Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vidim, da bom mogu ve?krat odpreti tale koti?ek z okvarami.

Temu se re?e oil cooler. Intercooler hladi zrak, ki ga turbina kompresira in po?lje v motor. Ker se stisnjen zrak segreje (pa ?e ?ez vro?o turbino gre) je vmes ta intercooler, ki hladi ta zrak in tako ima motor ve?jo mo? in manj?o mo?nost klenkanja. Torej Jures tamo?en dizel ima dva hladilnika zraka in ne vode ali olja ali ?esarkoli!

Tule se lepo vidi razliko. Uno spodaj (z modrimi objemkami) je intercooler in ima velike cevi ki grejo od turbine do lopute plina. Uno zgoraj (manj?i) je pa oljni hladilnik, ki je lahko priklopljen pri oljnem hladilniku, v blok itd...

Objavljena slika

O ja majster pa gre. ?e ?ez turbino mojega zdaj ?e 20 let starega Nissana sta ?la olje IN voda. Olje jo podma?e, voda pa hladi. Oboje v turbini sicer zavre zato ko ugasne? (tudi, ?e ga prej ?e ?para?) sli?i? brbotanje vode, ki se nahaja v turbini in ceveh okoli nje.

 

Klima pobere kar nekaj konjev, tu ni vpra?anja. Ne vem to?no ampak nekje sem gledal dyno graf avtomobila z vklopljeno in izklopljeno klimo. Razlika je bila mislim, da ?ez 10 konjev na Civicu 1,4. Imajo pa eni avti to urejeno tako, da se pri polnem gasu izklopi. Isto praksa iz Nissana.

 

Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico. :vskalo:

 

?ibedah s son?nimi celicami je imel ?e Xedos 9.

Objavljena slika

 

?e kaj? :P

 

Yep - kako bo vreme ?ez vikend na morju :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?e dost sonce pripeka bi se dal mrbit ?e kej gor spe? - kaj pravi? labi? :hudicek:

33112_1.png

Napisano

?e dost sonce pripeka bi se dal mrbit ?e kej gor spe? - kaj pravi? labi? :hudicek:

 

oziroma priklopit elek. ?ar :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico.

Nevem ?e je stvar povsem to?na, elektro avtomobili imajo na?eloma manj razko?ne klime (po?asneje ohladijo avto). ?ist tako na oko, ?e si privo??i? kilovat za klimo, prijateljeva rx-ka pa ima 40 KWh ?upe v akujih za 270km (brez ?paranja) in ?e omenjeno kilometrino napravi? v treh urah, potem gre od tistih 40KWh za hlajenje 3KWh. Bom ob priliki povpra?al za to?ne podatke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

jjs mam ?e mal trd kompresor pa avto zatrokira ko klimo vklopim. :P

se pa manj pozna kokr na 1.5ki... pa hladilnik je v riti

 

a se sam men zdi 3kwh za avto malo veliko?

Napisano

Water cooled je sigurno tudi.

 

ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju

 

The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre.

 

Pa ve? da ima ?e vedno manj kilovatov kot M6 143 konjev ?

 

a?

 

Zajebal navor sem mislil. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pol bi se ob na?i debati zamislil v istop sistemu v turbaku :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pol bi se ob na?i debati zamislil v istop sistemu v turbaku :whatever:

 

Itaq in pol bi ziher nardil tako da se turbine la?je menjajo, ker ....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ivjo vsem skupaj!

 

mam eno vpra?anje, na katerega tu ?e nisem videl odgovora. in sicer mi je danes na m3 1,6 CD110 po?ila cev puhala. natan?eje gumijasti del cevi od intercoolerja do motorja, ki vodi na zgornjem levem delu nad motorjem v motor. tale gumijasti del je tudi narebren, razpoka pa gre pravokotno ?ez dve rebri. zanima me, ?e mi lahko svetujete kaj glede popravila te razpoke. sam sem razmi?ljal o uporabi teko?e kovine, ker jo ima en prijatelj ?e nekaj malega na zalogi. bi bilo kak?no drugo lepilo bolj?e? mislim, da temperatura zraka v tem delu cevi ni problem(intercooler) , bolj je temperatura motorja, ker je pa? cev tik ob motorju. in ?e mogo?e kdo ve, koliko stane nov tak?en kos.....

 

najlep?a hvala za odgovor!

 

LP

Napisano

?ivjo vsem skupaj!

 

mam eno vpra?anje, na katerega tu ?e nisem videl odgovora. in sicer mi je danes na m3 1,6 CD110 po?ila cev puhala. natan?eje gumijasti del cevi od intercoolerja do motorja, ki vodi na zgornjem levem delu nad motorjem v motor. tale gumijasti del je tudi narebren, razpoka pa gre pravokotno ?ez dve rebri. zanima me, ?e mi lahko svetujete kaj glede popravila te razpoke. sam sem razmi?ljal o uporabi teko?e kovine, ker jo ima en prijatelj ?e nekaj malega na zalogi. bi bilo kak?no drugo lepilo bolj?e? mislim, da temperatura zraka v tem delu cevi ni problem(intercooler) , bolj je temperatura motorja, ker je pa? cev tik ob motorju. in ?e mogo?e kdo ve, koliko stane nov tak?en kos.....

 

najlep?a hvala za odgovor!

 

LP

 

Ne ga srt, ker potem bo pa smo jamranje ko bo kak kos potegnilo v turbino ali pa ?e kam dlje.

 

Moj nasvet kupi novo in ma? mir pa tudi ?e je drago, kar bo na koncu lahko ?e poceni, ?e se loti? re?evanja kot si ga zgoraj opisal.

 

Jure- pri Q7, se sli?i ko ugasne? motor, da ?e laufa pumpa za vodo cca 10 minut, samo se zelo sli?i, tako da ta jo ima ziher.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej ravno zarad razloga kot si ga dal sem razmi?ljal o nakupu novega dela:) ?eprav ok, sem zdej za momentalno(avto sm nucal) porihtal tako, da sem enostavno z ?ico povezal na na?in, da je razpoka zatesnjena(kolkr se pa? da, brez da bi prev? ?ponal, drga? zre?e? kaj. tolk da dr?i svojo original obliko in ne spu??a). potem sem pa ?e zalimal ?rez, tko da bi se res ?udu da pride kaj not. ker prvi?, v nasprotju z atmosfersko polnjenimi motorji ma? tukaj ve? al manj nadtlak. drugi?, ?eprav je guma po?ena, tudi ?e se pojavi podtlak (spu??en gas...), jo ni upognilo navznot. ne gre namre? za gumijasto cev direkt z intercoolerja, ampak uno narebreno pred motorjem. razpoka pa glih na vogalu.....te?ko to zvije navznot, ?e pusti? pr mir.

 

kakor koli, smo ?e dolgi-dokler ne dobim novega kosa bo, do takrat pa?.....kokr sm opisal. ?e ve mogo?e kdo, kje bi se dalo to dobit prek neta, bi se priporo?al.....ker je stvar taka, da mor? uzet original del, tle smo pa pr serviserjih. sicer sem dobil neko stran na netu, ampak ma? za na videz enak del 4 verzije in 4 cene...

 

btw, hvala spekter za odgovor, ampak kokr sm uspeu do zdej izvedet, je cena od 70-120eur. pri serviserjih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.