Skoči na vsebino

Jankovičevi raubarji


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 193
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

I, po?tovane i po?tovani, na kraju bi Vas spomenuo, da govorite po na?e. Sada, kad smo Zapadna Srbska Krajina, nema vi?e na engleskom, njema?kim, slovenskim i ostalim stranim jezicima. Ako ste ve? polapismeni i neznate ?irilice, barem govorite u pravom jeziku.

 

ker jezik pa je to? srbscina ze ni :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

- overjanje dokumentov na UE, kar se je izkazalo za bistveno ceneje kot pri notarjih

-

- poenostavljena dav?na napoved

 

 

Drugih ne bom komentiral ker ne poznam okoli??in. Za te dve ti pa lahko povem koliko prej so ?e vsaj na Marandu in Srcu pripravljali re?itve in priprave. Vsaj jaz osebno vem za stvari da so se pripravljale med 2002 in 2004. Na to temo bi pomoje znal tud Jures kaj povedat za stran Src-a. Za Marand ti lahko jaz potrdim. Jan?a je mel sam termin da je to po?egnal isto kot je vpeljal Evro(razen ?e ni to sam zorganiziral :hudicek: ).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo en komentar na statistiko brezposelnih oseb: kot brezposelne se ?tejejo samo tisti, ki so prijavljeni na Zavodu in za zmanj?anje brezposelnih se samo dolo?eno ?t. ljudi izbri?e iz registra. Realno stanje je pa kar nekaj ve?ji procent nezaposlenih. Sem tudi sam bil med temi, ko so me hoteli ven vr?t. Razlogi pa, zakaj sem ?e na zavodu, ker mi zavod ne nudi nobenega denarnega nadomestila, zakaj si sam ?e nisem na?el dela, .... Smo imeli prav posebno delavnico, kjer smo bili vsi, ki so se ravno prijavili ali pa so ?e dalj ?asa na zavodu, primerni za odstrel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Vseeno bi pa rad, da mi nekdo razlo?i, zakaj ne marate Jan?e. Pa resno, brez praznega nabijanja. Ne da ravno navijam zanj, a kljub temu mu moram priznati, da je kar dobro vodil in bi mogo?e bilo dobro, ?e bi spet.

 

1. Ko je Jan?a kon?al mandat, je bilo okoli 59.000 brezposelnih. Zdaj jih je okoli 110.000.

2. Ko je Jan?a kon?al mandat, je bil javni dolg okoli 8,2 milijarde. Zdaj je okoli 16,2 milijarde.

3. Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila cena 95 oktanca 1,114?. Zdaj je 1,32.

4. Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila tro?arina na 95 oktanca 0,359 ?. Zdaj je 0,49, ?e se ne motim.

5. Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila cena dizla 1,136?. Zdaj je 1,269.

6. Ko je Jan?a kon?al mandat, je bila tro?arina na dizla 0,302 ?. Zdaj je 0,33998, ?e se ne motim.

 

 

1. Bila je svetovna gospodarska rast, zato to ni rezultat njegovega dela, kdo pravi da je dober, kaj ?e bi bil dober rezultat za tiste ?ase 30.000 brezposelnih (ker je tajkunom in gradbenikom dovolil to kar je dovolil, se zelo pozna tudi pri brezposelnih, vse je padlo kot domina)

2. Spet, bila je svetovna gospodarska rast, prodal je vsa ve?ja SLO podjetja, ki sedaj vemo kje so, javni dolg je narastel zaradi vi?jih obresti, ki so posledica slab?e in slab?e bonitete Slovenije, fajn bi bilo pogledati glede teh zadev, kaj pa ?e si bili najeti miljardni krediti z moratorijom, se pravi za?etek odpla?evanja ?ez leto dni ipd., jah takoj je druga pesem glede tega

3. To je bilo zato da je bil narod vesel, seveda je vse manj denarja priteklo v dr?avno blagajno, in Pahor je dobil prazno malho in smo spet pri kreditiranju dr?ave

4. enako kot prej

5. enako kot prej

6. enako kot prej

 

Ni bilo vse tako ro?nato kot se zdi, moralo bi biti zelooo ro?nato takrat, je bilo pa solidno oz. ?e to ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skratka, karakter JJ je ?iv poden, razdiralen, ma??evalen, nezrel, hinavski in verjetno tudi mentalno problemati?en, da ne more ven iz svojega negativizma in blatenja vseh, ki niso z njim in ga brezpogojno ne podpirajo in navijajo zanj.

 

Kaj ma tle karakter JJ veze? Pri dose?kih v ?asu njegove vlade, pozitivnih za SLO, prav nobene.

 

To pride prav le tebi podobnim, ki JJ pribijajo na kri? in ka?ejo na njegov "karakter", v bistvu pa imajo sami v sebi do JJ ve? sovra?tva kot ga premore sam JJ do Ku?ana recimo. Eni ste res ?e bolani s tem hejterstvom.

 

Dajte, preden ka?ete pri tajkunskih prevzemih s prstom na Jan?o, raje pogledat, kdo so prevzemniki podjetij in iz katerih krogov prihajajo. Ve?ina zadev je bila ?e vnaprej pripravljenih in se je ob njegovem mandatu le izpeljala, kredite jim je pa dajal NLB, katerega vodstvo je bilo tudi nagnjeno k levi opciji.

 

Sploh pa si dajte ?e enkrat vbiti v glavo, da je ?e leta 1998 je Jelin?i? predlagal LDS (takrat so bili dale? najmo?nej?a koalicijska stranka + njihovi hlapci SD) sprejetje "protitajkunskega zakona", torej da prevzemnik ne bi mogel zavarovati svojega kredita z delnicami podjetja, ki ga kupuje, pa so ga gospodje iz LDS vehementno presli?ali. Kdo je torej tu prvi zajebal v boju proti tajkunom in roparjem podjetij?

 

 

Druga stvar - tudi sami levaki ve?krat priznavate, da bi JJ najbolje naredil, ?e bi bil 4 leta v opoziciji tiho in bi dobil naslednje volitve z lahkoto. S tem posredno priznavate, da znajo levaki (pardon leva sredina :whatever: ) stvari samo zajebat/zafukat/vstavi poljubno besedo/... in se med sabo pokoljejo v 4 letih na poziciji... ampak ne, ker imate osebno sovra?tvo do JJ, vam pri naslednjih volitvah ni mar za razsulo, ki ga pustijo levaki za sabo, ampak greste po na?elu samo JJ ne, vseeno kdo, pa ?eprav nima ne programa, niti nima predstavljene ministerske ekipe. Birko iz radia Antena ima pravo besedo za vas, in sicer tisto, s katero ponavadi obklada jutranja voditelja.

 

Kot sem ?e nekje napisal, Ku?ko&Co. je dal z Jankovićem na mizo zadnjega aduta iz rokava, ko so ponovno prepakiral nesposobni LDS, Zares in del SD-ja v LZJ, Slovenci so to spet kupili, ampak naslednji mandat je pa od JJ. Levim elitam je zmanjkalo nove embala?e, hvalabogu (pa nisem veren, sploh ne v kr??anskem smislu, da me ne bo kak razsvetljenec Ploki spet zmerjal z vernikom, ali ?e slab?e s cerkvenim vernikom).

 

 

Ploki je napisal:

Velja to tudi ?e gre v koalicijo z Jankovi?em?

To velja predvsem v tem primeru, ?e gre z Jankovićem v koalicijo. Pomembno bo, kako se bo obna?al v koaliciji z Jankovićem - torej ali bo imel hrbtenico in se trudil v smeri, ki jo je za?rtal, odlo?no rekel ne ob kak?nem bebavem predlogu, ali pa bo navaden kimavec.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ma tle karakter JJ veze? Pri dose?kih v ?asu njegove vlade, pozitivnih za SLO, prav nobene.

 

O?itno ne razume? - Ok bom povedal direktno: Jan?a je SOCIOPAT (pogooglaj ?e ne ve? kak?en tip karakterja je to). V enciklopediji je definitivno njegova slika zraven tega pojma, ker njegov karakter se sklada to?no s to definicijo brez odstopanja.

 

To pride prav le tebi podobnim, ki JJ pribijajo na kri? in ka?ejo na njegov "karakter", v bistvu pa imajo sami v sebi do JJ ve? sovra?tva kot ga premore sam JJ do Ku?ana recimo. Eni ste res ?e bolani s tem hejterstvom.

 

Vsak psihoanalitik bo opozoril, da se takim ljudem najbolje umaknit in z njimi ne imet nobenega stika. Na osebnem nivoju je to relativno lahko narediti a ?e taka oseba rata ?ef dr?ave se mu a ne more? umakniti, ker bo s svojimi bolanimi na?eli ?e kako vplival nate oziroma na vse nas.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, v redu, bom pa ?e sam eno kost vrgel glede Jankovića - z Jankovićem prihaja obdobje velike korupcije, klientelizma, elitizma in dvojne pravne dr?ave, kakr?ne v SLO ?e nismo imeli niti v ?asu najve?je totalitarne dr?ave, ko se je o vsem odlo?alo pri Dolancu. To, kar se je dogajalo pod Pahorjem, Kresalko in Golobi?em, je otro?ki vrtec proti temu, kar prihaja sedaj. Kako bo nekdo, ki ne zna v red spraviti niti lastnih sinov, v red spravil dr?avo?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pustmo to glede sinov, bolj da ne ve? kolk SLO firm ima na Cipru ipd. firme in tja nakazujejo denar. Pa? ni prepovedano a ne....in vsak ki ima ?anso to naredi. Vemo kdo je letos pri?el zelo visoko na lestvico najbogatej?ih v SLO s tistimi animacijami za telefon, ?e se ne motim preko 60-70mio eur v letu,dveh...in firma je registrirana na Cipru in USA....logi?no. Da bi jest imel milijone, bi naredil popolnoma enako, zakaj bi dajal denar nekomu, kateri ni zanj ni? naredil in zaslu?en (a da bojo cigoti pa socialci od tega ?ivel...my ass)...in dokler bo to pri nas v SLO in drugod, bodo obstajale dav?ne oaze in temu se ni za izogniti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, v redu, bom pa ?e sam eno kost vrgel glede Jankovića - z Jankovićem prihaja obdobje velike korupcije, klientelizma, elitizma in dvojne pravne dr?ave, kakr?ne v SLO ?e nismo imeli niti v ?asu najve?je totalitarne dr?ave, ko se je o vsem odlo?alo pri Dolancu. To, kar se je dogajalo pod Pahorjem, Kresalko in Golobi?em, je otro?ki vrtec proti temu, kar prihaja sedaj. Kako bo nekdo, ki ne zna v red spraviti niti lastnih sinov, v red spravil dr?avo?

 

Kako to ve? - a si vede?evalec ali jasnovidec? Al ti napi?em isto kot sem Vidu v eni drugi temi? Zaenkrat ni bilo dokazano nobene pretekle korupcije ZJ v zvezi z dr?avo oziroma, da bi dr?ava in torej mi vsi bili o?kodovani. Po drugi strani pa se tvoj favorit s tem ne more pohvaliti ne glede oro?ja in o?itno tudi ne pri nepremi?ninah. Torej zakaj si pri ZJ prepri?an, da bo neznansko koruptiven, pri JJ pa si sigurno da ne bo? Ne vem iz stali??a nepristranskega opazovalca je to precej skregano z logiko, a se ti ne zdi?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pustmo to glede sinov, bolj da ne ve? kolk SLO firm ima na Cipru ipd. firme in tja nakazujejo denar. Pa? ni prepovedano a ne....in vsak ki ima ?anso to naredi. Vemo kdo je letos pri?el zelo visoko na lestvico najbogatej?ih v SLO s tistimi animacijami za telefon, ?e se ne motim preko 60-70mio eur v letu,dveh...in firma je registrirana na Cipru in USA....logi?no. Da bi jest imel milijone, bi naredil popolnoma enako, zakaj bi dajal denar nekomu, kateri ni zanj ni? naredil in zaslu?en (a da bojo cigoti pa socialci od tega ?ivel...my ass)...in dokler bo to pri nas v SLO in drugod, bodo obstajale dav?ne oaze in temu se ni za izogniti.

 

Ja, samo je razlika, da tista slovenca nista nikomur ni? dol?na, pri nas je pa Jurćek dol?an kar lepe milijone, denar gre na Ciper, bajta je na oćija napisana, dohodkov pa po dav?ni napovedi prakti?no nima... razen kar nakazuje iz Cipra. Fino ane.

 

 

Boss, saj dokler bo levica na oblasti Jankoviću tudi ne bodo ni? dokazali. Kaj dokazali, kriminalisti sploh preiskave proti njemu ne bodo za?eli. Kak?na je "leva logika"sem pa ?e malo vi?je napisal, ?e povzamem - skregana sama s sabo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo je razlika, da tista slovenca nista nikomur ni? dol?na, pri nas je pa Jurćek dol?an kar lepe milijone, denar gre na Ciper, bajta je na oćija napisana, dohodkov pa po dav?ni napovedi prakti?no nima... razen kar nakazuje iz Cipra. Fino ane.

 

 

Sej je pri tistih dveh enako, njun izdelek lahko tudi pri nas kupi?, ?ivita v SLO, denar je na Cipru. To glede tega da sta dol?na je pa druga pesem ja, ampak lahko da na koncu ni njuna krivda. Imam nekaj kolegov ki imajo firme, pa niso slabi, razen za svoje podizvajalce, zaposlene, ki jim dolgujeta, ampak nimata tudi sama ker naro?nik ne pla?a in tako gre to kolo nesre?e,..na koncu pa blokiran ra?un in ?ao miki, je treba v?asih malo ?ir?e pogledati in ne samo poslu?ati novinarjem, ki jim je samo za ?IVE?JO NAKLADO IN ?IMVE?JO RAZPOZNAVNOST...ja na ?alost. V SLO je kar nekaj velikih firm ki imajo tam ra?une, samo se o tem ne sme kaj preve? na glas govoriti, ?e pa do ?esa pride, se pa takoj razrkije, tako kot se je pri njiju, prej je bilo pa vsem vseeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da nima smisla razpravljat kdo je ve?ji lopov itd..., po moje je edina mo?nost za SLO tehni?na vlada, torej strokovnjaki iz vseh strank na svojih podro?jih v vlado in bomo izplavali iz te krize,druga?e pa bo po starem, na?i - va?i, narod pa bo ?el na barikade.... ker mu ne bo drugega preostalo!

Vsaka ?ast Italijanom, ki so sku?ili, da ni ve? ?as za ?ov in zajebancije Berlusconija in so postavili majstra, ki bjih bo 100% popeljal z roba prepada., Mi pa po starem, na?i va?i, beli rde?i,Jan?a Ku?an, ma kaj ?e ni ?as, da se streznimo?!? :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hint hint vinjete: barosso, evropska sredstva.

 

Kako naj resi promet ce ma vsak svoj avto? Podzemno garazo je zgradil.

Kako bi resevali elektriko in promet ce vedno bolj trosimo?

Izprevrzeni in perverzni smo

 

To je res, ampak lahko bi ?e vedno rekel, da jih ne bo... ?e druga?e gleda?, je DARS bistveno ve? zaslu?il s ABC in klasi?nim cestninjenjem. Vseeno je korak naprej za ostale uporabnike.

 

Z dragimi urami parkiranja ne dose?e? ni? pa ima? lahko 10 gara?. Zato, ker se folk raje 20 min mrzli?no vozi med bloki in i??e prosto parkirno mesto med grmovjem in telegraf?tango. In tako seveda ostane dalj ?asa na cesti in dela zastoje.

 

Druga zadeva je, da je zaprl premalo centra. Ta bi se moral zapreti vzdol? cele Slovenske, na za?etku in koncu bi se iz vozne povr?ine spet lahko uredila parkiri??a. Naprej pa pe?, s kavalirjem, kolesom itd.

 

Tretja zadeva so rondoji. Mislim, katero tele si spomni postavit semaforje na rondo? :vskalo: To ?e samo v Romuniji vidi?. Da ne govorim o tem, da ?e se razvr??a? po tablah (v mislih imam seveda Toma?evo), ga ne more? obvoziti okoli. Npr. pridem iz Jar?ke strani in bi rad ?el na obvoznico proti Mariboru. Brez prekr?ka ne gre. A ni glavna funkcija rondoja, da je sklenjen oziroma omogo?a vo?njo okoli? Ljubljanković bi si lahko pogledal, kako je to drugje urejeno, mogo?e pri rivalu Kanglerju (s katerim ne simpatiziram, da ne bo pomote, vendar promet bistveno bolj?e re?uje). Tudi, ko se izklju?uje? iz obvoznice vedno naleti? na semafor, ?e preden uspe? zaviti na pre?no cesto. Za?el sem ?e resno sumiti, da Đanković sklepa posle z nekom iz semaforskega oddelka prometa, ker ti se postavljajo res na nevmestna mesta, kje niti kri?anja cest ni, pa? pa mogo?e kake zebre (cestne, ne iz safarija), ki je noben niti ne povoha. V mesto dnevno vdre 500.000 vozil, njemu pa je ultra pomembno, da nobenega turista ne motijo smeti v kesonih.

 

Propagiranje Park&Ride sistemov. ?e jih Ljubljan?ani ne poznajo, kako jih bo ?ele kdo drugi? To bi lahko nadgradil ?e z nalepko za vstop v center, o ?emer je ?e bilo dosti govora, ampak prioritete so bile spet drugje. Tako bi se pa? stimulirala uporaba drugih prevoznih sredstev.

 

Dosti bi se dalo re?iti tudi z uvedbo A kategorije do 12kW, za katero ne bi bilo potrebno opravljati posebnega izpita, ?e bi ?e imel B. Italijani in ?panci lepo dokazujejo, da z enoslednimi vozili la?je dostopajo, la?je parkirajo in porabijo manj stro?kov za vzdr?evanje. Ker roko na srce, podnebje pri nas je precej ugodno tudi za to. Sicer to ni direktno Đankova krivda, vendar upam, da bo sedaj v parlamentu posvetil nekaj minut tudi temu (glede na to, da se vedno zgledujemo po Nemcih, bi se lahko ?e tokrat).

 

Skratka, idej je malo morje, samo interesa o?itno ni nobenega... :huh:

 

P.S.: Elektriko pa ne moremo re?it, ker vedno ve? stvari deluje nanjo. Edina re?itev je novi reaktor, kotel... nekaj izdatnega skratka. In s tem dodatna delovna mesta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa dejstvo da odkar so semaforji na rondoju je ogromno manj prometnih nesre?, ker se pa ve?krat dnevno vozim ?ez rondo pa opa?am da se tudi intervali menjajo (odvisno od dneva,ure,prometa ipd.), pa tudi gu?ve iz ?rnu?ke smeri zjutraj ni ve? tja do Brn?i?eve kot je bila prej, prav tako iz smeri Jar?, v?asih sem ?akal tudi po 10min, sedaj skoraj ni, max 5 avtov pred mano ob konici :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da nima smisla razpravljat kdo je ve?ji lopov itd..., po moje je edina mo?nost za SLO tehni?na vlada, torej strokovnjaki iz vseh strank na svojih podro?jih v vlado in bomo izplavali iz te krize,druga?e pa bo po starem, na?i - va?i, narod pa bo ?el na barikade.... ker mu ne bo drugega preostalo!

Vsaka ?ast Italijanom, ki so sku?ili, da ni ve? ?as za ?ov in zajebancije Berlusconija in so postavili majstra, ki bjih bo 100% popeljal z roba prepada., Mi pa po starem, na?i va?i, beli rde?i,Jan?a Ku?an, ma kaj ?e ni ?as, da se streznimo?!? :vskalo:

 

 

Tudi po moje bi bla najbolj?a re?itev tehni?na vlada. Samo zdaj je kar je in upam, da bo Jankovi? (s podporo koalicije) dobro in sproti re?eval probleme. ?loveka (oz. koalicijo ali vlado) ?e v naprej ozna?evati kot neuspe?no (se pravi,preden je sploh sestavljena) se mi zdi pa zelo nezrelo/butasto. Pustimo ?asu ?as. Saj ?e bo/bodo slu?ajno delali prevelike pizdarije, ne dvomim, da bodo nekateri poskrbeli za ponovne pred?asne volitve. Zato naj se po?aka s kritiziranjem oz. po drugi strani hvaljenjem do takrat.

 

Glede na razplete po Evropi pa bomo po moje itak dobili jasne namige ( beri navodila, ukaze), kaj oz. kako bomo morali dolo?ene stvari narediti....upam pa, da se motim.

 

LP A

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res, ampak lahko bi ?e vedno rekel, da jih ne bo... ?e druga?e gleda?, je DARS bistveno ve? zaslu?il s ABC in klasi?nim cestninjenjem. Vseeno je korak naprej za ostale uporabnike.

 

Z dragimi urami parkiranja ne dose?e? ni? pa ima? lahko 10 gara?. Zato, ker se folk raje 20 min mrzli?no vozi med bloki in i??e prosto parkirno mesto med grmovjem in telegraf?tango. In tako seveda ostane dalj ?asa na cesti in dela zastoje.

 

Druga zadeva je, da je zaprl premalo centra. Ta bi se moral zapreti vzdol? cele Slovenske, na za?etku in koncu bi se iz vozne povr?ine spet lahko uredila parkiri??a. Naprej pa pe?, s kavalirjem, kolesom itd.

 

Tretja zadeva so rondoji. Mislim, katero tele si spomni postavit semaforje na rondo? :vskalo: To ?e samo v Romuniji vidi?. Da ne govorim o tem, da ?e se razvr??a? po tablah (v mislih imam seveda Toma?evo), ga ne more? obvoziti okoli. Npr. pridem iz Jar?ke strani in bi rad ?el na obvoznico proti Mariboru. Brez prekr?ka ne gre. A ni glavna funkcija rondoja, da je sklenjen oziroma omogo?a vo?njo okoli? Ljubljanković bi si lahko pogledal, kako je to drugje urejeno, mogo?e pri rivalu Kanglerju (s katerim ne simpatiziram, da ne bo pomote, vendar promet bistveno bolj?e re?uje). Tudi, ko se izklju?uje? iz obvoznice vedno naleti? na semafor, ?e preden uspe? zaviti na pre?no cesto. Za?el sem ?e resno sumiti, da Đanković sklepa posle z nekom iz semaforskega oddelka prometa, ker ti se postavljajo res na nevmestna mesta, kje niti kri?anja cest ni, pa? pa mogo?e kake zebre (cestne, ne iz safarija), ki je noben niti ne povoha. V mesto dnevno vdre 500.000 vozil, njemu pa je ultra pomembno, da nobenega turista ne motijo smeti v kesonih.

 

Propagiranje Park&Ride sistemov. ?e jih Ljubljan?ani ne poznajo, kako jih bo ?ele kdo drugi? To bi lahko nadgradil ?e z nalepko za vstop v center, o ?emer je ?e bilo dosti govora, ampak prioritete so bile spet drugje. Tako bi se pa? stimulirala uporaba drugih prevoznih sredstev.

 

Dosti bi se dalo re?iti tudi z uvedbo A kategorije do 12kW, za katero ne bi bilo potrebno opravljati posebnega izpita, ?e bi ?e imel B. Italijani in ?panci lepo dokazujejo, da z enoslednimi vozili la?je dostopajo, la?je parkirajo in porabijo manj stro?kov za vzdr?evanje. Ker roko na srce, podnebje pri nas je precej ugodno tudi za to. Sicer to ni direktno Đankova krivda, vendar upam, da bo sedaj v parlamentu posvetil nekaj minut tudi temu (glede na to, da se vedno zgledujemo po Nemcih, bi se lahko ?e tokrat).

 

Skratka, idej je malo morje, samo interesa o?itno ni nobenega... :huh:

 

P.S.: Elektriko pa ne moremo re?it, ker vedno ve? stvari deluje nanjo. Edina re?itev je novi reaktor, kotel... nekaj izdatnega skratka. In s tem dodatna delovna mesta.

 

?e nisi bil v Parizu vidim.....v dr?avi ki naj bi izumila rondo. VSAK ima semafor, ?e ve? prednost ima tisti ki zapelje v rondo, potem pa ?aka? semafor za izvoz 8ja stoji se v rondoju).....

videti je neumno ampak deluje, ker se folk ne gu?va za ven, pelje? ven ko dobi? zeleno, uvoz pa je jasen s prednostjo (medtem ko uni v rondoju zopet ?akajo na semaforju) - lahko tudi do 3x ?aka? semafor v rondoju...

 

Vsi rondoji v mestu so taki! Razen okoli Etoila - slavoloka zmage, kateremu pravim ruleta. je za 9 pasov ?irine, ?rt ni, so samo granitne kocke....prednost ima tisti, ki zapelje notri, za ven se pa mora? prebiti sam brez prednosti preko kaosa brez ?rt, povrh vseg pa na robu ?e taksisti ?akajo...

post-2637-1323247017_thumb.jpg

Ampak rad vozim po Parizu (zve?er) ker se zadeva hitro prime voznika in promet te?e

 

Pa tipi?en francoski rondo s semaforji - bele ?rte pomenijo stop ob rde?em semaforju (?rna pika poleg)

post-2637-1323247179_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rondoji so ZAKON, samo narod jih NE ZNA uporabljat, ne vedo kater blinker in kdaj, ne vedo na kater pas in kdaj, zato so na?opal semaforje in tako sem prepri?an zni?ali ?tevilo kre?ev in zbitih avtov.

?e bi narod samo blinkerje uporabljal, bi blo vsaj pol manj nesre?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga?e v?eraj sodelavcu odobrili prito?bo zaradi nezmo?nosti ugotovitve kdo je vozil avto ob slikanju :bravo: . Avto ki ga vi vozte naj bo pisan na ?eno in obratno.

 

Men tega naujo nardil, so samo papirji NI slike. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tretja zadeva so rondoji. Mislim, katero tele si spomni postavit semaforje na rondo? :vskalo: To ?e samo v Romuniji vidi?. Da ne govorim o tem, da ?e se razvr??a? po tablah (v mislih imam seveda Toma?evo), ga ne more? obvoziti okoli. Npr. pridem iz Jar?ke strani in bi rad ?el na obvoznico proti Mariboru. Brez prekr?ka ne gre. A ni glavna funkcija rondoja, da je sklenjen oziroma omogo?a vo?njo okoli? Ljubljanković bi si lahko pogledal, kako je to drugje urejeno, mogo?e pri rivalu Kanglerju (s katerim ne simpatiziram, da ne bo pomote, vendar promet bistveno bolj?e re?uje). Tudi, ko se izklju?uje? iz obvoznice vedno naleti? na semafor, ?e preden uspe? zaviti na pre?no cesto. Za?el sem ?e resno sumiti, da Đanković sklepa posle z nekom iz semaforskega oddelka prometa, ker ti se postavljajo res na nevmestna mesta, kje niti kri?anja cest ni, pa? pa mogo?e kake zebre (cestne, ne iz safarija), ki je noben niti ne povoha. V mesto dnevno vdre 500.000 vozil, njemu pa je ultra pomembno, da nobenega turista ne motijo smeti v kesonih.

 

Klele si pa udaril ?isto mimo. Ta rondo je ratal eden najbolj varnih in urejenih sploh glede na koli?ino vozil, ki gre tu skozi. Tole s semaforji je ob za?etnem skepticizmu ratala prava re?itev in bistveno zmanj?ala gne?e. Danes prakti?no v konicah skoraj ne ?aka? oziroma, ?e ?e je ?akanje znosno hitro, kar sigurno ni bil primer pred semaforji, ki pa definitivno niso na?a pogruntav??ina in jih uporabljajo tudi drugod, kjer je koli?ina prometa skozi rondo velika.

 

?e se nahaja? na skrajnem notranjem (levem) robu rondoja lahko BREZ prekr?ka ostaja? na njegovem notranjem pasu, vendar mora? to narediti takoj, ko se ta odcepi (se pravi brez ?akanja in potem sekanja polne ?rte). Prakti?no se tako lahko vozi? cel rondo okrog in okrog - o?itno bo treba malo preverit znanje CPP-ja. :blush:

 

Ampak si pa takoj izgubil vso kredibilnost, ko si za?el me?ati Jankovića in semforje na rondoju. ?e resno misli?, da je to ukazal on potem ti ?al ni pomo?i in ?e resno misli?, da je Mariborski promet bolje urejen kot Ljubljanski nimam kej ve? pripomnit. Sem vsak mesec vsaj enkrat v MB in me takrat mine vse, ko stojimo v neprehodnih kolonah. Sploh na Tr?a?ki ali pa na Pobre?ki pa ?e marsikje drugje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klele si pa udaril ?isto mimo. Ta rondo je ratal eden najbolj varnih in urejenih sploh glede na koli?ino vozil, ki gre tu skozi. Tole s semaforji je ob za?etnem skepticizmu ratala prava re?itev in bistveno zmanj?ala gne?e. Danes prakti?no v konicah skoraj ne ?aka? oziroma, ?e ?e je ?akanje znosno hitro, kar sigurno ni bil primer pred semaforji, ki pa definitivno niso na?a pogruntav??ina in jih uporabljajo tudi drugod, kjer je koli?ina prometa skozi rondo velika.

 

?e se nahaja? na skrajnem notranjem (levem) robu rondoja lahko BREZ prekr?ka ostaja? na njegovem notranjem pasu, vendar mora? to narediti takoj, ko se ta odcepi (se pravi brez ?akanja in potem sekanja polne ?rte). Prakti?no se tako lahko vozi? cel rondo okrog in okrog - o?itno bo treba malo preverit znanje CPP-ja. :blush:

 

Ampak si pa takoj izgubil vso kredibilnost, ko si za?el me?ati Jankovića in semforje na rondoju. ?e resno misli?, da je to ukazal on potem ti ?al ni pomo?i in ?e resno misli?, da je Mariborski promet bolje urejen kot Ljubljanski nimam kej ve? pripomnit. Sem vsak mesec vsaj enkrat v MB in me takrat mine vse, ko stojimo v neprehodnih kolonah. Sploh na Tr?a?ki ali pa na Pobre?ki pa ?e marsikje drugje.

 

O?itno je potem samo meni in mojim kolegom ?uden in se mi je zdel precej bolj?i, ko ni bilo nobenih semaforjev. Tudi takrat nikoli nisem naletel na gne?o. Edina pomanjkljivost je bila napa?na nagnjenost cesti??a pri ?emer so ljudje zapu??ali rondo tudi bo?no. Posebno pri obvoznici proti ?rnu?am, kjer je bil za name?ek ?e malo bolj gladek asfalt. Druga stvar je bila nepreglednost s tisto visoko ograjo.

 

In, ne, ne gre brez prekr?ka oziroma po tablah obvoziti rondoja. Lahko zavija? na notranji pas, vendar se potem ne dr?i? tabel, ki te od za?etka vodijo do cilja (kao). ?e bo? pozoren, poglej, kako so zarisane ?rte. Notranji pas je dejansko namenjen tistim, ki se vklju?ujejo v rondo (nelogi?no, ampak razvrstilni pas pred semaforji ka?e tako). Na?eloma ni mi?ljeno, da bi menjaval pasove in zavijal na notranji pas (ravno to bi naj bila tista prednost, da je ?tevilo nesre? manj?e, ne?). Isto napako delajo vozniki tudi po "turbo" rondojih. Tako, da tisto preverjanje CPP zase obdr?i :rolleyes: Pa ?e, ko to omenja?, semaforiziranih rondojev v knjigi ni bilo.

 

Lahko, da imajo zadevo v Franciji. Pred leti sem bil v Parizu pa tega nisem opazil (mogo?e res zato, ker se nisem vozil po njihovih cestah, ?eprav sem bil pozoren na promet), sem pa v Veliki Britaniji prevozil kar nekaj kilometrov in ogromno rondojev pa noben ni bil semaforiziran. Pa niso bili samo majhni obro?ki, temve? tudi tak?ni z velikostjo Toma?evega. Vsekakor pa nisem nikjer, ko sem se odcepil iz obvoznice naletel na semafor (kot je recimo pri Ljubljana - Center in je popolnoma nepotreben). No, ko sem ravno pri tem, tu se Tr?a?ka pred MB tudi zaba?e. In nisem rekel, da je promet v Mariboru za zgled, je pa bistveno bolj napredoval kot v Ljubljani, ko se semaforji pojavljajo kot gobe po de?ju, klasi?na kri?i??a se spreminjajo v rondoje in potem spet obratno (recimo med Trnovim in Prulami). ?e se odpravim iz Ljubljane ali v njo, ko je ura 8 oziroma 16, lahko vzamem ?e ?otor in sudoku s sabo. Sploh, ?e pade ?e de?. Sem se pa na delo vozil v obe mesti, tako da poznam obe situaciji. In glede na to, da se je ?e enkrat zgodila mahinacija glede signalizacije in utripajo?e zelene lu?i, ne verjamem nikomur ve?. Najprej se je na?el nekdo, ki je rekel, da tega v EU ni, potem ko so ugotovili, da to ni res, so policaji rekli, da je tako bolj?e, ker prej so bile hitrosti pri utripajo?i zeleni vi?je, zdaj so pa spet ugotovili, da jih veliko ve? vozi ?ez rde?o in sem ?e bral, da bi jih naj "neko?" postavili nazaj. Verjetno isti izvajalci. Res, ko kme?ka nevesta pred poroko. Bi pa nebi. Svadbo pa pla?ujemo vsi ostali. :ne vem: No?em dol?iti Jankota za ume??anje vedno ve?ih semaforjev, dejstvo pa je, da je ?upan in kot tak ima verjetno nadzor nad vsemi projetki v MOL-u. Vseeno mi te semaforski posli smrdijo, ker jih je odlo?no preve? in so nepotrebni na marsikaterih lokacijah (recimo Poljanska od Ro?ke naprej ?e rahlo spominja na zabavi??ni park).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e 1x pa neham - pred semaforizacijo rondoja v Toma?evem so bile nesre?e ve?krat dnevno in pokal je kot za stavo to pa predvsem zato, ker ima rondo izredno velik radij in se je dalo peljati tudi 100km/h in ve? kljub temu, da je bila omejitev z razlogom 40km/h - ne toliko zaradi tega, da se ne bi dalo peljati ve? ampak iz razloga, da se vzpostavi preto?nost rondoja saj pri drve?ih avtomobilih znotraj rondoja ni ?anse, da se lahko varno vklju?i? v sam rondo.

 

Ob postavitvi semaforjev je bil res na za?etku nekaj zmede ampak zdaj pa mislim, da so se ljudje navadili in zadeva funkcionira - moram priznati, da sem bil sam skeptik ampak me je zadeva povsem demantirala. Spet pazi govorimo o kro?i??u, kjer je koli?ina prometa nepremerljiva z nobenim drugim kro?i??em v Sloveniji.

 

Kar se pa ti?e CPP pa ?e vedno vstrajam, da ?ez prekinjeno ?rto lahko zapelje? in v trenutku, ko se odpre notranji pas ima? ?rtkano ?rto in lahko preko nje zapelje? na drugi pas, ?e seveda to lahko naredi? varno in nikogar ne ovira?. Pri notranjem pasu je vedno varno saj ni varjante, da bi koga izsilil in se lahko cel dan vozi? okrog in okrog sam to verjetno nima smisla. :blush: Zapeljat preko neprekinjene ?rte je pa prekr?ek in v turbo rondojih pa je to ena izmed ve?jih napak in zna kr precej pokat zarad tega ampak to nikakor ne gre me?at s tem, kar sem prej napisal.

 

http://dne.enaa.com/E-svet/E-druzba/VIDEO-...u-Tomacevo.html

 

 

 

Druga?e si pa ti ZJ-ja povezal z nekimi manipulacijami s semaforji, kar mislim, da je oreng bosa navezava na utripajo?o zeleno pa tukaj ?ist nepredmetna. Sem bil pa vedno proti ukinitve utripajo?e zelene in ?e bi imel mo?nost bi takoj podpisal, da se vrne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.