Skoči na vsebino

Privijanje vijakov - moment


Priporočeno sporočilo

Kdaj si to kupu pr Hoferju pa kolk je bla cena? Sm zadn? najdu enga od Uniorja pa me je na rt vrgl k sm ceno vidu.

 

Lp, S

 

Cena je ?e bla 18? (+- 1 ?). Kupil sem pred 1 tednom. V avstriji, kjer nabavljajo ve?je koli?ine kto v slo jih ?e 100 % imajo. V sloveniji pa se po moje ?e tudi da dobit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakorkol, vulkanizerji so v veliki ve?ini ignoranti, ki za svojih 50? kolikor nam iz ?epa ukradejo naredijo ve?krat ?kodo namesto koristi. Kot prvo, bi moral vsaj prvih nekaj navojev zavrteti na roke, da se vijak/matica usede. Kot drugo, pi?tola ja, kot prihranek ?asa in za odtegovanja, ampak ne na polno, da potem z momentom nima? kaj ve? po?eti. In kot zadnje, z momentom okol avta. Ma? pa en kup "mojstrov" ki pravjo da ima? ob?utek, mamo jim. Ne vem a so potem moment klju?i za amaterje? Amatersko orodje ne ko?ta po 100 in ve? ? kolikor je verjetno potrebno dati za dober moment klju?.

 

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je :( ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.

 

Za to, da zadevo pimem v roke to?no 2x na leto je hoferjev momentklju? za 18? vsaj zame zadosti dober. Dati 100 in ve? evrov pri tako majhni frekvenci uporabe se mi ne zdi najbolj smiselno.

Za profesionalno uporabo so kriteriji zagotovo vi?ji - tam si ?lovek ne more privo??it slabega orodja.

 

Lp

M

 

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No to sem se ?e enkrat spra?eval kje bi to dal stestirat. ?e kdo ve?

 

Vzame? 2 moment klju?a (eden tak ta orng)in jih nasadi? skupaj, nastavi? na isto in poslu?a? katri prej-kasneje po?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

@Mazda 6 Combi: Bo ?e dr?alo: najprej s prsti, potem pnevmatika in na koncu, ko je avto na tleh ?e moment klju?. Na 16 let stari Astri nisem imel nobenih te?av z vijaki, pa jih nisem nikoli mazal.

 

Ampak naj strojniki to povejo: ti vijaki naj bi bili samozatezni, se pravi, da se ne more sam od?raufat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .

Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa. sramezljiv

Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.

 

tak?ne primere smo v?asih re?evali s kladivom. Enkrat udari? po ?raufu, pol pa ga lahko odtegne?.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikoli se ne odteguje ali zateguje z ra?no, vedno z palico in ?e je potrebno se jo ?e podalj?a ali pa uporabi kladivo.

 

 

Pa glede "samozateznih" vijakov, te ki dr?ijo kolesa 99% niso samozatezni, so samo narejeni v konus. Samozatezne si jaz predstavljam tiste matice, katere imajo na koncu vgrajeno plastiko ali gumo.

 

 

PS: Nisem strojnik :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samozateznih vijakov ?e nikoli nisem videl. Mislim pa da obstajajo samozatezne navojne zveze - o tem bi vedeli ve? strojniki. Primer so pedala na biciklu, eno ima lev drugo desen navoj, zategujemo jih s poganjanjem. (Odtegujemo pa z metersko cevjo na klju?u, ki bohnedaj da je ?ungalunga izdelave.)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samozateznih vijakov ni , so pa varovalne matice ki imajo na kocu vgrajeno plo?evino ali pa plastiko ki prepre?uje opdvitje.

 

Za matice-vilake ki pa so rizi?ni za odvitje ponavadi naredijo navooj v nasprotno stran vrtenja, tako da se zamnj?a mo?nost odvitja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaradi tak?nih al druga?nih ?lamparij pri zategovanju vijakov, mi je en pacient (bol? zanga, da ne vem kdo to je bil) POSTRANI na silo zategnil vijak in mi je pri leto?nji zimski sezoni, ko je le-tega mehankar hotel od?ravfati, dobesedno posnelo skoraj celoten navoj na vijaku!! :(

No, piko na i je pa naredil ta drug mehankar, k sm mogu urgentno plo??ice menjat! ?u vijak u maloro :angry: ! Ko, da se dej na tri vijake vozim! Sam dej pa gruntam kaj me bo ceneje pr?l: menjava pesta ali na novo navoj naredit! :vskalo:

 

:D menjat vijak se iz pesta ven zbije in vstavit novega cist simpl

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 let kasneje...

Tudi jaz sem ravno danes kupil moment kljuc (hofer) in bi imel za ostale uporabnike, kateri ga ravno tako uporabljate nekaj vprasanj.

- Na koliksno vrednost zategujete vijake za alu feltne (mazda 6 17ke). Nekje sem prebral, da 120nm, drzi?

- Ali pred menjavo kaj podmazete pesto in vijake. Kot vidim so si mnenja zelo razlicna, nekateri pravijo da ja, nekateri pa ne. Navorni kljuc sem kupil izrecno in samo za zategovanje vijakov pri menjavi platisc, zato sem ga tudi kupil iz hoferja. Sprasujem pa zato, ker nebi rad imel kakega pocenega vijaka (sraufa) ali kaj podobnega :).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni se je alu plati??e na 323f pri 110 Nm odvijalo (to so bila navodila proizvajalca plati??) potem sem jih zategoval z 120 Nm in je bil mir. 

 

A original je pa samo 115 Nm?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.