Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj sem z enim rano serviserjem govoril, ?e pri renoju zapre? egr, je pol velikokrat adijo motor, ?ez nekaj ?asa.

 

Ma pusti reno, tisto je itak klasa zase :D

 

Druga?e pa nevem zakaj bi lahko ?ol motor zaradi egr-ja, saj ta ventil slu?i samo za ekologijo in vra?a izpu?ne pline nazaj v motor...to pa ?e dale? nima ni? z mazanjem motorja. ?e so stari dizli delali brez teh k****vih ventilov, nevem zakaj novi nebi...

www.gistel.si

Napisano

Ti povratni plini ohlajajo zgorevalni prostor, in zni?ujejo temperaturo, batov,glave,cilindrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

www.gistel.si

Napisano

kaj je kaka znanost podret injektorje z avta?

jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse

Napisano

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

 

Mirne du?e "mogo?e" spusti?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj je kaka znanost podret injektorje z avta?

jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse

 

Ne ni nobena znanost, prvo odstranimo dovodne in odvodne cevi iz injektorjev nato odstranimo pokrov motorja, notri sta dve vilci ki dr?ita pritrjene injektorje ko jih odvijemo stran, se lotimo izvle?lt vsak injektorje...naajbolj?e je ?e je vro? motor, ker jih la?je dobimo ven. Z razliko od nem?kih avtov, gredo na mazdah dooosti la?je ven injektorji...pa ne pozabi podlo?ke menjat :D

www.gistel.si

Napisano

Ti povratni plini ohlajajo zgorevalni prostor, in zni?ujejo temperaturo, batov,glave,cilindrov.

 

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

33112_1.png

Napisano

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

 

Ni panike pri mazdi, ima materijal dost rezerve, pri renoj?ku pa so pa kakem letu luknje skozi bate.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni panike pri mazdi, ima materijal dost rezerve, pri renoj?ku pa so pa kakem letu luknje skozi bate.

 

Tako se ?e lep?e sli?i :D

www.gistel.si

Napisano

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

 

 

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

 

kot zaklep pu?ke :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

 

Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....

www.gistel.si

Napisano

Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....

 

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

 

Napisano

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

www.gistel.si

Napisano

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

Napisano

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

 

Nimam blindiranega samo mi ?e ene 4 leta ne dela in mi stalno svetijo lu?ke ?ek end?in+spodsavanje.

Ga pa bom za?epu pri naslednjem rednem servisu.

 

 

Napisano

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

sam ti pa mas res visoko porabo, js se morm oreng potrudit da imam cez 7 litrov. v soboto sm dirkal z enmu ki je imel MB ML 320 cdi nascal sm ga kadarkoli sm ga hotu dirkala sva od trojan do konjic pa sm imel porabo 7,3l. nevrm kaj delas da imas tako visoko porabo.

www.trziskisladoled.si

Napisano

No sej zato spra?ujem tukaj na forumu, ker sam nisem dovolj pameten, da bi ugotovil napako. Vozim relativno normalno brez dirkanja. Preberi poste malo vi?e. Vzrok ?e vedno i??em. Mislil sem da bom dobil kej pametnega, pa ?e ni.

Napisano

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

Men ?ez 7,2 l/100km ne porabi sploh :P . Tale poraba je bla zadnji? na relaciji Split - Kranj, ampak pri polnem avtu (?ena, 2 otroka, poln prtlja?nik...), pri?gani klimi non stop, pa brzini med 150 in 160 km/h.

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Nese? me, pa ?eprav furam 260KM in bencinarja. :rispekt::rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ima kdo kako idejo zakaj bi tolko pilo???? Vse kar prebiram ne dobim tehtnih informacij. :vskalo: EGR ventil ne more bit krivec za :pepsi: . Mogo?e so pa Injektorji za spucat????

Napisano

Tole je definitivno nekaj narobe, ker diesla na 12 litrov je nemogo?e spravt razen, ?e cel tank goni? v prvi in drugi prestavi konstantno v klanec.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.