Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj sem z enim rano serviserjem govoril, ?e pri renoju zapre? egr, je pol velikokrat adijo motor, ?ez nekaj ?asa.

 

Ma pusti reno, tisto je itak klasa zase :D

 

Druga?e pa nevem zakaj bi lahko ?ol motor zaradi egr-ja, saj ta ventil slu?i samo za ekologijo in vra?a izpu?ne pline nazaj v motor...to pa ?e dale? nima ni? z mazanjem motorja. ?e so stari dizli delali brez teh k****vih ventilov, nevem zakaj novi nebi...

www.gistel.si

Napisano

Ti povratni plini ohlajajo zgorevalni prostor, in zni?ujejo temperaturo, batov,glave,cilindrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

www.gistel.si

Napisano

kaj je kaka znanost podret injektorje z avta?

jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse

Napisano

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

 

Mirne du?e "mogo?e" spusti?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj je kaka znanost podret injektorje z avta?

jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse

 

Ne ni nobena znanost, prvo odstranimo dovodne in odvodne cevi iz injektorjev nato odstranimo pokrov motorja, notri sta dve vilci ki dr?ita pritrjene injektorje ko jih odvijemo stran, se lotimo izvle?lt vsak injektorje...naajbolj?e je ?e je vro? motor, ker jih la?je dobimo ven. Z razliko od nem?kih avtov, gredo na mazdah dooosti la?je ven injektorji...pa ne pozabi podlo?ke menjat :D

www.gistel.si

Napisano

Ti povratni plini ohlajajo zgorevalni prostor, in zni?ujejo temperaturo, batov,glave,cilindrov.

 

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

33112_1.png

Napisano

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

 

Ni panike pri mazdi, ima materijal dost rezerve, pri renoj?ku pa so pa kakem letu luknje skozi bate.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni panike pri mazdi, ima materijal dost rezerve, pri renoj?ku pa so pa kakem letu luknje skozi bate.

 

Tako se ?e lep?e sli?i :D

www.gistel.si

Napisano

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

 

 

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

 

kot zaklep pu?ke :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

 

Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....

www.gistel.si

Napisano

Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....

 

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

 

Napisano

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

www.gistel.si

Napisano

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

Napisano

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

 

Nimam blindiranega samo mi ?e ene 4 leta ne dela in mi stalno svetijo lu?ke ?ek end?in+spodsavanje.

Ga pa bom za?epu pri naslednjem rednem servisu.

 

 

Napisano

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

sam ti pa mas res visoko porabo, js se morm oreng potrudit da imam cez 7 litrov. v soboto sm dirkal z enmu ki je imel MB ML 320 cdi nascal sm ga kadarkoli sm ga hotu dirkala sva od trojan do konjic pa sm imel porabo 7,3l. nevrm kaj delas da imas tako visoko porabo.

www.trziskisladoled.si

Napisano

No sej zato spra?ujem tukaj na forumu, ker sam nisem dovolj pameten, da bi ugotovil napako. Vozim relativno normalno brez dirkanja. Preberi poste malo vi?e. Vzrok ?e vedno i??em. Mislil sem da bom dobil kej pametnega, pa ?e ni.

Napisano

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

Men ?ez 7,2 l/100km ne porabi sploh :P . Tale poraba je bla zadnji? na relaciji Split - Kranj, ampak pri polnem avtu (?ena, 2 otroka, poln prtlja?nik...), pri?gani klimi non stop, pa brzini med 150 in 160 km/h.

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Nese? me, pa ?eprav furam 260KM in bencinarja. :rispekt::rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ima kdo kako idejo zakaj bi tolko pilo???? Vse kar prebiram ne dobim tehtnih informacij. :vskalo: EGR ventil ne more bit krivec za :pepsi: . Mogo?e so pa Injektorji za spucat????

Napisano

Tole je definitivno nekaj narobe, ker diesla na 12 litrov je nemogo?e spravt razen, ?e cel tank goni? v prvi in drugi prestavi konstantno v klanec.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.