Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Hudo je to, da imamo vozniki podpovprečen IQ. Povprečje je namreč 100. 🤣

IQ pade dodatno, če ne voziš na bencin pa če avto ni bele barve. Tablca pa tud ne sme bit personalizirana.

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Slivka napisal:

Se pravi, da mi je IQ v enem dnevu padel iz 95,91 na 92,50...

Dejansko že kar tekom dneva, z eno potezo, ko se presedeš v Folciko. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Policisti opozarjajo, da je leta 2021 noveliran zakon o pravilih cestnega prometa predvidel globo tudi za...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

Najbolj nora dirka po Španiji se je odvila leta 1960, piše Marcus Pereda v blogu za medij Roleur. V osrednji...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

Že skorajda ni dneva v zadnjem letu, ko ne bi prek radia poslušali o zastojih na slovenskih avtocestah. Ne samo...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tako pametovanje pa že dolg ne.. po njegovem so v tujini vsi neumni, ker širijo ceste na 6 ali 8 in več pasovnice. Širša cesta bo privabila več prometa - ta nebuloza se mantra že nekja časa - kot da promet trenutno samo čaka v garaži na trenutek, da bodo ceste širše in da plane nanje.

 

Vmes piše kako se je promet v zadnjih 20 letih ful povečal in to kljub temu, da nismo širili AC - ampak glej ga zlomka, kar sam od sebe. Kdo bi si mislil, da je verjetno vzrok v tem, da z vstopom v EU/Šengen smo ratali tranzitna država in da se je glavnina povečala na naslovu tovornega prometa. In če vemo, da en kamion vzame placa za tri osebne pomeni dvig za skoraj 20.000 kamionov v zadnjih 25 letih toliko kot, če bi bilo 60 tisoč avtov več. To situacijo lahko rešiš le na dva načina, ali drastično zvišaš cestnine za tovorni promet (spet bodo vsi kamionaji v luftu) al pa da razširiš ceste, ki bodo požrle ta promet.

 

Ne vem, če imamo tri pasove v eno smer in je skrajno desni "rezerviran" za kamione, ki lahko uporabljajo sredinskega za prehitevanje in pa seveda za osebna vozila, skrajno levi pa le za prehitevanje osebnih vozil je to kar v redu situacija. Če pogledamo vrhniški klane, ki je tri pasoven v smeri Kopra se ne spomnim, da bi se kadarkoli tam zgodil zastoj (pustimo zimske razmere, ker tisto ni normalno stanje) in to kljub temu, da gre cesta v klanec in marsikateri kamion ne zmore držat tempa 90km/h. Če pa že pa sigurno ne na klancu ampak bistveno naprej od Loma.

 

 

Da omejenec potem vpleta še neke oddaljene dogodke iz Juge, ki nimajo veze z današnjim časom in prometno situacijo danes je abotnost svoje vrste. Nakladanja kako so Gorenjski predori lepši kot Štajerski je seveda nova neumnost, ker je na Gorenjski AC praktično le en kratek manj kot 300m dolg raven predor Ljubno, če odštejemo Šentviškega, ki je še del Lj. Na štajerski je vsaj 6 predorov če odštejem Golovec, ki so bistveno daljši, tudi do več kot 10x toliko (predor Trojane mislim, da je 3km dolg) od tega gorenjskega in seveda ne morejo biti ravni kot puščica.

 

ceste z dvopasovnim prometom brez odstavnega so kategorizirane kot hitre ceste z omejitvijo 110km/h in nima baš nobene veze s preglednostjo kar bi človek z veljavnim izpitom moral vedeti.

 

Da bimbo razlaga, da je Posavje bolj vezano na Hrvaške AC kot na naše je tudi anahronizem svoje vrste, ker ne glede kam se gre iz Zasavja prideš ali v Lj, ali na Štajersko ali na Dolenjsko AC. Kje so kle Hrvaške AC verjetno ve le on.

 

Sorry za ta komentar, ampak taki idiotski članki, ki so namenjeni le sitnarjenju za brezveze mi dvignejo pritisk, sploh, ko vidiš da avtor res nima pojma o pojmu.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N1INFO.SI

Mlade Američanke uživajo odvajala z namenom spodbujanja prebave in s tem hujšanja. Strokovnjaki...

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.