Skoči na vsebino

kateri karavan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem bencinca 1,8 karavan in se ne morem odlociti med:

 

Mazdo 6 karavan 1,8 ali Toyoto Avensis wagon 1,8

 

Ne vem, kako je z 1,8 motorji pri eni ali drugi znamki...(edino pri 1,8 Avensis Toyota sem slisal, da sta dva morala menjati motorje v garancijskem roku-poraba olja)

 

 

Mi lahko vi olajsate dokoncno izbiro?

 

hvala

 

Jaz

Napisano

Kupujem bencinca 1,8 karavan in se ne morem odlociti med:

 

Mazdo 6 karavan 1,8 ali Toyoto Avensis 1,8

 

Ne vem, kako je z 1,8 motorji pri eni ali drugi znamki...

 

Mi lahko vi olajsate dokoncno izbiro?

 

hvala

 

Jaz

 

Sicer si na Mazda forumu, ve? odgovor :)

Druga?e fantje malo jamrajo ?ez 1.8 motor zaradi odzivnosti, imas bencinarja v mislih ker bi dal plin ali kako?

 

Jaz bi ti predlagal 2.0.....ker predvidevam da je karavan za familijo in kake stvari notri..:)

 

Glede izgleda pa mazda....defacto -

PS verjetno i??e? rabljeno - prva generacija obeh ali kako???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazdin 1.8 ni problemati?en je pa pa? vstopni motor in temu primerno je avto omejeno posko?en. ?e te to ne moti in ve?ino ?asa ne vozi? polno nalo?en bo Mazda6 kr prava izbira.

33112_1.png

Napisano

vem, da je Mazda forum, vseeno upam na nepristranskost. :rispekt:

 

 

Kupil bom novo vozilo, bencinc, nic plina, dizlov ne maram.

 

Glede motorja sploh nisem zahteven in ne potrebujem vec, vozilo bom vozil sam, karavan pac potrebujem zaradi dolgih/lahkih stvari hobija. (najtezja stvar bo pes :D )

 

Avto bo pri meni vec kot 5 let....zato Toy ali Mazda

Napisano

vem, da je Mazda forum, vseeno upam na nepristranskost. :rispekt:

Kupil bom novo vozilo, bencinc, nic plina, dizlov ne maram.

 

Glede motorja sploh nisem zahteven in ne potrebujem vec, vozilo bom vozil sam, karavan pac potrebujem zaradi dolgih/lahkih stvari hobija. (najtezja stvar bo pes :D )

 

Avto bo pri meni vec kot 5 let....zato Toy ali Mazda

 

Oblika definitivno-Mazda.Pa ne zato,ker smo mazda?i tu gor. sramezljiv

Motor-jaz bi vzel 2.0. ;)

 

 

Napisano

Jao, ne vem - ?e oblikovno sta si tako razli?na, jaz npr. niti slu?ajno ne bi vzel Tojote, ker mi je obupna na pogled, mazda je solidna, medtem ko npr. Insignia je pa BO?ANSKA! :danzoman::P

 

P.S. med japonci oblikovno bi verjetni jaz izbral Accorda tanovga! :ljubezen::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kupi pasata :hudicek:

 

sam sem tudi za m6!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jao, ne vem - ?e oblikovno sta si tako razli?na, jaz npr. niti slu?ajno ne bi vzel Tojote, ker mi je obupna na pogled, mazda je solidna, medtem ko npr. Insignia je pa BO?ANSKA! :danzoman::P

 

P.S. med japonci oblikovno bi verjetni jaz izbral Accorda tanovga! :ljubezen::rozico:

 

Accord karavan mi je v?e?, medtem ko sedan varianta mi je velik bolj u?e? prej?nji model.

Napisano

Vse ok samo res razmi?ljaj o 2.0 motorju, 1,8 je bolj nepremi?nina, tud pri normalni vo?nji vidi? da mu vsak klan?ek jemlje sapo, tud ?e si prazen, ?e pa ?e robo nabuta? bo? prestavljal v 4. prestavo v rhni?ki klanec.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

http://www.arhivo.com/video-test-toyota-avensis-wagon

 

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=986

 

 

jst bi raj Mazdo izbral ... glede na to da ima ve?ji pritla?ni prostor .. manj ima povpre?no Toyot-a nej bi bla bolj po?re?na pri porabi .. pa na koncu je ?e cenej?a mazda ... registracija pa je pomoje isto "sranje" :)

 

 

to je samo moje (nepoznavalsko) mnenje :blush:

Napisano

Mislim, da pri prtlja?niku zmaga Octavia. Sicer pa: Accord je lep ja, samo je kar nekaj ¥¥¥¥¥ ve?.

 

Kar se ti?e motorja pa samo razmisli: 6-ka ima 1500 kg +. S pre?voh motorjem se ti poraba ve?a, sklopka trpi, prehitevat je te?ko, v klanec ne gre, ipd.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

glede ?kode ne vem najdu sm podatke sicer marec 27.2010 za ?kodo in ima prtlja?nega prostora 580/1620L za model ?koda octavia combi 1,9 TDI 4x4

 

http://www.avtovizije.com/testi/skoda/1362...19-tdi-4x4.html

 

glede na to da ima Mazda6 518/1751L gledano model: Mazda6 Combi CD163 GTA

 

v kon?ni fazi da? "tistih" par tiso? ? ve? pa dobi? tole k ma 700/1950L prtla?nega prostora:

 

http://www.arhivo.com/novi-mercedes-benz-e...avan-ze-pri-nas

 

:hudicek::hudicek::hudicek:

Napisano

oba avtomobila sem vozil 1,8 in nisem cutil potrebe po vecji kubaturi.

verjamem, da firma ne vgrajuje motorjev, ki bi bili neprimerni.

Bom sel se enkrat z obema na testno voznjo.

 

Hyundai IX35 ima se nekaj kg (od 1450 naprej) vec in se cist spodobno vozi ze z 1,6 motorjem

Napisano

oba avtomobila sem vozil 1,8 in nisem cutil potrebe po vecji kubaturi.

verjamem, da firma ne vgrajuje motorjev, ki bi bili neprimerni.

Bom sel se enkrat z obema na testno voznjo.

 

Hyundai IX35 ima se nekaj kg (od 1450 naprej) vec in se cist spodobno vozi ze z 1,6 motorjem

 

Sam da ma Hyundai 140 konji?ev, Mazda pa 120 :zvizga:

Napisano

Pa tu nima? kaj dost filozofirat, oba sta japonca in sta oba v samem vrhu, tako da enostavno vzemi tistega, ki je tebi oz. tvoji dru?ini bolj privla?en :zvizga:

Napisano

sam sem z M 626 1,8 z 101 KM naredil cca 100000 km in se je dalo pre?ivet. Se da vozit po Ac samo te lahko pri polno nalo?enem avtu malo preseneti kak tovornjak.

 

Jaz sem za Mazdo je japonska.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sam lahko re?em da furam 1.8 16 v (Renoja) s 120 KM, pa te?o 1315 kg, pa je avto kar fajn za vozit, bolid pa vsekakor ne, ?e ima ?e dodatnih 200 kg, se mu verjetno kar pozna, vendar ?e si nezahteven voznik glede zmogljivosti, zna zado??at teh omenjenih 120 KM! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa tu nima? kaj dost filozofirat, oba sta japonca in sta oba v samem vrhu, tako da enostavno vzemi tistega, ki je tebi oz. tvoji dru?ini bolj privla?en :zvizga:

 

ampak samo Mazda je 100% delana na japonskem

Napisano

kolk je kaj resnice o rjavenju Mazd ? nic vec / manj kot pri ostalih znamkah?

 

Za mojo M6 letnik 2004 ti lahko povem da sta bila oba zadnja blatnika kr konkretno rjava, sem jih dal pa ?e po?timat tko da zdej sta kul :danzoman:

Napisano

kolk je kaj resnice o rjavenju Mazd ? nic vec / manj kot pri ostalih znamkah?

 

Tanova serija kokr vem, nima te?av z rjo (stara te pa itak vrjetn ne zanima)! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tanova serija kokr vem, nima te?av z rjo (stara te pa itak vrjetn ne zanima)! :danzoman:

 

jst mam M5 1.8, pa je ?ist ok - poleg tega gre pa ?e na plin! tut u vrhin?ki klanc jo ni treba u 4 prestavljat!

! itak da ni raketa. ampak za mojo familijo okol furat je ?ist lepo! 3 notr, pa gre skos do morja lepo 150! brez naprezanja!(lahk bi ?la pa tut ve?! he he)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.