Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

No...pa naj ?e kdo re?e, da ni razlike, za kateri trg je avto delan...

Saj ne gre za ista modela... To jaz vidim, kot da bi recimo primerjali (dajem ?isto xy primer) novega Peugeota ni?jega razreda, ki je na voljo v EU (recimo 208co) z aktualnim modelom Peugeota ni?jega razreda,ki je na voljo recimo v Egiptu (verjetno nekaj v stilu 15tic faceliftane 206ice).

 

Bolj bode v o?i dejstvo, kako na trge tretjega sveta lansirajo zastarele modele.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/na-dolenjski-avtocesti-zagorel-tovornjak-ta-delno-zaprta.html

 

Najbolj zanimive so mi fotografije gasilskih vozil. Najbolj mi padeta v o?i Steyr in TAMarca - ?e prav tista stara, "kljuna?"! Podjetja TAM ?e 24 let ni ve?, "kljuna?ev" pa v zadnjih serijah sploh niso imeli. Zadnji "kljuna?" je bil narejen leta 1984 - in ?e vedno deluje kot intervencijsko vozilo. Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanrbolj, kako lahko tovarno tako trpe?nih vozil spravi? v ste?aj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nova moderna gasilska vozila so zgre?ena.

Gasilsko vozilo bi moralo biti trotlziher narejeno, brez sodobne elektronike, da ga lahko od notri in zunaj z wapom pere?...

In to so stari dojci bili... Pa fapi tudi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Em, sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preu? teh na?rtov:

 

https://www.regionalgoriska.si/novica/v-48-urah-se-zaprejo-maloobmejni-prehodi-z-italijo-na-mejo-posiljamo-policiste-in-zdravstveno-osebje

 

Katere to policaje bodo poslali "?uvat" italijansko mejo? A tiste, ki jih nimajo dovolj, da bi pazili mejo na Kolpi pred nelegalnimi prehodi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej v bistvu ne rabi? ne vem koliko policajev. Na meji naredi? zo?anje ceste, postavi? dva policaja specialca in dva vojaka z ?majserji in dva zdravnika v skafandrih. Kolone 20 kilometrov. In italijan?ki se userjejo in jih bo minilo hodit k nam.Maloobmejne prehode se enostavno zapre in vse preusmeri ves promet na glavne prehode. Mogo?e poklicati tudi rezerviste policaje in vojake.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tako ..treba naredit na mejah.to bi morali ?e prej narediti... najnovej?e inf...so da je celotna Italija v Karanteni..ne not ne ven..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je razkritje resnice in kako se vodilni ne znajdejo, ko je enkrat situacija malce druga?na od obi?ajne. Se pa znajdejo vedno takrat, ko je treba opravi?it enormne svoje pla?e in da imajo take zato, ker imajo veliko odgovornost pri vodenju. BS

 

https://www.businesstitans.online/kako-covid-19-razkriva-krizo-vodenja-v-sloveniji/

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je razkritje resnice in kako se vodilni ne znajdejo, ko je enkrat situacija malce druga?na od obi?ajne. Se pa znajdejo vedno takrat, ko je treba opravi?it enormne svoje pla?e in da imajo take zato, ker imajo veliko odgovornost pri vodenju. BS

 

https://www.businesstitans.online/kako-covid-19-razkriva-krizo-vodenja-v-sloveniji/

Zelo dober primer je bil, ko je med slovensko vojno 91. Jelko Kacin vodil center za obve??anje in je delovalo vse super, brez pripomb!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"enemu je zaribala ma?ina na 30000 km, drugemu je utrgalo ketno, sodelavko poznajo ?e do potankosti, ker je stalno na servisu". Ta model je verjetno falil forum in je to prebral na kakem reno forumu. :)

Izjava tega, ki kupuje mi je bila v?e?, "kupujem delovni stroj z kljuko ne pa lepega avta.Zatorej bom verjetno vzel passata.":)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.