Skoči na vsebino

mazda bt 50


dirt

Priporočeno sporočilo

Pa tudi v prestavi ga nisi imel, ponavadi je to dovolj.

Je pa res, da ?e se ti avto nena?rtno premika, je te?ko po reglcih reagirat.

Pa tudi ro?na pri BT-50 je nerodno pozicionirana, vsaj za mene.

To z ABS-om pa se meni tudi dogaja, ampak do zdaj ?e vedno s sre?nim koncem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri podjetju Mamut 4x4 sem dobil tole informacijo:


 


"ABS je sicer hvalevredna naprava, ki pa se na terenu izka?e za povsem neuporabno. Posebej nevarni so blatni ali s travo porasli kolovozi. ?e na manj zahtevnih strminah se na drse?ih podlagah vozilo nikakor ne bo hotelo zaustaviti. Ena od re?itev (ne pride vedno v po?tev, a je lahko edina, ki kaj pomaga) je sklopka, zavora na vso mo? in ?e ro?na zavora. Tako bo vsaj en par koles blokiral in na manj?ih strminah morda zaustavil vozilo."


 


Zdaj pa rabim pomo?. Vzemimo hipoteti?en primer, da na vozilo vgradim stikalo za izklop ABSa. To bi bil pravzaprav poseg v zavorni sistem vozila. Ki pa ga proizvajalec ni predvidel.


 


Ali bi moral tovrstno predelavo homologirati? (Mislim, glede na to, da je potrebno homologirati celo druga?na plati??a od originalnih...)


Kako bi lahko tako re? homologiral, ?e pa proizvajalec ne proizvaja komponent za tako predelavo, torej niso vgrajeni tovarni?ki rezervni deli?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka, prepri?an sem, da bo? "uradno" homologacijo te?ko opravil, razen ?e koga pozna? in ti vpi?e, pa ?e to vpra?anje. V vsakem primeru bo? potreboval potrdilo o strokovni vgradnji, se pravi da je to vgradil nekdo, ki ima temu primerno registrirano dejavnost.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej sem mislil, da je tole hec...

 

 

Dobil sem tale "uradni" odgovor:

 

 

Na podlagi prvega odstavka 6. ?lena Zakona o tehni?nih zahtevah za proizvode in o ugotavljanju skladnosti (Uradni list RS, ?t. 59/99, 31/00 in 54/00) je minister za promet izdal naslednjo tehni?no specifikacijo z oznako TSV ? 109 o zaviranju motornih in priklopnih vozil. V njej je v to?ki 5.2.2. zapisano, da homologacijski organ ne sme zavrniti podelitve ES-homologacije ali nacionalne homologacije ali prepovedati uvoza, dajanja v promet, prve registracije ali uporabe vozila zaradi njegovega zavornega sistema.

 

To je 14.marca 2003 v Ljubljani podpisal takratni minister za promet Jakob Prese?nik.

 

 

?e torej prav razumem, lahko prodajajo vozilo s kakr?nimi koli zavorami in nih?e jih ne sme zavrniti? Je to kak?en hec? Torej lahko montirajo luknjo v tleh pa bremzaj s podplati? No, v marsikaterem primeru bi mogo?e celo bolje prijelo... A to torej pomeni tudi, da lahko predelam zavorni sistem in ga ni v Sloveniji, ki bi mi smel prepovedati uporabo takega vozila?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Tudi vozi? lahko pod vplivom alkohola (?e te policaj ne dobi) dokler nikamor ne tre??i?. Problem rata, ko kaj rata. Takrat se pa preverjajo okoli??ine in tudi ?e nisi kriv, si kriv, ker si predelal vozilo, pa nisi homologiral (ali pa ker si pod vplivom alkohola, ?eprav nisi povzro?il nesre?e).

 

A sem to sedaj dobro zakompliciral? Ali pa mogo?e kdo vseeno razume, kaj me mu?i?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Tudi vozi? lahko pod vplivom alkohola (?e te policaj ne dobi) dokler nikamor ne tre??i?. Problem rata, ko kaj rata. Takrat se pa preverjajo okoli??ine in tudi ?e nisi kriv, si kriv, ker si predelal vozilo, pa nisi homologiral (ali pa ker si pod vplivom alkohola, ?eprav nisi povzro?il nesre?e).

 

A sem to sedaj dobro zakompliciral? Ali pa mogo?e kdo vseeno razume, kaj me mu?i?

Proda? Mazdo BT-50 in kupi? staro - mislim da je bila oznaka B-2500. Takrat ?e ni bilo ABS-a :hudicek:

Pa ima? uradno avto ki mu delajo zavore :D

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Tudi vozi? lahko pod vplivom alkohola (?e te policaj ne dobi) dokler nikamor ne tre??i?. Problem rata, ko kaj rata. Takrat se pa preverjajo okoli??ine in tudi ?e nisi kriv, si kriv, ker si predelal vozilo, pa nisi homologiral (ali pa ker si pod vplivom alkohola, ?eprav nisi povzro?il nesre?e).

 

A sem to sedaj dobro zakompliciral? Ali pa mogo?e kdo vseeno razume, kaj me mu?i?

 

Pa? dela? tko da bo vse uredu ;)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakr?no koli vme?avanje v zavorni sistem vozila je potrebno homologirati.

 

Homologira? lahko samo originalne predelave, ki jih dovoljuje proizvajalec.

 

Mazda ne dovoljuje izklopa ABS zavor.

 

Te ?e kaj zanima?

 

 

 

Ja, ko si na suhem asfaltu ali pa na poligonu, se ABS odli?no obnese. Tudi, ?e je kak?en dedek z refleksi crknjenega konja, ABS re?i veliko situacij. Terenska vozila, ki se velikokrat vozijo po robu (tako po robu prepadov kot po robu zmogljivosti), pa nimajo izletnih con, tako kot na poligonu. In tudi vozniki, ki se odpravijo na tako vo?njo, vedo, da so za volanom zato, da vozijo - ne da avtomatika vozi namesto njih. Zato je ve?ina te navlake v terenskih vozilih samo nepotrebno breme... Ker pa terenska vozila ve?inoma kupujejo pedri, da se pederi?ejo po mestu, zdaj ne dobi? ve? enega spodobnega terenskega vozila razen kak?ne Nive ali Liaza...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka a nismo na enen od piknikov probaval kako ti avto zavira z abs-om in kako brez?

Gospod Slivka saj no?em bit nesramen ali neresen, samo ali ste spregledali tale post?

?e pa? tega nismo naredili kaj pa smo probavali? Saj nas je bilo kar nekaj mandelcev takrat v avtu, sigurno se ?e kdo spomni ta test...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno nisi razumel. ?e vzamem ven varovalko, je to nepoobla??eno vme?avanje v zavorni sistem vozila. ?e dam stikalo vmes, je nepoobla??ena predelava zavornega sistema.

 

Kakr?no koli vme?avanje in kakr?no koli predelavo zavornega sistema vozila je potrebno homologirati.

 

Homologira? lahko samo originalne predelave, ki jih dovoljuje proizvajalec.

 

Mazda ne dovoljuje izklopa ABS zavor.

 

Te ?e kaj zanima?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo take "predelave" ne bo nihce odkril ... oz. je moznost zelo majhna ... Saj tudi zakon omejuje hitrost voznje... pa jo vseeno prekoracimo :) ... Verjetno tudi kdaj nalozis vec, kot je dovoljeno... ali pa vleces dve prikolici... kar tudi proizvajalec ne predvideva... ali se motim?  :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj sem napisal: vse je v redu, dokler se ne zgodi kak?en te?ji incident. ?e pa vozilo podrobneje pregledajo in odkrijejo kaj takega, si pa kriv, pa tudi ?e nisi.

 

Dve prikolici: BTjka lahko vle?e 3 tone skupne te?e (prikolica skupaj s tovorom). A je ena ali sta pa dve, pa nikjer ni? ne pi?e. In moji obe prikolici skupaj z vsem tovorom ne presega 3 tone... Sicer je velikokrat za videti, kot da po?nem neverjetne re?i, a vedno pazim na tovarni?ko predpisane omejitve, predvsem obremenitve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer v zakonu to?no pi?e koliko prikolic sme? priklopit ampak, ker gre za gospodarsko vo?njo sta dovoljeni dve tako, da ima? prav.

 

 

79. ?len
(vleka priklopnega vozila)
79-clen-vleka-priklopnega-vozila
(uradno pre?i??eno besedilo)

(1) Z motornim vozilom je dovoljeno vle?i najve? eno priklopno vozilo, s traktorjem in pri gospodarski vo?nji pa najve? dve priklopni vozili.

(2) Pri gospodarski vo?nji za prevoz oseb s cestnim turisti?nim vlakom so dovoljena najve? tri priklopna vozila.

(3) Vle?na naprava ne sme biti obremenjena bolj, kot to dovoljuje proizvajalec vozila oziroma proizvajalec vle?ne naprave, pri ?emer se mora upo?tevati ni?ja vrednost.

(4) V primeru, da priklopno vozilo ali tovor na njem zakriva vidno polje v vzvratnem ogledalu vle?nega vozila, morata biti na vle?nem vozilu name??eni dodatni vzvratni ogledali, ki omogo?ata normalno vidno polje.

(5) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z dolo?bo ?etrtega odstavka tega ?lena.

(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z dolo?bo prvega ali tretjega odstavka tega ?lena.

(7) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekr?ek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju z dolo?bami prvega ali tretjega odstavka tega ?lena, njihova odgovorna oseba pa z globo 80 eurov. Z globo 80 eurov se kaznuje za prekr?ek tudi odgovorna oseba dr?avnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki ravna v nasprotju z dolo?bami prvega ali tretjega odstavka tega ?lena.

 

 

 

So pa kazni res sme?ne in v rangu minimalnih prekora?itev hitrosti na AC pri tem, da nepravilna uporaba prikolice se dejansko lahko kon?a katastrofalno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Slivka, ti si taprav kmet in s hribu doma.  :D  Poltraktor pa stalno v pogonu.  :punk:

 

Fantasti?en posnetek, pa tudi glasbena podlaga mi je v?e?, ?e bi imel dru?bo zraven, bi pomoje kar ?etvorko zaplesal.  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.