Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Hijene se že grizejo med sabo.... lepo. Tistmu Hajdinjaku iz NSi naj pa Bilobil pošljejo, ker totalno pozablja in se ne spomni ne Snežića in ne Draganovića. Par ta močni klofut okol njuška pa se bo vseh spomnila za nazaj in za naprej.

Vsi so enaki. Vsem, levim in desnim peša spomin in z roko v roki lomastijo po našem denarju. 

Živi primer je nakup golobnjakove stavbe na Litijski. Da ne naštevam naprej. 

 

 

Napisano

Evola, so že ugotovili, da električni avtomobilčki ne zmorejo takih hitristi na avtocestah. Pa jim bodo malo šli naproti, da ne bodo ovirali tovornjakov. 😊

https://www.24ur.com/novice/slovenija/namesto-130-na-slovenskih-avtocestah-110-kilometrov-na-uro.html

 

 

 

Napisano

Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša.

Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša.

Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili.

 

Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo!


Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803.
To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja.

 

Ne da se mi pa matrik delat, in racunat, ker bojo stevilke itak podobne, glede na to da se racuna "separacija" oz varnostna razdalja v casu, in ne neki fiksni razdalji. Takoj ko dolocimo neko fiksno razdaljo med avtomobili (v metrih), se kapaciteta s hitrostjo veca.

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 16 minutami je Matick napisal:

Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803.
To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja.

Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110.

 

Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost!

Napisano
pred 11 minutami je godlike napisal:

Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110.

 

Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost!


Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost.
Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih.

Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev

Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je Matick napisal:


Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost.
Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih.

Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev

Fantomski zastoji nastajajo samo na "kozjih stezah" kakršna je naša uboga avtocesta, kjer na voznem pasu kraljujejo tovornjaki, ostali imajo na voljo prehitevalni pas, kjer pa zopet vsakih par km izletijo nanj tovornjaki, ki prehitevajo pet km hitreje, kot vozijo tovornjaki na voznem pasu. 

To je že vse bilo videno v Italiji, dokler niso naredili treh pasov. Od takrat se to ni zgodilo več, razen, ko je kakšna nesreča. 

Zastonj to naši "strokovnjaki" nabijajo, ko pa je vse skupaj v resnici precej ubogo. In, ko dodamo še par gradbišč, ki so stalnica na naših avtocestah, je stanje še bolj porazno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Če smo pa taka fajn tranzitna država no. Sigurno ima naše gospodarstvo blazno korist od tega, drugače ne vem zakaj ne bi čez dan za kamione nabil trojne cestnine, ponoči pa normalno. Recimo. Ma ne sej vem, nikol ni tko preprosto 😏

Napisano

Zelo dober intervju👍...bolj za tiste,ki zares razumejo nemščino...al pa če si pomagate z avtomatskim prevodom...

 

 

Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Kljub temu, da prihaja vse več električnih avtomobilov bo najprej na voljo z bencinskim motorjem.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko vidiš tole klimo lavfat, ki dela 365 dni v letu in jo 3x na dan pere dež, sem neskončno vesel, da imam doma micko....🤗😉

IMG_20250223_132124.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Klime njihove so res dobre, ampak temo si pa sfalil.

To bi moral v temo o klimah zalepit 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

 

"Če pa imate obratno težavo, da prepogosto ostaja prazen, ga napolnite vsaj z nekaj steklenicami izbrane pijače, saj bodo hladilniku pomagale ohranjati nizko temperaturo."

 

Mojo najdražjo moram kar naprej prepričevat, da je pivo v hladilniku življenjskega pomena za pravilno delovanje naprave. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Klime njihove so res dobre, ampak temo si pa sfalil.

To bi moral v temo o klimah zalepit 😉

Tam bi bila pa že reklama.... 😉

Napisano
WWW.24UR.COM

Japonska je že večji del februarja v primežu obilnega sneženja. Ponekod je snežna odeja debela več kot pet metrov, zaradi česar...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ampak Park & Sail se meni sliši čudno. Sail in sailing se uporablja le za plovila brez motornega pogona (jadrnice ipd). Nekak bolj dobim občutek, da gremo v luko se parkirat pol pa na jadranje.

 

Če že morajo uporabljat angleške izraze namesto slovenskih, kot bi bil recimo parkiraj in plovi oziroma parkiraj in se vozi (park and ride) bi verjetno bil bolj nazoren Park & Boat (bolj pravilno verjetno Park & ride the boat) pa bi vsi razumeli. :nevem:

 

 

 

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.