Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A tud za pusta ne? 

 

Tole so res ratale ene burke.

33112_1.png

Napisano

Spet bom prišel z izjavo, da Slovenija postaja en izoliran otok ko Severna Koreja in da se nas vsi izogibajo...

 

Še vlak iz Dunaja do Trsta gre okoli Slovenije...

 

WWW.REGIONALGORISKA.SI

Po poročanju Primorskega dnevnika se po več kot stoletju za železniške povezave med Trstom...

 

Od Dunaja do Trsta 640

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 20 urami je Slivka napisal:

Spet bom prišel z izjavo, da Slovenija postaja en izoliran otok ko Severna Koreja in da se nas vsi izogibajo...

 

Še vlak iz Dunaja do Trsta gre okoli Slovenije...

 

WWW.REGIONALGORISKA.SI

Po poročanju Primorskega dnevnika se po več kot stoletju za železniške povezave med Trstom...

 

Od Dunaja do Trsta 640

Italjani imajo tak top železnice.

Ko si z 250 km/h v Milanu, 300km/h v Neaplju/Rimu.

Pa ker je 200 prepočasi, se od Gardskega naprej vzporedno z avtocesto gradi nova proga, da bo bolj ravna za 250/300 km/h.

 

Avstrijci pa so zadnjih par let rokave zavihali. Klagenfurt - Graz se gradi noro.

To je izgledalo kot vzporedna cesta do Graza, zdaj pa so nasipali 1m šodra pa gor tire. In taka ravnica se dela do Klagenfurta. Dolgoročni plan avstrijcev je tovor na Trst in gor po Italiji čez Klagefurt naprej. 

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je Janez007 napisal:

 

Ko so Vavdijev Q7 prvič izdelali v hibridni verziji mnogo let nazaj (20), so mu namerili 1,7l porabe. In to na 100 km. 

 

Kolikšen je prikazan vpliv na okolje posameznih pogonov je stvar politike in ekonomskih interesov, ki te politike fu(t)rajo.

 

 

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 21 urami je Janez007 napisal:

 

Od 2. septembra sem lastnik Multivana hibrida. Preteklo soboto sem ga prvič tankal od dneva nakupa. Pa smo bli vmes dvakrat na Gorenjskem (cca 100km v eno smer), večkrat v Ljubljani (30km v eno smer), ter ogromno lokalnih voženj. Sam pač lokalne so na elektriki. Ga pa redno polnim, počasi na navadni vtičnici. Nakup je bil posledica vsaj dvoletnega študiranja kako in kaj. Sem veliko pogovorov tudi imel z lastniki priklučnih hibridov. Sem bil kar malo šokiran, koliko jih ne polni. Dobro en je živel v bloku in je imel službenega, ga ni polnil praktično, oziroma redko. To je res čista neumnost potem, da ti vleče navaden motor dodatno težo okoli..

 

Jaz sem zaenkrat zadovoljen, na dolgih vožnjah (100km+) se ubistvu baterija uporablja zato da se avto premakne, pomaga pri pospeševanjih, bencin drži hitrost. S tem se izogne tistim najbolj potratnim območjem. Porabo sem imel tudi na daljših poteh, kjer je bilo 70% avtoceste, 5-6l/100km. Za "kombi" ki ima preko 2 toni, se mi to ne zdi švoh.

Napisano
pred 39 minutami je SeekK napisal:

 

Od 2. septembra sem lastnik Multivana hibrida. Preteklo soboto sem ga prvič tankal od dneva nakupa. Pa smo bli vmes dvakrat na Gorenjskem (cca 100km v eno smer), večkrat v Ljubljani (30km v eno smer), ter ogromno lokalnih voženj. Sam pač lokalne so na elektriki. Ga pa redno polnim, počasi na navadni vtičnici. Nakup je bil posledica vsaj dvoletnega študiranja kako in kaj. Sem veliko pogovorov tudi imel z lastniki priklučnih hibridov. Sem bil kar malo šokiran, koliko jih ne polni. Dobro en je živel v bloku in je imel službenega, ga ni polnil praktično, oziroma redko. To je res čista neumnost potem, da ti vleče navaden motor dodatno težo okoli..

 

Jaz sem zaenkrat zadovoljen, na dolgih vožnjah (100km+) se ubistvu baterija uporablja zato da se avto premakne, pomaga pri pospeševanjih, bencin drži hitrost. S tem se izogne tistim najbolj potratnim območjem. Porabo sem imel tudi na daljših poteh, kjer je bilo 70% avtoceste, 5-6l/100km. Za "kombi" ki ima preko 2 toni, se mi to ne zdi švoh.

Super je ne švoh, nam je pil tak dizlaš od 8 do 10 l/100....:prstgor:

Napisano

Sem razmišljal o polnilnem hibridu ko smo sedaj kupovali avto za mojo najdražjo (nomen est omen). Se mi vidi da sem že star, ker sem se odločil za zastarelo klasiko z dizel motorjem, ki deluje odlično za tako majhen avto. Baje da so z dizli sami stroški kar se tiče popravil, ampak ne pri domačem ne pri službenih dizlih tega ni opaziti. 

 

Za razliko v ceni novega plug in hibrida in ceni kupljenega dizla (star model v odhodu) imamo nafte za 6 let. Se pravi da se 6 let zastonj vozimo.  če pa še prišteješ nižjo ceno zavarovanja...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Sem razmišljal o polnilnem hibridu ko smo sedaj kupovali avto za mojo najdražjo (nomen est omen). Se mi vidi da sem že star, ker sem se odločil za zastarelo klasiko z dizel motorjem, ki deluje odlično za tako majhen avto. Baje da so z dizli sami stroški kar se tiče popravil, ampak ne pri domačem ne pri službenih dizlih tega ni opaziti. 

 

Za razliko v ceni novega plug in hibrida in ceni kupljenega dizla (star model v odhodu) imamo nafte za 6 let. Se pravi da se 6 let zastonj vozimo.  če pa še prišteješ nižjo ceno zavarovanja...

Dizel je zakon. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Dizel je zakon. 😉

 

 

Sicer te nekako ne obožujem, ampak kar je res, je res...

  • Haha 2
  • Začuden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ko sem ravno neki sanjal o 2,3l mašinah... 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 23 minutami je FuManchu napisal:

Ko sem ravno neki sanjal o 2,3l mašinah... 

 

 

Se zgodi... :nevem:

Napisano
pred 21 minutami je Bini napisal:

Se zgodi... :nevem:

jap. in to večkrat:zvizga:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ma ne nasedajte, to mora biti narejeno s pomočjo umetne unteligence in je zgolj za zavajanje ljudi in odvračanje kupcev. To zagotovo počnejo tisti, ki bi radi uničili znamko Mazda pa jih hočejo očrnit.

 

Tu na tem forumu smo neštetokrat prebrali, da so bee eee een ... ... ... ... ... Torej, da so ne-dizli najtrpežnejši in najneuničljivejši motorji, kar so jih kdaj izdelali in da take stvari se dogajajo zgolj dizlom. A motor na posnetku pa ni dizel...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
    • Bo prva danes.... 🤗😉
    • Upam, da ne doživim kakšnega "bananja" s strani administratorjev...    
    • Ma ne nasedajte, to mora biti narejeno s pomočjo umetne unteligence in je zgolj za zavajanje ljudi in odvračanje kupcev. To zagotovo počnejo tisti, ki bi radi uničili znamko Mazda pa jih hočejo očrnit.   Tu na tem forumu smo neštetokrat prebrali, da so bee eee een ... ... ... ... ... Torej, da so ne-dizli najtrpežnejši in najneuničljivejši motorji, kar so jih kdaj izdelali in da take stvari se dogajajo zgolj dizlom. A motor na posnetku pa ni dizel...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.