisov in rednega vzdrževanja.    Kako zadovoljni torej ste z vašimi CX30, so zanesljive (na čričkanje nisem tako občutljiva) ali ne?   Iskrena hvala za vaše odgovore že vnaprej in pardon za dolg zapis. 
    • Nomor Whatsapp Tokopedia 62.0853-9391-6255 yang Aktif bisa di live Chat untuk membantu semua permasalahan mu Customer bisa langsung berbicara ke CS untuk bantuan lebih lanjut silakan minta bantuan di aplikasi di pusat bantuan Tokopedia Care
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.