Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

:):), tole je pa za donFelipeja :).....

SIOL.NET

Plavajoči hiški, ki ju je javno podjetje Ljubljanska parkirišča in tržnice postavilo v Gruberjevem prekopu, bi morali goste sprejemati že vsaj en mesec. A podjetju so načrte prekrižali administrativni postopki in...

 

Napisano

Pa da nam podturijo na hitro električna jajca... Bravo Bruselj:rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz načeloma nimam nič proti dizlom, sem jih dolgo vozil. Sem pa proti dizlom, za katerimi se močno kadi in smrdi, torej so brez DPF-jev in veliki onesnaževalci.

 

Še toliko bolj pa bi privil ladjarje, ker tam pa ni praktično nobene kontrole, v zrak gre vse, kar zgori in ne izgori.

Napisano

Ni tle fora, da bi radi spremenili okolje. Radi bi malega človeka zjebali v EU. To je glavni cilj.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Skrajni čas. 

 

Ampak to se ne dela na tak način. Ker gre za ekologijo bi morala država zahtevat, da se upošteva ta aspekt in se ne dovoli več kot recimo 50 % marža oziroma, da je cena nadomestnega/rezervnega dela 2x dražja kot je cena ob prvi vgradnji. Tu namreč govorimo  o cenah, ki so razreda 10x cene prvovgradnje.

 

Ko bo menjava sond in DPF filtra v rangu realnih 200-300€ se ne bo niti v sanjah zgodila zgodba z odstranjevanjem filtra. Tako se take stvari rešuje pa bomo zadovoljni vsi in nihče oškodovan. Tudi prodajalci in nikakor ne nasedat na floskule, da je prodajalec oškodovan, ker ne iztrži 10x realne cene proizvoda.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Ni tle fora, da bi radi spremenili okolje. Radi bi malega človeka zjebali v EU. To je glavni cilj.

Se popolnoma strinjam... to so tudi tako imenovana 15minutna mesta, ki niso nič drugega kot lepši izraz za geto. Interes bogatašev je v tem, da bi rajo omejili na področja, da bi živeli v bližini svojih služb, da bi energijo uporabljali le za delo in bogatenje posameznikom, ki so lastniki proizvodnjih zmogljivosti. To so mokre želje neoliberalizma, kjer je delavec vreden le in zgolj toliko kot lahko prinese dodane vrednosti oziroma dobička. Zato mora svojo energijo uporabljat le za delo in čim manj za ostale stvari, kot so izleti, potovanja, obiskovnja prijateljev in sorodnikov, tudi vožnja na delo ipd.

 

Pa da boste imeli čimmanj oziroma nič in boste srečni kot pravi Klaus Schwab in WEF.

 

Borba za okolje je pa le v tem namenu, da bodo lažje uvedli ekološke/okoljske lockdowne, kjer vas bodo prepričevali, da je to nujno potrebno, ker bomo drugače vsi pomrli. Prvi test je bil kovid nateg in glede na odziv in uklonitev folka je bil zelo uspešen. Teorija zarote? Hmmm, bomo v parih letih rekli kaj na to temo spet - pa da ne bo spet isto kot pred parimi leti v stilu "ja nismo vedeli".

33112_1.png

Napisano

Hmmm, par dni nazaj sem bil sluzbeno v Benetkah, ti dve fotki povesta vse....kako pa oni urejajo vse ostalo, ker sem imel srečo biti tekom delovnega tedna....hmmm, oni niso niti na 1% eko/green oz.kakoli se že promovira s strani EU....(p.s.za barke ne rabim pisat kakšen pogon imajo 😂🤣🤭, pa jih je nemnogo veliko po teh kanalih....)

20230509_123046.jpg

20230509_120612.jpg

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

Se popolnoma strinjam... to so tudi tako imenovana 15minutna mesta, ki niso nič drugega kot lepši izraz za geto. Inter ... ... ... ... ... ... ... ... ...

 

Še največja težava je pa, ker birokrati niso sposobni razumeti, da 15-minutno mesto lahko organizirajo v Ljubljani. Že v Spodnjih Pirničah bolj težko. Za Zavrh pod Šmarno Goro si pa sploh ne predstavljam. Ampak birokrati bodo ukazali za vse enako. Tako kot električne avte. Za nekoga, ki se vozi z enega dela Ljubljane v drug del Ljubljane, je EV najprimernejši za stanje na semaforjih. Za nekoga iz Ambroža pod Krvavcem pa to ni ravno najprimernejše vozilo. Ali pa za nekoga iz Krvave Peči. Tudi Bukovec ni najprimernejši za EV. Ampak birokrati ne dopuščajo izjem. Razen pri res velikih onesnaževalcih, kot na primer jahte, barke, helikopterji, letala, ...

Napisano
pred 20 urami je Shrek napisal:

In letala tudi... 

A ta so tudi na dizl? 🤔

Napisano
pred 59 minutami je godlike napisal:

A ta so tudi na dizl? 🤔

 

 

Tudi to se najde :) ...

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Skozi se pritožujem o slabo napisanih navodilih in potem sam padem na tem.

 

Verjetno je z prepovedjo mislil potniška letala z reaktivnimi letali.

 

Ampak ja, dobro si me.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Verjetno je z prepovedjo mislil potniška letala z reaktivnimi letali.

 

Potniška letala z reaktivnimi motorji, če že...

Napisano

Bolj varno bi se počutil peš, kot v tejle trugi na kolesih.

N7rRRL1.jpg

Napisano

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

 

S takim dirkajo letos pri Ferrariju,..zto so pa tolk slabi 😆

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Sm kmet an s hribu doma pa ne zastopm lih tanartabl usega tega. Ma ki bojo zdej auti iz litine? Dobro, saj litina ni samo 'siva litina', lahko je ulito tudi iz plastike ali česa podobnega. Ni mi samo jasno, kako bo zgledalo, ko bo prišlo do najmanjše nesreče, na primer, da ti kdo na parkirišču udari blatnik. Ker bo vse iz enega kosa, bo avto kar hitro totalka...

 

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 9 minutami je Tilen5 napisal:

 

S takim dirkajo letos pri Ferrariju,..zto so pa tolk slabi 😆

 

Mogoče so pa tako slabi zato, ker ne uporabljajo Passatovih motorjev...

  • Haha 2
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.