Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Slivka napisal:

No, Nejc, zdaj smo pa spet pri tistem mojem preklinjanju kolesarjev, ki vozijo po sredini pasu. Izven naselja naj bi bilo 1,5 metra bočne razdalje med vozilom in kolesom. Jasno, pri 90 km/h ne moreš peljati 15 cm mimo kolesarja... Če je kolesar ob desnem robu, kje greš z avtom, ko ga prehitevaš? In če je pol metra bolj levo? Če gre kolesar po sredini voznega pasu, ga prehitevaš kot da prehitevaš avto... Ga zato, ker vozi pol metra bolj levo, kaj težje prehitiš?

 

Kakorkoli, ta kolesar trdi, da je poklicni kaskader. Ko gledam kolesarje, ki jih srečujem, ima očitno Slovenija ogromno poklicnih kaskaderjev...

Jaz skoraj vedno prehitim,tako da grem skoraj v celoti na nasprotni pas. 15cm bočne razdalje je premalo, ne samo pri 90kmh.

 

Pa saj je jasno; za 3vzporedno pač ni prostora. Oziroma je, ni pa varno . In a ni potemtakem vseeno a prehitim z bočno razdaljo 50cm ali 150cm? 

 

Saj vem,zdaj ciljas na to,da bolj ko je kolesar pomaknjen v levo,manj prostora bo med njim in mano, če predpostavim, da ga vedno prehitim enako odmaknjen od roba vozišča.

 

Ampak, tu se pozablja nekaj,kar sem že večkrat omenil; bolj ko je kolesar odmaknjen v levo (seveda , uporabimo zdravo pamet; 20cm od sredinske črte je debilno) , več manevrskega prostora mu ostane na desni,ce ga bo nekdo prehiteval ne desno. 

 

To so moja opažanja ; vseeno Mislim,da nekaj izkušenj pa vseeno imam na obeh straneh, glede na 70+ t km /leto z avtom in 10-15t km / leto s kolesom.

Popravljeno od Nejc1986
Napisano

Ampak, meni je nekaj drugega hecno. Če je zarisan na cesti pas za kolesarje, ki je cca 1 meter širok in poteka ob zunanjem robu ceste a se ga tudi ne držiš in voziš po sredini voznega pasu? Ne vem kaj bi bilo tisto drugače kot pa tam, kjer pas ni zarisan? :nevem:

 

Pa še nekaj drugega je... regionalne ceste imajo od 2,75-3,50m široke pasove. Če je 2,75m širok je hitrost omejena na 60km/h in če je 3,50 pa na 90km/h. Po pravilniku o projektiranju cest je kolesar označen, da zasede 0,75m v širino, recimo kamioni, avtobusi pa na 2,50m.

 

Torej, če pri ožji cesti voziš z biciklom po sredini voznega pasu ti torej na levi strani balance do sredinske črte ostan 1m. Če vzamemo primer iz videa, da naj bi se izzven naselja uporabljalo bočno razdaljo 1,5m. To pomeni, da je kolesar "ukradel" še 0,5m sosednjega pasu in ga tako zožal na 2,25m. To pa je premalo, da bi ga lahko kamion ali avtobus sploh prehitel, brez da bi zmanjšal bočno razdaljo. Če pa kolesar uporablja tisti meter na robu vozišča pa ga seveda lahko vsak prehiti na bočni razdalji 1,5m ali več brez nekih težav. Aja, šele pri širini 3,25m bi lahko kamion ali avtobus prehiteval ustrezno (vsaj 0,5m od skrajnega roba prehitevalnega pasu).

 

V naselju, kjer je navadno gostota vozil večja a hitrosti nižje pa je priporočljivo meter bočne distance. Torej če kolesar uporablja meter cestišča ob robu plus meter distance (toliko priporočajo v videu) se lahko brez težav peljejo vštric kolesar in dva avtomobila (širina avta je označena kot 1,75m). Seveda govorim o glavnih cestah v naselju, ki so navadno široke 7m (2x3.5m).

 

33112_1.png

Napisano
Napisano

Reševanje rjavega brundota :)

 

072d17bf16692cc79ffc_62420583.jpg?v=013d
WWW.24UR.COM

V BiH so rešili utapljajočega se medveda, ki je padel v vodnjak. Medved je s težavo držal glavo nad gladino in je bil že povsem izčrpan. Četverica je...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Volan včeraj je bil zanimiv prispevek glede potrošnje goriva pri raznih bremenih naloženih na strehi, na testu pa neka Toyota in podatki naslednji (vedno ista relacija, identični pogoji);

 

- vozilo samo (le sani, ki pripadajo karavanu); 6,7 litra na 100km

- prečni nosilci gor; 7,1

- 1 kolo naloženo na strehi; 8,5

- poleg enega kolesa še polovični strešni kovček; 8,9

 

Večkrat smo že govorili koliko kakšna zadeva doda k potrošnji goriva in so mi zanimive te številke. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 8 urami je Z M A J napisal:

Volan včeraj je bil zanimiv prispevek glede potrošnje goriva pri raznih bremenih naloženih na strehi, na testu pa neka Toyota in podatki naslednji (vedno ista relacija, identični pogoji);

 

- vozilo samo (le sani, ki pripadajo karavanu); 6,7 litra na 100km

- prečni nosilci gor; 7,1

- 1 kolo naloženo na strehi; 8,5

- poleg enega kolesa še polovični strešni kovček; 8,9

 

Večkrat smo že govorili koliko kakšna zadeva doda k potrošnji goriva in so mi zanimive te številke. :)

Lepo bi bilo videti,koliko prinese še kolo na kljuki ali pa odprte šipe...

Napisano

najbolj pomemben podatek je hitrost... če tega ni lahko napišemo katerokoli cifro si zmislimo.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Robin Hood nemške verzije :)

 

d617aa08bec2579ddaad_62437705.jpg?v=c327
WWW.24UR.COM

Nemška policija je aktivirala več helikopterjev, pripadnikov specialnih enot ter nekaj sto policistov, ki lovijo 31-moškega. Ta je razorožil štiri policiste ter...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V bistvu je bolj Rambo... v prvem delu je tud z lokom taval po hosti in zajebaval policijo ter nacionalno gardo.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

V bistvu je bolj Rambo... v prvem delu je tud z lokom taval po hosti in zajebaval policijo ter nacionalno gardo.

Če pa tega rambota ne zaposlijo v vojski za samo preživetje v gozdovih, potem pa res ne vem, kdo bi bil pravi.Zdaj se bo začela igra mačke z miško. 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Železniški topovi pri nas med 2. sv. vojno;

 

f9ba2490691f9a3f9f0a_62439864.jpg?v=aef0
WWW.24UR.COM

Slovenija je bila v času druge svetovne vojne pomembno vojaško območje, tudi zato, ker nikoli ni bilo pokorno. Vse tri okupatorske vojske so imele...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Yugec na poti po Evropi :)

 

2751adad3bbc422e400b_62449281.jpg?v=0ad7
WWW.24UR.COM

V času, ko zaradi koronavirusa vse manj potujemo, sta se Marjan in Franci iz Slovenj Gradca odpravila na pot do najbolj severne točke v Evropi - z 31 let...

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

"Oko sokolovo" :lol: ... Sistem za avtomatsko pisanje kazni za nepravilno parkiranje ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Če se nam bo želel še kdo pridružiti na poti preko 4000 nadmorske :)

 

new-cover.jpg
WWW.WIREDFORADVENTURE.COM

Many of even the easiest 4,000m peaks in the Alps require a little more technical experience than you’ll typically need for the mountains of the UK.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ose nadležne, zdajle jih je še posebej veliko;

 

f7f9a4821c2f41c0973a_62452189.jpg?v=4b56
WWW.DOMINVRT.SI

V zadnjem času pogosto opazimo ose, ki nas rade obletavajo predvsem, medtem ko jemo ali pijemo. A vseeno jih ne ubijajte. Poglejte zakaj.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 9 minutami je Z M A J napisal:

Ose nadležne, zdajle jih je še posebej veliko;

 

f7f9a4821c2f41c0973a_62452189.jpg?v=4b56
WWW.DOMINVRT.SI

V zadnjem času pogosto opazimo ose, ki nas rade obletavajo predvsem, medtem ko jemo ali pijemo. A vseeno jih ne ubijajte. Poglejte zakaj.

 

Saj jih ne ubijemo mi... Ubije jih past... 

Napisano
bf765edd6c736b6c7199_62454210.jpg?v=1be6
M.24UR.COM

Japonsko podjetje je objavilo uspešno testno vožnjo letečega avtomobila. Gre za prvo javno demonstracijo letečega avtomobila v...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.